Zeg niet zo bangig..quote:Op donderdag 15 december 2005 18:32 schreef Ang3l het volgende:
Nog ene uur en dan moet ik naar de bus
Ik bel me ziek. Echt! Ik ben helemaal niet stoer en flirterigquote:Op donderdag 15 december 2005 18:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg niet zo bangig..
T word een gezellig avondje met Miguel!
Daar ging t toch niet omquote:Op donderdag 15 december 2005 18:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bel me ziek. Echt! Ik ben helemaal niet stoer en flirterigegnie. Ook geen slet
of versierder.....
Ang3l volgens mij heb je toch echt een typefout gemaakt, en moet er in plaats van moet toch eindelijk MAG staanquote:Op donderdag 15 december 2005 18:32 schreef Ang3l het volgende:
Nog ene uur en dan moet ik naar de bus
O jaquote:Op donderdag 15 december 2005 18:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Daar ging t toch niet om![]()
quote:T ging om gezellig samen een film zien..meer niet toch?![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 18:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jashit
[..]
het ging om de film
HET GAAT ECHT OM DE FILM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 15 december 2005 18:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mij een beetje misleiden
![]()
Je smilies doen anders vermoedenquote:Op donderdag 15 december 2005 18:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HET GAAT ECHT OM DE FILM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En da's ook wel handig want als ik dan thuis kom en iemand van fok vraagt "Gezoend?" en ik zeg "Nee" dan is dat geen afgang want we gingen voor de filmquote:Op donderdag 15 december 2005 18:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HET GAAT ECHT OM DE FILM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar je wil t wel dusquote:Op donderdag 15 december 2005 18:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En da's ook wel handig want als ik dan thuis kom en iemand van fok vraagt "Gezoend?" en ik zeg "Nee" dan is dat geen afgang want we gingen voor de film
Nee. Want ik weet van 1 foto niet echt enorm goed hoe ie er uit ziet en als ik zoen ben ik oppervlakkigquote:
Ow..ok..quote:Op donderdag 15 december 2005 18:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Want ik weet van 1 foto niet echt enorm goed hoe ie er uit ziet en als ik zoen ben ik oppervlakkig![]()
En trouwens, wanneer zou ik moeten zoenen?!
Ik ben er om 20:15 en om 20:30 begint de film en we moeten nog kaarten halen.
De film duurt ruim 3 uur... en om 24:00 gaat mijn laatste bus al.
T ging over lelijke lesbos en lelijke latino's met te grote zonnebrillen..maar niet meer hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 18:44 schreef beaverhausen het volgende:
Waarom gaat het hier over lesbos en Marc Anthony?
En nee, ik ga niet teruglezen..
Dat laatste is het belangrijkste.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T ging over lelijke lesbos en lelijke latino's met te grote zonnebrillen..maar niet meer hoor
Het wordt vast leuk. Kop op, gewoon genieten. Genieten is goedquote:Op donderdag 15 december 2005 18:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Want ik weet van 1 foto niet echt enorm goed hoe ie er uit ziet en als ik zoen ben ik oppervlakkig![]()
En trouwens, wanneer zou ik moeten zoenen?!
Ik ben er om 20:15 en om 20:30 begint de film en we moeten nog kaarten halen.
De film duurt ruim 3 uur... en om 24:00 gaat mijn laatste bus al.
No problemo..wees blij dat je een bepaalde link hebt gemistquote:Op donderdag 15 december 2005 18:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat laatste is het belangrijkste.
Thnx for the update.
Jajajaja die Fokkers wéten we wat stijl is!quote:Op donderdag 15 december 2005 18:36 schreef TehRockstar het volgende:
Dat, is de gaafste kerstboom die ik ooit gezien heb.![]()
En dat heeft niets te maken met het feit dat ie nu verfilmd is?quote:Op donderdag 15 december 2005 18:55 schreef TehRockstar het volgende:
*Memoirs of a Geisha besteld heeft*
Ik ga weer eens een boek lezen..
Die staat ook in mijn kastquote:Op donderdag 15 december 2005 18:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb "De Wereld van Sophie' weer weggelegd.
K kom er niet doorheenquote:Op donderdag 15 december 2005 18:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die staat ook in mijn kastJostein Gaarder
Trailer cool --> Rijk besteld boek.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat heeft niets te maken met het feit dat ie nu verfilmd is?
Meer lezen, je Nederlands holt achteruit.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Trailer cool --> Rijk besteld boek.
Gelukkig heb ik de Engelse versie bestelt.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Meer lezen, je Nederlands holt achteruit.
Yep, maar dat geeft nietquote:Op donderdag 15 december 2005 19:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik val wel erg door de mand deze week he![]()
Qua zelfverzekerdheid en moed op jongensgebied
Volgens mij heb ik dat boek wel 2 keer aan m'n wijlen oma gegeven destijdsquote:Op donderdag 15 december 2005 18:55 schreef TehRockstar het volgende:
*Memoirs of a Geisha besteld heeft*
Ik ga weer eens een boek lezen..
quote:Op donderdag 15 december 2005 19:24 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat boek wel 2 keer aan m'n wijlen oma gegeven destijds
Veel plezier! En da's een bevel *strengkijk*quote:
Ik zei toch.. alles van mij is hip. Ook m'n G-staroutfitje.. het gaat niet om wat je draagt, maar hoe je het draagt lieve schatquote:Op donderdag 15 december 2005 19:28 schreef TehRockstar het volgende:
Oh, gelukkig maar.
Met uitzondering van je G-starkleertjes dus he, Wendy?
Doe niet zo Paris Hilton.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:31 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik zei toch.. alles van mij is hip. Ook m'n G-staroutfitje.. het gaat niet om wat je draagt, maar hoe je het draagt lieve schat
"That's hot"quote:Op donderdag 15 december 2005 19:32 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Doe niet zoParis Hilton
, want ze is zo lekker.
Het kostte me wat moeite, maar heb het toch volgehoudenquote:
Lijkt me sterk, 't gaat dan wel om de film "King Kong"quote:Op donderdag 15 december 2005 18:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Daar ging t toch niet om![]()
T ging om gezellig samen een film zien..meer niet toch?![]()
Respectquote:Op donderdag 15 december 2005 19:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het kostte me wat moeite, maar heb het toch volgehouden![]()
En vandaag dus helemaal geen tijd gehad om ook maar iets te posten, dus nu met teruglezen zie ik hem pas![]()
*dorst heeftquote:Op donderdag 15 december 2005 19:32 schreef DennisMoore het volgende:
Borrel. *hips*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |