quote:Op maandag 19 december 2005 23:04 schreef rubbereend het volgende:
nu live, hebben ze het geluid van Philemon open staan en Sophie dicht
quote:
vandaag waren de uitzendingen uit het huis ook al vol storingen en het SRjournaal liep ook niet.....quote:Op maandag 19 december 2005 23:31 schreef Dichterbijer het volgende:
jammer...uitzending verloopt niet soepel...
Die dramatische blik:quote:Op maandag 19 december 2005 23:23 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Woei!
Even fijne opmerking over de Belgen er tussendoor.
Nu loopt het beeld met geluid niet samen... zonde...quote:Op maandag 19 december 2005 23:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vandaag waren de uitzendingen uit het huis ook al vol storingen en het SRjournaal liep ook niet.....
nee, komt deze of volgende week voorbij volgende week draaien ze ook 24 uur per dag alle aangevraagde platen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:01 schreef JeroenV het volgende:
Als je een nummer aanvraagt weet je toch niet wanneer hij gedraaid wordt? Of draaien ze hem gelijk? Dat lijkt me niet, als je kijkt hoeveel nummers er ws. aangevraagd worden.
Wel weer een erg goede actie, ook leuk om te volgen weer.
ach, zolang hij z'n discoclassicsquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:19 schreef Toad het volgende:
Goede actie. Leuk dat er met de opbrengsten van de vorige actie zoveel is gebeurd.
Wat vinden jullie trouwens van Corne Klein?
relatief veel studenten natuurlijk, en die zijn nou eenmaal vaak wakker 's nachtsquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:38 schreef klootje het volgende:
Vorig jaar heb ik dat een keer s'nachts gezien,wat een kakstad is dat Utrecht,was grappig met die Floris Jan Diederikken die hun pappies toelagen kwamen doneren,van die bezopen hockeykutjes voor dat raam zijn grappig.
Ach ja,studentenstad hè.....(vind 't overigens nog wel mee vallen in Utrecht)quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:38 schreef klootje het volgende:
Vorig jaar heb ik dat een keer s'nachts gezien,wat een kakstad is dat Utrecht,was grappig met die Floris Jan Diederikken die hun pappies toelagen kwamen doneren,van die bezopen hockeykutjes voor dat raam zijn grappig.
Vanmorgen zat ik even tv te kijken, rond 08.10 en hoorde ik dat nummer voorbij komen (via NLD2 kan je meekijken)quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb gisteren geld gedoneerd en Keane - Bedshaped aangevraagd. Zal niet 24/7 achter de radio hangen om te horen of het komt, maar ik hoop dat het toevallig nog vandaag gedraaid wordt.
dat was inderdaad een hoogtepunt!quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:44 schreef rubbereend het volgende:een gozer net die een liedje op een cassette bandje had maar graag de titel wilde weten, zou hij 15 euro storten als ze de titel voor hem wisten en 25 als ze heb zouden draaien daarna. Hij zet dat bandje aan en Ekdom en van der Goes roepen precies tegelijk de titel
![]()
Bummer. Toen lag ik nog lekker te slapen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:36 schreef Gunner het volgende:
[..]
Vanmorgen zat ik even tv te kijken, rond 08.10 en hoorde ik dat nummer voorbij komen (via NLD2 kan je meekijken)
quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:43 schreef sr_firewire het volgende:
Niemand gisteravond die meid van BNN gezien, van Spuiten en Slikken ( Sophie geloof ik ). Oh My God, wat had die een geil truitje aan, daar had ik wel 15 euro voor over om die uit te doen , MJAMMIE !
Haha... heb het gezien... volgens mij had ze daar een bikini top onderaan...gesproken over het weer daar voorquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:43 schreef sr_firewire het volgende:
Niemand gisteravond die meid van BNN gezien, van Spuiten en Slikken ( Sophie geloof ik ). Oh My God, wat had die een geil truitje aan, daar had ik wel 15 euro voor over om die uit te doen , MJAMMIE !
De wens is de vader van de gedachte.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:44 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Haha... heb het gezien... volgens mij had ze daar een bikini top onderaan...gesproken over het weer daar voor
Maar ik had zo wel lekkere muziek tijdens het fietsen, bedankt!quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Bummer. Toen lag ik nog lekker te slapen.![]()
idd, waarom is Claudia er eigenlijk niet bij?? dat vraag ik me al een tijdje af...quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:15 schreef bloempjuh het volgende:
Ik vind het minder leuk zonder Claudia.. En Gerard vind ik helemaal niet zo leuk.
Maar radio staat wel 24/7 aan, tenminste als ik niet op school ben
Ze had een kuthumeur, net als altijd ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:54 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
idd, waarom is Claudia er eigenlijk niet bij?? dat vraag ik me al een tijdje af...
ik denk dat ze één keer wel mooi vond. kan mij daar wel iets bij voorstellen...quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:54 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
idd, waarom is Claudia er eigenlijk niet bij?? dat vraag ik me al een tijdje af...
quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:58 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ze had een kuthumeur, net als altijd ?
ik zag haar gister bij boulevard of de wereld draait door. Daar vertelde ze dat 3fm heel lang heeft gewacht met het besluit om dit jaar weer zo'n actie te doen. Toen de kogel door de kerk was had claudia al andere dingen geplanned, ze gaat voor de vara een oudejaars programma maken, waar ze nu al druk mee is.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:54 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |