gelukkigquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, ik heb toch wel Brabanders gehoord die de zachte g echt kwijt zijn hoor! Het kan wel, maar bij mij gaat het niet werken
mailenquote:
ze veranderen em wel in die van jouquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:47 schreef het_fokschaap het volgende:
Alicey en Doffy zijn vast niet blij met dit naamtopic
Nou ja, we hebben ook al 'Yvonne drinkt geen bier' als TT gehadquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:47 schreef het_fokschaap het volgende:
Alicey en Doffy zijn vast niet blij met dit naamtopic
Klinkt anders verdacht.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, ik heb toch wel Brabanders gehoord die de zachte g echt kwijt zijn hoor! Het kan wel, maar bij mij gaat het niet werken
In Rotterdam spreken Turkse allochtonen juist erg ABN vergeleken bij de oer-Rotterdammers.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:44 schreef Reya het volgende:
Je hebt hier - voornamelijk Turkse - allochtonen die wel Twents maar nooit goed Nederlands hebben geleerd. Dat klinkt lachwekkend![]()
Mijn foutquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:48 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het ging om mijn wensen cq. kadootjes. niet om die andere kerstwensen
subtiele hint hèquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn fout
Ik moet het nog doen...zo even doen dan maar
okquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:48 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het ging om mijn wensen cq. kadootjes. niet om die andere kerstwensen
Mijn reputatie, wat doe je?quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:50 schreef Alicey het volgende:
TT aangepast. TS heeft er een note bij.
jij maakt die TT tochquote:
Wat klinkt verdacht?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:54 schreef miss_sly het volgende:
Maar je hebt het geleerd van de meester(es)
Het was causaliteitquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je hebt er zelf voor gekozen om die suggestie te maken.
Goed oefenen op de zinnetjes "Ik hoor daar niet bij!" en "Let niet teveel op hem, het is maar mijn werkgever". Dan komt het vast allemaal goed.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:06 schreef miss_sly het volgende:
De stemming bij de mannen hier is erg uitgelaten en de dubbelzinnige opmerkingen zijn niet van de lucht. DAt wordt nog wat als ze dadelijk ook gedronken hebben
Weet niet of ik wel met die kerels nog op stap ga, aangezien mijn enige vrouwelijke collega al heeft aangegeven niet mee te gaan
dan vraag je schaap toch meequote:Op vrijdag 16 december 2005 15:06 schreef miss_sly het volgende:
De stemming bij de mannen hier is erg uitgelaten en de dubbelzinnige opmerkingen zijn niet van de lucht. DAt wordt nog wat als ze dadelijk ook gedronken hebben
Weet niet of ik wel met die kerels nog op stap ga, aangezien mijn enige vrouwelijke collega al heeft aangegeven niet mee te gaan
Ik vrees da tik niet echt de gelegenheid ga krijgen om te doen of ik er niet bij hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Goed oefenen op de zinnetjes "Ik hoor daar niet bij!" en "Let niet teveel op hem, het is maar mijn werkgever". Dan komt het vast allemaal goed.
dan moet je em ook vastbindenquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:08 schreef Doffy het volgende:
[..]
Als ik 'm ga slaan, komt ie hier nóg minder
Ga dan na of je later zelf ooit nog in die gelegenheden iets wilt eten of drinken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vrees da tik niet echt de gelegenheid ga krijgen om te doen of ik er niet bij hoor
Als je het als een goed opvoedkundig middel gebruikt misschien juist meer.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:08 schreef Doffy het volgende:
[..]
Als ik 'm ga slaan, komt ie hier nóg minder
Gezelligquote:
dan ga je toch ergens anders heenquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Maar ik denk niet dat schaap daar veel zin in heeft
Ik kan beter nagaan of ik de betreffende collega's het ongemakkelijke gevoel wil besparen dat ze me later nog onder ogen moeten komen na de rare dingen die ze gezegd en gedaan hebbenquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je het als een goed opvoedkundig middel gebruikt misschien juist meer.
Wat heeft dit met een zweep te maken?quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik kan beter nagaan of ik de betreffende collega's het ongemakkelijke gevoel wil besparen dat ze me later nog onder ogen moeten komen na de rare dingen die ze gezegd en gedaan hebben
Ik weet ook nog niet of ik mee ga stappen, ik ga iig hier mee borrelen, en dat schijnt al erg te worden
Nou ja, dan wil ik mezelf het ongemakkelijke gevoel besparen om bekeken en betast en raar aangesproken te wordenquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat heeft dit met een zweep te maken?
Dat ongemakkelijke gevoel valt denk ik wel mee. Als ik ze hier er mee confronteer wordt er slechts gezegd "Ik was dronken".
Ik heb geen handboeien, en geen bed met spijlenquote:
Oh, da's minder inderdaad... Hier doen ze dat alleen bij buitenstaanders.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, dan wil ik mezelf het ongemakkelijke gevoel besparen om bekeken en betast en raar aangesproken te worden
Een hakkenfetisjist?quote:Dat doen sommige in hun uitgelatenheid nu al, terwijl ze nog nuchter zijn! Er is er hier een die al een paar keer verlekkerd naar mijn laarzen gekeken heeft en gezegd heeft: hmmm, hakken![]()
Nee hoor, maar je maakt het jezelf wel moeilijk.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:19 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik heb geen handboeien, en geen bed met spijlen
En ik wíl 'm ook helemaal niet vastbinden
ben ik nu saai?
quote:
Gefeliciteerd btw, Islam! Mohammeds religie wenst je een fijne verjaardag.
From Mecca With love
Prettige verjaardag voor een schaap.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:14 schreef Doffy het volgende:
Ik zat even te spieken in schaap's fotoboek, en ik moest onbedaarlijk lachen bij deze post van Triggershot:
[..]
het is vast goedbedoeld...quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:14 schreef Doffy het volgende:
Ik zat even te spieken in schaap's fotoboek, en ik moest onbedaarlijk lachen bij deze post van Triggershot:
[..]
*inkopt*quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het is vast goedbedoeld...
ok, kop hem maar in
wat doe jij overigens in mijn fotoboek ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:14 schreef Doffy het volgende:
[..]
ja hequote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:09 schreef Alicey het volgende:
* Alicey zo naar Amsterdam - Zullen jullie je allemaal gedragen?
hoiquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:54 schreef -Trinity- het volgende:
Jullie gaan snel man! Ik ben ook weer thuis, weekend
!
de twee mods helemaal ladder in een kroeg in Amsterdamquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:09 schreef Alicey het volgende:
* Alicey zo naar Amsterdam - Zullen jullie je allemaal gedragen?
En dan komen ze naar jouw huis om je wakker te zingen, schaapquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
de twee mods helemaal ladder in een kroeg in Amsterdam
in augustus kan het ook best donker zijn hoorquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:18 schreef het_fokschaap het volgende:
de twee mods helemaal ladder in een kroeg in Amsterdam
Dat kan idd ookquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
in augustus kan het ook best donker zijn hoor
dat vraagt om foto's natuurlijkquote:
is dit een minimeet?quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:25 schreef Doffy het volgende:
De foto's van de vorige meet staan hier. Zonder Alicey, dat wel
Toen waren er 6 mensen. Vandaag komen er 8. We zitten dus in de lift qua bezoeksaantallenquote:
dan zingen ze miss ook wakkerquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:19 schreef Reya het volgende:
[..]
En dan komen ze naar jouw huis om je wakker te zingen, schaap![]()
Dan komen we gewoon toch gezellig allemaal bij schaap en miss slapen!quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:28 schreef het_fokschaap het volgende:
dan zingen ze miss ook wakker
dat kan ik niet laten gebeuren. ze heeft de hele week hard gewerkt.
Nee, véél te zoutquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:29 schreef het_fokschaap het volgende:
kaas en worst met whisky ? moet dat niet kaviaar zijn ofzo ?
niet alleen in december overigens. het doet zich het gehele jaar voor tijdens de nachtelijke urenquote:
zoals ik ook al zeiquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
niet alleen in december overigens. het doet zich het gehele jaar voor tijdens de nachtelijke uren
quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:36 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
jij had het alleen over augustus
suc6quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:42 schreef Doffy het volgende:
Ik ga er ook vandoor, het grote whisky-zuipen komt naderbij!![]()
Zijn ze echt weg?quote:
waarmee maak je zoveel geluid dan? kreun je te hard ofzo? of is het je harp? of je zwaardenquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:41 schreef -Trinity- het volgende:
Hm, vandaag zag ik dat het appartement naast ons te huur staat. Woont nu nog een stelletje... Misschien gaan ze uit elkaar of juist een rijtjeshuis zoeken samen. En hier verderop staat nog een appartement te koop, ook op drie hoog. Hopen dat ik normale buren krijg. Misschien maak ik wel teveel herrie ofzo
.
ah gossiequote:Edit: Hillegom.
A. Ik zet soms graag mijn muziek hard.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
waarmee maak je zoveel geluid dan? kreun je te hard ofzo? of is het je harp? of je zwaarden
[..]
ah gossie
dan zullen het punt A en B wel zijn..quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:02 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
A. Ik zet soms graag mijn muziek hard.
B. Ik kreun idd soms best hard.
C. Heb geen eigen harp thuis.
Tja,....ik hou het toch maar bij Rum&Cola..quote:Doffy en Alicey drinken whiskey
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:24 schreef STORMSEEKER het volgende:
[..]
Goeie stad.![]()
(Ik kan het weten)
Hmmm, dat is niet bepaald prettig. Was de meet voor de rest wel leuk?quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:37 schreef Alicey het volgende:
Goedemorgen.
Bah, het begint nu weer te hagelen, net als vannacht toen ik naar huis fietste.
Ja, was een erg gezellige meet, en heel veel whisky's geproefd, ook veel verschillende soorten. Ook nog van Walter Kamp een gesigneerd exemplaar van zijn boek gekregen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, dat is niet bepaald prettig. Was de meet voor de rest wel leuk?
En daar moet je blij mee zijnquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, was een erg gezellige meet, en heel veel whisky's geproefd, ook veel verschillende soorten. Ook nog van Walter Kamp een gesigneerd exemplaar van zijn boek gekregen.
Ik vond vroeger botsautootjes ook vreselijk, weet niet hoe het nu zou zijn, ben daardoor jaren niet meer in de dingen geweest.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kan er niets aan doen. Ik was doodsbenauwd.
Botsautootjes vind ik wel leuk, maar die gaan niet zo teringhard.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:17 schreef -Trinity- het volgende:
Ik vond vroeger botsautootjes ook vreselijk, weet niet hoe het nu zou zijn, ben daardoor jaren niet meer in de dingen geweest.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het modden zou een stuk leuker zijn als er geen users bestonden.
Natuurlijk doel ik met name op bepaalde users, maar je moet als crewlide wel diplomatiek blijven natuurlijk.quote:
Welneequote:Op zaterdag 17 december 2005 12:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Da's ook weer waar.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:33 schreef Doffy het volgende:
Welnee
Hoe anders zouden wij onze Macht moeten vertonen?
Ach ja, gezeik krijg je altijd wel. Iemand als Maanvis zou ik bijvoorbeeld ook niet al te serieus nemenquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Karten is wel grappig, al eindig ik doorgaans vrij onderaan ergens.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goedemorgen.
Wij zijn gisteravond met een groepje vrienden van heiden6 wezen karten. Ik zat bij heiden6 in een duokart want ik durfde niet alleen. En ik vond het dus helemaal NIET leuk en vet eng.![]()
Het lijkt hoe dan ook harder dan de feitelijke snelheid die die dingen halen..quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Botsautootjes vind ik wel leuk, maar die gaan niet zo teringhard.
Leuker niet. Wel rustiger.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Psiesquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Da's ook weer waar.Waarschijnlijk de enige reden dat God mensen heeft geschapen.
Volgens mij is het erg slecht voor je rug.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Karten is wel grappig, al eindig ik doorgaans vrij onderaan ergens.Het is wel zo dat je bij botsingen wel aardig beschadigd kunt raken, dat dan weer wel..
Je moet het geen dagen doen nee. Spierpijn verder gegarandeerd.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:58 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Volgens mij is het erg slecht voor je rug.
sex ookquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:58 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Volgens mij is het erg slecht voor je rug.
neem je het mee naar de meet?quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:07 schreef Doffy het volgende:
Ik kan alvast melden dat de Tompouce van krokante peperkoek met speculaas-Glenmorangie roomijs nu al helemaal gelukt is!![]()
Het roomijs met de langste nasmaak ter wereld![]()
* Alicey wil het een keer bij je proeven.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:07 schreef Doffy het volgende:
Ik kan alvast melden dat de Tompouce van krokante peperkoek met speculaas-Glenmorangie roomijs nu al helemaal gelukt is!![]()
Het roomijs met de langste nasmaak ter wereld![]()
hmz, koelbox met koelelementen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:13 schreef Doffy het volgende:
Eén hapje roomijs en ik heb nóg de smaak van de Glenmorangie in m'n mond
Nee, ik neem het niet mee naar de meet. Het zou in de trein smelten, want het bevriest niet echt tot een grote ijsbal; er zit 10cl whisky in van 57% alcohol, vandaar
Maar wees niet bang. Mocht de koffie niet helpen, zal ik vandaag de effecten daarvan tegen livEliveD richten ipv tegen jou.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:47 schreef Alicey het volgende:
Maar wees niet bang. Mocht de koffie niet helpen, zal ik vandaag de effecten daarvan tegen livEliveD richten ipv tegen jou.
neequote:Op zondag 18 december 2005 00:50 schreef qu63 het volgende:
en schaap, hoorde je geen getoeter toen je de snelweg af ging naar je huis
nopequote:Op zondag 18 december 2005 00:55 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
neewist ook niet dat je alweer zo dichtbij zat. heb je zeker weten niet naar een andere polo getoeterd
Graag gedaan, Doffyquote:Op zondag 18 december 2005 00:59 schreef Doffy het volgende:
Dank jullie voor de lift, miss en schaap
Oh enne miss, stuur je zus maar eens langs hoor!![]()
![]()
geen fot's voor zover ik weet jaquote:Op zondag 18 december 2005 10:43 schreef livEliveD het volgende:
Er zijn geen foto's gemaakt of wel? Of heeft de jeugd tegenwoordig infrarood camera's?
"Wat jammer, dat ik m'n camera vergeten ben!"quote:Op zondag 18 december 2005 10:43 schreef livEliveD het volgende:
Er zijn geen foto's gemaakt of wel? Of heeft de jeugd tegenwoordig infrarood camera's?
Ik ben al ongeveer een uur wakker.quote:
wat voor gekke dingenheb je vannacht dan nog gedaanquote:Op zondag 18 december 2005 11:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben al ongeveer een uur wakker.
Maar het was vannacht dan ook 4 uur eer ik ging slapen. De dag er voor kwart over 4.
hoiquote:Op zondag 18 december 2005 11:49 schreef OoAstridoO het volgende:
IK kom even hallo zegen en vooral tegen quen ik ben al weer weg hoor anderen
Nog een beetje bij heiden6 rond gehangen.quote:Op zondag 18 december 2005 11:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
wat voor gekke dingenheb je vannacht dan nog gedaan
ahquote:Op zondag 18 december 2005 12:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nog een beetje bij heiden6 rond gehangen.
wat hebben die vrouwen toch met homo'squote:Op zondag 18 december 2005 10:32 schreef livEliveD het volgende:
De meet was best ok. Me vriendin vond Doffy charmant. Is dat verassend?![]()
neequote:Op zondag 18 december 2005 13:00 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ah...
nog knipperende lichten gezien ?
onze hoek was toch gezeliigerquote:Op zondag 18 december 2005 13:06 schreef het_fokschaap het volgende:
ik vond de meet ook gezellig...alleen is het met zo'n lange tafel vaak zo dat je alleen de mensen spreekt die om je heen zitten. volgende keer een ronde tafel of varié
Nou Doffy begon over het geven van rozen. Dan schiet je toch met stip de top 10 binnen van elke vrouwquote:Op zondag 18 december 2005 13:00 schreef het_fokschaap het volgende:
wat hebben die vrouwen toch met homo's
Das wel een goed ideequote:Op zondag 18 december 2005 13:06 schreef het_fokschaap het volgende:
ik vond de meet ook gezellig...alleen is het met zo'n lange tafel vaak zo dat je alleen de mensen spreekt die om je heen zitten. volgende keer een ronde tafel of varié
Ik heb niet direct iets met homo's, ik heb alleen iets met Doffyquote:Op zondag 18 december 2005 13:00 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wat hebben die vrouwen toch met homo's
hoiquote:Op zondag 18 december 2005 13:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb niet direct iets met homo's, ik heb alleen iets met Doffy
Goedemorgenmiddag iedereen trouwens
Nog steeds boosquote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 01:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
kom die dvd maar brengen en doe dan een leuk dansje en het is goed
kleine gaatjesquote:
Dit was zo geregeld en wat mij betreft mocht het wat kosten. Eindelijk dacht ik dat ik het voor mekaar had maar toen begonnen de twee vrouwen onderling te roddelen over mij. Een ware vernedering die bijna een uur heeft geduurd. Vooral het gedeelte wat er allemaal wel niet mis met me is sprak boekdelen.quote:Er is geen betere substantie voor het kweken van een positieve houding dan alcohol. Voor het aanbieden dient er wel rekening mee te worden gehouden dat het subject in kwestie statistisch gezien alleen van zoete dranken houdt en dus dient het geheel verpakt te worden in een zoete cocktail.
Dat terwijl hij niet eens niet welkom was.quote:Op zondag 18 december 2005 13:12 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
knufknuf is terug
waarom was je niet op de meet ?
"Kijk eens, da's mooi man, da's kunst." "Werkelijk, het boeit me geen reet!" x3quote:Op zondag 18 december 2005 14:55 schreef livEliveD het volgende:
Onderweg probeerde ik de grauwe stad wat licht te geven door haar te wijzen op de vele kunstwerken die de stad te bieden heeft hetgeen resulteerde in een “en dat moet mij boeien omdat?” opmerkingenstroom.
Je hebt hier een boek laten liggen idd..quote:Op zondag 18 december 2005 18:10 schreef Reya het volgende:
Alicey, heb ik mijn Giddens bij jou laten liggen?![]()
Ahja, dat dacht ik al. Het is opzich niet zo'n probleem, aangezien ik je vast nog wel een keer zal meeten. Het is echter wel een boek van de universiteitsbibliotheek, dus ik zal morgen even checken hoe het zit met langdurige absentie van boeken (in principe mag je boeken oneindig lang lenen, mits ze niet gereserveerd zijn)quote:Op zondag 18 december 2005 18:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je hebt hier een boek laten liggen idd..
Oh?quote:Op zondag 18 december 2005 19:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja. Ze zijn allemaal tegen me vandaag!
quote:Op zondag 18 december 2005 19:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jij ook niet! Maar jij bent ook lief!
ga's doodquote:
Woooeiieiequote:
* Alicey heeft er nu even geen zin aan.quote:Op maandag 19 december 2005 08:25 schreef livEliveD het volgende:
[..]
ga's dood
(ja ik heb er zin in)
Wiehoeeeeeeeeoeoeoeoeeequote:
volgende keer eten bij Trinquote:Op maandag 19 december 2005 08:29 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Wiehoeeeeeeeeoeoeoeoeee. Gisteren zelf milkshakes (met drank erdoor
) gemaakt, complimenten gekregen
. En het toetje (perziken, met bitterkoekjes en mascarponeroom) was even machtig als ik had verwacht, maar wel eetbaar.
School.
Goedemorgen schaapjequote:
m'n neef belde me uit bed met de boodschap dat hij gewoon thuis was, maar dat z'n mobiel uit stondquote:Op maandag 19 december 2005 12:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Goedemorgen schaapje![]()
Wat was je vroeg...
Lekker handigquote:Op maandag 19 december 2005 12:15 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
m'n neef belde me uit bed met de boodschap dat hij gewoon thuis was, maar dat z'n mobiel uit stond
maar ja, ik had hoe dan ook z'n adres nodig...
hele mooie filmquote:Op maandag 19 december 2005 12:13 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb me zaterdag ook prima vermaakt. zo'n afrikaans restaurant is zeker voor herhaling vatbaar
gister "Crash" gezien. Hele mooie filmTip van miss_sly
quote:Op maandag 19 december 2005 12:41 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hoi qu
nog knipperende lichten gezien onderweg ?
quote:Op maandag 19 december 2005 12:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb pauze, doe me eens niet zo haasten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |