gelukkigquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, ik heb toch wel Brabanders gehoord die de zachte g echt kwijt zijn hoor! Het kan wel, maar bij mij gaat het niet werken
mailenquote:
ze veranderen em wel in die van jouquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:47 schreef het_fokschaap het volgende:
Alicey en Doffy zijn vast niet blij met dit naamtopic
Nou ja, we hebben ook al 'Yvonne drinkt geen bier' als TT gehadquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:47 schreef het_fokschaap het volgende:
Alicey en Doffy zijn vast niet blij met dit naamtopic
Klinkt anders verdacht.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, ik heb toch wel Brabanders gehoord die de zachte g echt kwijt zijn hoor! Het kan wel, maar bij mij gaat het niet werken
In Rotterdam spreken Turkse allochtonen juist erg ABN vergeleken bij de oer-Rotterdammers.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:44 schreef Reya het volgende:
Je hebt hier - voornamelijk Turkse - allochtonen die wel Twents maar nooit goed Nederlands hebben geleerd. Dat klinkt lachwekkend![]()
Mijn foutquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:48 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het ging om mijn wensen cq. kadootjes. niet om die andere kerstwensen
subtiele hint hèquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn fout
Ik moet het nog doen...zo even doen dan maar
okquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:48 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het ging om mijn wensen cq. kadootjes. niet om die andere kerstwensen
Mijn reputatie, wat doe je?quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:50 schreef Alicey het volgende:
TT aangepast. TS heeft er een note bij.
jij maakt die TT tochquote:
Wat klinkt verdacht?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:54 schreef miss_sly het volgende:
Maar je hebt het geleerd van de meester(es)
Het was causaliteitquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je hebt er zelf voor gekozen om die suggestie te maken.
Goed oefenen op de zinnetjes "Ik hoor daar niet bij!" en "Let niet teveel op hem, het is maar mijn werkgever". Dan komt het vast allemaal goed.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:06 schreef miss_sly het volgende:
De stemming bij de mannen hier is erg uitgelaten en de dubbelzinnige opmerkingen zijn niet van de lucht. DAt wordt nog wat als ze dadelijk ook gedronken hebben
Weet niet of ik wel met die kerels nog op stap ga, aangezien mijn enige vrouwelijke collega al heeft aangegeven niet mee te gaan
dan vraag je schaap toch meequote:Op vrijdag 16 december 2005 15:06 schreef miss_sly het volgende:
De stemming bij de mannen hier is erg uitgelaten en de dubbelzinnige opmerkingen zijn niet van de lucht. DAt wordt nog wat als ze dadelijk ook gedronken hebben
Weet niet of ik wel met die kerels nog op stap ga, aangezien mijn enige vrouwelijke collega al heeft aangegeven niet mee te gaan
Ik vrees da tik niet echt de gelegenheid ga krijgen om te doen of ik er niet bij hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Goed oefenen op de zinnetjes "Ik hoor daar niet bij!" en "Let niet teveel op hem, het is maar mijn werkgever". Dan komt het vast allemaal goed.
dan moet je em ook vastbindenquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:08 schreef Doffy het volgende:
[..]
Als ik 'm ga slaan, komt ie hier nóg minder
Ga dan na of je later zelf ooit nog in die gelegenheden iets wilt eten of drinken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vrees da tik niet echt de gelegenheid ga krijgen om te doen of ik er niet bij hoor
Als je het als een goed opvoedkundig middel gebruikt misschien juist meer.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:08 schreef Doffy het volgende:
[..]
Als ik 'm ga slaan, komt ie hier nóg minder
Gezelligquote:
dan ga je toch ergens anders heenquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Maar ik denk niet dat schaap daar veel zin in heeft
Ik kan beter nagaan of ik de betreffende collega's het ongemakkelijke gevoel wil besparen dat ze me later nog onder ogen moeten komen na de rare dingen die ze gezegd en gedaan hebbenquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je het als een goed opvoedkundig middel gebruikt misschien juist meer.
Wat heeft dit met een zweep te maken?quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik kan beter nagaan of ik de betreffende collega's het ongemakkelijke gevoel wil besparen dat ze me later nog onder ogen moeten komen na de rare dingen die ze gezegd en gedaan hebben
Ik weet ook nog niet of ik mee ga stappen, ik ga iig hier mee borrelen, en dat schijnt al erg te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |