Ok, logisch.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:37 schreef miss_sly het volgende:
schaap gaat met mij mee en dus ook direct naar het restaurant
quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:48 schreef miss_sly het volgende:
ow, en qu.....ik schaam me dood dat ik het moet opbiechten, maar ik ben nogal gehaast vertrokken uit wijchen en ik heb phonebooth laten liggenIk stuur hem naar je op, zo gauw ik weer in wijchen ben geweest, dus je krijgt hem zeker!!
nog lang niet genoegquote:Op zondag 18 december 2005 00:58 schreef Doffy het volgende:
Zeur niet qu, je hebt arme miss al genoeg schuldcomplex aangepraat
kom die dvd maar brengen en doe dan een leuk dansje en het is goedquote:
over het restaurantquote:
is dat een hoi?quote:
Ja, ik ben het.quote:Op zondag 18 december 2005 01:24 schreef qu63 het volgende:
is dat een hoi?
is dat een doei?
is dat Lupa?
onder invloed van?quote:Op zondag 18 december 2005 01:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, ik ben het.Enigszins onder invloed, weliswaar, maar onmiskenbaar mezelf.
Meet gaan we regelen trouwens. Je bent gezellig (heb ik me laten vertellenquote:
The Water Meets Monty Pipe!quote:Op zondag 18 december 2005 01:33 schreef Doffy het volgende:
De waterpijp + Monty Python meet
Eind januari bij schaap thuis
[afbeelding]
Ja eik wel.quote:
zoek meteen ff uit of je nou per se een oneven aantal rozen moet hebben om het er mooi uit t laten zienquote:Op zondag 18 december 2005 10:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja eik wel.![]()
Oh ff een "geef een roos aan je geliefde" topic uitwerken, mits het lukt
Als je gewoon heel veel rozen hebt, zie je het toch niet meer.quote:Op zondag 18 december 2005 10:43 schreef qu63 het volgende:
zoek meteen ff uit of je nou per se een oneven aantal rozen moet hebben om het er mooi uit t laten zien
het gaat ook om een bosje van 8 ofzo, je kan dan beter 7 of 9 doenquote:Op zondag 18 december 2005 11:15 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Als je gewoon heel veel rozen hebt, zie je het toch niet meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |