Anders maak je het nog erger dan het al isquote:Op donderdag 15 december 2005 16:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Daar zijn we weer. ...
En er word tegen me aangepraat en k hoor t niet
Ik wil ook recalcitrant zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:26 schreef Semisane het volgende:
I can see your lips moving, but all I hear is "Blablablablablabla"
Wellicht iets voor jou CDP, jij recalcitrante puber.
Daar ben je veels te schattig voor johquote:Op donderdag 15 december 2005 16:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik wil ook recalcitrant zijn.![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 16:54 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga m'n nagels zwart lakken. Ik haat de maatschappij.
Scheetje tochquote:Op donderdag 15 december 2005 16:54 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga m'n nagels zwart lakken. Ik haat de maatschappij.
Mw Kooijmanquote:Op donderdag 15 december 2005 17:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb m'n 2e IC kaartje
GUEST = Mw Stephan .....
Stoer zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:03 schreef Waxxer het volgende:
Half Fok lijkt er wel naartoe te gaan!
Maar ik ben niet zo trance-geef-me-over-aan-de-muziek-en-mijn-heupen-doen-de-rest-type...![]()
Ik wil ook stoer zijn en daar qua mens zijn, naartoe kunnen!!
Oh god, ik haat Piper Perabo.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:56 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trai(...)inemeandyou/trailer/
Och w alieeeeeeeeeeef
Als jij nou es een keer begrijpelijk gaat posten, doe ik misschien m'n best.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:20 schreef keizerpinguin het volgende:
TRS je kunt ook niks aan je over laten he!!!
de zoveelste keer dat je een toppic opend en het niet goed doet
goedeavond allemaal![]()
ben zo weer weg surprise met werk en daarna weer naschtdienst pffff![]()
Tooskequote:Op donderdag 15 december 2005 18:23 schreef keizerpinguin het volgende:
ik ga zondag naar www.ameezing.philips.nl
quote:Op donderdag 15 december 2005 18:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Als jij nou es een keer begrijpelijk gaat posten, doe ik misschien m'n best.
Ga je naar een Kerstmarkt?quote:Op donderdag 15 december 2005 18:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Stoer zijn..
Ik ga morgen een kerstboom kopen en allemaal andere kerstdingetjes en lekkere kerstdingen enzo.![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 18:26 schreef Snakey het volgende:
OP is aangepast.
Op zn smaak qua vrouwen hedendaags (want hij was zo leuk metquote:
Ik vind Mariah best tof..maar zoiets als dr 2005 versie van Santa Claus is Coming to Town is gewoon geen goeie carriere movequote:Op donderdag 15 december 2005 18:28 schreef Waxxer het volgende:
Ik vind het trouwens zo zielig voor Xman dat hij zich steeds zo moet verdedigen als het over Mariah Carey gaat...Wat moet het lastig zijn, een niet alledaags idool te hebben.
.
.
foto!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 15 december 2005 18:26 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb nog steeds alleen die neon-boom!
Zeg niet zo bangig..quote:Op donderdag 15 december 2005 18:32 schreef Ang3l het volgende:
Nog ene uur en dan moet ik naar de bus
Ik bel me ziek. Echt! Ik ben helemaal niet stoer en flirterigquote:Op donderdag 15 december 2005 18:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg niet zo bangig..
T word een gezellig avondje met Miguel!
Daar ging t toch niet omquote:Op donderdag 15 december 2005 18:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bel me ziek. Echt! Ik ben helemaal niet stoer en flirterigegnie. Ook geen slet
of versierder.....
Ang3l volgens mij heb je toch echt een typefout gemaakt, en moet er in plaats van moet toch eindelijk MAG staanquote:Op donderdag 15 december 2005 18:32 schreef Ang3l het volgende:
Nog ene uur en dan moet ik naar de bus
O jaquote:Op donderdag 15 december 2005 18:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Daar ging t toch niet om![]()
quote:T ging om gezellig samen een film zien..meer niet toch?![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 18:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jashit
[..]
het ging om de film
HET GAAT ECHT OM DE FILM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 15 december 2005 18:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mij een beetje misleiden
![]()
Je smilies doen anders vermoedenquote:Op donderdag 15 december 2005 18:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HET GAAT ECHT OM DE FILM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En da's ook wel handig want als ik dan thuis kom en iemand van fok vraagt "Gezoend?" en ik zeg "Nee" dan is dat geen afgang want we gingen voor de filmquote:Op donderdag 15 december 2005 18:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HET GAAT ECHT OM DE FILM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar je wil t wel dusquote:Op donderdag 15 december 2005 18:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En da's ook wel handig want als ik dan thuis kom en iemand van fok vraagt "Gezoend?" en ik zeg "Nee" dan is dat geen afgang want we gingen voor de film
Nee. Want ik weet van 1 foto niet echt enorm goed hoe ie er uit ziet en als ik zoen ben ik oppervlakkigquote:
Ow..ok..quote:Op donderdag 15 december 2005 18:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Want ik weet van 1 foto niet echt enorm goed hoe ie er uit ziet en als ik zoen ben ik oppervlakkig![]()
En trouwens, wanneer zou ik moeten zoenen?!
Ik ben er om 20:15 en om 20:30 begint de film en we moeten nog kaarten halen.
De film duurt ruim 3 uur... en om 24:00 gaat mijn laatste bus al.
T ging over lelijke lesbos en lelijke latino's met te grote zonnebrillen..maar niet meer hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 18:44 schreef beaverhausen het volgende:
Waarom gaat het hier over lesbos en Marc Anthony?
En nee, ik ga niet teruglezen..
Dat laatste is het belangrijkste.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T ging over lelijke lesbos en lelijke latino's met te grote zonnebrillen..maar niet meer hoor
Het wordt vast leuk. Kop op, gewoon genieten. Genieten is goedquote:Op donderdag 15 december 2005 18:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Want ik weet van 1 foto niet echt enorm goed hoe ie er uit ziet en als ik zoen ben ik oppervlakkig![]()
En trouwens, wanneer zou ik moeten zoenen?!
Ik ben er om 20:15 en om 20:30 begint de film en we moeten nog kaarten halen.
De film duurt ruim 3 uur... en om 24:00 gaat mijn laatste bus al.
No problemo..wees blij dat je een bepaalde link hebt gemistquote:Op donderdag 15 december 2005 18:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat laatste is het belangrijkste.
Thnx for the update.
Jajajaja die Fokkers wéten we wat stijl is!quote:Op donderdag 15 december 2005 18:36 schreef TehRockstar het volgende:
Dat, is de gaafste kerstboom die ik ooit gezien heb.![]()
En dat heeft niets te maken met het feit dat ie nu verfilmd is?quote:Op donderdag 15 december 2005 18:55 schreef TehRockstar het volgende:
*Memoirs of a Geisha besteld heeft*
Ik ga weer eens een boek lezen..
Die staat ook in mijn kastquote:Op donderdag 15 december 2005 18:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb "De Wereld van Sophie' weer weggelegd.
K kom er niet doorheenquote:Op donderdag 15 december 2005 18:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die staat ook in mijn kastJostein Gaarder
Trailer cool --> Rijk besteld boek.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat heeft niets te maken met het feit dat ie nu verfilmd is?
Meer lezen, je Nederlands holt achteruit.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Trailer cool --> Rijk besteld boek.
Gelukkig heb ik de Engelse versie bestelt.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Meer lezen, je Nederlands holt achteruit.
Yep, maar dat geeft nietquote:Op donderdag 15 december 2005 19:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik val wel erg door de mand deze week he![]()
Qua zelfverzekerdheid en moed op jongensgebied
Volgens mij heb ik dat boek wel 2 keer aan m'n wijlen oma gegeven destijdsquote:Op donderdag 15 december 2005 18:55 schreef TehRockstar het volgende:
*Memoirs of a Geisha besteld heeft*
Ik ga weer eens een boek lezen..
quote:Op donderdag 15 december 2005 19:24 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat boek wel 2 keer aan m'n wijlen oma gegeven destijds
Veel plezier! En da's een bevel *strengkijk*quote:
Ik zei toch.. alles van mij is hip. Ook m'n G-staroutfitje.. het gaat niet om wat je draagt, maar hoe je het draagt lieve schatquote:Op donderdag 15 december 2005 19:28 schreef TehRockstar het volgende:
Oh, gelukkig maar.
Met uitzondering van je G-starkleertjes dus he, Wendy?
Doe niet zo Paris Hilton.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:31 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik zei toch.. alles van mij is hip. Ook m'n G-staroutfitje.. het gaat niet om wat je draagt, maar hoe je het draagt lieve schat
"That's hot"quote:Op donderdag 15 december 2005 19:32 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Doe niet zoParis Hilton
, want ze is zo lekker.
Het kostte me wat moeite, maar heb het toch volgehoudenquote:
Lijkt me sterk, 't gaat dan wel om de film "King Kong"quote:Op donderdag 15 december 2005 18:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Daar ging t toch niet om![]()
T ging om gezellig samen een film zien..meer niet toch?![]()
Respectquote:Op donderdag 15 december 2005 19:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het kostte me wat moeite, maar heb het toch volgehouden![]()
En vandaag dus helemaal geen tijd gehad om ook maar iets te posten, dus nu met teruglezen zie ik hem pas![]()
*dorst heeftquote:Op donderdag 15 december 2005 19:32 schreef DennisMoore het volgende:
Borrel. *hips*
quote:Op donderdag 15 december 2005 19:39 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
*hondje dump*
I want a monkey.
quote:Op donderdag 15 december 2005 19:39 schreef wonderer het volgende:
Jezus... 9% van de meisjes van 12 en 13 drinkt wekelijks alcohol en 21% van de 14-jarigen is de afgelopen maand dronken geweest... hoe STOM kun je zijn?
Ja. En het resultaat is seksueel misbruik want aangeschoten/dronken laat je meer toe... wat is er met die kutpubertjes aan de hand joh??quote:Op donderdag 15 december 2005 19:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]dat heb ik nog geeneens
Ik niet hoor.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:39 schreef wonderer het volgende:
Jezus... 9% van de meisjes van 12 en 13 drinkt wekelijks alcohol en 21% van de 14-jarigen is de afgelopen maand dronken geweest... hoe STOM kun je zijn?
Dat pleit dan voor je. Ik snap dronken worden sowieso niet, maar tering, zo jong al...quote:
Ja, poppers werkt beter.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat pleit dan voor je. Ik snap dronken worden sowieso niet, maar tering, zo jong al...
Ja, da's bij mij 't zelfde, maar ik vind een beetje roezig zijn nooit verkeerdquote:Op donderdag 15 december 2005 19:51 schreef Vlarp het volgende:
Dronken worden doe ik nooit met opzet.. 't is alleen een gevolg van het "gezellig" drinken
Moet je mij niet vragen, ik leef gelukkig in een kinderloze omgevingquote:wat is er met die kutpubertjes aan de hand joh??
Yeah, ik snap wel dat zoiets kan gebeuren... maar kinderen onder de 16 mogen uberhaupt nog niet drinkenquote:Op donderdag 15 december 2005 19:51 schreef Vlarp het volgende:
Dronken worden doe ik nooit met opzet.. 't is alleen een gevolg van het "gezellig" drinken
Beetje aangeschoten is leuk.. maar als je dan al 1 glas extra drinkt dan wordt het al weer minderquote:Op donderdag 15 december 2005 19:53 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Ja, da's bij mij 't zelfde, maar ik vind een beetje roezig zijn nooit verkeerd
Duh...quote:Op donderdag 15 december 2005 19:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, ik snap wel dat zoiets kan gebeuren... maar kinderen onder de 16 mogen uberhaupt nog niet drinkenIk heb ook het idee dat ze het stoer vinden.
Nou ja, het zal wel aan mij liggen. Ik heb geen sociaal leven enzo.quote:
jongeren gaan ook roken door stoerdoenerijquote:Op donderdag 15 december 2005 20:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, het zal wel aan mij liggen. Ik heb geen sociaal leven enzo.
hehquote:Op donderdag 15 december 2005 19:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, ik snap wel dat zoiets kan gebeuren... maar kinderen onder de 16 mogen uberhaupt nog niet drinkenIk heb ook het idee dat ze het stoer vinden.
*met betreffende vlarp eensch is*quote:Op donderdag 15 december 2005 19:51 schreef Vlarp het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:05 schreef wonderer het volgende:
Stuif es inWat was de jeugd toen nog lief en onschuldig.
*maakt aantekeningen voor Arthur*quote:Op donderdag 15 december 2005 21:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Stuif es is, we stuiven allemaal in
kom d'r in voor de lol enz
vlug want de tent is al vol
en wat hebben we deze maand weer allemaal aan de balk hangen![]()
Oh God.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
*maakt aantekeningen voor Arthur*
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
*maakt aantekeningen voor Arthur*
Ssht. Ik neem mijn taak zeer serieus, jaquote:
*CDP-neigingen krijg*quote:Op donderdag 15 december 2005 21:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ssht. Ik neem mijn taak zeer serieus, ja
Nou zegquote:
Ik wil gewoon een goed verhaal schrijven, wat is daar nou weer mis mee?quote:
Dat je ons daar voor gebruikt.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een goed verhaal schrijven, wat is daar nou weer mis mee?
Ik kijk Stuif es in, wat heeft dat met jullie te maken? Ik heb mijn lesje wel geleerd hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 21:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat je ons daar voor gebruikt..
Nee, niks hoor.
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kijk Stuif es in, wat heeft dat met jullie te maken? Ik heb mijn lesje wel geleerd hoor
Daar kan Wonderer jouw helemaal niet voor gebruiken want volgens mij heb jij Stuif es in nooit gezienquote:Op donderdag 15 december 2005 21:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat je ons daar voor gebruikt..
Nee, niks hoor.
en toen las ik het af.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:56 schreef Ryan_R het volgende:
Zijn er hier mensen die mamma mia hebben gezien?
Laat de rest van de verhalen dan maar achterwege. Dat gaat nog wel wat verderquote:Op donderdag 15 december 2005 22:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
en toen las ik het af.wal-ge-lijk.
"Hij wist niet eens hoe het smaakte. Aarzelend bracht hij zijn hand naar zijn mond en hij likte voorzichtig. Zout, bitter. Hij huiverde en slikte moeizaam."
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Laat de rest van de verhalen dan maar achterwege. Dat gaat nog wel wat verder
Nee hoor, nog steeds uitverkocht. En de 12de dan moet ik werken. Dat is de allerlaatste voorstellingquote:Op donderdag 15 december 2005 22:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
12 februari weer
Klopt het trouwens dat er nu minder bezoekers komen nu Simone is gestopt?
Leukquote:Op donderdag 15 december 2005 22:06 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nee hoor, nog steeds uitverkocht. En de 12de dan moet ik werken. Dat is de allerlaatste voorstelling
En met mijn collega's gaan we het soort van nadoen en ik ben Pepper, maar al die dansjes die hij doet![]()
De verhalen met drie en vier sterren zijn achttien plus. Ik heb je gewaarschuwdquote:
In dat 1 ster verhaal zit zaad heurr. dat lijkt me redelijk 18+quote:Op donderdag 15 december 2005 22:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
De verhalen met drie en vier sterren zijn achttien plus. Ik heb je gewaarschuwd
Nou ang3l als je je geroepen voeltquote:Op donderdag 15 december 2005 22:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Leuk
En Ang3l kan je vast wel iets lerenEllen Evers kon het ook tenslotte
Ok, tot zoquote:Op donderdag 15 december 2005 22:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. slapen of... neuken..?
slapen.. neuken..?
slape.. neu..?
uhhh ja, is goed!
Nou dan verbied ik je bij deze om nog verder te lezen hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 22:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
In dat 1 ster verhaal zit zaad heurr. dat lijkt me redelijk 18+
Angel is er niet. Angel heeft een datequote:Op donderdag 15 december 2005 22:13 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nou ang3l als je je geroepen voelt![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan verbied ik je bij deze om nog verder te lezen hoor
dan zal je toch even moeten wachten tot het door jouw bestelde boek geleverd wordt![]()
Yep, daar is Arthur het helemaal mee eensquote:Op donderdag 15 december 2005 22:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]Zaad.
Het zou verboden moeten worden.
Waxquote:Op donderdag 15 december 2005 22:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haai Vlarp hoe is het oliebolletje dolletje kolletje??!!![]()
Moe, arm, verder zooooo relaxt he...quote:Op donderdag 15 december 2005 22:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax![]()
Ik ben doodmoe.. maar verder gaat het goed hoor.. hoe ga jij dan wijfie?
ja die optie die mistte er gisteravond nog net aan in de poll van Great Expectations over de vraagquote:
Wat nou weer?!quote:
Voor ik ga raden... wat voor geluid?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:32 schreef creno het volgende:
leuk hoor geluid op de cam, maar soms ook genant
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:32 schreef creno het volgende:
Oei een woei?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:32 schreef creno het volgende:
Werk? huh.. werk ik dan?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Moe, arm, verder zooooo relaxt he...
Haai Vlarp!![]()
Heb je ook lekker gewerkt en alles, dus echt met een voldįįn gevoel weer thuis?
En ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllll me joh!Soow, ik verveeeeeeeeeeeeeeeellll me!!!!!
quote:
hallooo ik zit thuis, dan mag dat, ik heb geen zin in buikpijn, dus ik doe dat !quote:Op donderdag 15 december 2005 22:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]Nee, geen scheet. Vertel me niet dat het een scheet was. Scheten.
![]()
wat buikpijn van mij erbij?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:01 schreef creno het volgende:
[..]
hallooo ik zit thuis, dan mag dat, ik heb geen zin in buikpijn, dus ik doe dat !
nee dankje, ik heb al veel te vaak lastquote:
Wat heb jij dan?quote:
ik heb zo mijn momentenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat heb jij dan?
En Creno, da's best wel erg grappig
Ik zit helemaal nergens aan.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:10 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Afblijven jij..
*Trekt je darmen binnenste buiten*
Dat zuigt. Weet je ook waar je overgevoelig voor bent? Of is dat gissen en proberen?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:11 schreef petre86 het volgende:
beetje overgevoelig..
en duidelijk ergens vorige week iets verkeerd gegeten.. al de hele week last van
Owja.. met wie? Is ie leuk, gaat ie ook altijd mee naar de Australian? Zit ie op jouw school?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:11 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik zit helemaal nergens aan..
Ben ook semi-misschienbezet hoor.
ik heb het opgegeven om daar achter te komenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zuigt. Weet je ook waar je overgevoelig voor bent? Of is dat gissen en proberen?
Da's kutquote:Op donderdag 15 december 2005 23:14 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik heb het opgegeven om daar achter te komen
ik eet onregelmatig.. soms te vet.. maar wat ik ook doe.. soms nergens last van en dan ineens weer wel..
@trs Wie nu?
Nou, die ene dinges, he. En hij is wel leuheuk. Maar ik weet het niet zeker enzo. Maar hij vreet geenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:13 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Owja.. met wie? Is ie leuk, gaat ie ook altijd mee naar de Australian? Zit ie op jouw school?
Heb je al wat ondernomen?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nou, die ene dinges, he. En hij is wel leuheuk. Maar ik weet het niet zeker enzo. Maar hij vreet geen
ijsjes in de australian en deze keer is het geen go-go boy.
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:17 schreef wonderer het volgende:
Die Argentijn die geen Argentijn is?
Weet je al wat ie wel is?quote:
Een beetje.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:17 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Heb je al wat ondernomen?![]()
Neuh, hij 'laat het in het midden' dus roddels galore.quote:
Deja vu ervaringquote:Op donderdag 15 december 2005 23:16 schreef TehRockstar het volgende:
Maar ik weet het niet zeker enzo.
Nou doe maar terug hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 00:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ohhhh voor ik het vergeet!! Je krijgt nog de groeten!!Was echt toevallig, vandaag!
Doet me denken aan een verhaal in de Griezelbus 1quote:
Maar ja hij's natuurlijk nooit voor 0.45 uur terug online hierquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:08 schreef wonderer het volgende:
Ik ben erg benieuwd ja!
Ik wacht wel even voor je hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar ja hij's natuurlijk nooit voor 0.45 uur terug online hier
nou ja dan moet ik morgen toch maar weer ff tijd maken om terug te lezen hoor![]()
Nee, dat klopt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar ben ik blij om,
maar je bij jouw zitten de kippen momenteel ook nog niet op stok![]()
Alle details. Nuquote:
Op de achterste rij van de bioscoop zekerquote:
Rij 6, stoel 9 en 10quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:32 schreef error het volgende:
[..]
Op de achterste rij van de bioscoop zeker![]()
ja lekker belangrijkquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rij 6, stoel 9 en 10
maar nee hoor, ik ben netjes op stoel 10 gebleven en hij op stoel 9.
Niet elkaar aangeraakt (niet echt). Niet elkaars handje vast gehouden, alleen op afstand (hij de ene kant van m'n das, ik de andere)
Hij was aardig en lief en best wel grappig, en latin (dus praat engels met een accentje), maar ik denk niet dat 't m'n type isquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:36 schreef error het volgende:
[..]
ja lekker belangrijk![]()
Hoe VOELDE het? Was ie leuk, aardig etc. Ga je hem misschien nog eens zien?![]()
Dat wilde ik weten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij was aardig en lief en best wel grappig, en latin (dus praat engels met een accentje), maar ik denk niet dat 't m'n type isMaar ik ga hem vast nog wel ene keer zien
ze hebben laatst mijn buraku kapot gemaaktquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik moet niet in slaap vallen met mn sudoku
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:39 schreef error het volgende:
[..]
ze hebben laatst mijn buraku kapot gemaakt![]()
en nu ben ik echt weg![]()
Jahquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:39 schreef error het volgende:
[..]
Dat wilde ik weten.![]()
Dus je hebt je voor niets zenuwachtig gemaakt?
Sue'en die handel!quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:39 schreef error het volgende:
[..]
ze hebben laatst mijn buraku kapot gemaakt![]()
en nu ben ik echt weg![]()
Ow...quote:
Het kijken van "L'Auberge espagnol" en het voeren van tiramisu.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ow...met welke intentie denk je?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het kijken van "L'Auberge espagnol" en het voeren van tiramisu.
Wat een tijdstipquote:
Spooky...quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
en toen we stopten zeiden m'n huisgenoot en ik precies hetzelfde op dezelfde seconde tegen mekaar :S
Doeiiquote:
Ik heb zin in vanalles, maar niet in werkquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:30 schreef Semisane het volgende:
Tralalala Goeiemorgen.
Ik heb geen zin nergens in.
Ben vrij tussen kerst en o&nquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:05 schreef Semisane het volgende:
Tja...moet je vrij nemen en dan heb je vakantie...echt moelijk is dat niet hoor.
Ach, heb beetje de pest in... je hebt soms van die dagen hequote:Op vrijdag 16 december 2005 10:11 schreef Semisane het volgende:
Ik niet en ik heb ook het idee dat ik geen vrij meer zal krijgen tot dat ik van baan verander....oh wacht...
Dat zijn hier nu geen dagen, maar wekenquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:14 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ach, heb beetje de pest in... je hebt soms van die dagen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |