Ik geloof iemand van het JeugdJournaal.quote:Op maandag 19 december 2005 10:23 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Door welk lekker wijf wordt giel nu geinterviewd?
ze moeten de afstand Utrecht-Congo fietsen op die hometrainers. Daar zullen ze dan wel geld voor krijgen uiteindelijkquote:Op maandag 19 december 2005 11:29 schreef calvobbes het volgende:
Moeten ze ook nog hun eigen stroom opwekken ofzo?
Zag iemand daar op een hometrainer oid zitten
Hoorde net dat ze dat niet zelf doen. Lijkt me ook redelijk onmogelijk als je een paar dagen niks eet.quote:Op maandag 19 december 2005 13:04 schreef Vitalogy het volgende:
En dan ook nog fietsen
Laat gewoon even de Rabobank aanrukken met wat rennersquote:Op maandag 19 december 2005 14:37 schreef calvobbes het volgende:
Nou... 2 fietsen, dus zo'n 500 km per dag per fiets. En ik zie toch al een hele tijd telkens wel iemand op die fiets zitten hoor
Lijkt me niet geheel kansloos. Maar misschien dat ze nog wel een paar profs ofzo laten komen
daar hoop ik inderdaad opquote:Op maandag 19 december 2005 16:11 schreef Sirolf het volgende:
(als je weleens luistert naar Nachtegiel als Gerard er ook is weet je wat ik bedoel).
Je kan ook altijd GEEF smsen naar 3111. Is maar 1,50 en dat heb je toch welquote:Op maandag 19 december 2005 19:52 schreef Fatality het volgende:
Ik zou best wel een apart lied aan willen vragen als ik niet blut was
oh nouja dat wist ik nietquote:Op maandag 19 december 2005 19:56 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Je kan ook altijd GEEF smsen naar 3111. Is maar 1,50 en dat heb je toch wel![]()
En gedaan? Je krijgt zo'n standaard smsje terug als antwoordquote:
Nee ik denk dat ik deze week nog maar een keer een liedje aanvraag.quote:Op maandag 19 december 2005 20:24 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
En gedaan? Je krijgt zo'n standaard smsje terug als antwoord![]()
Jazeker, The Sreets - Dry your eyes, een echt 3FM liedje die grijsgedraaid is vorig jaar op de zenderquote:Op maandag 19 december 2005 20:42 schreef Fatality het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ik deze week nog maar een keer een liedje aanvraag.
Suggesties?:)
sms dan tijdens Giel. Giel kent FOK! alquote:Op maandag 19 december 2005 20:34 schreef Dichterbijer het volgende:
Wie komt er als eerste FoK!er aan het woord? Of in beeld met het FoK! logo?
quote:Op maandag 19 december 2005 23:04 schreef rubbereend het volgende:
nu live, hebben ze het geluid van Philemon open staan en Sophie dicht
quote:
vandaag waren de uitzendingen uit het huis ook al vol storingen en het SRjournaal liep ook niet.....quote:Op maandag 19 december 2005 23:31 schreef Dichterbijer het volgende:
jammer...uitzending verloopt niet soepel...
Die dramatische blik:quote:Op maandag 19 december 2005 23:23 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Woei!
Even fijne opmerking over de Belgen er tussendoor.
Nu loopt het beeld met geluid niet samen... zonde...quote:Op maandag 19 december 2005 23:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vandaag waren de uitzendingen uit het huis ook al vol storingen en het SRjournaal liep ook niet.....
nee, komt deze of volgende week voorbij volgende week draaien ze ook 24 uur per dag alle aangevraagde platen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:01 schreef JeroenV het volgende:
Als je een nummer aanvraagt weet je toch niet wanneer hij gedraaid wordt? Of draaien ze hem gelijk? Dat lijkt me niet, als je kijkt hoeveel nummers er ws. aangevraagd worden.
Wel weer een erg goede actie, ook leuk om te volgen weer.
ach, zolang hij z'n discoclassicsquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:19 schreef Toad het volgende:
Goede actie. Leuk dat er met de opbrengsten van de vorige actie zoveel is gebeurd.
Wat vinden jullie trouwens van Corne Klein?
relatief veel studenten natuurlijk, en die zijn nou eenmaal vaak wakker 's nachtsquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:38 schreef klootje het volgende:
Vorig jaar heb ik dat een keer s'nachts gezien,wat een kakstad is dat Utrecht,was grappig met die Floris Jan Diederikken die hun pappies toelagen kwamen doneren,van die bezopen hockeykutjes voor dat raam zijn grappig.
Ach ja,studentenstad hè.....(vind 't overigens nog wel mee vallen in Utrecht)quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:38 schreef klootje het volgende:
Vorig jaar heb ik dat een keer s'nachts gezien,wat een kakstad is dat Utrecht,was grappig met die Floris Jan Diederikken die hun pappies toelagen kwamen doneren,van die bezopen hockeykutjes voor dat raam zijn grappig.
Vanmorgen zat ik even tv te kijken, rond 08.10 en hoorde ik dat nummer voorbij komen (via NLD2 kan je meekijken)quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb gisteren geld gedoneerd en Keane - Bedshaped aangevraagd. Zal niet 24/7 achter de radio hangen om te horen of het komt, maar ik hoop dat het toevallig nog vandaag gedraaid wordt.
dat was inderdaad een hoogtepunt!quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:44 schreef rubbereend het volgende:een gozer net die een liedje op een cassette bandje had maar graag de titel wilde weten, zou hij 15 euro storten als ze de titel voor hem wisten en 25 als ze heb zouden draaien daarna. Hij zet dat bandje aan en Ekdom en van der Goes roepen precies tegelijk de titel
![]()
Bummer. Toen lag ik nog lekker te slapen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:36 schreef Gunner het volgende:
[..]
Vanmorgen zat ik even tv te kijken, rond 08.10 en hoorde ik dat nummer voorbij komen (via NLD2 kan je meekijken)
quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:43 schreef sr_firewire het volgende:
Niemand gisteravond die meid van BNN gezien, van Spuiten en Slikken ( Sophie geloof ik ). Oh My God, wat had die een geil truitje aan, daar had ik wel 15 euro voor over om die uit te doen , MJAMMIE !
Haha... heb het gezien... volgens mij had ze daar een bikini top onderaan...gesproken over het weer daar voorquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:43 schreef sr_firewire het volgende:
Niemand gisteravond die meid van BNN gezien, van Spuiten en Slikken ( Sophie geloof ik ). Oh My God, wat had die een geil truitje aan, daar had ik wel 15 euro voor over om die uit te doen , MJAMMIE !
De wens is de vader van de gedachte.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:44 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Haha... heb het gezien... volgens mij had ze daar een bikini top onderaan...gesproken over het weer daar voor
Maar ik had zo wel lekkere muziek tijdens het fietsen, bedankt!quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Bummer. Toen lag ik nog lekker te slapen.![]()
idd, waarom is Claudia er eigenlijk niet bij?? dat vraag ik me al een tijdje af...quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:15 schreef bloempjuh het volgende:
Ik vind het minder leuk zonder Claudia.. En Gerard vind ik helemaal niet zo leuk.
Maar radio staat wel 24/7 aan, tenminste als ik niet op school ben
Ze had een kuthumeur, net als altijd ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:54 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
idd, waarom is Claudia er eigenlijk niet bij?? dat vraag ik me al een tijdje af...
ik denk dat ze één keer wel mooi vond. kan mij daar wel iets bij voorstellen...quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:54 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
idd, waarom is Claudia er eigenlijk niet bij?? dat vraag ik me al een tijdje af...
quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:58 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ze had een kuthumeur, net als altijd ?
ik zag haar gister bij boulevard of de wereld draait door. Daar vertelde ze dat 3fm heel lang heeft gewacht met het besluit om dit jaar weer zo'n actie te doen. Toen de kogel door de kerk was had claudia al andere dingen geplanned, ze gaat voor de vara een oudejaars programma maken, waar ze nu al druk mee is.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:54 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Ah, ze had dus al andere plannen gemaaktquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:43 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ik zag haar gister bij boulevard of de wereld draait door. Daar vertelde ze dat 3fm heel lang heeft gewacht met het besluit om dit jaar weer zo'n actie te doen. Toen de kogel door de kerk was had claudia al andere dingen geplanned, ze gaat voor de vara een oudejaars programma maken, waar ze nu al druk mee is.
mja dat vind ik wel gek, als ik het bedrag zie wat ze vorig jaar hebben binnen gesleept, dan leek een vervolg me niet meer dan logischquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah, ze had dus al andere plannen gemaakt
Dat lange wachten van 3FM: het viel mij wel op dat ik een paar maanden geleden werd gebeld door een enquetebureau, en die hadden vragen over 3FM. Behalve allemaal vragen over wat ik van de programma's vond, eindigden ze met de vraag "Weet u nog wat Serious Request was?" Antwoord ja of nee. Kennelijk waren ze toen nog aan het inventariseren hoe die actie was aangeslagen en of er een vervolg moest komen.
maar het is natuurlijk wel een hoop werk om dit allemaal 24 uur per dag te laten draaien.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:06 schreef Dandelion het volgende:
[..]
mja dat vind ik wel gek, als ik het bedrag zie wat ze vorig jaar hebben binnen gesleept, dan leek een vervolg me niet meer dan logisch
Anderhalve dag hequote:Op dinsdag 20 december 2005 16:58 schreef JeroenV het volgende:
Tussenstand is dus nu 137 duizend nogwat euri.
Weet iemand wat ze vorig jaar hadden na een dag?
Ik denk dat er nog wel veel bij gaat komen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben bang dat er niet bijster veel meer bij gaat komen, de hoogtepunt ligt altijd in de eerste 2 dagen.
wat een briljant plan!quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:03 schreef Hooghoudt het volgende:
(hoewel 20 minuten Opeth op de radio wel heel gaaf zou zijn).
Misschien moeten we wat mensen bij elkaar trommelen in het Opeth-topic?quote:
Die draaien ze ook wel hoor, alleen kost het je wat meerquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:03 schreef Hooghoudt het volgende:
Zitten er eigenlijk nog grenzen aan de buitenissigheid van de muziek die ze draaien? Kan me zo voorstellen dat ze bijvoorbeeld een maximum lengte aanhouden (hoewel 20 minuten Opeth op de radio wel heel gaaf zou zijn).
Nee, dan was het maximum bod van gijs nog niet bereikt, toen er iemand anders bood. Iemand bood bijvoorbeeld 1800 euro, en omdat gijs' max 2000 euro was, ging hij daar automatisch overheen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:31 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Die draaien ze ook wel hoor, alleen kost het je wat meer
Zie nu trouwens dat er ruim 2.000 euro is geboden voor die trouwerij
Wel een goede testcase voor je huwelijk. Als je met elkaar wilt trouwen in een klein glazen huis ingezegend door Imca Marina kun je wel heel wat aan
Weet iemand trouwens hoe dat gaat met die biedingen? Soms lijkt het wel alsof 1 iemand tegen zichzelf op zit te bieden. Bijv
han_en_frans ( 0 ) EUR 2.010,00 20-dec-05 17:11:04 CET
gijswo ( 0 ) EUR 1.950,00 20-dec-05 17:17:08 CET
gijswo ( 0 ) EUR 1.900,00 20-dec-05 17:16:45 CET
gijswo ( 0 ) EUR 1.810,00 20-dec-05 17:16:27 CET
gijswo ( 0 ) EUR 1.770,00 20-dec-05 15:26:33 CET
jokewithagen ( 0 ) EUR 1.750,00
Of zitten daar dan mensen tussen die hun bieding hebben ingetrokken?
Daar verbaas ik me ook altijd over dat dat niet vaker gebeurtquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:23 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Een kind weet overigens dat je het beste 1 minuut van tevoren kunt bieden, maar dat mag je niet te hard zeggen van meneer eBay.
mik ff een URL van dit topic erinquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:47 schreef N.icka het volgende:
Ik zal eens een sms sturen , n.icka groet Fok , es kijken of dat aankomt
maakt niet uitquote:
Joey Ramone zingt hier ook op meequote:Op dinsdag 20 december 2005 21:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
maakt niet uit
Sun City, die heb ik een tijd niet gehoord zeg!
gewoon genoeg bieden vandaag is er 1.000 euro betaald voor stairway to haven hele versie zonder erdoorheen te lullen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:03 schreef Hooghoudt het volgende:
Zitten er eigenlijk nog grenzen aan de buitenissigheid van de muziek die ze draaien? Kan me zo voorstellen dat ze bijvoorbeeld een maximum lengte aanhouden (hoewel 20 minuten Opeth op de radio wel heel gaaf zou zijn).
Als je ook mp3'tjes kon uploaden zou het helemaal gaaf zijn, mijn favoriete Commodore 64-muziek op 3fm, daar zou ik wel wat voor over hebben.
Ja, wat Spinvis betreft is het weer jammer dat ze je geen geld laten bieden om platen niet te draaien.quote:
kan makkelijkquote:Op woensdag 21 december 2005 02:48 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, wat Spinvis betreft is het weer jammer dat ze je geen geld laten bieden om platen niet te draaien.
Maar ik heb hem nu al gehoord.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:52 schreef rubbereend het volgende:
kan makkelijk
gewoon het bedrag dat geboden wordt overbieden.
quote:Op woensdag 21 december 2005 03:14 schreef rubbereend het volgende:
vragen ze kane aantis dat ik geen geld hen anders zou ik er geld voor bieden om het nooit meer te draaien.
quote:Op woensdag 21 december 2005 03:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik vint dit nogal kansloos.
Ik ben fan van MiddenInDeNachtRick op Radio538... ik vindt Rick al kansloos maar dit is nog erger
quote:Op woensdag 21 december 2005 03:10 schreef rubbereend het volgende:neem nu contact op met 3FM dat je elk bod voor Spinvis overbied als ze het niet meer draaien.........
Precies datzelfde heb ik dus met Spinvis.quote:Op woensdag 21 december 2005 03:14 schreef rubbereend het volgende:
vragen ze kane aantis dat ik geen geld hen anders zou ik er geld voor bieden om het nooit meer te draaien.
Dat is waar ook. Dat geld dat ze ophalen gaat niet naar het Rode Kruis...quote:Op woensdag 21 december 2005 03:26 schreef Qunix het volgende:
Kane is ook vrij kansloos maar 3FM doet het als reclame stunt...
Dit is gewoon veel spannender radio dan gebruikelijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 03:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben dus niet de enige kansloze die midden in de nacht nog radio zit te luisteren
whehehehequote:Op woensdag 21 december 2005 03:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben dus niet de enige kansloze die midden in de nacht nog radio zit te luisteren zo te zien.
Nou hun doen het meer om, om reclame te maken dan echt actie voeren in mijn mening. Hartstikke leuk dat je een ander helpt maar overdrijf niet om opgesloten te zitten zonder eten met alleen maar sigarettenquote:Op woensdag 21 december 2005 03:43 schreef broer het volgende:
[..]
Zeg, leg dat 'reclamestunt' nog eens uit.
das waar.... jah voor zich zelfquote:Op woensdag 21 december 2005 03:56 schreef broer het volgende:
Maar waar maken ze dan reclame voor, knul?
Voor zichzelf?
En bovendien weet jij ook dat je met een stunt meer geld binnenhaalt dan zonder stunt.
Fijn. Als ze op deze manier veel geld voor een goed doel inzamelen vind ik het geen probleem dat ze wat reclame krijgenquote:Op woensdag 21 december 2005 04:09 schreef Qunix het volgende:
das waar.... jah voor zich zelf
om 3FM te promoten
Ja, dat is erg tof iddquote:Op woensdag 21 december 2005 03:02 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
De videostream is hier 24 uur per dag in hoge kwaliteit te bekijken op het Casema Etalagekanaal.![]()
![]()
Nou vind ik Giel er altijd al niet zo best uit zien, maar hij ziet er nu inderdaad flink moe uit. Hij is dan ook wel erg vaak buiten bed te zien.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:55 schreef miss_bleu het volgende:
jezus, wat ziet giel er vermoeid uit. Gerard valt nog wel mee, En wout is weer niet te vinden
ja, zeker jammer. er is toch altijd een soort band met 3FM hier.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:10 schreef miss_bleu het volgende:
vind het jammer trouwens dat FOK niet ermee ingesprongen is.
Ze hebben al vaker dingen gedaan met 3FM zoals bedrijf van de dag en Sunchaser in de studio bij Giel. Erg jammer..
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:40 schreef -Tim- het volgende:
Hoorde net bij de update dat Adje een kerstliedje op een hardcore beat is komen zingen![]()
dat stuiterballennummer?quote:
quote:3FM Serious Request: Kamermeerderheid wil 1 miljoen doneren
Een meerderheid van de Tweede Kamer wil dat het kabinet 1 miljoen euro geeft voor de 3FM-actie ’Red Een Kind In Congo’. Gisteren werd al bekend dat een kamerminderheid het totaal bedrag wilde verdubbelen. Dat plan is inmiddels van de baan en daar is het idee om 1 miljoen euro te doneren voor in de plaats gekomen. Alleen minister Van Ardenne moet nog groen licht geven.
"We zijn druk bezig om minister Van Ardenne te bereiken, zodat die het verlossende woord kan spreken... maar waarschijnlijk kunnen we een miljoen euro bijschrijven", aldus initiatiefnemer Zsolt Szabo van de VVD. Los van dat extra geld dat er mogelijk komt, geeft Nederland 8,5 miljoen euro aan Congo. Dat geld wordt besteed via een actieplan van de Verenigde Naties, dat bedoeld is om slachtoffers van geweld en armoede op te vangen.
Ondertussen gaat het goed met 'Serious Request'. Vandaag is er een poster verschenen in de Sp!ts die mensen voor hun raam kunnen hangen als ze de actie een warm hart toedragen. Verder vindt er morgen in de het Glazen Huis een huwelijk plaats. De veiling voor dit huwelijk wordt vandaag afgerond.
Best een goede radiostem inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2005 15:41 schreef Fatality het volgende:
Wout heeft trouwens wel een relaxte stem
juist, dat dus. En die nummers van Coldplay lijken allemaal op elkaar, maar het valt toch wel op....quote:Op woensdag 21 december 2005 16:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoor Speed of Sound op de TV, maar wonderbaarlijk genoeg hoor ik Talk via de ether.
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
juist, dat dus. En die nummers van Coldplay lijken allemaal op elkaar, maar het valt toch wel op....
quote:
euh, nou heb ik net de hele tijd de radio aanggehad. heb je een hint?quote:Op woensdag 21 december 2005 17:02 schreef dvdfreak het volgende:
Hoe heet dat ene liedje dat net werd gedraaid
Dat is gewoon zoquote:Op woensdag 21 december 2005 17:13 schreef calvobbes het volgende:
Bijna een ton binnen 24 uur
Lijkt wel alsof de dagopbrengt iedere dat groter wordt
Ja dat was vorig jaar ook zo volgens mij.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:22 schreef washandje het volgende:
Maar goed de grootste bom geld komt denk ik aan het eind van de week pas
Ja daar deden ook alle BN'ers aan mee en dat was ook op alle zenders tegelijk te zien toch?quote:Op woensdag 21 december 2005 17:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Maar goed, bij de grootschalige Tsunami TV-actie van vorig jaar hadden ze al 1 miljoen na amper 10/20 minuten.
Ja en je werd er al een dag (of 2?) mee doodgegooid.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:37 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja daar deden ook alle BN'ers aan mee en dat was ook op alle zenders tegelijk te zien toch?
En daar hadden ze ook gruwelijke beelden van de vloedgolf die de ramp veroorzaakte. Heel wat "tastbaarder" dan dit...
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:58 schreef bemeall het volgende:
Screenshotje van Gerard, Nicole en Lennon
[afbeelding]
Begint je baarmoeder al te kriebelen?quote:
Je voelt je geroepen he?quote:Op woensdag 21 december 2005 18:51 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Begint je baarmoeder al te kriebelen?![]()
neuh.. pas wanneer jij uit de pubertijd begint te komen. Dus dat zal nog wel even duren.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:51 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Begint je baarmoeder al te kriebelen?![]()
Mijn pubertijd? Strikt gezien duurt dat nog 14 maanden. Dus over 14 maanden mag ik jou de vraag nogmaals stellen?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:24 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
neuh.. pas wanneer jij uit de pubertijd begint te komen. Dus dat zal nog wel even duren.
aha dank je . mooi nummerquote:Op woensdag 21 december 2005 20:08 schreef Vitalogy het volgende:
Stilskin Inside hoezo?
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:58 schreef SunChaser het volgende:
Tot nu toe 2500 voor 8 bilboards in Nederland een week lang, moet FOK! daar niet op bieden?
Ja en dan zoiets erop zetten alsquote:Op woensdag 21 december 2005 19:58 schreef SunChaser het volgende:
Tot nu toe 2500 voor 8 bilboards in Nederland een week lang, moet FOK! daar niet op bieden?
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:11 schreef Vitalogy het volgende:
Ik vind overigens dat het nogal traag gaat met dit topic. Nr 1 na 3 dagen. Dat had minimaal 1 topic per dag moeten zijn/
Nee helaas, wel goeie nummers trouwensquote:Op woensdag 21 december 2005 20:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Is het één van deze 2 onderstaande nummers toevallig?
Gabriel Rios - Broad Daylight
Jose Gonzalez - Heartbeats
volgens mij geen van 2equote:Op woensdag 21 december 2005 20:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Is het één van deze 2 onderstaande nummers toevallig?
Gabriel Rios - Broad Daylight
Jose Gonzalez - Heartbeats
Je was me voorquote:Op woensdag 21 december 2005 20:32 schreef miss_bleu het volgende:
jaimy lydell dus of hoe je het ook tikt
Hier in utrecht doet alles het prima , zelfs casemaquote:Op woensdag 21 december 2005 20:34 schreef miss_bleu het volgende:
allemaal sneeuw hier op het casema etalage kanaal
*grom* klote versterker zal wel weer naar de klote zijnquote:Op woensdag 21 december 2005 20:35 schreef Ymke het volgende:
[..]
Hier in utrecht doet alles het prima , zelfs casema
quote:
binnen 1 minuut was ie al voorbij gekomen. Gaat snelquote:Giel je gaat goed! kom op mannen jullie redden het wel. Groetjes Claudia
VOlgens mij hadden ze zoiets vorig jaar idd met Darfur. Of per pakje, of per sigaretquote:Op woensdag 21 december 2005 20:41 schreef miss_bleu het volgende:
weet je wat voor de mannen in het huis een goede zou zijn.
Voor elke sigaret die ze opsteken een euro neerleggen voor congo door hunzelf
Vorig jaar was er iets met een euro per blikje/fles cola die Giel opzoop. Maar dat was niet van hemzelf maar van een luisteraar. Ik heb nog niks gedoneerd, maar ik ga morgen of overmorgen denk ik nog wel een plaatje aanvragen of iig even een keer of wat geef sms'en naar 3333quote:Op woensdag 21 december 2005 21:06 schreef bemeall het volgende:
[..]
VOlgens mij hadden ze zoiets vorig jaar idd met Darfur. Of per pakje, of per sigaret
Heb ik m gemist, ik zet het net aanquote:Op woensdag 21 december 2005 21:13 schreef Asskicker14 het volgende:
De Jeugd van Tegenwoordig & Katja - Ho Ho Ho.
Ja ik ook netquote:Op woensdag 21 december 2005 21:20 schreef N.icka het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaa claudia ik zag hem
Ik heb er maar gelijk 2 gestuurt :quote:Op woensdag 21 december 2005 21:21 schreef miss_bleu het volgende:
jaaaa een FOK! smsje!
proestquote:Op woensdag 21 december 2005 21:28 schreef miss_bleu het volgende:
net weer 1 gestuurt met
"ej FOK wordt dit onze nieuwe slowchat?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |