Nou ja, dan wil ik mezelf het ongemakkelijke gevoel besparen om bekeken en betast en raar aangesproken te wordenquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat heeft dit met een zweep te maken?
Dat ongemakkelijke gevoel valt denk ik wel mee. Als ik ze hier er mee confronteer wordt er slechts gezegd "Ik was dronken".
Ik heb geen handboeien, en geen bed met spijlenquote:
Oh, da's minder inderdaad... Hier doen ze dat alleen bij buitenstaanders.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, dan wil ik mezelf het ongemakkelijke gevoel besparen om bekeken en betast en raar aangesproken te worden
Een hakkenfetisjist?quote:Dat doen sommige in hun uitgelatenheid nu al, terwijl ze nog nuchter zijn! Er is er hier een die al een paar keer verlekkerd naar mijn laarzen gekeken heeft en gezegd heeft: hmmm, hakken![]()
Nee hoor, maar je maakt het jezelf wel moeilijk.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:19 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik heb geen handboeien, en geen bed met spijlen
En ik wíl 'm ook helemaal niet vastbinden
ben ik nu saai?
quote:
Gefeliciteerd btw, Islam! Mohammeds religie wenst je een fijne verjaardag.
From Mecca With love
Prettige verjaardag voor een schaap.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:14 schreef Doffy het volgende:
Ik zat even te spieken in schaap's fotoboek, en ik moest onbedaarlijk lachen bij deze post van Triggershot:
[..]
het is vast goedbedoeld...quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:14 schreef Doffy het volgende:
Ik zat even te spieken in schaap's fotoboek, en ik moest onbedaarlijk lachen bij deze post van Triggershot:
[..]
*inkopt*quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het is vast goedbedoeld...
ok, kop hem maar in
wat doe jij overigens in mijn fotoboek ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:14 schreef Doffy het volgende:
[..]
ja hequote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:09 schreef Alicey het volgende:
* Alicey zo naar Amsterdam - Zullen jullie je allemaal gedragen?
hoiquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:54 schreef -Trinity- het volgende:
Jullie gaan snel man! Ik ben ook weer thuis, weekend
!
de twee mods helemaal ladder in een kroeg in Amsterdamquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:09 schreef Alicey het volgende:
* Alicey zo naar Amsterdam - Zullen jullie je allemaal gedragen?
En dan komen ze naar jouw huis om je wakker te zingen, schaapquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
de twee mods helemaal ladder in een kroeg in Amsterdam
in augustus kan het ook best donker zijn hoorquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:18 schreef het_fokschaap het volgende:
de twee mods helemaal ladder in een kroeg in Amsterdam
Dat kan idd ookquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
in augustus kan het ook best donker zijn hoor
dat vraagt om foto's natuurlijkquote:
is dit een minimeet?quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:25 schreef Doffy het volgende:
De foto's van de vorige meet staan hier. Zonder Alicey, dat wel
Toen waren er 6 mensen. Vandaag komen er 8. We zitten dus in de lift qua bezoeksaantallenquote:
dan zingen ze miss ook wakkerquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:19 schreef Reya het volgende:
[..]
En dan komen ze naar jouw huis om je wakker te zingen, schaap![]()
Dan komen we gewoon toch gezellig allemaal bij schaap en miss slapen!quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:28 schreef het_fokschaap het volgende:
dan zingen ze miss ook wakker
dat kan ik niet laten gebeuren. ze heeft de hele week hard gewerkt.
Nee, véél te zoutquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:29 schreef het_fokschaap het volgende:
kaas en worst met whisky ? moet dat niet kaviaar zijn ofzo ?
niet alleen in december overigens. het doet zich het gehele jaar voor tijdens de nachtelijke urenquote:
zoals ik ook al zeiquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
niet alleen in december overigens. het doet zich het gehele jaar voor tijdens de nachtelijke uren
quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:36 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
jij had het alleen over augustus
suc6quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:42 schreef Doffy het volgende:
Ik ga er ook vandoor, het grote whisky-zuipen komt naderbij!![]()
Zijn ze echt weg?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |