quote:Op donderdag 15 december 2005 19:39 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
*hondje dump*
I want a monkey.
quote:Op donderdag 15 december 2005 19:39 schreef wonderer het volgende:
Jezus... 9% van de meisjes van 12 en 13 drinkt wekelijks alcohol en 21% van de 14-jarigen is de afgelopen maand dronken geweest... hoe STOM kun je zijn?
Ja. En het resultaat is seksueel misbruik want aangeschoten/dronken laat je meer toe... wat is er met die kutpubertjes aan de hand joh??quote:Op donderdag 15 december 2005 19:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]dat heb ik nog geeneens
Ik niet hoor.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:39 schreef wonderer het volgende:
Jezus... 9% van de meisjes van 12 en 13 drinkt wekelijks alcohol en 21% van de 14-jarigen is de afgelopen maand dronken geweest... hoe STOM kun je zijn?
Dat pleit dan voor je. Ik snap dronken worden sowieso niet, maar tering, zo jong al...quote:
Ja, poppers werkt beter.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat pleit dan voor je. Ik snap dronken worden sowieso niet, maar tering, zo jong al...
Ja, da's bij mij 't zelfde, maar ik vind een beetje roezig zijn nooit verkeerdquote:Op donderdag 15 december 2005 19:51 schreef Vlarp het volgende:
Dronken worden doe ik nooit met opzet.. 't is alleen een gevolg van het "gezellig" drinken
Moet je mij niet vragen, ik leef gelukkig in een kinderloze omgevingquote:wat is er met die kutpubertjes aan de hand joh??
Yeah, ik snap wel dat zoiets kan gebeuren... maar kinderen onder de 16 mogen uberhaupt nog niet drinkenquote:Op donderdag 15 december 2005 19:51 schreef Vlarp het volgende:
Dronken worden doe ik nooit met opzet.. 't is alleen een gevolg van het "gezellig" drinken
Beetje aangeschoten is leuk.. maar als je dan al 1 glas extra drinkt dan wordt het al weer minderquote:Op donderdag 15 december 2005 19:53 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Ja, da's bij mij 't zelfde, maar ik vind een beetje roezig zijn nooit verkeerd
Duh...quote:Op donderdag 15 december 2005 19:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, ik snap wel dat zoiets kan gebeuren... maar kinderen onder de 16 mogen uberhaupt nog niet drinkenIk heb ook het idee dat ze het stoer vinden.
Nou ja, het zal wel aan mij liggen. Ik heb geen sociaal leven enzo.quote:
jongeren gaan ook roken door stoerdoenerijquote:Op donderdag 15 december 2005 20:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, het zal wel aan mij liggen. Ik heb geen sociaal leven enzo.
hehquote:Op donderdag 15 december 2005 19:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, ik snap wel dat zoiets kan gebeuren... maar kinderen onder de 16 mogen uberhaupt nog niet drinkenIk heb ook het idee dat ze het stoer vinden.
*met betreffende vlarp eensch is*quote:Op donderdag 15 december 2005 19:51 schreef Vlarp het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:05 schreef wonderer het volgende:
Stuif es inWat was de jeugd toen nog lief en onschuldig.
*maakt aantekeningen voor Arthur*quote:Op donderdag 15 december 2005 21:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Stuif es is, we stuiven allemaal in
kom d'r in voor de lol enz
vlug want de tent is al vol
en wat hebben we deze maand weer allemaal aan de balk hangen![]()
Oh God.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
*maakt aantekeningen voor Arthur*
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
*maakt aantekeningen voor Arthur*
Ssht. Ik neem mijn taak zeer serieus, jaquote:
*CDP-neigingen krijg*quote:Op donderdag 15 december 2005 21:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ssht. Ik neem mijn taak zeer serieus, ja
Nou zegquote:
Ik wil gewoon een goed verhaal schrijven, wat is daar nou weer mis mee?quote:
Dat je ons daar voor gebruikt.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een goed verhaal schrijven, wat is daar nou weer mis mee?
Ik kijk Stuif es in, wat heeft dat met jullie te maken? Ik heb mijn lesje wel geleerd hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 21:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat je ons daar voor gebruikt..
Nee, niks hoor.
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kijk Stuif es in, wat heeft dat met jullie te maken? Ik heb mijn lesje wel geleerd hoor
Daar kan Wonderer jouw helemaal niet voor gebruiken want volgens mij heb jij Stuif es in nooit gezienquote:Op donderdag 15 december 2005 21:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat je ons daar voor gebruikt..
Nee, niks hoor.
en toen las ik het af.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:56 schreef Ryan_R het volgende:
Zijn er hier mensen die mamma mia hebben gezien?
Laat de rest van de verhalen dan maar achterwege. Dat gaat nog wel wat verderquote:Op donderdag 15 december 2005 22:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
en toen las ik het af.wal-ge-lijk.
"Hij wist niet eens hoe het smaakte. Aarzelend bracht hij zijn hand naar zijn mond en hij likte voorzichtig. Zout, bitter. Hij huiverde en slikte moeizaam."
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Laat de rest van de verhalen dan maar achterwege. Dat gaat nog wel wat verder
Nee hoor, nog steeds uitverkocht. En de 12de dan moet ik werken. Dat is de allerlaatste voorstellingquote:Op donderdag 15 december 2005 22:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
12 februari weer
Klopt het trouwens dat er nu minder bezoekers komen nu Simone is gestopt?
Leukquote:Op donderdag 15 december 2005 22:06 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nee hoor, nog steeds uitverkocht. En de 12de dan moet ik werken. Dat is de allerlaatste voorstelling
En met mijn collega's gaan we het soort van nadoen en ik ben Pepper, maar al die dansjes die hij doet![]()
De verhalen met drie en vier sterren zijn achttien plus. Ik heb je gewaarschuwdquote:
In dat 1 ster verhaal zit zaad heurr. dat lijkt me redelijk 18+quote:Op donderdag 15 december 2005 22:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
De verhalen met drie en vier sterren zijn achttien plus. Ik heb je gewaarschuwd
Nou ang3l als je je geroepen voeltquote:Op donderdag 15 december 2005 22:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Leuk
En Ang3l kan je vast wel iets lerenEllen Evers kon het ook tenslotte
Ok, tot zoquote:Op donderdag 15 december 2005 22:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. slapen of... neuken..?
slapen.. neuken..?
slape.. neu..?
uhhh ja, is goed!
Nou dan verbied ik je bij deze om nog verder te lezen hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 22:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
In dat 1 ster verhaal zit zaad heurr. dat lijkt me redelijk 18+
Angel is er niet. Angel heeft een datequote:Op donderdag 15 december 2005 22:13 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nou ang3l als je je geroepen voelt![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan verbied ik je bij deze om nog verder te lezen hoor
dan zal je toch even moeten wachten tot het door jouw bestelde boek geleverd wordt![]()
Yep, daar is Arthur het helemaal mee eensquote:Op donderdag 15 december 2005 22:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]Zaad.
Het zou verboden moeten worden.
Waxquote:Op donderdag 15 december 2005 22:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haai Vlarp hoe is het oliebolletje dolletje kolletje??!!![]()
Moe, arm, verder zooooo relaxt he...quote:Op donderdag 15 december 2005 22:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax![]()
Ik ben doodmoe.. maar verder gaat het goed hoor.. hoe ga jij dan wijfie?
ja die optie die mistte er gisteravond nog net aan in de poll van Great Expectations over de vraagquote:
Wat nou weer?!quote:
Voor ik ga raden... wat voor geluid?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:32 schreef creno het volgende:
leuk hoor geluid op de cam, maar soms ook genant
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:32 schreef creno het volgende:
Oei een woei?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:32 schreef creno het volgende:
Werk? huh.. werk ik dan?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Moe, arm, verder zooooo relaxt he...
Haai Vlarp!![]()
Heb je ook lekker gewerkt en alles, dus echt met een voldáán gevoel weer thuis?
En ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllll me joh!Soow, ik verveeeeeeeeeeeeeeeellll me!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |