uhh dat bedoel ik niet, meer hius aan hius blad (en ja ik houd me netjes aan de Nee/Ja en Nee/Nee stickersdquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:46 schreef Sjowhan het volgende:
Flyeren is toch blaadjes in handen duwen van voorbijgangers?
Dan is 't goedquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:17 schreef mschol het volgende:
[..]
uhh dat bedoel ik niet, meer hius aan hius blad (en ja ik houd me netjes aan de Nee/Ja en Nee/Nee stickersd
en flyeren in een centrum (dus mensen die foldertjes geven) mag alleen als je een speciale vergunning hebt...
"ofzo" ook echt...quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:20 schreef Sjowhan het volgende:
Oeh.. laptop doet 't weer
[techgelul]
Door de recoveryconsole op te starten, en chkdsk /r te doen, repareerde MS de schijf ofzo
[/techgelul]
heb gewoon http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q297185 gevolgdquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:22 schreef mschol het volgende:
[..]
"ofzo" ook echt...
hij weet nie eens waar ie het over heeft
Maar hij doet het weer!quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:22 schreef mschol het volgende:
[..]
"ofzo" ook echt...
hij weet nie eens waar ie het over heeft
ejquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:31 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Maar hij doet het weer!
Daar gaat het tenslotte omEn hij heeft er niet eens een topique over gestart
![]()
Onder andere de benq mini buddy; http://www.benq.nl/Products/Keyboard/index.cfm?product=293quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:00 schreef XiChico het volgende:
Ik heb even een vraag .. weet iemand waar je online van die (laptop)toetsenborden kunt kopen? Typt heel licht net als op een laptop alleen dan voor een gewone computer ..
scroll es terug dudequote:Op zaterdag 17 december 2005 10:07 schreef Marty26 het volgende:
Mogguh mensen
Pff ik heb 4uur geslapen en nu ben ik op actionradio de top100 aan het doen....
Best vroeg zegmaar dus als je me nog brak wil horen
samen met papa Jumpquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:45 schreef Sjowhan het volgende:
Jump aka de huisman
Morgen komt het tweede laagje. Maar kon in 1 dag, maar we zijn nog 3 uur weggeweest en maar om 10 uur begonnen ofzoquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:13 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
samen met papa Jumphun doen in 1 dag wat ik in 3 dagen ofzo heb gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |