Vorige delenquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (Marty26, Slarioux en Jump) van dienst voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
Ja joh? gaat die ook niet meer open?quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:15 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja joh? gaat die ook niet meer open?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
daarom niet:
Ooit was GCSC een leuke slowchatreeks waar iedereen met iedereen kon babbelen over van alles ende nogwat... Er heerste een leuke sfeer, en ook voor nieuwkomers was er plek. Helaas is die goede sfeer de afgelopen tijd hardhollend achteruit gehold, en is er nu meer sprakevan een kliekje dat slowchat op een manier die zelfs de toets van KLB niet doorstaat. Er wordt gebasht richting van alles en nogwat, en vooral als het blauw is, en er wordt geklaagd over andere subforums, Fok in het algemeen etc etc. Na overleg achter de schermen is besloten om deze reeks voorlopig een te laten rusten, totdat we weer in staat zijn om op een normale manier kunnen slowchatten. De eerste maand in ieder geval niet.
Die zit in elke SC de sletquote:
Toch niet hier?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:32 schreef Slarioux het volgende:
Kortom, we krijgen nog meer vluchtelingen?.
Ja kan toch ook niet alles volgenquote:
Anders moest je twee keer in 1 week verhuizenquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:46 schreef Skv het volgende:
GCSC weg.
Blij dat ik toch bij deze ben gegaan.
Ik ga maar eens douchen
ZO groot is mijn posthistory nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:46 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja kan toch ook niet alles volgen
Nou ja, niet alle GVH'ers hadden veel op met DIG en nu zitten ze hier ookquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Toch niet hier?![]()
Die gasten houden toch niet van dig?
Ik zei toen al dat ze beter singles open konden houden
Daar was iedereen wel welkom![]()
Ze wilden verschillende reeksen sluiten, misschien dat dit weer een stapje is..quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Toch niet hier?![]()
Die gasten houden toch niet van dig?
Ik zei toen al dat ze beter singles open konden houden
Daar was iedereen wel welkom![]()
Plus de rest van kansloos ik wil neuken op internetquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:47 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nou ja, niet alle GVH'ers hadden veel op met DIG en nu zitten ze hier ook.
Die singles reeks, die was toch met Qyroz?
Die hard Qquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:47 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nou ja, niet alle GVH'ers hadden veel op met DIG en nu zitten ze hier ook.
Die singles reeks, die was toch met Qyroz?
Ow maar dat is in bijna alle reeksen zo.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ze wilden verschillende reeksen sluiten, misschien dat dit weer een stapje is..
Ik weet wel dat er steeds meer gezeken werd op het FOK!-gebeuren in GCSC
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:48 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Plus de rest van kansloos ik wil neuken op internet
uitzonderingen nagelaten
Uitzonderingen zijn er weinigquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:48 schreef Marty26 het volgende:
[..]
uitzonderingen nagelaten
Voor die reeks werd er juist uitzondelijk weinig geneuktquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:48 schreef Marty26 het volgende:
[..]
uitzonderingen nagelaten
Dat kut slari kom ik wel vaak tegenquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:50 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ow maar dat is in bijna alle reeksen zo.
Dan heb je ruzie in het feedback topic en dan klik je op zijn historie en dan zie je een slowchatreeks. En dan zijn ze in het feedback topic heel mild en aardig, en dan zitten ze in die slowchat reeks een potje op je te schelden, niet normaal. En de rest eromheen van "ja echt wel" en "kutslari!'
En dan post je van "Dat mag je ook wel gewoon tegen mij zeggen hoor" en dan vallen ze allemaal stil.
Gelukkig sta ik er niet inquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:51 schreef Slarioux het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Schmurf
Kloontje van Zixs, met nepfoto's. Die reacties zeggen genoeg
Nee niet met jou jij bent karate kid je schop me kont hardquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:51 schreef BlueCurl het volgende:
Hey Marty. die little gamers die gaan vechten he? ik vecht wel met jeals je dan toch stripje wil nabootsen
ik win alleen wel
Ja ik ook, gek genoegquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat kut slari kom ik wel vaak tegen![]()
Hier begrijpen we wat anderen niet begrijpenquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hier ging het tenminste al de eerste avond heel gezellig over dvd's![]()
Ik ook, hoewel ik eigenlijk niet veel heb met computer qua interesse.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die hard Q![]()
ach die zijn alemaal terug naar R&P SC (inc godt)
Voor de rest SC ik eigenlijk alleen hier
Af en toe US maar dat is ook niet zo een gezellig clubje.
Hier ging het tenminste al de eerste avond heel gezellig over dvd's![]()
Ik ook nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:19 schreef Sjowhan het volgende:
Denk dat dat nooit zal gebeuren...
VOlgens mij ben jij ook een van de meest gehaatte mods.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:50 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ow maar dat is in bijna alle reeksen zo.
Dan heb je ruzie in het feedback topic en dan klik je op zijn historie en dan zie je een slowchatreeks. En dan zijn ze in het feedback topic heel mild en aardig, en dan zitten ze in die slowchat reeks een potje op je te schelden, niet normaal. En de rest eromheen van "ja echt wel" en "kutslari!'
En dan post je van "Dat mag je ook wel gewoon tegen mij zeggen hoor" en dan vallen ze allemaal stil.
Slar tikt weinig als hij een slotje zet, maar wel met inhoud en een gepeperde reactie dat iedereen (nouja bijna) het begrijptquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
VOlgens mij ben jij ook een van de meest gehaatte mods.![]()
Hoevaak is er al niet gezegd dat imageshack fok bannedquote:
ik kreeg zelf het advies het via dat te doen...quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoevaak is er al niet gezegd dat imageshack fok banned
Had inmiddels ook 2 image-hosts erbij gezet waar je wel kan uploadenquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik kreeg zelf het advies het via dat te doen...
magoed, jammer dat ik niet meer in de kroe zit anders had ik het anders aangepakt.
ja en die zag ik nadat ik mijn laatste post had gedaan!quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Had inmiddels ook 2 image-hosts erbij gezet waar je wel kan uploaden
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja en die zag ik nadat ik mijn laatste post had gedaan!
maar goed, overnieuw dan:
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Ik ook dus...quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:28 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik zie ze trouwens wel bij imageshack.
Ja, als crewlid kan ik natuurlijk nooit de 'goodguy' zijnquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ook niet
in FB komen ook steeds meer uitingen richting slar![]()
Wat 1 post wel niet kan doen
geheheh nee jump maakt het goed voor je dat is de goedheid hem zelfquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:41 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja, als crewlid kan ik natuurlijk nooit de 'goodguy' zijn.
die is toch ook crewquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:54 schreef Marty26 het volgende:
[..]
geheheh nee jump maakt het goed voor je dat is de goedheid hem zelf
door hem of haar op zijn bek te laten gaanquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:59 schreef SHERMAN het volgende:
Hoe maak je iemand duideljik dat ondanks je een ICT opleiding doet je niet alles kan oplossen?
Mijn zit thuis te werken. Via remote control is ie ingelogd op zijn werk. Krijgt ie net allemaal DB errors en is ie data kwijt. Of ik er wat aan kan doen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:02 schreef Marty26 het volgende:
[..]
door hem of haar op zijn bek te laten gaan
Ken dat me pa denkt ook altijd dat ik alles kanquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:05 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Mijn zit thuis te werken. Via remote control is ie ingelogd op zijn werk. Krijgt ie net allemaal DB errors en is ie data kwijt. Of ik er wat aan kan doen.
Is verder ook een bagger programma waar ie mee moet werken maar kan ik niks aan doen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:08 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ken dat me pa denkt ook altijd dat ik alles kanmaar joh het is niet zo na 600000x uitleggen snapt die het ook nu. Maar duurde wel ff zegmaar.
Gozert je bent geen mod in fbquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:08 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ken dat me pa denkt ook altijd dat ik alles kanmaar joh het is niet zo na 600000x uitleggen snapt die het ook nu. Maar duurde wel ff zegmaar.
quote:
Meer enzo.quote:
ik zal zo nu en dan wel wat postenquote:
LOL wij en golfen ruledquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zal zo nu en dan wel wat posten
en binnenkort meer: jerre en marty does golfe!!!!.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:20 schreef SHERMAN het volgende:
Wahahah, hele werk van mijn pa ligt nu plaat.
Programma dat ze gebruiken draait nergens meer.
Ik gok op een vast gelopen DB server.
Maak gewoon Godt mod, das veel makkelijker...quote:
LOL naja alleen de controller dan maar :pquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat jij je Xbox in Slar zn aars gaat stoppen![]()
Dan zal die wel vies worden
Is rip niet blij mee
Anders geven we jou gewoon een BANquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:33 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Maak gewoon Godt mod, das veel makkelijker...
Oeh een volksopstandquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:33 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Maak gewoon Godt mod, das veel makkelijker...
liev doen jijquote:
Jeps je bent een dictator of nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze slaan hem ook weer hard neer![]()
geef eens linkje van het topicquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:52 schreef Godlike02 het volgende:
En weer iemand die om opheldering vraagt van slar![]()
Volgens mij had deze niks beters te doen dan slotjes van andere topics door te nemen![]()
leuk geen redudantie dus ingevoerdquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:20 schreef SHERMAN het volgende:
Wahahah, hele werk van mijn pa ligt nu plaat.
Programma dat ze gebruiken draait nergens meer.
Ik gok op een vast gelopen DB server.
Maar dat zal voor thuis zijnquote:
ik ben al thuis enkel als droger klaar is met mijn kung fu kleertjes ik niet meerquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat maakt niet zooooveel uit, toch?
en voor als marty thuis is;
[afbeelding]
jump zou dat nooit doenquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
IK druk nog een paar keer op F5
Die slar ook![]()
Gemeen![]()
Wat zou ik niet doen?quote:
Ga zo door.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat maakt niet zooooveel uit, toch?
en voor als marty thuis is;
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
IK druk nog een paar keer op F5
Die slar ook![]()
Gemeen![]()
Nee, want zit op schoolquote:
hoe kwam het?!quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:55 schreef TimmyAsd het volgende:
En er was een grote vechtpartij bij de H&M
Diefen konden het niet verkropppen dat ze waren gepakt. Waren er 2, en gingen (aldus de bewaker) met al het personeel op de vuist. Politie moest tussenbeide komen.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hoe kwam het?!
en weer eentje voor als marty thuis is.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hoe kwam het?!
en weer eentje voor als marty thuis is.
[afbeelding]
voor de hollanders onder ons: tasso = glasvezelquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:54 schreef Jump het volgende:
Zo, alle papier is van de muur in me kamer. Morgen tasso ophangen en verven
Waarom weet jij dat?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:01 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
voor de hollanders onder ons: tasso = glasvezel
Moeten we ons zorgen gaan maken?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ze is al half geintegreerd in het belgische leven
Te laat denk ik.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moeten we ons zorgen gaan maken?
die vraag had ik ook al in me hoofdquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moeten we ons zorgen gaan maken?
ik hoop 't nietquote:
neen, jump is de geintegreerde.. enkel wat woordjes die me nu bekend klinken na veel gebruik van vandalequote:Op vrijdag 16 december 2005 22:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ze is al half geintegreerd in het belgische leven
Hij is vooral de eerste keer helemaal geweldig.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:12 schreef Skv het volgende:
Net ff The Game gekeken.
Super film, zelfs na 5 keer kijken
je klinkt indd erg vrolijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:07 schreef Marty26 het volgende:
Mogguh mensen
Pff ik heb 4uur geslapen en nu ben ik op actionradio de top100 aan het doen....
Best vroeg zegmaar dus als je me nog brak wil horen
Dat is erger die is adhdquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:17 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
je klinkt indd erg vrolijkwie is dat die er ook is eigenlijk? die is tenminste wel vrolijk.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:26 schreef Sjowhan het volgende:
Weer wakker..
Star t ik de laptop op: unmountable_boot_volume en in rebootloop
Leuk op de zaterdagochtend
uhh dat bedoel ik niet, meer hius aan hius blad (en ja ik houd me netjes aan de Nee/Ja en Nee/Nee stickersdquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:46 schreef Sjowhan het volgende:
Flyeren is toch blaadjes in handen duwen van voorbijgangers?
Dan is 't goedquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:17 schreef mschol het volgende:
[..]
uhh dat bedoel ik niet, meer hius aan hius blad (en ja ik houd me netjes aan de Nee/Ja en Nee/Nee stickersd
en flyeren in een centrum (dus mensen die foldertjes geven) mag alleen als je een speciale vergunning hebt...
"ofzo" ook echt...quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:20 schreef Sjowhan het volgende:
Oeh.. laptop doet 't weer
[techgelul]
Door de recoveryconsole op te starten, en chkdsk /r te doen, repareerde MS de schijf ofzo
[/techgelul]
heb gewoon http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q297185 gevolgdquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:22 schreef mschol het volgende:
[..]
"ofzo" ook echt...
hij weet nie eens waar ie het over heeft
Maar hij doet het weer!quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:22 schreef mschol het volgende:
[..]
"ofzo" ook echt...
hij weet nie eens waar ie het over heeft
ejquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:31 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Maar hij doet het weer!
Daar gaat het tenslotte omEn hij heeft er niet eens een topique over gestart
![]()
Onder andere de benq mini buddy; http://www.benq.nl/Products/Keyboard/index.cfm?product=293quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:00 schreef XiChico het volgende:
Ik heb even een vraag .. weet iemand waar je online van die (laptop)toetsenborden kunt kopen? Typt heel licht net als op een laptop alleen dan voor een gewone computer ..
scroll es terug dudequote:Op zaterdag 17 december 2005 10:07 schreef Marty26 het volgende:
Mogguh mensen
Pff ik heb 4uur geslapen en nu ben ik op actionradio de top100 aan het doen....
Best vroeg zegmaar dus als je me nog brak wil horen
samen met papa Jumpquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:45 schreef Sjowhan het volgende:
Jump aka de huisman
Morgen komt het tweede laagje. Maar kon in 1 dag, maar we zijn nog 3 uur weggeweest en maar om 10 uur begonnen ofzoquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:13 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
samen met papa Jumphun doen in 1 dag wat ik in 3 dagen ofzo heb gedaan
toch sneller als dat het hier ging hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:32 schreef Jump het volgende:
[..]
Morgen komt het tweede laagje. Maar kon in 1 dag, maar we zijn nog 3 uur weggeweest en maar om 10 uur begonnen ofzo
Maar men pa doet dat ganse dagenquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:03 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
toch sneller als dat het hier ging hoor
Gaaf, wat heb je met je kamer allemaal gedaan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:59 schreef Jump het volgende:
Foto's van me vernieuwde kamer ga ik morgen online gooien als het verfwerk gedaan is
Oud behang eraf, kast weg en geverfdquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gaaf, wat heb je met je kamer allemaal gedaan?
Whehe... das een teken inderdaadquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:03 schreef Jump het volgende:
Oude behang begon al zelf los te komen, dus het werd wel eens tijd
Onderhouden wel, maar lag nog een laag onder waardoor lijm niet goed kon drogen en er gewoon bleef tussenzitten en te hard werd. En als het dan te warm is, komt het los.quote:
Hmmm...quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:22 schreef Skv het volgende:
Zo, lekker uit eten geweest.
Mossels en daarna lamsbouten met honingsaus
Je word er verdomme bijna geil van
Star warsquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:28 schreef Skv het volgende:
Ik heb nu overigens alle star wars dvds, in totaal 10 dvds
Kom ik aan met mijn 400 euroquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:30 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan krijgt rond 2000 euro terug
bij mij is 70% gekopieerd denk ik, nog niet de moeite genomen om alle titels in te voeren, maar ik heb hier naast me al zo 100 gekopieerde dvd's liggenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:55 schreef Sjowhan het volgende:
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/Sjowhan
Mijn dvdcollectie trouwens
Velenal gekopieerd
Harry wil ik idd ook nog origineel hebben, en Lotr vond ikquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:46 schreef Sjowhan het volgende:
Ik weet wel van de films die ik goed OK vond, ze hoe dan ook ori wil hebben
Harry potter/LOTR/Charmed iig (alhoewel, charmed had ik al orgineel, evenals Alias)
Op eBay/Marktplaats verkopen en de nieuwe box kopenquote:Op zondag 18 december 2005 00:00 schreef mschol het volgende:
ik zit nu ook met aeen ander probleem:
friend heb ik nu in snapper cases t/m seizoen 5 maar helaas worden ze niet meer in de losse dvd hoesjes verkocht...
en aan S10 schijnt al helemaal moet aan te komen te zijn ...
de vraag is dus of ik die ooit nog af krijg,,,
WIj doen beidequote:Op zondag 18 december 2005 12:01 schreef Sjowhan het volgende:
Toemaar
Wij doen alleen aan Sint hier..
dat schiet niet op neequote:Op zondag 18 december 2005 12:05 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
WIj doen beidekost me alleen maar geld.
De cadeaus die ik echt wil zijn allemaal 100+ euro
Kerst is alleen goed voor 't etenquote:Op zondag 18 december 2005 12:11 schreef mschol het volgende:
we doen hier ook sint en kerst, probleem is dat ik nog eff wat kerst kadootjes moet gaan verzinnen
Blijft mooi he farcryquote:Op zondag 18 december 2005 13:11 schreef SHERMAN het volgende:
Ach.
Gister tot half 2 FarCry zitten doen dus het is niet zo gek, en druk gehad op het werk.
farcry is wel grappig, vond de buitenlevels errug mooi, maar dat was het we; zo'n beetjequote:Op zondag 18 december 2005 13:11 schreef SHERMAN het volgende:
Ach.
Gister tot half 2 FarCry zitten doen dus het is niet zo gek, en druk gehad op het werk.
Ja de beelden zijn erg mooi. Goede engine, zeker met de 1.33 patch, ps3 en dan ziet het water er zoooo mooi uit.quote:Op zondag 18 december 2005 13:15 schreef mschol het volgende:
[..]
farcry is wel grappig, vond de buitenlevels errug mooi, maar dat was het we; zo'n beetje
Ja ik dacht, ik speel het even snel uit.quote:Op zondag 18 december 2005 13:18 schreef SHERMAN het volgende:
FarCry is erg mooi ja.
Leuke aan het spel vind ik dat echt veel levels zijn gewoon.
Heb ik geeneens meer geprobeerd met die laatste patch 1.33. Maar ik had het spel toen ook al twee keer uitgepspeeld. Al lijkt patch 1.4 me wel leuk. HDR+AAquote:Op zondag 18 december 2005 13:17 schreef Giem het volgende:
[..]
Ja de beelden zijn erg mooi. Goede engine, zeker met de 1.33 patch, ps3 en dan ziet het water er zoooo mooi uit.
Is inderdaad leuk. Al vind ik het laatste gedeelte een beetje teleurstellend.quote:Op zondag 18 december 2005 13:18 schreef SHERMAN het volgende:
FarCry is erg mooi ja.
Leuke aan het spel vind ik dat echt veel levels zijn gewoon.
quote:Op zondag 18 december 2005 16:39 schreef Sjowhan het volgende:
Ik vroeg me af waarom me roosjes gingen hangen.. Gewoon vergeten water te geven dus
ik gok dat het misschien iets met gregistreerde verdsie ofzo te maken heeft?quote:Op zondag 18 december 2005 18:33 schreef Skv het volgende:
Is er hier nog iemand die DVDProfiler gebruikt?
t/m nummer 149 downloadde 'ie de plaatjes wel, nu voeg ik #150, 151 en 152 toe, geeft 'ie een fout bij het downloaden van de plaatjes.
Heb veel nieuwequote:Op zaterdag 17 december 2005 22:55 schreef Sjowhan het volgende:
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/Sjowhan
Mijn dvdcollectie trouwens
Velenal gekopieerd
Heb je tweakdsl gelezen?quote:Op zondag 18 december 2005 16:39 schreef Sjowhan het volgende:
Ik vroeg me af waarom me roosjes gingen hangen.. Gewoon vergeten water te geven dus
`quote:
ik heb gister 1 dvd, my sassy girl, gekregenquote:Op zondag 18 december 2005 19:34 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb veel nieuwe
Confessions of a Dangerous Mind Nov 19, 2003
Being John Malkovich Aug 7, 2003
Casino Aug 18, 1999
Hero Aug 23, 2004
Adaptation. Sep 11, 2003
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith Nov 16, 2005
Allemaal vandaag en gisteren nieuw.
En ook nog nieuwe broek en trui.
Vorige week nieuwe schoenen gekocht.
Conclusie: ik ben totaal blut
Kan je nog lopen? of ben je zo rond als een tonquote:Op maandag 19 december 2005 09:34 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft gisteren heerlijk gegeten in de verloren koffer
5 gangen; 1ste gang koude visgerechten, 2de bouillon, soep of ragout, 3de koude vleesgerechten, 4de warm eten (diner dus) en verschillende toetjes (oa bavarois, ijs, soesjes, vruchtencocktail) als 5de gang.
18u aanwezig, 22u weer thuis, goed getafeld dus
Hey, die heb ikquote:Op zondag 18 december 2005 19:34 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb veel nieuwe
Confessions of a Dangerous Mind Nov 19, 2003
Casino Aug 18, 1999
Hero Aug 23, 2004
Dat was gisteravond wel zo ja, kon niets meer opquote:Op maandag 19 december 2005 09:40 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Kan je nog lopen? of ben je zo rond als een ton
Casino is een must havequote:Op maandag 19 december 2005 09:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey, die heb ik
Alhoewe, confessions hebiik weer verkocht
Ik moest ook werken. Ik heb echt te veel verkochtquote:Op maandag 19 december 2005 10:21 schreef TimmyAsd het volgende:
Ben ik ook weer
Gisteren extra koopzondag hier, moest werken, was gezellig druk zeg
Echt wel, helemaal de DTS SE 2Disc editie voor maar 6,99quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 10:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik moest ook werken. Ik heb echt te veel verkocht![]()
Zaterdag heb ik verkocht..
1 LCD van Sharp
2 LCD's van Sony
En nog een heleboel andere spullen zoals wasmachines e.d.
Gister heb ik verkocht:
1 LCD van Philips (met ambilight)
1 Ixus700 van Canon
1 TomTom Go 700
En nog een heleboel andere spullen...
Beide dagn heb ik op 1 gestaan qua omzet
Purmerend....quote:Op maandag 19 december 2005 10:45 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
![]()
Welke stad woon je ook alweer? En waar staat de winkel?
Owja, ook DIG-gers zijn welkom bij GVH Meet, nu, snel, hup!!!!!!!
]quote:
Al het gespuis is verdwenen uit Amsterdamquote:Op maandag 19 december 2005 10:53 schreef Marty26 het volgende:
[..]
]
Je bedoeld de pisbak van amsterdam![]()
lekker braque dus weerquote:Op maandag 19 december 2005 11:23 schreef Giem het volgende:
Morge, giem belt weer naar die klote dell, hangt al een uur aan de telefoon en heeft nog niemand gesproken.
Laptop is weer in gestort
Ja... wie koopt er tegenwoordig nog een dell... das echt prut gewoonquote:Op maandag 19 december 2005 11:23 schreef Giem het volgende:
Morge, giem belt weer naar die klote dell, hangt al een uur aan de telefoon en heeft nog niemand gesproken.
Laptop is weer in gestort
Nee man.. Purmerend valt echt meequote:Op maandag 19 december 2005 10:53 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Je bedoeld de pisbak van amsterdam![]()
Asusquote:Op maandag 19 december 2005 11:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja... wie koopt er tegenwoordig nog een dell... das echt prut gewoon
hey sjowhan leuk topic man... is het hier ook altijd zo suf als BeF?quote:
Ik woon er zo goed als mijn hele leven. Dus ik weet hoe het zit. Maar inderdaad, ik vlucht meestal Amsterdam inquote:
*kuch Proestquote:
je bent er vaak genoeg doorheen geredenquote:Op maandag 19 december 2005 11:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ben nog nooit in purmerend geweest
Houden zo mis je niks.quote:Op maandag 19 december 2005 11:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ben nog nooit in purmerend geweest
Wat heb jij een verkeerd beeld van Purmerendquote:Op maandag 19 december 2005 11:50 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Houden zo mis je niks.
Je neemt de bijlmer.. Althans dat gemiddelde nivo en dan dump je dat in een polder met een traktor..
En dan luister je andre Hazes en dan zeg je amsterdam is mijn stadje..
Welkom in purmerend
hhmmz ja komt denk ik door dat de mensen die ik er kenquote:Op maandag 19 december 2005 11:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat heb jij een verkeerd beeld van Purmerend![]()
Wij hebben geen polder en traktors.. Das Ilpendam en zo..
En wij zijn modern...we hebben 6 winkelcentrums, 1 bioscoop, 2 zwembaden, 3 sexshops, een XXXL AH, 3 treinstations, 1 theater, het NKT en ga zo maar door
BeF is anders.. dit is digitalk, gadget, je nieuwste DVDaankoop, 'nieuw scherm nodig en je weet 't niet vraag 't hier' enzovoorts.quote:Op maandag 19 december 2005 11:44 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
hey sjowhan leuk topic man... is het hier ook altijd zo suf als BeF?
"schone' kamer Jumpquote:Op maandag 19 december 2005 12:54 schreef Jump het volgende:
http://images.internix.be/index.php?group=kamer
Boven het raam moe ter nog stukkie gebeuren, en printer staat er maar voorlopig
Waarom "schoon'?quote:Op maandag 19 december 2005 12:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
"schone' kamer Jump
Ooit krijg ik het ook zo netjes hier, maar dat zal nog wel even duren
ja zo ongeveer +/- 2 jaarquote:Op maandag 19 december 2005 12:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
"schone' kamer Jump
Ooit krijg ik het ook zo netjes hier, maar dat zal nog wel even duren
Omdat het redelijk opgeruimd is? Of weinig rommel aan de muurtjes ed.quote:
Het is zaterdag pas geschilderd, zou spijtig zijn als het nu al rommelig lagquote:Op maandag 19 december 2005 12:59 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Omdat het redelijk opgeruimd is? Of weinig rommel aan de muurtjes ed.
Vond het ook wel redelijk "schoon".
Klopt, en telefonisch ook nog eens niet te berijkenquote:Op maandag 19 december 2005 11:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
lekker braque dus weer
Never take a (d)/(h)ell
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |