waarmee maak je zoveel geluid dan? kreun je te hard ofzo? of is het je harp? of je zwaardenquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:41 schreef -Trinity- het volgende:
Hm, vandaag zag ik dat het appartement naast ons te huur staat. Woont nu nog een stelletje... Misschien gaan ze uit elkaar of juist een rijtjeshuis zoeken samen. En hier verderop staat nog een appartement te koop, ook op drie hoog. Hopen dat ik normale buren krijg. Misschien maak ik wel teveel herrie ofzo
.
ah gossiequote:Edit: Hillegom.
A. Ik zet soms graag mijn muziek hard.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
waarmee maak je zoveel geluid dan? kreun je te hard ofzo? of is het je harp? of je zwaarden
[..]
ah gossie
dan zullen het punt A en B wel zijn..quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:02 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
A. Ik zet soms graag mijn muziek hard.
B. Ik kreun idd soms best hard.
C. Heb geen eigen harp thuis.
Tja,....ik hou het toch maar bij Rum&Cola..quote:Doffy en Alicey drinken whiskey
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:24 schreef STORMSEEKER het volgende:
[..]
Goeie stad.![]()
(Ik kan het weten)
Hmmm, dat is niet bepaald prettig. Was de meet voor de rest wel leuk?quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:37 schreef Alicey het volgende:
Goedemorgen.
Bah, het begint nu weer te hagelen, net als vannacht toen ik naar huis fietste.
Ja, was een erg gezellige meet, en heel veel whisky's geproefd, ook veel verschillende soorten. Ook nog van Walter Kamp een gesigneerd exemplaar van zijn boek gekregen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, dat is niet bepaald prettig. Was de meet voor de rest wel leuk?
En daar moet je blij mee zijnquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, was een erg gezellige meet, en heel veel whisky's geproefd, ook veel verschillende soorten. Ook nog van Walter Kamp een gesigneerd exemplaar van zijn boek gekregen.
Ik vond vroeger botsautootjes ook vreselijk, weet niet hoe het nu zou zijn, ben daardoor jaren niet meer in de dingen geweest.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kan er niets aan doen. Ik was doodsbenauwd.
Botsautootjes vind ik wel leuk, maar die gaan niet zo teringhard.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:17 schreef -Trinity- het volgende:
Ik vond vroeger botsautootjes ook vreselijk, weet niet hoe het nu zou zijn, ben daardoor jaren niet meer in de dingen geweest.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het modden zou een stuk leuker zijn als er geen users bestonden.
Natuurlijk doel ik met name op bepaalde users, maar je moet als crewlide wel diplomatiek blijven natuurlijk.quote:
Welneequote:Op zaterdag 17 december 2005 12:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Da's ook weer waar.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:33 schreef Doffy het volgende:
Welnee
Hoe anders zouden wij onze Macht moeten vertonen?
Ach ja, gezeik krijg je altijd wel. Iemand als Maanvis zou ik bijvoorbeeld ook niet al te serieus nemenquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Karten is wel grappig, al eindig ik doorgaans vrij onderaan ergens.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goedemorgen.
Wij zijn gisteravond met een groepje vrienden van heiden6 wezen karten. Ik zat bij heiden6 in een duokart want ik durfde niet alleen. En ik vond het dus helemaal NIET leuk en vet eng.![]()
Het lijkt hoe dan ook harder dan de feitelijke snelheid die die dingen halen..quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Botsautootjes vind ik wel leuk, maar die gaan niet zo teringhard.
Leuker niet. Wel rustiger.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Psiesquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Da's ook weer waar.Waarschijnlijk de enige reden dat God mensen heeft geschapen.
Volgens mij is het erg slecht voor je rug.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Karten is wel grappig, al eindig ik doorgaans vrij onderaan ergens.Het is wel zo dat je bij botsingen wel aardig beschadigd kunt raken, dat dan weer wel..
Je moet het geen dagen doen nee. Spierpijn verder gegarandeerd.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:58 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Volgens mij is het erg slecht voor je rug.
sex ookquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:58 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Volgens mij is het erg slecht voor je rug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |