toch sneller als dat het hier ging hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:32 schreef Jump het volgende:
[..]
Morgen komt het tweede laagje. Maar kon in 1 dag, maar we zijn nog 3 uur weggeweest en maar om 10 uur begonnen ofzo
Maar men pa doet dat ganse dagenquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:03 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
toch sneller als dat het hier ging hoor
Gaaf, wat heb je met je kamer allemaal gedaan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:59 schreef Jump het volgende:
Foto's van me vernieuwde kamer ga ik morgen online gooien als het verfwerk gedaan is
Oud behang eraf, kast weg en geverfdquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gaaf, wat heb je met je kamer allemaal gedaan?
Whehe... das een teken inderdaadquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:03 schreef Jump het volgende:
Oude behang begon al zelf los te komen, dus het werd wel eens tijd
Onderhouden wel, maar lag nog een laag onder waardoor lijm niet goed kon drogen en er gewoon bleef tussenzitten en te hard werd. En als het dan te warm is, komt het los.quote:
Hmmm...quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:22 schreef Skv het volgende:
Zo, lekker uit eten geweest.
Mossels en daarna lamsbouten met honingsaus
Je word er verdomme bijna geil van
Star warsquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:28 schreef Skv het volgende:
Ik heb nu overigens alle star wars dvds, in totaal 10 dvds
Kom ik aan met mijn 400 euroquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:30 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan krijgt rond 2000 euro terug
bij mij is 70% gekopieerd denk ik, nog niet de moeite genomen om alle titels in te voeren, maar ik heb hier naast me al zo 100 gekopieerde dvd's liggenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:55 schreef Sjowhan het volgende:
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/Sjowhan
Mijn dvdcollectie trouwens
Velenal gekopieerd
Harry wil ik idd ook nog origineel hebben, en Lotr vond ikquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:46 schreef Sjowhan het volgende:
Ik weet wel van de films die ik goed OK vond, ze hoe dan ook ori wil hebben
Harry potter/LOTR/Charmed iig (alhoewel, charmed had ik al orgineel, evenals Alias)
Op eBay/Marktplaats verkopen en de nieuwe box kopenquote:Op zondag 18 december 2005 00:00 schreef mschol het volgende:
ik zit nu ook met aeen ander probleem:
friend heb ik nu in snapper cases t/m seizoen 5 maar helaas worden ze niet meer in de losse dvd hoesjes verkocht...
en aan S10 schijnt al helemaal moet aan te komen te zijn ...
de vraag is dus of ik die ooit nog af krijg,,,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |