Schaap001 +1quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:39 schreef schaap001 het volgende:
Okee, mijn zomerse playlist voor een BBQ in de tuin. Kunst en kitsch gaan hand in hand op zo´n zwoele nazomeravond, wat mij betreft.
1. Mungo Jerry - In The Summertime
2. David Lee Roth - California Girls / Just A Gigolo
3. Dick Dale - Wipeout
4. Meat Loaf - You Took The Words Right Out Of My Mouth (On A Hot Summer Night)
5. Santana - Samba Pa Ti
6. Brian Hyland - Itsy Bitsy Teenie Weenie Yellow Polka Dot Bikini
7. Billy Idol - Hot In The City
8. Chris Rea - On The Beach
9. Karen Young - Hot Shot
10. Asia - Heat Of The Moment
11. Big Star - September Gurls
12. Olivia Newton-John - Physical
13. The Beach Boys - Sloop John B.
14. Paul Owen - My Favorite Waste of Time
15. James Brown - I Got You (I Feel Good)
dus
Is niet erg, het is m gegundquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Schaap001 +1
Sorry Lub, maar je was te laat en dus heb ik Schaap gekozen uit de enorme hoeveelheid inzendingen...![]()
Ouwe lulquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
* newbie is ongeveer net zo oud als
Marianne Timmer, Nederlands schaatsster
Josefine van Asdonk, Nederlands actrice
Eminem, Amerikaans zanger
Sander Westerveld, Nederlands voetbalkeeper
Annette Barlo, Nederlands actrice en tv-presentatrice
Bridget Maasland, Nederlands tv-presentatrice
Leonardo DiCaprio, Amerikaans acteur
quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:50 schreef schaap001 het volgende:
Newbie is uit 72, dan.
jawel maar daar kijken zo afkijken zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:51 schreef Berkery het volgende:
[..]
Genau, maar dat staat ook gewoon in m'n profiel![]()
Ik ben ongeveer net zo oud als:quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
* newbie is ongeveer net zo oud als
Marianne Timmer, Nederlands schaatsster
Josefine van Asdonk, Nederlands actrice
Eminem, Amerikaans zanger
Sander Westerveld, Nederlands voetbalkeeper
Annette Barlo, Nederlands actrice en tv-presentatrice
Bridget Maasland, Nederlands tv-presentatrice
Leonardo DiCaprio, Amerikaans acteur
Die werd vorig jaar pas begravenquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:04 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik ben geboren op de dag dat Bob Marley begraven werd![]()
ergens in mei, 1981 dus...quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:04 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik ben geboren op de dag dat Bob Marley begraven werd![]()
was echt een kutdag dus, ik kop 'm zelf maar in...
Dat was een topjaarquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:20 schreef ranja het volgende:
De 1e maanlandingen natuurlijk de top hit van Mr. Gainsbourg met Jane Birkin.
Nope, geen Nick Kamen... deze man is een stuuuuk ouder, nu we het daar toch over hebben: zijn geboortejaar is 1937quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:20 schreef ranja het volgende:
Del Shannon?
Gespiekt en denk m nu te weten...quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:24 schreef schaap001 het volgende:
[..]
![]()
Hij staat in mijn playlist voor dé ideale nazomeravond BBQ.
Ik ook...quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gespiekt en denk m nu te weten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: of is dat opzoeken?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:27 schreef Mark het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: of is dat opzoeken?
Zo kennen we ´m beter, maar ja: hij is toch echt ooit ook jong geweest, gnah..
Wat mij betreft is dat geen opzoeken, want ik geef nota bene zelf de tip om ff in die lijst te kijken.
Mark + 1
quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:27 schreef Mark het volgende:Ik vind van wel... Want die had ik ook in gedachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: of is dat opzoeken?
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Ik ga er niet vanuit dat iedereen die lijst uit zijn hoofd kent, hoor. Dus ff kijken mag van mij best. Anders had ik wel een andere tip gegeven. Niet mee eens, dan?quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind van wel... Want die had ik ook in gedachten![]()
Nee, geen Brian Hyland: maar we hebben ff juryberaadquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:32 schreef lubje25 het volgende:
of Brian Hyland?
Nou ja , je hebt het punt al uitgedeeld, dus laat maar hangen... Gun Mark zijn puntje wel hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:35 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat iedereen die lijst uit zijn hoofd kent, hoor. Dus ff kijken mag van mij best. Anders had ik wel een andere tip gegeven. Niet mee eens, dan?
The one and only en spreker van de prachtige quote (na een slechte recensie): "I cried all the way to the bank"quote:
Yeps.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:45 schreef lubje25 het volgende:
Belsen, vraagje. Die nieuwe stand van gister, vanaf welk topic was dat? Was dat alleen 587?
Over welk album gaat deze recensie?quote:Pretensions to high opera on "O Holy Night" and a horrid danceclub take on "Joy To The World". On the positive side, the co-penned (one of three)is a well-crafted Phil Spector tribute, with Beach Boys-style harmonies, jangling bells, and sleigh-ride pace, injecting one of the few bits of exuberant fun in this otherwise vanilla set.
Dat was hem.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:48 schreef ranja het volgende:
Mariah Carey's kerstalbum?
Waar we het laatst over hadden was het Phil Spector kerst album, volledig geproduceerd door Phil Spector zelf.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:48 schreef peaceman het volgende:
Dat is dat tribute/kerstalbum ter ere van Phil Spector waar we het laats over hadden. Maar hoe het heet
Aha... tja ik heb toen niet erg opgelet geloof ik...quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:53 schreef ranja het volgende:
[..]
Waar we het laatst over hadden was het Phil Spector kerst album, volledig geproduceerd door Phil Spector zelf.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:52 schreef bukgeit het volgende:
Ha. Ik heb zojuist dit huis gekocht.
[afbeelding]
Vinden jullie het wat?
de linker- of de rechtervleugel?quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:58 schreef lubje25 het volgende:
[..]
![]()
Das een mooi optrekje. Al een kamer in gedachten voor je platen/cd's collectie?
In de woonkamer, die's groot genoegquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:58 schreef lubje25 het volgende:
[..]
![]()
Das een mooi optrekje. Al een kamer in gedachten voor je platen/cd's collectie?
Stef Bos - De Stiltequote:Op vrijdag 16 december 2005 17:44 schreef lubje25 het volgende:
Wat van wie?
niets is sterker dan de stilte niets heeft zo veel macht als het zwijgen van de...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |