WIj doen beidequote:Op zondag 18 december 2005 12:01 schreef Sjowhan het volgende:
Toemaar
Wij doen alleen aan Sint hier..
dat schiet niet op neequote:Op zondag 18 december 2005 12:05 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
WIj doen beidekost me alleen maar geld.
De cadeaus die ik echt wil zijn allemaal 100+ euro
Kerst is alleen goed voor 't etenquote:Op zondag 18 december 2005 12:11 schreef mschol het volgende:
we doen hier ook sint en kerst, probleem is dat ik nog eff wat kerst kadootjes moet gaan verzinnen
Blijft mooi he farcryquote:Op zondag 18 december 2005 13:11 schreef SHERMAN het volgende:
Ach.
Gister tot half 2 FarCry zitten doen dus het is niet zo gek, en druk gehad op het werk.
farcry is wel grappig, vond de buitenlevels errug mooi, maar dat was het we; zo'n beetjequote:Op zondag 18 december 2005 13:11 schreef SHERMAN het volgende:
Ach.
Gister tot half 2 FarCry zitten doen dus het is niet zo gek, en druk gehad op het werk.
Ja de beelden zijn erg mooi. Goede engine, zeker met de 1.33 patch, ps3 en dan ziet het water er zoooo mooi uit.quote:Op zondag 18 december 2005 13:15 schreef mschol het volgende:
[..]
farcry is wel grappig, vond de buitenlevels errug mooi, maar dat was het we; zo'n beetje
Ja ik dacht, ik speel het even snel uit.quote:Op zondag 18 december 2005 13:18 schreef SHERMAN het volgende:
FarCry is erg mooi ja.
Leuke aan het spel vind ik dat echt veel levels zijn gewoon.
Heb ik geeneens meer geprobeerd met die laatste patch 1.33. Maar ik had het spel toen ook al twee keer uitgepspeeld. Al lijkt patch 1.4 me wel leuk. HDR+AAquote:Op zondag 18 december 2005 13:17 schreef Giem het volgende:
[..]
Ja de beelden zijn erg mooi. Goede engine, zeker met de 1.33 patch, ps3 en dan ziet het water er zoooo mooi uit.
Is inderdaad leuk. Al vind ik het laatste gedeelte een beetje teleurstellend.quote:Op zondag 18 december 2005 13:18 schreef SHERMAN het volgende:
FarCry is erg mooi ja.
Leuke aan het spel vind ik dat echt veel levels zijn gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |