neem je het mee naar de meet?quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:07 schreef Doffy het volgende:
Ik kan alvast melden dat de Tompouce van krokante peperkoek met speculaas-Glenmorangie roomijs nu al helemaal gelukt is!![]()
Het roomijs met de langste nasmaak ter wereld![]()
* Alicey wil het een keer bij je proeven.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:07 schreef Doffy het volgende:
Ik kan alvast melden dat de Tompouce van krokante peperkoek met speculaas-Glenmorangie roomijs nu al helemaal gelukt is!![]()
Het roomijs met de langste nasmaak ter wereld![]()
hmz, koelbox met koelelementen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:13 schreef Doffy het volgende:
Eén hapje roomijs en ik heb nóg de smaak van de Glenmorangie in m'n mond
Nee, ik neem het niet mee naar de meet. Het zou in de trein smelten, want het bevriest niet echt tot een grote ijsbal; er zit 10cl whisky in van 57% alcohol, vandaar
Maar wees niet bang. Mocht de koffie niet helpen, zal ik vandaag de effecten daarvan tegen livEliveD richten ipv tegen jou.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:47 schreef Alicey het volgende:
Maar wees niet bang. Mocht de koffie niet helpen, zal ik vandaag de effecten daarvan tegen livEliveD richten ipv tegen jou.
neequote:Op zondag 18 december 2005 00:50 schreef qu63 het volgende:
en schaap, hoorde je geen getoeter toen je de snelweg af ging naar je huis
nopequote:Op zondag 18 december 2005 00:55 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
neewist ook niet dat je alweer zo dichtbij zat. heb je zeker weten niet naar een andere polo getoeterd
Graag gedaan, Doffyquote:Op zondag 18 december 2005 00:59 schreef Doffy het volgende:
Dank jullie voor de lift, miss en schaap
Oh enne miss, stuur je zus maar eens langs hoor!![]()
![]()
geen fot's voor zover ik weet jaquote:Op zondag 18 december 2005 10:43 schreef livEliveD het volgende:
Er zijn geen foto's gemaakt of wel? Of heeft de jeugd tegenwoordig infrarood camera's?
"Wat jammer, dat ik m'n camera vergeten ben!"quote:Op zondag 18 december 2005 10:43 schreef livEliveD het volgende:
Er zijn geen foto's gemaakt of wel? Of heeft de jeugd tegenwoordig infrarood camera's?
Ik ben al ongeveer een uur wakker.quote:
wat voor gekke dingenheb je vannacht dan nog gedaanquote:Op zondag 18 december 2005 11:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben al ongeveer een uur wakker.
Maar het was vannacht dan ook 4 uur eer ik ging slapen. De dag er voor kwart over 4.
hoiquote:Op zondag 18 december 2005 11:49 schreef OoAstridoO het volgende:
IK kom even hallo zegen en vooral tegen quen ik ben al weer weg hoor anderen
Nog een beetje bij heiden6 rond gehangen.quote:Op zondag 18 december 2005 11:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
wat voor gekke dingenheb je vannacht dan nog gedaan
ahquote:Op zondag 18 december 2005 12:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nog een beetje bij heiden6 rond gehangen.
wat hebben die vrouwen toch met homo'squote:Op zondag 18 december 2005 10:32 schreef livEliveD het volgende:
De meet was best ok. Me vriendin vond Doffy charmant. Is dat verassend?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |