Bevlogen dorpsgek wellichtquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Kom net erachter dat ik bekend sta als dorpsgek op fok!
hahahah...wat een gedoe zeg. Ik schrijf af en toe een topic dat misschien onbegrijpelijk is omdat ik ver ga in zaken en dan ben je meteen een dorpsgek? Voortaan maar gewoon die meest diepe en "idiote" zaken voor mezelf houden. Maar waarom zou ik me druk maken voor mijn imago online?
Ik ben af en toe impulsief als ik gemotiveerd ben in iets, en dan ben ik hardnekkig en kan ik niet loslaten waar ik mee bezig ben.quote:
Jaaa.. gaat helemaal toppie met r hoor!quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoe gaat het met je kindje trouwens? Alles goed ermee?
Liefquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jaaa.. gaat helemaal toppie met r hoor!
[afbeelding]
Savonds wel onrustig inderdaad, krampjes enzo... maar dat hoort er bij he.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Lief![]()
Gelukkig dat ze gezond en wel is. Dat is toch een van de belangrijkste zaken
Huilt ze 's avonds of niet? Of is ze een rustige baby?
Dan moeten we jou en de mamma voor de 2de verjaardag van Jasmijn maar een paar rolletjes behang gadeau doenquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Savonds wel onrustig inderdaad, krampjes enzo... maar dat hoort er bij he.
Raar eigenijk, een willekeurig jengelend kind kon me gek maken.. maar met haar maakt het mij niet uit.
Want?quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan moeten we jou en de mamma voor de 2de verjaardag van Jasmijn maar een paar rolletjes behang gadeau doen![]()
Moest natuurlijk Cadeau zijn.quote:
Ow als in achter-behang-plakkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moest natuurlijk Cadeau zijn.
en want...... nou....... nu weet je dat ze krampjes heeft. Er is een duidelijke reden voor het jengelen (al geprobeerd? Ga zitten met gebogen knieen, zorg dat je dijen recht zijn, horizontaal, en leg de kleine daar op haar buikje op. Gezichtje naar beneden tussen je knieen of opzij. Wrijf langzaam en regelmatig over haar ruggetje. Dat helpt om te ontspannen en tegen krampjes. En venkelthee doet wonderen).
Maar als ze twee zijn is het ECHT jengelen. Grenzen zoeken. Dat noemen ze de peuterpuberteitEn niet voor niks. Dan wil je soms echt wel een rolletje behang om haar eventjes achter te plakken.
blikje 3es colaquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ow als in achter-behang-plakken
* Bastard traag is.
Ik krijg haar toch niet altijd stil hoor, maar we proberen alles en soms werkt iets, en soms niet.
Venkelthee krijgt ze dagelijks.. doet het ook niet altijd.. en inderdaad druk op haar buik helpt soms.
Soms helpt het als ze een hele harde boer kan laten
Toppers in de sneeuw.. met Joling, Gordon en Frogerquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Bier gebruik is al drastisch afgenomen, sigaretten gebruik ook. Dus ik hou wel degelijk rekening met lichaam en ziel
Wanneer zijn ze in de sneeuwquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toppers in de sneeuw.. met Joling, Gordon en Froger
Als het er dan toch ligt wil ik ook mee sleeen.EW heeft een tijdje terug een grote schotel met handvatten gekregen. Een soort plastic reuzewok, zeg maar. Lijkt me wel wat.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:57 schreef vamperotica het volgende:
Ik vind t wel wat hebben! Maar dan ook een flink pak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |