Dan heb je z'n gezicht toch goed herkend. schaap +1quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:33 schreef schaap001 het volgende:
Jahaaa.. da´s dramatisch want aan z´n gezicht te zien vermoed ik dat dat John Watts is... met een Bartez kapsel...
Ah. Ik dacht al dat het iemand zou zijn die ik met een minder recente foto wel zou herkennenquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:33 schreef schaap001 het volgende:
Jahaaa.. da´s dramatisch want aan z´n gezicht te zien vermoed ik dat dat John Watts is... met een Bartez kapsel...
Sjongejonge, dat vond ik me een wereldband in de jaren 80, Fischer Z! Going Deaf For A Living, super! Maar dat had ik nog niet gezien, dat kale hoofd. Ik meen dat ie laatst in Nederland speelde, is me ook ontgaan. Is die foto daar genomen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Dan heb je z'n gezicht toch goed herkend. schaap +1
Hij heeft geen AMG fotoquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Ah. Ik dacht al dat het iemand zou zijn die ik met een minder recente foto wel zou herkennen
Foto komt van zijn site. Staat verder geen info bij, maar het is wel een recente foto.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:36 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Sjongejonge, dat vond ik me een wereldband in de jaren 80, Fischer Z! Going Deaf For A Living, super! Maar dat had ik nog niet gezien, dat kale hoofd. Ik meen dat ie laatst in Nederland speelde, is me ook ontgaan. Is die foto daar genomen?
In de 80s kende ik ze nog niet, was denk ik 1990 of 91 dat ik Marliese in de arbeidsvitaminen of iets dergelijk hoorde. Staat nu bij mij in de top 100quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:36 schreef schaap001 het volgende:
Sjongejonge, dat vond ik me een wereldband in de jaren 80, Fischer Z! Going Deaf For A Living, super! Maar dat had ik nog niet gezien, dat kale hoofd. Ik meen dat ie laatst in Nederland speelde, is me ook ontgaan. Is die foto daar genomen?
Over 8 dagen 35quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:41 schreef peaceman het volgende:
Hoe oud ben jij dan Schaap?
Ah alvast feli dan...quote:
Nee, niet the Go Go´s.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:45 schreef dolle_hond het volgende:
gogo's ?
Lampjequote:Op vrijdag 16 december 2005 14:55 schreef schaap001 het volgende:
Jahaa, ben eigenlijk nog best een lam, ja!
Ja, en ook HEEL andere muziek, haha! Ik denk dat de ene Greg gillend de kamer uitvlucht als de andere Greg zijn ding doet. En andersom trouwens ook, haha!quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:54 schreef Gambolputty het volgende:
Ik lees net het vorige topic, ik dacht dat Greg Ginn van de Greg Ginn Band was, o.a. bekend van Jeopardy.
Maar da's dus Greg Kihn
Yep, Snow Patrol is correct. Was ook nog op Live8 te zien. Prachtige single ´Run´.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:10 schreef peaceman het volgende:
1974 waren er weinig headlines voor zover ik weet....
Snow Patrol?
Tijdens Live 8 was ik op een ander festival, Rock Werchter....quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:12 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Yep, Snow Patrol is correct. Was ook nog op Live8 te zien. Prachtige single ´Run´.
peaceman + 1
Sid? 1979 dus.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:16 schreef lubje25 het volgende:
Over de foto, geen idee
In mijn geboortejaar overleed Sid Vicious. Norah Jones zag het levenslicht en Breakfast in America van supertramp stond op 1 in de album top 10 van dat jaar
1969. Het jaar van Woodstock, Led Zeppelin 1 en Ian Gillan en Roger Glover die zich bij Deep Purple voegden. Onder andere.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:20 schreef ranja het volgende:
De 1e maanlandingen natuurlijk de top hit van Mr. Gainsbourg met Jane Birkin.
quote:Op de Nederlandse televisie wordt voor de eerste keer het programma Zo vader, zo zoon uitgezonden, gepresenteerd door Gerard van den Berg. Van den Berg zal het in totaal 306 keer presenteren. Het idee voor dit programma komt van een Duits programma genaamd Der Apfel fällt nicht weit vom Stamm
De Belgische Grondwet wordt herzien om de drie cultuurgemeenschappen op te richten. Juridisch gezien begint vanaf dat moment de staatshervorming. De hervorming komt er door het Vlaamse streven naar culturele autonomie. In hetzelfde jaar wordt ook de basis voor de drie Gewesten gelegd. Die komen er door het streven van de Franstaligen naar economische autonomie.
Ha, dat was alweer achterhaalt toen ik ter wereld kwam:quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:37 schreef Berkery het volgende:
Berkery's Bouwjaar:De Belgische Grondwet wordt herzien om de drie cultuurgemeenschappen op te richten. Juridisch gezien begint vanaf dat moment de staatshervorming. De hervorming komt er door het Vlaamse streven naar culturele autonomie. In hetzelfde jaar wordt ook de basis voor de drie Gewesten gelegd. Die komen er door het streven van de Franstaligen naar economische autonomie.
quote:Door de tweede grondwetswijziging in België worden de cultuurgemeenschappen kortweg Gemeenschappen vanwege hun bijkomende bevoegdheden. Het Vlaamse en het Waalse gewest worden opgericht, elk met hun eigen Raad (Parlement) en Regering.
1976?quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:26 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Mijn geboorte jaar was een jaar met uitzonderlijke weersomstandigheden door Europa. Het gebeurde in het westen van Ennio Morricone stond op 1 in de album top 10. Met dank aan Wikipedia
1980 (moest ik wel opzoeken, haha, wizzik niet van Rob)quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
In mijn geboortejaar werd de cent officieel afgeschaft en was Rob de Nijs de nummer in in de album top 10. Ook met dank aan Wikipedia.
Schaap001 +1quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:39 schreef schaap001 het volgende:
Okee, mijn zomerse playlist voor een BBQ in de tuin. Kunst en kitsch gaan hand in hand op zo´n zwoele nazomeravond, wat mij betreft.
1. Mungo Jerry - In The Summertime
2. David Lee Roth - California Girls / Just A Gigolo
3. Dick Dale - Wipeout
4. Meat Loaf - You Took The Words Right Out Of My Mouth (On A Hot Summer Night)
5. Santana - Samba Pa Ti
6. Brian Hyland - Itsy Bitsy Teenie Weenie Yellow Polka Dot Bikini
7. Billy Idol - Hot In The City
8. Chris Rea - On The Beach
9. Karen Young - Hot Shot
10. Asia - Heat Of The Moment
11. Big Star - September Gurls
12. Olivia Newton-John - Physical
13. The Beach Boys - Sloop John B.
14. Paul Owen - My Favorite Waste of Time
15. James Brown - I Got You (I Feel Good)
dus
Is niet erg, het is m gegundquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Schaap001 +1
Sorry Lub, maar je was te laat en dus heb ik Schaap gekozen uit de enorme hoeveelheid inzendingen...![]()
Ouwe lulquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
* newbie is ongeveer net zo oud als
Marianne Timmer, Nederlands schaatsster
Josefine van Asdonk, Nederlands actrice
Eminem, Amerikaans zanger
Sander Westerveld, Nederlands voetbalkeeper
Annette Barlo, Nederlands actrice en tv-presentatrice
Bridget Maasland, Nederlands tv-presentatrice
Leonardo DiCaprio, Amerikaans acteur
quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:50 schreef schaap001 het volgende:
Newbie is uit 72, dan.
jawel maar daar kijken zo afkijken zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:51 schreef Berkery het volgende:
[..]
Genau, maar dat staat ook gewoon in m'n profiel![]()
Ik ben ongeveer net zo oud als:quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
* newbie is ongeveer net zo oud als
Marianne Timmer, Nederlands schaatsster
Josefine van Asdonk, Nederlands actrice
Eminem, Amerikaans zanger
Sander Westerveld, Nederlands voetbalkeeper
Annette Barlo, Nederlands actrice en tv-presentatrice
Bridget Maasland, Nederlands tv-presentatrice
Leonardo DiCaprio, Amerikaans acteur
Die werd vorig jaar pas begravenquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:04 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik ben geboren op de dag dat Bob Marley begraven werd![]()
ergens in mei, 1981 dus...quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:04 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik ben geboren op de dag dat Bob Marley begraven werd![]()
was echt een kutdag dus, ik kop 'm zelf maar in...
Dat was een topjaarquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:20 schreef ranja het volgende:
De 1e maanlandingen natuurlijk de top hit van Mr. Gainsbourg met Jane Birkin.
Nope, geen Nick Kamen... deze man is een stuuuuk ouder, nu we het daar toch over hebben: zijn geboortejaar is 1937quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:20 schreef ranja het volgende:
Del Shannon?
Gespiekt en denk m nu te weten...quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:24 schreef schaap001 het volgende:
[..]
![]()
Hij staat in mijn playlist voor dé ideale nazomeravond BBQ.
Ik ook...quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gespiekt en denk m nu te weten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: of is dat opzoeken?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:27 schreef Mark het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: of is dat opzoeken?
Zo kennen we ´m beter, maar ja: hij is toch echt ooit ook jong geweest, gnah..
Wat mij betreft is dat geen opzoeken, want ik geef nota bene zelf de tip om ff in die lijst te kijken.
Mark + 1
quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:27 schreef Mark het volgende:Ik vind van wel... Want die had ik ook in gedachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: of is dat opzoeken?
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Ik ga er niet vanuit dat iedereen die lijst uit zijn hoofd kent, hoor. Dus ff kijken mag van mij best. Anders had ik wel een andere tip gegeven. Niet mee eens, dan?quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind van wel... Want die had ik ook in gedachten![]()
Nee, geen Brian Hyland: maar we hebben ff juryberaadquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:32 schreef lubje25 het volgende:
of Brian Hyland?
Nou ja , je hebt het punt al uitgedeeld, dus laat maar hangen... Gun Mark zijn puntje wel hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:35 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat iedereen die lijst uit zijn hoofd kent, hoor. Dus ff kijken mag van mij best. Anders had ik wel een andere tip gegeven. Niet mee eens, dan?
The one and only en spreker van de prachtige quote (na een slechte recensie): "I cried all the way to the bank"quote:
Yeps.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:45 schreef lubje25 het volgende:
Belsen, vraagje. Die nieuwe stand van gister, vanaf welk topic was dat? Was dat alleen 587?
Over welk album gaat deze recensie?quote:Pretensions to high opera on "O Holy Night" and a horrid danceclub take on "Joy To The World". On the positive side, the co-penned (one of three)is a well-crafted Phil Spector tribute, with Beach Boys-style harmonies, jangling bells, and sleigh-ride pace, injecting one of the few bits of exuberant fun in this otherwise vanilla set.
Dat was hem.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:48 schreef ranja het volgende:
Mariah Carey's kerstalbum?
Waar we het laatst over hadden was het Phil Spector kerst album, volledig geproduceerd door Phil Spector zelf.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:48 schreef peaceman het volgende:
Dat is dat tribute/kerstalbum ter ere van Phil Spector waar we het laats over hadden. Maar hoe het heet
Aha... tja ik heb toen niet erg opgelet geloof ik...quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:53 schreef ranja het volgende:
[..]
Waar we het laatst over hadden was het Phil Spector kerst album, volledig geproduceerd door Phil Spector zelf.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:52 schreef bukgeit het volgende:
Ha. Ik heb zojuist dit huis gekocht.
[afbeelding]
Vinden jullie het wat?
de linker- of de rechtervleugel?quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:58 schreef lubje25 het volgende:
[..]
![]()
Das een mooi optrekje. Al een kamer in gedachten voor je platen/cd's collectie?
In de woonkamer, die's groot genoegquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:58 schreef lubje25 het volgende:
[..]
![]()
Das een mooi optrekje. Al een kamer in gedachten voor je platen/cd's collectie?
Stef Bos - De Stiltequote:Op vrijdag 16 december 2005 17:44 schreef lubje25 het volgende:
Wat van wie?
niets is sterker dan de stilte niets heeft zo veel macht als het zwijgen van de...
Jawel, Ranja is er niet. Ik vergat m alleen bold te maken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:13 schreef peaceman het volgende:
was het geen officiële vraag?
Ah oke..quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:14 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Jawel, Ranja is er niet. Ik vergat m alleen bold te maken.![]()
more or less....quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:22 schreef lubje25 het volgende:
Thom yorke- uit protest tegen Bush en zijn oorlog om olie?
Zolang ie maar mooi blijft zingen en ja ik weet dat dat hier omstreden isquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Meneer Yorke gaat er niet intelligenter door uitzien..
Back to youquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:41 schreef peaceman het volgende:
match?
Z+1quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:10 schreef Z het volgende:
Damon.
Best aardigquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:52 schreef bukgeit het volgende:
Vinden jullie het wat?
Als Appelscha nou Groningen was geweest, had ik die gegokt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:31 schreef bukgeit het volgende:
Ons nieuwe huis![]()
[afbeelding]
Maar natuurlijk is er wél een muzikale link. De vraag is dan ook: in welke Groningse plaats staat dit huis?
En het is inderdaad Bafloquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:04 schreef lubje25 het volgende:
de bende van Baflo bill is toch het vervolg? Baflo dan?
Hoe heten ze, Arie en Geurt? Nog geen kennis gemaakt met de burenquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:06 schreef Mark het volgende:
Ooit op vakantie geweest met 2 broers uit Baflo, we hebben de rumindustrie op Cuba een aardige boost gegeven
Heb je in het Noorden gewoond?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:11 schreef lubje25 het volgende:
Super leuk trouwens die pe en rinus.
Hoe heet het kerstnummer van Urbanus?
zeker en vastquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:13 schreef cafca het volgende:
Bakske vol met Stro
Harry en Alfredquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:09 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Hoe heten ze, Arie en Geurt? Nog geen kennis gemaakt met de buren
quote:he came down for peace on earth and he left in a second hand car
the old men came to watch their sheep lit their fire while the records played
talked all night till they lost the plot and they fell down the english way
fell down the english way
love is all love is tall love is older than you
love'll talk love'll walk love'll speak out for you
en is toen vast veel op de radio (2?) te horen geweestquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:54 schreef cafca het volgende:
het is een soort alternatief kerstliedje, over waar jezus nu eigenlijk vandaan kwam.
Staat op een selftitled album uit 1999
quote:jesus came from ..... and travelled from beyond the stars
he came down for peace on earth and he left in a second hand car in the heavens with the planets in all the stars seem to look my way look my way
been so long since i came unstuck now i'm trying to make you feel that way trying to make you feel that way
love'll wide love'll talk love'll speak up for you
love'll shake love'll wake a way love'll wake up with you
come on brother have you lost your touch or have you gone and lost your way
a few hunters came to try their luck but they died on the way to bombay
withered hands lay upon the rocks and raise your glass to the modern age modern age
next life's gonna be just fine so i'll see you on the other side i'll meet you on the other side
quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:52 schreef bukgeit het volgende:
Ha. Ik heb zojuist dit huis gekocht.
Vinden jullie het wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:11 schreef bukgeit het volgende:
Hee, Tocotronic in je fotoboekie, ik zie het nu pas [afbeelding]
Dit zou best het eerste huis in Baflo kunnen zijn met de complete Tocotronic-collectie
Mooi huis buk. Ik heb lokatienet.nl wel ff moeten aanslingeren. Óf je hebt contacten met de onderwereld, of je hebt een overbetaalde baan of huizen kosten daar niet wat ze hier kosten (250 km zuidelijker). Ik gok op het laatste.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:06 schreef bukgeit het volgende:
Check. Goed bezig.
en ik weet m nog steeds nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:55 schreef bartrid het volgende:
Ik heb de openstaande vraag opgezocht.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:40 schreef DaisyDuke het volgende:
Jesus came from out of space van Supergrass
Alleen Dave heb je goed. Verder heb je een foutje en moet je wat omdraaien.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:56 schreef belsen het volgende:
Dave Grohl: Nirvana
Chris Shiflett: The Vandals?
Taylor Hawkins: Sunnyday real estate
Nate Mendel: Alanis Morrisette
2 goed.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:01 schreef belsen het volgende:
Chris Shiflett: Alanis Morrisette
Taylor Hawkins: Lagwagon.
Nate Mendel: Sunnyday real estate
quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:12 schreef belsen het volgende:
Chris Shiflett: No Use For A Name
Taylor Hawkins: Alanis Morrisette
Nate Mendel: Sunnyday real estate
Down in, eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:27 schreef bukgeit het volgende:
Babyshambles - Down From Albion
Alleen als ik 'm weetquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:19 schreef DaisyDuke het volgende:
Is er nog interesse in een nieuwe vraag?
M.I.A. - Arularquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:28 schreef belsen het volgende:
Nieuwe vraag:
Ik heb 6 interessante (misschien wel de beste in verschillende genres) platen gekocht uit 2005 als prijzen voor een popquiz.
Noem er 5.
M.I.A. - Arular is goed.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
M.I.A. - Arular
Art Brut - Bang Bang Rock 'n Roll
Annie - Anniemal
De Jeugd Van Tegenwoordig - Parels Voor De Zwijnen
Alicia Keys - Unplugged
Ja, di's meer trivia-telepathie.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:48 schreef methodmich het volgende:
Okee, wat voor genres zoal? Het is erg lastig op deze manier.
Nee, die niet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:11 schreef dolle_hond het volgende:
franz ferdinand: you could ..........
Die van QOTSA viel geloof ik een beetje tegen en Kaiser Chiefs heeft iedereen al, dus daar heb ik de grote tegenhanger van gekocht.quote:Op zondag 18 december 2005 01:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Kaiser Chiefs - Employement?
QOTSA - Ik ben de titel kwijt?
Maxïmo Park:quote:Op zondag 18 december 2005 10:16 schreef bartrid het volgende:
maximo park?
quote:Op zondag 18 december 2005 10:30 schreef bartrid het volgende:
LCD Soundsystem?
Nee, beiden niet.quote:Op zondag 18 december 2005 11:28 schreef peaceman het volgende:
Art Brut - Bang Bang rock n roll ?
Ryan Adams - Cold Roses?
Die ja.quote:Op zondag 18 december 2005 11:54 schreef bartrid het volgende:
Editors?
quote:Op zondag 18 december 2005 12:12 schreef peaceman het volgende:
Ah illinois van Sufjan Stevens
Enfin ik moet weg...
Nee, maar het heeft er in de verte wel wat mee te maken. Het gaat om een live plaat.quote:Op zondag 18 december 2005 12:58 schreef ranja het volgende:
Lullabyes to Paralize van Qotsa?
De live plaat van Hermano in Willem II? Met John Garcia?quote:Op zondag 18 december 2005 13:05 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, maar het heeft er in de verte wel wat mee te maken. Het gaat om een live plaat.
quote:Op zondag 18 december 2005 13:56 schreef bartrid het volgende:
[..]
De live plaat van Hermano in Willem II? Met John Garcia?
Toch niet al te moeiijk dusquote:Op zondag 18 december 2005 14:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dinosaur jr met een mooie Jay Mascis-wegstopfoto
quote:oh damn good years
will die so swiftly
I know you messed up
when I saw you
Ja natuurlijkquote:Op zondag 18 december 2005 16:10 schreef bartrid het volgende:
of gewoon de bangles?
quote:everybody sees me
but it's not that easy
standing in my life fields
standing in a light field
Welke band?quote:People are fragile things, you should know by now
Be careful what you put them through
People are fragile things, you should know by now
You'll speak when you're spoken to
Jammer..quote:Op zondag 18 december 2005 17:56 schreef Grobbel het volgende:
Eigenlijk niet zo'n zin om me weer echt in trivia te storten, maar enfin.
Niks persoonlijks, maar het vreet gewoon te veel tijd.quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 19:46 schreef Berkery het volgende:
Munchener Freiheit?
Ik dacht eerst aan Berlin
quote:More than any pop band in history,ripped off the music industry for a bucketful of loot and got away with it -- as illustrated in their own guidebook to creating number one singles,
.
and
applied the tactics of punk shock-terrorism to late-'80s acid house and became one of Britain's best-selling artists just before their retirement in 1992. The duo then deleted their entire back catalog -- a potential loss in the millions of pounds -- and declared they wouldn't release another record until peace was declared throughout the world.
quote:Op zondag 18 december 2005 21:44 schreef bartrid het volgende:
KLF
Vooruit, goed genoeg. Tommy Victor van Prong en Raven van Killing Joke (en Prong)quote:Op zondag 18 december 2005 22:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Iemand van Prong of Killing Joke. Namen weet ik niet.
Nee, niet helemaalquote:Op zondag 18 december 2005 22:44 schreef bartrid het volgende:
Racoon?
Nee, er is wel iets meer reet aan de muziek van deze heren.quote:Op zondag 18 december 2005 22:52 schreef Jobbel het volgende:
maroon 5 wellicht?
Nee, deze mannen maken Punk Metal, Grindcore en Hardcore Punk volgens AMG.quote:Op zondag 18 december 2005 22:54 schreef Jobbel het volgende:
matchbox twenty dan miskien?
Neequote:Op zondag 18 december 2005 22:55 schreef peaceman het volgende:
Nederlands?
Deze band staat in de Simular Artists van Everytime I Die op AMG.quote:Op zondag 18 december 2005 22:58 schreef Jobbel het volgende:
eeeeeeeehmz everytimeidie.
of zal ik nu ophouden met wildgokken
Nee, die vind ik kutquote:Op zondag 18 december 2005 23:08 schreef peaceman het volgende:
enige in dat genre die zo'n beetje kan bedenken is Dillinger escape plan, maar volgens mij vindt sack die wel goed, toch?
Ik ben gewoon te dom om het te begrijpen. Daarom vind ik Radiohead ook kut en kan ik ook niet lyrisch worden over Tool. Ik ben te dom voor intelligente muziek.quote:
Ow ik dacht me van lowlands 2004 te herinneren dat jij dat een goed optreden vond, maar dat zal dan een ander geweest zijn.... Ik vind het ook niks trouwens.quote:Op zondag 18 december 2005 23:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, die vind ik kut![]()
Peaceman+1
Ik heb ze toen niet eens gezien. Heb ze ooit eens in het voorprogramma gezien van System of a Down. Hun optreden ging toen helemaal nergens overquote:Op zondag 18 december 2005 23:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow ik dacht me van lowlands 2004 te herinneren dat jij dat een goed optreden vond, maar dat zal dan een ander geweest zijn.... Ik vind het ook niks trouwens.
ja ik heb m niet afgeschermd.. ik ga uit van de eerlijkheid van mijn medespelersquote:Op zondag 18 december 2005 23:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dankzij m'n quote weet ik nu trouwens gelijk wie er op het plaatje staan![]()
Niet zonder hints.quote:Op zondag 18 december 2005 23:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja ik heb m niet afgeschermd.. ik ga uit van de eerlijkheid van mijn medespelers![]()
Had je m anders geweten Sack?
Jawohl! Bukgeit +1quote:Op maandag 19 december 2005 00:01 schreef bukgeit het volgende:
Is het Cornershop?
quote:Op maandag 19 december 2005 10:15 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ford Cortina...
quote:Op maandag 19 december 2005 10:58 schreef ranja het volgende:
Pete Doherty?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |