Ah, ze had dus al andere plannen gemaaktquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:43 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ik zag haar gister bij boulevard of de wereld draait door. Daar vertelde ze dat 3fm heel lang heeft gewacht met het besluit om dit jaar weer zo'n actie te doen. Toen de kogel door de kerk was had claudia al andere dingen geplanned, ze gaat voor de vara een oudejaars programma maken, waar ze nu al druk mee is.
mja dat vind ik wel gek, als ik het bedrag zie wat ze vorig jaar hebben binnen gesleept, dan leek een vervolg me niet meer dan logischquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah, ze had dus al andere plannen gemaakt
Dat lange wachten van 3FM: het viel mij wel op dat ik een paar maanden geleden werd gebeld door een enquetebureau, en die hadden vragen over 3FM. Behalve allemaal vragen over wat ik van de programma's vond, eindigden ze met de vraag "Weet u nog wat Serious Request was?" Antwoord ja of nee. Kennelijk waren ze toen nog aan het inventariseren hoe die actie was aangeslagen en of er een vervolg moest komen.
maar het is natuurlijk wel een hoop werk om dit allemaal 24 uur per dag te laten draaien.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:06 schreef Dandelion het volgende:
[..]
mja dat vind ik wel gek, als ik het bedrag zie wat ze vorig jaar hebben binnen gesleept, dan leek een vervolg me niet meer dan logisch
Anderhalve dag hequote:Op dinsdag 20 december 2005 16:58 schreef JeroenV het volgende:
Tussenstand is dus nu 137 duizend nogwat euri.
Weet iemand wat ze vorig jaar hadden na een dag?
Ik denk dat er nog wel veel bij gaat komen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben bang dat er niet bijster veel meer bij gaat komen, de hoogtepunt ligt altijd in de eerste 2 dagen.
wat een briljant plan!quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:03 schreef Hooghoudt het volgende:
(hoewel 20 minuten Opeth op de radio wel heel gaaf zou zijn).
Misschien moeten we wat mensen bij elkaar trommelen in het Opeth-topic?quote:
Die draaien ze ook wel hoor, alleen kost het je wat meerquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:03 schreef Hooghoudt het volgende:
Zitten er eigenlijk nog grenzen aan de buitenissigheid van de muziek die ze draaien? Kan me zo voorstellen dat ze bijvoorbeeld een maximum lengte aanhouden (hoewel 20 minuten Opeth op de radio wel heel gaaf zou zijn).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |