Dan heb je z'n gezicht toch goed herkend. schaap +1quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:33 schreef schaap001 het volgende:
Jahaaa.. da´s dramatisch want aan z´n gezicht te zien vermoed ik dat dat John Watts is... met een Bartez kapsel...
Ah. Ik dacht al dat het iemand zou zijn die ik met een minder recente foto wel zou herkennenquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:33 schreef schaap001 het volgende:
Jahaaa.. da´s dramatisch want aan z´n gezicht te zien vermoed ik dat dat John Watts is... met een Bartez kapsel...
Sjongejonge, dat vond ik me een wereldband in de jaren 80, Fischer Z! Going Deaf For A Living, super! Maar dat had ik nog niet gezien, dat kale hoofd. Ik meen dat ie laatst in Nederland speelde, is me ook ontgaan. Is die foto daar genomen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Dan heb je z'n gezicht toch goed herkend. schaap +1
Hij heeft geen AMG fotoquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Ah. Ik dacht al dat het iemand zou zijn die ik met een minder recente foto wel zou herkennen
Foto komt van zijn site. Staat verder geen info bij, maar het is wel een recente foto.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:36 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Sjongejonge, dat vond ik me een wereldband in de jaren 80, Fischer Z! Going Deaf For A Living, super! Maar dat had ik nog niet gezien, dat kale hoofd. Ik meen dat ie laatst in Nederland speelde, is me ook ontgaan. Is die foto daar genomen?
In de 80s kende ik ze nog niet, was denk ik 1990 of 91 dat ik Marliese in de arbeidsvitaminen of iets dergelijk hoorde. Staat nu bij mij in de top 100quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:36 schreef schaap001 het volgende:
Sjongejonge, dat vond ik me een wereldband in de jaren 80, Fischer Z! Going Deaf For A Living, super! Maar dat had ik nog niet gezien, dat kale hoofd. Ik meen dat ie laatst in Nederland speelde, is me ook ontgaan. Is die foto daar genomen?
Over 8 dagen 35quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:41 schreef peaceman het volgende:
Hoe oud ben jij dan Schaap?
Ah alvast feli dan...quote:
Nee, niet the Go Go´s.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:45 schreef dolle_hond het volgende:
gogo's ?
Lampjequote:Op vrijdag 16 december 2005 14:55 schreef schaap001 het volgende:
Jahaa, ben eigenlijk nog best een lam, ja!
Ja, en ook HEEL andere muziek, haha! Ik denk dat de ene Greg gillend de kamer uitvlucht als de andere Greg zijn ding doet. En andersom trouwens ook, haha!quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:54 schreef Gambolputty het volgende:
Ik lees net het vorige topic, ik dacht dat Greg Ginn van de Greg Ginn Band was, o.a. bekend van Jeopardy.
Maar da's dus Greg Kihn
Yep, Snow Patrol is correct. Was ook nog op Live8 te zien. Prachtige single ´Run´.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:10 schreef peaceman het volgende:
1974 waren er weinig headlines voor zover ik weet....
Snow Patrol?
Tijdens Live 8 was ik op een ander festival, Rock Werchter....quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:12 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Yep, Snow Patrol is correct. Was ook nog op Live8 te zien. Prachtige single ´Run´.
peaceman + 1
Sid? 1979 dus.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:16 schreef lubje25 het volgende:
Over de foto, geen idee
In mijn geboortejaar overleed Sid Vicious. Norah Jones zag het levenslicht en Breakfast in America van supertramp stond op 1 in de album top 10 van dat jaar
1969. Het jaar van Woodstock, Led Zeppelin 1 en Ian Gillan en Roger Glover die zich bij Deep Purple voegden. Onder andere.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:20 schreef ranja het volgende:
De 1e maanlandingen natuurlijk de top hit van Mr. Gainsbourg met Jane Birkin.
quote:Op de Nederlandse televisie wordt voor de eerste keer het programma Zo vader, zo zoon uitgezonden, gepresenteerd door Gerard van den Berg. Van den Berg zal het in totaal 306 keer presenteren. Het idee voor dit programma komt van een Duits programma genaamd Der Apfel fällt nicht weit vom Stamm
De Belgische Grondwet wordt herzien om de drie cultuurgemeenschappen op te richten. Juridisch gezien begint vanaf dat moment de staatshervorming. De hervorming komt er door het Vlaamse streven naar culturele autonomie. In hetzelfde jaar wordt ook de basis voor de drie Gewesten gelegd. Die komen er door het streven van de Franstaligen naar economische autonomie.
Ha, dat was alweer achterhaalt toen ik ter wereld kwam:quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:37 schreef Berkery het volgende:
Berkery's Bouwjaar:De Belgische Grondwet wordt herzien om de drie cultuurgemeenschappen op te richten. Juridisch gezien begint vanaf dat moment de staatshervorming. De hervorming komt er door het Vlaamse streven naar culturele autonomie. In hetzelfde jaar wordt ook de basis voor de drie Gewesten gelegd. Die komen er door het streven van de Franstaligen naar economische autonomie.
quote:Door de tweede grondwetswijziging in België worden de cultuurgemeenschappen kortweg Gemeenschappen vanwege hun bijkomende bevoegdheden. Het Vlaamse en het Waalse gewest worden opgericht, elk met hun eigen Raad (Parlement) en Regering.
1976?quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:26 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Mijn geboorte jaar was een jaar met uitzonderlijke weersomstandigheden door Europa. Het gebeurde in het westen van Ennio Morricone stond op 1 in de album top 10. Met dank aan Wikipedia
1980 (moest ik wel opzoeken, haha, wizzik niet van Rob)quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
In mijn geboortejaar werd de cent officieel afgeschaft en was Rob de Nijs de nummer in in de album top 10. Ook met dank aan Wikipedia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |