Nee, niet helemaalquote:Op zondag 18 december 2005 22:44 schreef bartrid het volgende:
Racoon?
Nee, er is wel iets meer reet aan de muziek van deze heren.quote:Op zondag 18 december 2005 22:52 schreef Jobbel het volgende:
maroon 5 wellicht?
Nee, deze mannen maken Punk Metal, Grindcore en Hardcore Punk volgens AMG.quote:Op zondag 18 december 2005 22:54 schreef Jobbel het volgende:
matchbox twenty dan miskien?
Neequote:Op zondag 18 december 2005 22:55 schreef peaceman het volgende:
Nederlands?
Deze band staat in de Simular Artists van Everytime I Die op AMG.quote:Op zondag 18 december 2005 22:58 schreef Jobbel het volgende:
eeeeeeeehmz everytimeidie.
of zal ik nu ophouden met wildgokken
Nee, die vind ik kutquote:Op zondag 18 december 2005 23:08 schreef peaceman het volgende:
enige in dat genre die zo'n beetje kan bedenken is Dillinger escape plan, maar volgens mij vindt sack die wel goed, toch?
Ik ben gewoon te dom om het te begrijpen. Daarom vind ik Radiohead ook kut en kan ik ook niet lyrisch worden over Tool. Ik ben te dom voor intelligente muziek.quote:
Ow ik dacht me van lowlands 2004 te herinneren dat jij dat een goed optreden vond, maar dat zal dan een ander geweest zijn.... Ik vind het ook niks trouwens.quote:Op zondag 18 december 2005 23:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, die vind ik kut![]()
Peaceman+1
Ik heb ze toen niet eens gezien. Heb ze ooit eens in het voorprogramma gezien van System of a Down. Hun optreden ging toen helemaal nergens overquote:Op zondag 18 december 2005 23:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow ik dacht me van lowlands 2004 te herinneren dat jij dat een goed optreden vond, maar dat zal dan een ander geweest zijn.... Ik vind het ook niks trouwens.
ja ik heb m niet afgeschermd.. ik ga uit van de eerlijkheid van mijn medespelersquote:Op zondag 18 december 2005 23:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dankzij m'n quote weet ik nu trouwens gelijk wie er op het plaatje staan![]()
Niet zonder hints.quote:Op zondag 18 december 2005 23:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja ik heb m niet afgeschermd.. ik ga uit van de eerlijkheid van mijn medespelers![]()
Had je m anders geweten Sack?
Jawohl! Bukgeit +1quote:Op maandag 19 december 2005 00:01 schreef bukgeit het volgende:
Is het Cornershop?
quote:Op maandag 19 december 2005 10:15 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ford Cortina...
quote:Op maandag 19 december 2005 10:58 schreef ranja het volgende:
Pete Doherty?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |