Ziek is ook een groot woord
![]()
Nee maar ik weet het van mijn laatste traject, ook al waren die mensen ook okey, toen ik buiten kwam zat er spanning op mijn hoofd. Daarom zijn die pauze's okey. Ben je 7 uur achter elkaar bezig dan gaat er helemaal een grote spanning op zitten.
Het luisteren alleen al naar een toespreker is vermoeiend soms hier. De inspanning dus.
Maar dat is misschien bij iedereen zo wel?
In mijn geval ligt zoiets ook aan de stoel waar ik opzit de hoogte van de tafel en nog meer, hoe duidelijk de spreker praat en ga zo door. Het is dan de hele situatie die het ertoe doet. Ik bepaal altijd het liefste mijn eigen omgeving en vul zo het liefste zelf aan maar dat gaat ook niet altijd. De stoel bedoel ik mee, een lekkere stoel die de rug goed ondersteunt en dat vind je ook niet overal terug of je moet hoofd directeur zijn van een groot bedrijf. Of gewoon een stoel waar je meteen aan went.
Klopt 1 ding niet dan moet ik me extra inspannen. Flexibel zijn, nou ik ben dat wel maar ik voel het toch wel als het niet helemaal 100 procent loopt.
Wat een geschrijf
![]()
Tis gewoon zo dat het laatste integratie traject vermoeiend was. Hoewel er ook veel humor inzat ingebracht door zowel de begeleider als de deelnemers.