geheheh nee jump maakt het goed voor je dat is de goedheid hem zelfquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:41 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja, als crewlid kan ik natuurlijk nooit de 'goodguy' zijn.
die is toch ook crewquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:54 schreef Marty26 het volgende:
[..]
geheheh nee jump maakt het goed voor je dat is de goedheid hem zelf
door hem of haar op zijn bek te laten gaanquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:59 schreef SHERMAN het volgende:
Hoe maak je iemand duideljik dat ondanks je een ICT opleiding doet je niet alles kan oplossen?
Mijn zit thuis te werken. Via remote control is ie ingelogd op zijn werk. Krijgt ie net allemaal DB errors en is ie data kwijt. Of ik er wat aan kan doen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:02 schreef Marty26 het volgende:
[..]
door hem of haar op zijn bek te laten gaan
Ken dat me pa denkt ook altijd dat ik alles kanquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:05 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Mijn zit thuis te werken. Via remote control is ie ingelogd op zijn werk. Krijgt ie net allemaal DB errors en is ie data kwijt. Of ik er wat aan kan doen.
Is verder ook een bagger programma waar ie mee moet werken maar kan ik niks aan doen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:08 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ken dat me pa denkt ook altijd dat ik alles kanmaar joh het is niet zo na 600000x uitleggen snapt die het ook nu. Maar duurde wel ff zegmaar.
Gozert je bent geen mod in fbquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:08 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ken dat me pa denkt ook altijd dat ik alles kanmaar joh het is niet zo na 600000x uitleggen snapt die het ook nu. Maar duurde wel ff zegmaar.
quote:
Meer enzo.quote:
ik zal zo nu en dan wel wat postenquote:
LOL wij en golfen ruledquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zal zo nu en dan wel wat posten
en binnenkort meer: jerre en marty does golfe!!!!.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:20 schreef SHERMAN het volgende:
Wahahah, hele werk van mijn pa ligt nu plaat.
Programma dat ze gebruiken draait nergens meer.
Ik gok op een vast gelopen DB server.
Maak gewoon Godt mod, das veel makkelijker...quote:
LOL naja alleen de controller dan maar :pquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat jij je Xbox in Slar zn aars gaat stoppen![]()
Dan zal die wel vies worden
Is rip niet blij mee
Anders geven we jou gewoon een BANquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:33 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Maak gewoon Godt mod, das veel makkelijker...
Oeh een volksopstandquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:33 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Maak gewoon Godt mod, das veel makkelijker...
liev doen jijquote:
Jeps je bent een dictator of nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze slaan hem ook weer hard neer![]()
geef eens linkje van het topicquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:52 schreef Godlike02 het volgende:
En weer iemand die om opheldering vraagt van slar![]()
Volgens mij had deze niks beters te doen dan slotjes van andere topics door te nemen![]()
leuk geen redudantie dus ingevoerdquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:20 schreef SHERMAN het volgende:
Wahahah, hele werk van mijn pa ligt nu plaat.
Programma dat ze gebruiken draait nergens meer.
Ik gok op een vast gelopen DB server.
Maar dat zal voor thuis zijnquote:
ik ben al thuis enkel als droger klaar is met mijn kung fu kleertjes ik niet meerquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat maakt niet zooooveel uit, toch?
en voor als marty thuis is;
[afbeelding]
jump zou dat nooit doenquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
IK druk nog een paar keer op F5
Die slar ook![]()
Gemeen![]()
Wat zou ik niet doen?quote:
Ga zo door.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat maakt niet zooooveel uit, toch?
en voor als marty thuis is;
[afbeelding]
| Forum Opties | |