Maar ik heb hem nu al gehoord.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:52 schreef rubbereend het volgende:
kan makkelijk
gewoon het bedrag dat geboden wordt overbieden.
quote:Op woensdag 21 december 2005 03:14 schreef rubbereend het volgende:
vragen ze kane aantis dat ik geen geld hen anders zou ik er geld voor bieden om het nooit meer te draaien.
quote:Op woensdag 21 december 2005 03:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik vint dit nogal kansloos.
Ik ben fan van MiddenInDeNachtRick op Radio538... ik vindt Rick al kansloos maar dit is nog erger
quote:Op woensdag 21 december 2005 03:10 schreef rubbereend het volgende:neem nu contact op met 3FM dat je elk bod voor Spinvis overbied als ze het niet meer draaien.........
Precies datzelfde heb ik dus met Spinvis.quote:Op woensdag 21 december 2005 03:14 schreef rubbereend het volgende:
vragen ze kane aantis dat ik geen geld hen anders zou ik er geld voor bieden om het nooit meer te draaien.
Dat is waar ook. Dat geld dat ze ophalen gaat niet naar het Rode Kruis...quote:Op woensdag 21 december 2005 03:26 schreef Qunix het volgende:
Kane is ook vrij kansloos maar 3FM doet het als reclame stunt...
Dit is gewoon veel spannender radio dan gebruikelijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 03:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben dus niet de enige kansloze die midden in de nacht nog radio zit te luisteren
whehehehequote:Op woensdag 21 december 2005 03:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben dus niet de enige kansloze die midden in de nacht nog radio zit te luisteren zo te zien.
Nou hun doen het meer om, om reclame te maken dan echt actie voeren in mijn mening. Hartstikke leuk dat je een ander helpt maar overdrijf niet om opgesloten te zitten zonder eten met alleen maar sigarettenquote:Op woensdag 21 december 2005 03:43 schreef broer het volgende:
[..]
Zeg, leg dat 'reclamestunt' nog eens uit.
das waar.... jah voor zich zelfquote:Op woensdag 21 december 2005 03:56 schreef broer het volgende:
Maar waar maken ze dan reclame voor, knul?
Voor zichzelf?
En bovendien weet jij ook dat je met een stunt meer geld binnenhaalt dan zonder stunt.
Fijn. Als ze op deze manier veel geld voor een goed doel inzamelen vind ik het geen probleem dat ze wat reclame krijgenquote:Op woensdag 21 december 2005 04:09 schreef Qunix het volgende:
das waar.... jah voor zich zelf
om 3FM te promoten
Ja, dat is erg tof iddquote:Op woensdag 21 december 2005 03:02 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
De videostream is hier 24 uur per dag in hoge kwaliteit te bekijken op het Casema Etalagekanaal.![]()
![]()
Nou vind ik Giel er altijd al niet zo best uit zien, maar hij ziet er nu inderdaad flink moe uit. Hij is dan ook wel erg vaak buiten bed te zien.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:55 schreef miss_bleu het volgende:
jezus, wat ziet giel er vermoeid uit. Gerard valt nog wel mee, En wout is weer niet te vinden
ja, zeker jammer. er is toch altijd een soort band met 3FM hier.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:10 schreef miss_bleu het volgende:
vind het jammer trouwens dat FOK niet ermee ingesprongen is.
Ze hebben al vaker dingen gedaan met 3FM zoals bedrijf van de dag en Sunchaser in de studio bij Giel. Erg jammer..
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:40 schreef -Tim- het volgende:
Hoorde net bij de update dat Adje een kerstliedje op een hardcore beat is komen zingen![]()
dat stuiterballennummer?quote:
quote:3FM Serious Request: Kamermeerderheid wil 1 miljoen doneren
Een meerderheid van de Tweede Kamer wil dat het kabinet 1 miljoen euro geeft voor de 3FM-actie ’Red Een Kind In Congo’. Gisteren werd al bekend dat een kamerminderheid het totaal bedrag wilde verdubbelen. Dat plan is inmiddels van de baan en daar is het idee om 1 miljoen euro te doneren voor in de plaats gekomen. Alleen minister Van Ardenne moet nog groen licht geven.
"We zijn druk bezig om minister Van Ardenne te bereiken, zodat die het verlossende woord kan spreken... maar waarschijnlijk kunnen we een miljoen euro bijschrijven", aldus initiatiefnemer Zsolt Szabo van de VVD. Los van dat extra geld dat er mogelijk komt, geeft Nederland 8,5 miljoen euro aan Congo. Dat geld wordt besteed via een actieplan van de Verenigde Naties, dat bedoeld is om slachtoffers van geweld en armoede op te vangen.
Ondertussen gaat het goed met 'Serious Request'. Vandaag is er een poster verschenen in de Sp!ts die mensen voor hun raam kunnen hangen als ze de actie een warm hart toedragen. Verder vindt er morgen in de het Glazen Huis een huwelijk plaats. De veiling voor dit huwelijk wordt vandaag afgerond.
Best een goede radiostem inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2005 15:41 schreef Fatality het volgende:
Wout heeft trouwens wel een relaxte stem
juist, dat dus. En die nummers van Coldplay lijken allemaal op elkaar, maar het valt toch wel op....quote:Op woensdag 21 december 2005 16:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoor Speed of Sound op de TV, maar wonderbaarlijk genoeg hoor ik Talk via de ether.
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
juist, dat dus. En die nummers van Coldplay lijken allemaal op elkaar, maar het valt toch wel op....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |