Rij 6, stoel 9 en 10quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:32 schreef error het volgende:
[..]
Op de achterste rij van de bioscoop zeker![]()
ja lekker belangrijkquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rij 6, stoel 9 en 10
maar nee hoor, ik ben netjes op stoel 10 gebleven en hij op stoel 9.
Niet elkaar aangeraakt (niet echt). Niet elkaars handje vast gehouden, alleen op afstand (hij de ene kant van m'n das, ik de andere)
Hij was aardig en lief en best wel grappig, en latin (dus praat engels met een accentje), maar ik denk niet dat 't m'n type isquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:36 schreef error het volgende:
[..]
ja lekker belangrijk![]()
Hoe VOELDE het? Was ie leuk, aardig etc. Ga je hem misschien nog eens zien?![]()
Dat wilde ik weten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij was aardig en lief en best wel grappig, en latin (dus praat engels met een accentje), maar ik denk niet dat 't m'n type isMaar ik ga hem vast nog wel ene keer zien
ze hebben laatst mijn buraku kapot gemaaktquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik moet niet in slaap vallen met mn sudoku
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:39 schreef error het volgende:
[..]
ze hebben laatst mijn buraku kapot gemaakt![]()
en nu ben ik echt weg![]()
Jahquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:39 schreef error het volgende:
[..]
Dat wilde ik weten.![]()
Dus je hebt je voor niets zenuwachtig gemaakt?
Sue'en die handel!quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:39 schreef error het volgende:
[..]
ze hebben laatst mijn buraku kapot gemaakt![]()
en nu ben ik echt weg![]()
Ow...quote:
Het kijken van "L'Auberge espagnol" en het voeren van tiramisu.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ow...met welke intentie denk je?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het kijken van "L'Auberge espagnol" en het voeren van tiramisu.
Wat een tijdstipquote:
Spooky...quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
en toen we stopten zeiden m'n huisgenoot en ik precies hetzelfde op dezelfde seconde tegen mekaar :S
Doeiiquote:
Ik heb zin in vanalles, maar niet in werkquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:30 schreef Semisane het volgende:
Tralalala Goeiemorgen.
Ik heb geen zin nergens in.
Ben vrij tussen kerst en o&nquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:05 schreef Semisane het volgende:
Tja...moet je vrij nemen en dan heb je vakantie...echt moelijk is dat niet hoor.
Ach, heb beetje de pest in... je hebt soms van die dagen hequote:Op vrijdag 16 december 2005 10:11 schreef Semisane het volgende:
Ik niet en ik heb ook het idee dat ik geen vrij meer zal krijgen tot dat ik van baan verander....oh wacht...
Dat zijn hier nu geen dagen, maar wekenquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:14 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ach, heb beetje de pest in... je hebt soms van die dagen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |