quote:
binnen 1 minuut was ie al voorbij gekomen. Gaat snelquote:Giel je gaat goed! kom op mannen jullie redden het wel. Groetjes Claudia
VOlgens mij hadden ze zoiets vorig jaar idd met Darfur. Of per pakje, of per sigaretquote:Op woensdag 21 december 2005 20:41 schreef miss_bleu het volgende:
weet je wat voor de mannen in het huis een goede zou zijn.
Voor elke sigaret die ze opsteken een euro neerleggen voor congo door hunzelf
Vorig jaar was er iets met een euro per blikje/fles cola die Giel opzoop. Maar dat was niet van hemzelf maar van een luisteraar. Ik heb nog niks gedoneerd, maar ik ga morgen of overmorgen denk ik nog wel een plaatje aanvragen of iig even een keer of wat geef sms'en naar 3333quote:Op woensdag 21 december 2005 21:06 schreef bemeall het volgende:
[..]
VOlgens mij hadden ze zoiets vorig jaar idd met Darfur. Of per pakje, of per sigaret
Heb ik m gemist, ik zet het net aanquote:Op woensdag 21 december 2005 21:13 schreef Asskicker14 het volgende:
De Jeugd van Tegenwoordig & Katja - Ho Ho Ho.
Ja ik ook netquote:Op woensdag 21 december 2005 21:20 schreef N.icka het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaa claudia ik zag hem
Ik heb er maar gelijk 2 gestuurt :quote:Op woensdag 21 december 2005 21:21 schreef miss_bleu het volgende:
jaaaa een FOK! smsje!
proestquote:Op woensdag 21 december 2005 21:28 schreef miss_bleu het volgende:
net weer 1 gestuurt met
"ej FOK wordt dit onze nieuwe slowchat?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |