en toen las ik het af.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:56 schreef Ryan_R het volgende:
Zijn er hier mensen die mamma mia hebben gezien?
Laat de rest van de verhalen dan maar achterwege. Dat gaat nog wel wat verderquote:Op donderdag 15 december 2005 22:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
en toen las ik het af.wal-ge-lijk.
"Hij wist niet eens hoe het smaakte. Aarzelend bracht hij zijn hand naar zijn mond en hij likte voorzichtig. Zout, bitter. Hij huiverde en slikte moeizaam."
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Laat de rest van de verhalen dan maar achterwege. Dat gaat nog wel wat verder
Nee hoor, nog steeds uitverkocht. En de 12de dan moet ik werken. Dat is de allerlaatste voorstellingquote:Op donderdag 15 december 2005 22:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
12 februari weer
Klopt het trouwens dat er nu minder bezoekers komen nu Simone is gestopt?
Leukquote:Op donderdag 15 december 2005 22:06 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nee hoor, nog steeds uitverkocht. En de 12de dan moet ik werken. Dat is de allerlaatste voorstelling
En met mijn collega's gaan we het soort van nadoen en ik ben Pepper, maar al die dansjes die hij doet![]()
De verhalen met drie en vier sterren zijn achttien plus. Ik heb je gewaarschuwdquote:
In dat 1 ster verhaal zit zaad heurr. dat lijkt me redelijk 18+quote:Op donderdag 15 december 2005 22:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
De verhalen met drie en vier sterren zijn achttien plus. Ik heb je gewaarschuwd
Nou ang3l als je je geroepen voeltquote:Op donderdag 15 december 2005 22:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Leuk
En Ang3l kan je vast wel iets lerenEllen Evers kon het ook tenslotte
Ok, tot zoquote:Op donderdag 15 december 2005 22:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. slapen of... neuken..?
slapen.. neuken..?
slape.. neu..?
uhhh ja, is goed!
Nou dan verbied ik je bij deze om nog verder te lezen hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 22:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
In dat 1 ster verhaal zit zaad heurr. dat lijkt me redelijk 18+
Angel is er niet. Angel heeft een datequote:Op donderdag 15 december 2005 22:13 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nou ang3l als je je geroepen voelt![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan verbied ik je bij deze om nog verder te lezen hoor
dan zal je toch even moeten wachten tot het door jouw bestelde boek geleverd wordt![]()
Yep, daar is Arthur het helemaal mee eensquote:Op donderdag 15 december 2005 22:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]Zaad.
Het zou verboden moeten worden.
Waxquote:Op donderdag 15 december 2005 22:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haai Vlarp hoe is het oliebolletje dolletje kolletje??!!![]()
Moe, arm, verder zooooo relaxt he...quote:Op donderdag 15 december 2005 22:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax![]()
Ik ben doodmoe.. maar verder gaat het goed hoor.. hoe ga jij dan wijfie?
ja die optie die mistte er gisteravond nog net aan in de poll van Great Expectations over de vraagquote:
Wat nou weer?!quote:
Voor ik ga raden... wat voor geluid?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:32 schreef creno het volgende:
leuk hoor geluid op de cam, maar soms ook genant
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:32 schreef creno het volgende:
Oei een woei?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:32 schreef creno het volgende:
Werk? huh.. werk ik dan?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Moe, arm, verder zooooo relaxt he...
Haai Vlarp!![]()
Heb je ook lekker gewerkt en alles, dus echt met een voldįįn gevoel weer thuis?
En ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllll me joh!Soow, ik verveeeeeeeeeeeeeeeellll me!!!!!
quote:
hallooo ik zit thuis, dan mag dat, ik heb geen zin in buikpijn, dus ik doe dat !quote:Op donderdag 15 december 2005 22:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]Nee, geen scheet. Vertel me niet dat het een scheet was. Scheten.
![]()
wat buikpijn van mij erbij?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:01 schreef creno het volgende:
[..]
hallooo ik zit thuis, dan mag dat, ik heb geen zin in buikpijn, dus ik doe dat !
nee dankje, ik heb al veel te vaak lastquote:
Wat heb jij dan?quote:
ik heb zo mijn momentenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat heb jij dan?
En Creno, da's best wel erg grappig
Ik zit helemaal nergens aan.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:10 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Afblijven jij..
*Trekt je darmen binnenste buiten*
Dat zuigt. Weet je ook waar je overgevoelig voor bent? Of is dat gissen en proberen?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:11 schreef petre86 het volgende:
beetje overgevoelig..
en duidelijk ergens vorige week iets verkeerd gegeten.. al de hele week last van
Owja.. met wie? Is ie leuk, gaat ie ook altijd mee naar de Australian? Zit ie op jouw school?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:11 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik zit helemaal nergens aan..
Ben ook semi-misschienbezet hoor.
ik heb het opgegeven om daar achter te komenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zuigt. Weet je ook waar je overgevoelig voor bent? Of is dat gissen en proberen?
Da's kutquote:Op donderdag 15 december 2005 23:14 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik heb het opgegeven om daar achter te komen
ik eet onregelmatig.. soms te vet.. maar wat ik ook doe.. soms nergens last van en dan ineens weer wel..
@trs Wie nu?
Nou, die ene dinges, he. En hij is wel leuheuk. Maar ik weet het niet zeker enzo. Maar hij vreet geenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:13 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Owja.. met wie? Is ie leuk, gaat ie ook altijd mee naar de Australian? Zit ie op jouw school?
Heb je al wat ondernomen?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nou, die ene dinges, he. En hij is wel leuheuk. Maar ik weet het niet zeker enzo. Maar hij vreet geen
ijsjes in de australian en deze keer is het geen go-go boy.
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:17 schreef wonderer het volgende:
Die Argentijn die geen Argentijn is?
Weet je al wat ie wel is?quote:
Een beetje.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:17 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Heb je al wat ondernomen?![]()
Neuh, hij 'laat het in het midden' dus roddels galore.quote:
Deja vu ervaringquote:Op donderdag 15 december 2005 23:16 schreef TehRockstar het volgende:
Maar ik weet het niet zeker enzo.
Nou doe maar terug hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 00:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ohhhh voor ik het vergeet!! Je krijgt nog de groeten!!Was echt toevallig, vandaag!
Doet me denken aan een verhaal in de Griezelbus 1quote:
Maar ja hij's natuurlijk nooit voor 0.45 uur terug online hierquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:08 schreef wonderer het volgende:
Ik ben erg benieuwd ja!
Ik wacht wel even voor je hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar ja hij's natuurlijk nooit voor 0.45 uur terug online hier
nou ja dan moet ik morgen toch maar weer ff tijd maken om terug te lezen hoor![]()
Nee, dat klopt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar ben ik blij om,
maar je bij jouw zitten de kippen momenteel ook nog niet op stok![]()
Alle details. Nuquote:
Op de achterste rij van de bioscoop zekerquote:
Rij 6, stoel 9 en 10quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:32 schreef error het volgende:
[..]
Op de achterste rij van de bioscoop zeker![]()
ja lekker belangrijkquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rij 6, stoel 9 en 10
maar nee hoor, ik ben netjes op stoel 10 gebleven en hij op stoel 9.
Niet elkaar aangeraakt (niet echt). Niet elkaars handje vast gehouden, alleen op afstand (hij de ene kant van m'n das, ik de andere)
Hij was aardig en lief en best wel grappig, en latin (dus praat engels met een accentje), maar ik denk niet dat 't m'n type isquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:36 schreef error het volgende:
[..]
ja lekker belangrijk![]()
Hoe VOELDE het? Was ie leuk, aardig etc. Ga je hem misschien nog eens zien?![]()
Dat wilde ik weten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij was aardig en lief en best wel grappig, en latin (dus praat engels met een accentje), maar ik denk niet dat 't m'n type isMaar ik ga hem vast nog wel ene keer zien
ze hebben laatst mijn buraku kapot gemaaktquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik moet niet in slaap vallen met mn sudoku
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:39 schreef error het volgende:
[..]
ze hebben laatst mijn buraku kapot gemaakt![]()
en nu ben ik echt weg![]()
Jahquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:39 schreef error het volgende:
[..]
Dat wilde ik weten.![]()
Dus je hebt je voor niets zenuwachtig gemaakt?
Sue'en die handel!quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:39 schreef error het volgende:
[..]
ze hebben laatst mijn buraku kapot gemaakt![]()
en nu ben ik echt weg![]()
Ow...quote:
Het kijken van "L'Auberge espagnol" en het voeren van tiramisu.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ow...met welke intentie denk je?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het kijken van "L'Auberge espagnol" en het voeren van tiramisu.
Wat een tijdstipquote:
Spooky...quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
en toen we stopten zeiden m'n huisgenoot en ik precies hetzelfde op dezelfde seconde tegen mekaar :S
Doeiiquote:
Ik heb zin in vanalles, maar niet in werkquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:30 schreef Semisane het volgende:
Tralalala Goeiemorgen.
Ik heb geen zin nergens in.
Ben vrij tussen kerst en o&nquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:05 schreef Semisane het volgende:
Tja...moet je vrij nemen en dan heb je vakantie...echt moelijk is dat niet hoor.
Ach, heb beetje de pest in... je hebt soms van die dagen hequote:Op vrijdag 16 december 2005 10:11 schreef Semisane het volgende:
Ik niet en ik heb ook het idee dat ik geen vrij meer zal krijgen tot dat ik van baan verander....oh wacht...
Dat zijn hier nu geen dagen, maar wekenquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:14 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ach, heb beetje de pest in... je hebt soms van die dagen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |