Ben benieuwd of Lijst Hillie 10 van de 39 zetels pakt.quote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:24 schreef zakjapannertje het volgende:
Zoetermeer ook online, mijn uitslag:
[afbeelding]
GL dus, hoewel ik het niet eens ben met hen over bv. afvalstoffenheffing naar hoeveelheid (GL voor), geluidsoverlast op zondag (GL tegen), aso-woningen weren uit de 'gewone' woonomgeving (GL voor) en nog 2 punten onenigheid, met de PvdA heb ik minder zulke onenigheid maar meer ik of zij neutraal op de punten, GL heeft trouwens een paar stellingen niet geantwoord, de VVD doet dat het vaakst trouwens, meeste partijen hebben alle stellingen beantwoord
Het zou mij meevallen als ie 1 van de 39 zetels pakt.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Lijst Hillie 10 van de 39 zetels pakt.
Liggen al die partijen zo dicht bij elkaar in Enschede? (behalve dan de lokale partijen)quote:Op maandag 6 februari 2006 17:48 schreef Reya het volgende:
[afbeelding]
Waarschijnlijk ga ik ook GroenLinks stemmen![]()
Ik denk dat het eerder aan mijn politieke voorkeur ligt, eigenlijk. Alhoewel politieke partijen op gemeentelijk niveau sowieso minder ver uit elkaar liggen, over het algemeenquote:Op maandag 6 februari 2006 18:27 schreef Chewie het volgende:
[..]
Liggen al die partijen zo dicht bij elkaar in Enschede? (behalve dan de lokale partijen)
Stemwijzers zijn allesbehalve perfect, maar het is beter dan niets. Er gaat tenminste een zekere objectiviteit vanuit, en het is voor minder politiek geengageerde mensen anders best lastig om de informatie die ze over zich heen krijgen te filteren op relevantie. Ik erger me soms aan de zwart-wit-presentatie van de stemwijzer, maar het is wel een eenvoudige test waar in ieder geval een redelijk adsvies wordt gegevenquote:Op maandag 6 februari 2006 19:21 schreef thabit het volgende:
Terwijl landelijke stemwijzers over vrij fundamentele punten gaan, heb ik bij die gemeentelijke stemwijzers echt het idee van "Lekker boeiend, deze kwestie".
Dat is inderdaad ook het voornaamste bezwaar tegen de Stemwijzer; dat een dergelijk orgaan al dan niet bewust met haar methodiek de verkiezingsuitslag kan beinvloeden. Het is jammer dat er nergens op de site een verantwoording valt te vindenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:44 schreef Tobbes het volgende:
Die 'extra belangrijke punten' wegen wel heel erg zwaar. Moet je eens voor de grap 1 keer die stemwijzer doen en niks aanvinken. En dan 1 keer en 2 of 3 dingen aanvinken. Totaal andere uitslag krijg je dan.
Ken jij Lijst Veldhoen niet?quote:Op maandag 6 februari 2006 19:14 schreef IHVK het volgende:
[afbeelding]
Lol, nog nooit gehoord van de eerste twee op mijn rangljst.
Ja.quote:
Hij wilde toch ook de paardensport promoten?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:49 schreef Sidekick het volgende:
Deze partij biedt dan ook voldoende houvast voor mensen die weer het vertrouwen terug willen in de politiek, met standpunten als "terugdringen wachtlijsten gezondheidszorg", "fraudebestrijding", "werken aan een beter milieu", "verbetering van de kwaliteit van de politie", "respect voor ouderen" en "verbetering van integratie van allochtonen, terugdringen van discriminatie".
Ook, maar dat vond ik niet zo goed in het rijtje thuispassen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:57 schreef freako het volgende:
[..]
Hij wilde toch ook de paardensport promoten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |