quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
IK druk nog een paar keer op F5
Die slar ook![]()
Gemeen![]()
Nee, want zit op schoolquote:
hoe kwam het?!quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:55 schreef TimmyAsd het volgende:
En er was een grote vechtpartij bij de H&M
Diefen konden het niet verkropppen dat ze waren gepakt. Waren er 2, en gingen (aldus de bewaker) met al het personeel op de vuist. Politie moest tussenbeide komen.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hoe kwam het?!
en weer eentje voor als marty thuis is.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hoe kwam het?!
en weer eentje voor als marty thuis is.
[afbeelding]
voor de hollanders onder ons: tasso = glasvezelquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:54 schreef Jump het volgende:
Zo, alle papier is van de muur in me kamer. Morgen tasso ophangen en verven
Waarom weet jij dat?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:01 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
voor de hollanders onder ons: tasso = glasvezel
Moeten we ons zorgen gaan maken?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ze is al half geintegreerd in het belgische leven
Te laat denk ik.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moeten we ons zorgen gaan maken?
die vraag had ik ook al in me hoofdquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moeten we ons zorgen gaan maken?
ik hoop 't nietquote:
neen, jump is de geintegreerde.. enkel wat woordjes die me nu bekend klinken na veel gebruik van vandalequote:Op vrijdag 16 december 2005 22:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ze is al half geintegreerd in het belgische leven
Hij is vooral de eerste keer helemaal geweldig.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:12 schreef Skv het volgende:
Net ff The Game gekeken.
Super film, zelfs na 5 keer kijken
je klinkt indd erg vrolijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:07 schreef Marty26 het volgende:
Mogguh mensen
Pff ik heb 4uur geslapen en nu ben ik op actionradio de top100 aan het doen....
Best vroeg zegmaar dus als je me nog brak wil horen
Dat is erger die is adhdquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:17 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
je klinkt indd erg vrolijkwie is dat die er ook is eigenlijk? die is tenminste wel vrolijk.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:26 schreef Sjowhan het volgende:
Weer wakker..
Star t ik de laptop op: unmountable_boot_volume en in rebootloop
Leuk op de zaterdagochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |