Moet lukken....quote:Op donderdag 15 december 2005 09:29 schreef regenworm het volgende:
Nog 57 topics te gaan
Dat gaan we redden toch?quote:Op donderdag 15 december 2005 09:29 schreef regenworm het volgende:
Nog 57 topics te gaan
Gisteren 8 topic's, als je dat doortrekt dan komen we op 942+ (8 * 8 ) = 1.006 dus dat moet inderdaad welquote:Op donderdag 15 december 2005 09:30 schreef Dropkick het volgende:
Dat gaan we halen!!!!!!!!
quote:Op donderdag 15 december 2005 09:30 schreef Minouishere het volgende:
Van mij mag Roel vertrekken, en ik hoop dat Dido er vanavond dan niet is.....
Vier bewoners die elkaar erg goed kennen verlangen naar het einde geeft bij geen verwachting tot een spannende weekquote:Op donderdag 15 december 2005 09:31 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Dat gaan we redden toch?
8 per dag ?? alhoewel.....hihi......effe ons best doen dan maar, als het goed is wordt de laatste week erg spannend ;-(
Het wordt alleen maar saaier en dan maakt het nog niet uit wie er vanavond uitgaatquote:Op donderdag 15 december 2005 09:32 schreef PH52 het volgende:
[..]
Gisteren 8 topic's, als je dat doortrekt dan komen we op 942+ (8 * 8 ) = 1.006 dus dat moet inderdaad wellukken, zeker gezien de saaiheid van de laatste weken.
Nou ja, moeten we het zelf maar spannend maken...........ik zelf kijk eerlijkgezegd ook wel uit naar het einde van BB....eindelijk weer 's verdergaan met waar ik honderdenzoveel dagen geleden ben gestoptquote:Op donderdag 15 december 2005 09:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vier bewoners die elkaar erg goed kennen verlangen naar het einde geeft bij geen verwachting tot een spannende week
Het zal me niet verbazen als BB het lievelingsnummer van Lieske gaat draaien.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:41 schreef Minouishere het volgende:
Ah, de regie is ook wakker, benieuwd hoe laat die hatelijke haan (volgens Lieske) gaat kraaien....
quote:Op donderdag 15 december 2005 09:48 schreef Mabelle het volgende:
Goedemorgen..... ik kijk alvast uit naar de uitzending van vanavond. Ik hoop zoooo dat Naat eruit gaat
![]()
We zullen zien.
BB was verschrikkelijk leuk tot het vertrek van Linda.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:54 schreef Lautje1983 het volgende:
Verwacht eigenlijk niks meer de laatste week.
Na het vertrek van Dido hoopte ik nog een beetje op spannende tv. Maar zo saai als BB dit seizoen is/was............![]()
Ik hoop dat Roel eruit gaat want dan is ook de saaiste eruit.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:50 schreef regenworm het volgende:
Nu maar hopen dat nederland er zo ook over denkt
Als Roel daar maar niet te moe voor is.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:02 schreef Dropkick het volgende:
Mischien kan Roel vanavond de rolstoelrace doen met zijn moeder.
Ik hoop het echt.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:02 schreef Dropkick het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2005 10:02 schreef Dropkick het volgende:
Om topic 1000 te kunnen halen moeten Lieske en Nath blijven.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik hoop dat Roel eruit gaat want dan is ook de saaiste eruit.![]()
De overgeblevenen daar kunnen we ons nog aan ergeren en kunnen we blijven schrijven tot nummer 1000![]()
Als Lieske eruit gaat gaan we de ergermachine Manu82 missen![]()
Joost heb ik geen echte voorstander van gezien![]()
Ingrid gaat steeds meer naar nummer 1![]()
![]()
Dus een finale van 3 naar 1:
Joost![]()
Lieske![]()
Ingrid![]()
![]()
![]()
![]()
Lieske is wel fotogeniek.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:01 schreef regenworm het volgende:
Persoonlijk één van de mooiste Lieske caps.
[afbeelding]
Ik heb iets meer weerstand met Roel als met Nathalie, dan nog maar een weekje rare bekken caps als die verveelde kop van Roel en zijn rare stemmetjequote:Op donderdag 15 december 2005 10:06 schreef regenworm het volgende:
Om topic 1000 te kunnen halen moeten Lieske en Nath blijven.
Maar ik zie liever Roel blijven dan Nath omdat hij iets beter te pruimen was dan Nath
maar we gaan toch wel door na 22 dec??quote:Op donderdag 15 december 2005 09:32 schreef PH52 het volgende:
[..]
Gisteren 8 topic's, als je dat doortrekt dan komen we op 942+ (8 * 8 ) = 1.006 dus dat moet inderdaad wellukken, zeker gezien de saaiheid van de laatste weken.
Dat is ook één van de redenen dat Lieske zo ver is gekomen.quote:
Wel te hopen, de vraag was of we de 1000 zouden halen voor of tijdens de finale, en dat zou moeten lukken.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:15 schreef Giggio het volgende:
[..]
maar we gaan toch wel door na 22 dec??
osn voorbereiden op BB6?
Hummie heeft die verwachtingen ons gegeven...quote:Op donderdag 15 december 2005 10:11 schreef PH52 het volgende:
Misschien waren de verwachtingen ook te hoog gespannen, er was ons immers voorgespiegeld dat dit, by far, de meest harde BB allertijden zou worden. Inplaats daarvan zijn we opgezadeld met een slap aftrteksel van wat eens een boeiend schouwspel was. AL moet ik zeggen dat de tv uitzendingen toch altijd wel wat te lachen hebben opgeleverd en die zullen we zeker gaan missen hier ( hier als in thuis).![]()
Ik hoop echt dat er een andere BB team voor BB6 komt, deze heeft in mijn ogen veel te veel blunders gemaakt.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:15 schreef Giggio het volgende:
[..]
maar we gaan toch wel door na 22 dec??
osn voorbereiden op BB6?
?? Ik denk dat de sms'ende jeugd zich van die blootfoto's hier weinig aangetrokken heeft.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat is ook één van de redenen dat Lieske zo ver is gekomen.
Misschien ook wel door alle Lieske bloot caps in dit forum.
Ik betwijfel het een beetje omdat de laatste tijd minder Lieske bloot gebracht wordt.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
?? Ik denk dat de sms'ende jeugd zich van die blootfoto's hier weinig aangetrokken heeft.![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 10:02 schreef Dropkick het volgende:
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 15 december 2005 10:32 schreef Pimtendo het volgende:
Lieske gaat er vanavond uit.
Ing was de weg kwijt waarschijnlijk door te veel drank door elkaar en asperines.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:36 schreef essie05 het volgende:
Mijn verbinding lag er net ff uit kan iemand vertellen wat Ing in de DBK moest?
quote:Op donderdag 15 december 2005 10:35 schreef ReneMid het volgende:
Van mij mogen ze vanavond gelijk de finale houden zijn we gelijk van dat zooitje lamzakken af dus niks geen exit meer maar gelijk zeggen wie er gewonnen heeft.
quote:Op donderdag 15 december 2005 10:34 schreef essie05 het volgende:
[..]
Lekker heb je cappucino??
Zo komen we wel aan de 1000 topics.![]()
Lekker voor de anderen, leg er maar een paar neerquote:
Dank jewel.quote:
Waarom geen moslimextremisten?quote:Op donderdag 15 december 2005 10:45 schreef ReneMid het volgende:
[..]
Dank jewel.![]()
Ik heb nog wel een idee voor een volgende BB , 5 hellsangels 5 hoeren en 3 homo s denk dat dat wel een boeiende BB zal geven.![]()
volgens mij niet. of vier naar de finale, of vandeweek nog een exit-voor-geld ??quote:Op donderdag 15 december 2005 10:46 schreef bb-millie het volgende:
Hoe zit dat nou, gaan er vanavond dan twee uit? Aangezien er nu nog 5 inzitten... Of is daar nog niks over bekendgemaakt?
Mag ook hoor maar dan moeten ze wel veel explosieven en plakband meegeven.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:47 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Waarom geen moslimextremisten?![]()
er gaat vanavond één uit en de finale bestaat uit 4quote:Op donderdag 15 december 2005 10:46 schreef bb-millie het volgende:
Hoe zit dat nou, gaan er vanavond dan twee uit? Aangezien er nu nog 5 inzitten... Of is daar nog niks over bekendgemaakt?
Daar zijn ook best leuke weekopdrachten voor te bedenken trouwensquote:Op donderdag 15 december 2005 10:48 schreef ReneMid het volgende:
[..]
Mag ook hoor maar dan moeten ze wel veel explosieven en plakband meegeven.![]()
Foutquote:Op donderdag 15 december 2005 10:48 schreef ReneMid het volgende:
[..]
Mag ook hoor maar dan moeten ze wel veel explosieven en plakband meegeven.![]()
maar dat is ook niet helemaal zeker, toch?quote:Op donderdag 15 december 2005 10:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
er gaat vanavond één uit en de finale bestaat uit 4
thanks..maar eh moest ze daarvoor naar de DBK? Beetje vaag.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:38 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Ing was de weg kwijt waarschijnlijk door te veel drank door elkaar en asperines.
Is niet grappigquote:Op donderdag 15 december 2005 10:50 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Daar zijn ook best leuke weekopdrachten voor te bedenken trouwens![]()
quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 10:52 schreef ReneMid het volgende:
[..]
Zou wel een knallende BB zijn dan.
waar dan wel?quote:Op donderdag 15 december 2005 10:52 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Daarom hoort het hier helemaal niet
Dan heb je foute humor in dit forumquote:Op donderdag 15 december 2005 10:53 schreef bb-millie het volgende:
[..]
oh... ik dacht even te denken dat ik het wel grappig vond...
Zoek zelf een bash forum uit waar je je extremistische uitlatingen kunt botvierenquote:
En jij bent de humorgraadmeter???quote:Op donderdag 15 december 2005 10:54 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dan heb je foute humor in dit forum
Jaquote:Op donderdag 15 december 2005 10:56 schreef bb-millie het volgende:
[..]
En jij bent de humorgraadmeter???![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 10:55 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zoek zelf een bash forum uit waar je je extremistische uitlatingen kunt botvieren
quote:Op donderdag 15 december 2005 10:45 schreef ReneMid het volgende:
[..]
Dank jewel.![]()
Ik heb nog wel een idee voor een volgende BB , 5 hellsangels 5 hoeren en 3 homo s denk dat dat wel een boeiende BB zal geven.![]()
Ik heb het nooit over een hoer, homoquote:Op donderdag 15 december 2005 10:57 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Ik doe geen extremistische uitlatingen. Maar goed, jij vind het dus niet kunnen als iemand zegt dat er een paar moslimextremisten in zo'n huis moeten, maar een homo, hoer of hells angel daar maak je geen probleem van? Beetje meten met 2 maten lijkt mij.
Dat zeg ik ook niet, maar daar reageer je ook niet met je "fout"... dussss....quote:Op donderdag 15 december 2005 10:59 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb het nooit over een hoer, homo
of Hells angel gehad.
je had gewoon een fout punt (niet nederlands) . Hoe groot kan ik een punt zettenquote:Op donderdag 15 december 2005 11:00 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar daar reageer je ook niet met je "fout"... dussss....
Slaap lekkerquote:Op donderdag 15 december 2005 11:05 schreef Dropkick het volgende:
Ik ga ook naar dromenland,trusten allemaal.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:05 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
je had gewoon een fout punt (niet nederlands) . Hoe groot kan ik een punt zetten
zou je alle 3 in één persoon kunnen stoppen?quote:Op donderdag 15 december 2005 10:45 schreef ReneMid het volgende:
[..]
Dank jewel.![]()
Ach ja , kan ook gebeuren he .quote:Op donderdag 15 december 2005 11:07 schreef bb-millie het volgende:
[..]
snap het echt niet, maar okay, zal het niet meer over me-ers hebben....
![]()
roel...quote:
volgens mij een van de eerste keren....quote:Op donderdag 15 december 2005 11:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat deden ze niet vaak met elkaar ontbijten.
Dacht het wel ja.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:17 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Jij snapt zeker wel wat er bedoeld werd![]()
leuk bedanktquote:Op donderdag 15 december 2005 11:20 schreef Dropkick het volgende:
Voor Ingrid fans heb ik paar plaatjes in het Ingrid topic gezet.En nu ben ik echt weg.
Was dat nou degene van wie in het begin werd gezegd dat ze tranquilisers gebruikte ?quote:Op donderdag 15 december 2005 11:45 schreef essie05 het volgende:
Het gaat echt niet goed met Ing he?Ik vind dat best wel een beetje griezelig.
Drank met geneesmiddelen is nooit goed.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:45 schreef essie05 het volgende:
Het gaat echt niet goed met Ing he?Ik vind dat best wel een beetje griezelig.
Volgens mij gebruikte ze inderdaad seroxat,maar dat staat hier volgens mij buiten.Ik geloof dat alcohol in combinatie met asprines nooit oke is,maar in combi met dat virus waar Ing het over heeft kan het misschien nog erger worden.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:48 schreef PH52 het volgende:
[..]
Was dat nou degene van wie in het begin werd gezegd dat ze tranquilisers gebruikte ?
Noem het een onderbuikgevoel. Nathalie zou er te dik bovenop liggen, net als vorige week, Ingrid is in de winning mood, goeie eindsprint. Roel kan er niet uit, ergo: Verlieske...quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:58 schreef Foreverblue het volgende:
Hello all... I'm back
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:58 schreef Foreverblue het volgende:
Hello all... I'm back
[afbeelding]
Goedemorgen.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:58 schreef Foreverblue het volgende:
Hello all... I'm back
[afbeelding]
Virus? Seroxat? WTF heb ik allemaal gemist?quote:Op donderdag 15 december 2005 11:51 schreef essie05 het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikte ze inderdaad seroxat,maar dat staat hier volgens mij buiten.Ik geloof dat alcohol in combinatie met asprines nooit oke is,maar in combi met dat virus waar Ing het over heeft kan het misschien nog erger worden.
Als je kijkt naar de % van alle exits dan heeft Lieske altijd meer gehad dan Roel en Nath.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:55 schreef Pimtendo het volgende:
[..]
Noem het een onderbuikgevoel. Nathalie zou er te dik bovenop liggen, net als vorige week, Ingrid is in de winning mood, goeie eindsprint. Roel kan er niet uit, ergo: Verlieske...![]()
for ever blue kan niet beter alles is blue :quote:Op donderdag 15 december 2005 11:58 schreef Foreverblue het volgende:
Hello all... I'm back
[afbeelding]
Hoelang ben je weggeweest??quote:Op donderdag 15 december 2005 12:00 schreef Radobe het volgende:
[..]
Virus? Seroxat? WTF heb ik allemaal gemist?![]()
Seroxatquote:Op donderdag 15 december 2005 12:00 schreef Radobe het volgende:
[..]
Ze zijn inmiddels gestopt met fietsenquote:Op donderdag 15 december 2005 12:00 schreef Radobe het volgende:
[..]
Hahaha ik zag het gisteren ja, bedankt nog voor de link.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
for ever blue kan niet beter alles is blue :
![]()
spammer
![]()
![]()
en de bonen zijn ook uitgezocht en de aardappelen zijn geschildquote:Op donderdag 15 december 2005 12:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze zijn inmiddels gestopt met fietsen![]()
En de sokken met eieren eronder weer in de kastquote:Op donderdag 15 december 2005 12:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
en de bonen zijn ook uitgezocht en de aardappelen zijn geschild
quote:
Door de weeks in het niet zo moeilijk moet je rond de 250 zitten.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha ik zag het gisteren ja, bedankt nog voor de link.
Dat had ik helemaal niet verwacht dat ik nog eens nummer 1 poster op een dag zou worden![]()
Goedemorgen nog allemaal trouwens.
de eitjes zijn opgegeten.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En de sokken met eieren eronder weer in de kast
Als je nu kijkt word dat virus je in ieder geval duidelijkquote:Op donderdag 15 december 2005 12:09 schreef Radobe het volgende:
[..]
Ik begin me af te vragen of ik BB wel heb gekeken![]()
Hunebedquote:Op donderdag 15 december 2005 12:11 schreef Radobe het volgende:
WTF? al klaar met fietsen? Bonenopdracht? Eieren op sokken?
Onder welke steen heb ik eigenlijk gelegen?
Weet je, ik hield me er niet eens mee bezig. Ik plaats de caps voor de andere users... niet om maar zoveel mogelijk posts te krijgen. Het is dat jij me er op wees gisteren dat er zo'n lijst bestond. Maar er zullen er vast wel tussen zitten die perse hoog in die lijst willen komen jaquote:Op donderdag 15 december 2005 12:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Door de weeks in het niet zo moeilijk moet je rond de 250 zitten.
In het weekend is het een stuk moeilijke dan moet je soms de 600 halen.
Mijn record staat op 355 afgelopen tieten zaterdag
Het hoeft van mij ook niet maar het gaat vanzelfquote:Op donderdag 15 december 2005 12:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Weet je, ik hield me er niet eens mee bezig. Ik plaats de caps voor de andere users... niet om maar zoveel mogelijk posts te krijgen. Het is dat jij me er op wees gisteren. Maar er zullen er vast wel tussen zitten die perse hoog in die lijst willen komen ja
Joost heeft het meeste vannacht al gedaan... terwijl Roel als een dood vogeltje op de stoel .hing.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je kan zien dat Rob er niet meer is, dan was de afwas al gedaan.
Als ik BB was zou ik zorgen dat er zaterdag er veel zware drank in huis is.quote:
Ben om 02:00 gaan slapen en toen gingen de eerste zich klaar maken om naar bed te gaan.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Joost heeft het meeste vannacht al gedaan... terwijl Roel als een dood vogeltje op de stoel .hing.
Rond half 4:quote:Op donderdag 15 december 2005 12:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben om 02:00 gaan slapen en toen gingen de eerste zich klaar maken om naar bed te gaan.
Dan kunnen ze beter Roel er uit laten gaan vanavond, hoeven ze alleen maar mannelijke strippers te laten komenquote:Op donderdag 15 december 2005 12:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als ik BB was zou ik zorgen dat er zaterdag er veel zware drank in huis is.
En een paar strippers uitnodigen dat kan een leuke avond worden.
Wel een paar mannelijke en vrouwelijke strippers.
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan kunnen ze beter Roel er uit laten gaan vanavond, hoeven ze alleen maar mannelijke strippers te laten komen![]()
Heb nog een poging gewaagd om die caps te zoeken maar kan ze niet zo snel vinden.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:32 schreef Foreverblue het volgende:
Was Chantal er nog maar nu![]()
[afbeelding]
moggequote:Op donderdag 15 december 2005 12:40 schreef F4iTH het volgende:
Mogge!
NaNa ziet er leuk uit vandaag
[afbeelding]
Ik had ze eigelijk verwacht ja... maar dat geeft niet. Die AAAAHHHHH terwijl ze op de poef staat zit nog in mijn geheugen.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heb nog een poging gewaagd om die caps te zoeken maar kan ze niet zo snel vinden.
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heb nog een poging gewaagd om die caps te zoeken maar kan ze niet zo snel vinden.
Het blijft een schatje:)quote:Op donderdag 15 december 2005 12:40 schreef F4iTH het volgende:
Mogge!
NaNa ziet er leuk uit vandaag
[afbeelding]
Ja ze is wel liefquote:
tot laterquote:Op donderdag 15 december 2005 12:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik had ze eigelijk verwacht ja... maar dat geeft niet. Die AAAAHHHHH terwijl ze op de poef staat zit nog in mijn geheugen.
Ik ben ff weg nu... tot later allemaal
Anti Depressivaquote:Op donderdag 15 december 2005 12:42 schreef essie05 het volgende:
Op de Talpa site onderstaand stukje over Ing.Ik twijfelde ook aan haar verwardheid,maar word alleen maar warriger door onderstaand verhaal.Zou ze misschien een missie hebben gekregen?
Bij BB weet je het maar nooit.Ik hoop eigenlijk dat het een missie is,anders blijf ik het maar griezelig vinden.
Ingrid is de weg kwijt
Ingrid werd vanochtend vaag wakker. Na een gesprekje met Big Brother legt ze aan haar mede-Bewoners uit wat er aan de hand is. Is Ingrid aan het acteren of is ze serieus? Roel is nieuwsgierig naar Ingrids vrage gedrag. "Ik zit na te denken over gisteren. Gister ben ik kwijt. Ik mag juist niet denken, want dan blokkeer ik mijn rustpunt." "Wazig", zegt Roel. "Zou jij nu hebben kunnen analyseren wat ik heb?", vraagt ze aan hem. "Ik kan me moelijk voorstellen dat het vrius terugkomt, maar ik kan me wel voorstellen dat de symptonen van het virus weer terugkomen." Ingrid vraagt zich af of het met de aspirines te maken heeft. "Het zijn wel neurotransmitters. Het zou wel irritant als je het vanavond nog hebt." "Ik heb het weleens eerder gehad, maar dan is het 's avonds al weg." "Het zal niet liggen aan de verschillende soorten alcohol", denkt Roel. "Het kan zijn dat jouw neurochemie niet gechikt is voor asprine en alcohol tegelijktertijd. Het kan ook zijn dat je niet fris uit je slaap komt. Toegang tot je geheugen is meer werk voor een neuroloog."
Ingrid is bang dat haar verwardheid te maken heeft met de combinatie aspirine en alcohol.
Ze praat erover met Roel. “Ik weet niet of je er iets mee beschadigt, maar het kan wel een apart effect opwekken”, verklaart Roel. “Weet jij hoeveel ik er heb genomen?”, wil Ingrid weten? “Ik heb het je twee keer horen zeggen. Voor het slapen heb je er ook één ingenomen”, antwoordt de Rotterdammer. “Doe maar even rustig aan”, probeert Lieske Ingrid te helpen. Ingrid zegt maar weinig. Wat is er toch aan de hand?
Je weet het maar nooit maar het kan ook lieske,ingrid of nath zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:00 schreef F4iTH het volgende:
Vorige week lag hij hier met Dido in. Wie weet gaat hij haar vanavond weer zien.![]()
[afbeelding]
Dan zou ik het opmaken aan LIESKEquote:Op donderdag 15 december 2005 12:56 schreef Manu82 het volgende:
ik zou zeggen, als je nog 140 Euro beltegoed hebt, het vanavond allemaal op maken aan NatteLie, misschien blijft ze er dan nog in
Wil je even blijven doen waar je goed in bent :Lieske afzeikenquote:Op donderdag 15 december 2005 13:00 schreef F4iTH het volgende:
Vorige week lag hij hier met Dido in. Wie weet gaat hij haar vanavond weer zien.![]()
[afbeelding]
Ja, weet ik maar vannacht was er iemand die het op wilde maken aan NatteLiequote:Op donderdag 15 december 2005 13:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan zou ik het opmaken aan LIESKE![]()
![]()
Heeft Ingrid dat al vaker gehad dan dat ze een hele dag ineens kwijt is??? Lijkt me toch vaag, heb al vaak veelsteveel gezopen, maar weet meestal het begin van de avond nog wel....quote:Op donderdag 15 december 2005 12:42 schreef essie05 het volgende:
Op de Talpa site onderstaand stukje over Ing.Ik twijfelde ook aan haar verwardheid,maar word alleen maar warriger door onderstaand verhaal.Zou ze misschien een missie hebben gekregen?
Bij BB weet je het maar nooit.Ik hoop eigenlijk dat het een missie is,anders blijf ik het maar griezelig vinden.
Ingrid is de weg kwijt
Ingrid werd vanochtend vaag wakker. Na een gesprekje met Big Brother legt ze aan haar mede-Bewoners uit wat er aan de hand is. Is Ingrid aan het acteren of is ze serieus? Roel is nieuwsgierig naar Ingrids vrage gedrag. "Ik zit na te denken over gisteren. Gister ben ik kwijt. Ik mag juist niet denken, want dan blokkeer ik mijn rustpunt." "Wazig", zegt Roel. "Zou jij nu hebben kunnen analyseren wat ik heb?", vraagt ze aan hem. "Ik kan me moelijk voorstellen dat het vrius terugkomt, maar ik kan me wel voorstellen dat de symptonen van het virus weer terugkomen." Ingrid vraagt zich af of het met de aspirines te maken heeft. "Het zijn wel neurotransmitters. Het zou wel irritant als je het vanavond nog hebt." "Ik heb het weleens eerder gehad, maar dan is het 's avonds al weg." "Het zal niet liggen aan de verschillende soorten alcohol", denkt Roel. "Het kan zijn dat jouw neurochemie niet gechikt is voor asprine en alcohol tegelijktertijd. Het kan ook zijn dat je niet fris uit je slaap komt. Toegang tot je geheugen is meer werk voor een neuroloog."
Ingrid is bang dat haar verwardheid te maken heeft met de combinatie aspirine en alcohol.
Ze praat erover met Roel. “Ik weet niet of je er iets mee beschadigt, maar het kan wel een apart effect opwekken”, verklaart Roel. “Weet jij hoeveel ik er heb genomen?”, wil Ingrid weten? “Ik heb het je twee keer horen zeggen. Voor het slapen heb je er ook één ingenomen”, antwoordt de Rotterdammer. “Doe maar even rustig aan”, probeert Lieske Ingrid te helpen. Ingrid zegt maar weinig. Wat is er toch aan de hand?
LOL! Ok omdat jij het bent.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wil je even blijven doen waar je goed in bent :Lieske afzeiken![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 13:13 schreef F4iTH het volgende:
[..]
LOL! Ok omdat jij het bent.
Mini-me vanavond eruit! Waarom? Omdat ze haar muil niet kan houden, nooit iets boeiend heeft toegevoegd en omdat ze het IQ heeft van een badmuts.![]()
Meer woorden ga ik niet aan die snol vuil maken![]()
Ik twijfel er nu wel over of het geen geheime opdracht is. Joost zei net dat ze niet meer wist hoe haar ouders heten en dat ze daarna naar de DBK moest komen.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Anti Depressiva
Het lijk mij geen geheime opdracht.
Heb nog even een stukje toegevoegd aan m'n post. We moeten er helaas mee leren leven dat zij wel scoort bij de puber die net de eerste schaamhaartjes ziet uitkomen.quote:
Mocht het een geheimen opdracht zijn dan zie ik de lol er helemaal niet in.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:15 schreef Essiepessie het volgende:
Ingid sprak net duidelijk in haar microfoontje tegen BB toen ze de koffers aan het pakken was in washok: 'hoef ik dit asjeblieft niet de hele dag te doen BigBrother, dan heb ik ook nog een leuke dag. Of mag ik anders naar de dagboekkamer komen?.' Lijkt er toch op dat ze een opdracht heeft dan.
Mja, tot dat moment was het ook niet eens in me op gekomen dat het weleens een opdracht kon zijn. Maar goed, dat kan ook aan mij liggen op zich.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:18 schreef regenworm het volgende:
Mocht het een geheimen opdracht zijn dan zie ik de lol er helemaal niet in.
Het is gewoon triest om met een ziekte te spotten.
Erg boeiende opdracht i.i.g.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:15 schreef Essiepessie het volgende:
Ingid sprak net duidelijk in haar microfoontje tegen BB toen ze de koffers aan het pakken was in washok: 'hoef ik dit asjeblieft niet de hele dag te doen BigBrother, dan heb ik ook nog een leuke dag. Of mag ik anders naar de dagboekkamer komen?.' Lijkt er toch op dat ze een opdracht heeft dan.
Volgens mij moet ze dan gewoon zo doen om de gevaren te laten zien van de combinatie van medicijnen en alcohol. Zal wel zijn omdat de antizuipstichting geklaagd heeft dat ze daar teveel zuipen...quote:Op donderdag 15 december 2005 13:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Mocht het een geheimen opdracht zijn dan zie ik de lol er helemaal niet in.
Het is gewoon triest om met een ziekte te spotten.
Ingrid heeft gisteren veel te veel gedronken en daarom is ze de weg kwijtquote:Op donderdag 15 december 2005 13:20 schreef mallemeid het volgende:
Nouja, het kan toch zijn dat ze gewoon (veel) teveel gezopen heeft? Ik ben ook wel es heel veel kwijt na een avond flink drinken...
Heb je dan ook dat je ineens niet meer weet wie die mensen zijn die bij je in huis lopen?quote:Op donderdag 15 december 2005 13:20 schreef mallemeid het volgende:
Nouja, het kan toch zijn dat ze gewoon (veel) teveel gezopen heeft? Ik ben ook wel es heel veel kwijt na een avond flink drinken...
quote:M-en-A - donderdag 15 december 2005 @ 13:13
streamer in opleiding
Ingrid pakt de koffers uit het washok, en ik hoor haar zeggen in haar microfoon.....
Hoef ik dit niet de hele dag te doen ajb. ( verder kon ik het niet verstaan)
Inderdaad. Alles is welkomquote:Op donderdag 15 december 2005 13:36 schreef ART het volgende:
Ah, ik had page 4 niet gezien.![]()
Nah ja, weer twee posts op weg naar de 1000ste SC zullen we maar zeggen.
Dan zwaai ik wel nutteloos meequote:Op donderdag 15 december 2005 13:37 schreef Anitra het volgende:
goeie middag
Nog maar 57 tot de 1000
misschien dat ik soms weer even mee kan helpen met mijn nutteloze zwaai posts
quote:Op donderdag 15 december 2005 13:01 schreef regenworm het volgende:
Ingrid heeft gewoon teveel gedronken en dat is niet goed in combinatie met drank
*knip*
quote:Op donderdag 15 december 2005 13:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan zwaai ik wel nutteloos mee
BEW weer ff
Met wie zit Joost z'n sjago vriendinnetje nu weer jaloers te maken?quote:
Ja, dan snap ik je opmerking niet over een ziekte ofzo?quote:Op donderdag 15 december 2005 13:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ingrid heeft gisteren veel te veel gedronken en daarom is ze de weg kwijt
Naat natuurlijk...quote:Op donderdag 15 december 2005 13:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Met wie zit Joost z'n sjago vriendinnetje nu weer jaloers te maken?
als ik het zo lees heeft Ingrid een geheime opdracht en dat ze dat dus er verzonnen heeft of zo.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:43 schreef mallemeid het volgende:
[..]
Ja, dan snap ik je opmerking niet over een ziekte ofzo?Of ik lees gewoon heel erg verkeerd, dat kan ook
Dat is wel extreem jaquote:Op donderdag 15 december 2005 13:33 schreef Essiepessie het volgende:
[..]
Heb je dan ook dat je ineens niet meer weet wie die mensen zijn die bij je in huis lopen?Ze zei niet eens meer te weten wie hij (Roel) uberhaupt was.
Nou ja gezien de stukjes op Talpa site ben ik er inmiddels wel van overtuigd dat het een opdracht is.
Dat kan ik me best voorstellen ja... leuk dat je ons gezelschap wil houden hierquote:Op donderdag 15 december 2005 13:41 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik mis jullie wel hoor. als ik ff achter de pc kan gaan zitten dan lees ik stiekem veels te lang hier.
Ik kan jullie vast verklappen het is verdomd saai zonder BB de hele dag.
Mja maar ik meende iets te lezen over spotten met een ziekte, dat snap ik dan weer niet want wat is er ziekterig en spotterig aan?quote:Op donderdag 15 december 2005 13:44 schreef Anitra het volgende:
[..]
als ik het zo lees heeft Ingrid een geheime opdracht en dat ze dat dus er verzonnen heeft of zo.
Gaat het er bij jou in als iemand een verhaal verteld dat er pas over ruim een jaar door een dokter naar gekeken kan worden??quote:Op donderdag 15 december 2005 13:43 schreef mallemeid het volgende:
[..]
Ja, dan snap ik je opmerking niet over een ziekte ofzo?Of ik lees gewoon heel erg verkeerd, dat kan ook
Wel een vreemde opdracht van BB als er gespot mag worden met ziektes.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:48 schreef mallemeid het volgende:
Duh, ik snap het. Nu al. Ziektes zijn idd niet leuk om mee te spotten, als ze al bestaan ofzo
Daar gaan mails over komenquote:Op donderdag 15 december 2005 13:48 schreef mallemeid het volgende:
Duh, ik snap het. Nu al. Ziektes zijn idd niet leuk om mee te spotten, als ze al bestaan ofzo
Ik moet toch wat doen in de tijd dat ik mag zittenquote:Op donderdag 15 december 2005 13:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat kan ik me best voorstellen ja... leuk dat je ons gezelschap wil houden hier
Moet zeggen dat ik zelf zo naief en goedgelovig wel ben.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:47 schreef M-en-A het volgende:
Gaat het er bij jou in als iemand een verhaal verteld dat er pas over ruim een jaar door een dokter naar gekeken kan worden??![]()
Misschien kun je voor je studie na BB eens met Roel afspreken om over zijn ervaringen te pratenquote:Op donderdag 15 december 2005 13:57 schreef Essiepessie het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik zelf zo naief en goedgelovig wel ben.En dat moet zelf dokter worden.
Ik had het al te doen met Ingrid en haalde me van alles in mijn hoofd wat er met haar aan de hand kon zijn en vond het dus wel ongepast dat daar geen vaart achter gezet werd, maar ondertussen wel het verhaal blijven geloven.
En gelukkig weet ze ook nog dat haar hondje Koen heet.quote:
Nee, wat was er dan zoquote:
Die pedo's van stichting Martijn waren daarin waarin zo'n pedo gewoon droog zegt dat hij het normaal vind om als 28 jarige een kind van 12 te beffenquote:
Misschien een goede patiënt voor Roelquote:Op donderdag 15 december 2005 14:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die pedo's van stichting Martijn waren daarin waarin zo'n pedo gewoon droog zegt dat hij het normaal vind om als 28 jarige een kind van 12 te beffen![]()
![]()
![]()
Ik vind dat niet normaal neequote:Op donderdag 15 december 2005 14:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die pedo's van stichting Martijn waren daarin waarin zo'n pedo gewoon droog zegt dat hij het normaal vind om als 28 jarige een kind van 12 te beffen![]()
![]()
![]()
Niet helemaal als er DNA sporen van de dader worden gevonden zijn ze er ook bij.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik vind dat niet normaal nee
Maar helaas zijn die pedo's pas strafbaar nadat ze betrapt zijn op het daadwerkelijk uitvoeren van zulke dingen.
Zo af en toe is het saai ja, maar om nou hele nachten naar een piekerende Roel te zitten kijkenquote:Op donderdag 15 december 2005 14:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kijken er nog mensen naar die drie opa's.
Ik niet vind er geen reet aan,
Dan zou ik gaan slapen.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zo af en toe is het saai ja, maar om nou hele nachten naar een piekerende Roel te zitten kijken![]()
quote:
Wat ik meer bedoelde is... ze moeten het kunnen bewijzen dat ze het ook daadwerkelijk uitvoeren. Aan plannen of fantasieën erover (hoe walgelijk ook) hebben ze niks. Kijk maar naar Samir A.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Niet helemaal als er DNA sporen van de dader worden gevonden zijn ze er ook bij.
Ik vind het de grootst onzinnige opdracht. Wat kan ze hier in godsnaam mee winnen. Ik vind al die geheime opdrachten maar idioot. Geef ze gewoon nu een sloot alcohol en laat degene die vanavond weg moet gewoon klotezat bij Ruud gaan zitten...quote:Op donderdag 15 december 2005 14:10 schreef mallemeid het volgende:
[..]het was niet gemeen bedoeld ofzo
Dat wat Ingrid 'heeft' is dan toch allemaal nep?
Nouja, beter hou ik er maar over op voor ik weer iets stoms zeg
Was niet op jou gericht hoor... maar er kwamen toen mails binnen bij bb over de zaak Menno.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:10 schreef mallemeid het volgende:
[..]het was niet gemeen bedoeld ofzo
Dat wat Ingrid 'heeft' is dan toch allemaal nep?
Nouja, beter hou ik er maar over op voor ik weer iets stoms zeg
Daar heb je wel gelijk in aan fantasieen is geen genoeg bewijs.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wat ik meer bedoelde is... ze moeten het kunnen bewijzen dat ze het ook daadwerkelijk uitvoeren. Aan plannen of fantasieën erover (hoe walgelijk ook) hebben ze niks. Kijk maar naar Samir A.
Of die kerel van de Schiedammer parkmoord die in eerste instantie veroordeeld was (erik B. ???). Was ook een pedo, waardoor hij mede veroordeelt is.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wat ik meer bedoelde is... ze moeten het kunnen bewijzen dat ze het ook daadwerkelijk uitvoeren. Aan plannen of fantasieën erover (hoe walgelijk ook) hebben ze niks. Kijk maar naar Samir A.
Jep... zijn verleden en/of reputatie werkte letterlijk tegen hem toen ja.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Of die kerel van de Schiedammer parkmoord die in eerste instantie veroordeeld was (erik B. ???). Was ook een pedo, waardoor hij mede veroordeelt is.
Ha pareltje in de nachtquote:
Ah okeequote:Op donderdag 15 december 2005 14:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Was niet op jou gericht hoor... maar er kwamen toen mails binnen bij bb over de zaak Menno.
Ik moet toch maar eens beter mijn posts gaan toelichten![]()
Het lijkt er wel op hoor ze doet namelijk wel een beetje vaag, ze vroeg eerder vanmiddag in het washok of ze dit de hele dag moest doenquote:Op donderdag 15 december 2005 14:30 schreef riri het volgende:
kan me niet voorstellen dat dit iets met een opdracht heeft te maken
Ik vond het een waardeloze column, waarom kijkt ie dan nog, als het alleen maar allemaal niet goed isquote:Op donderdag 15 december 2005 14:21 schreef Manu82 het volgende:
Moet wel zeggen dat Maerycke een goede column heeft neergezet op de blog!
Hulde!
De meeste mensen vinden er de laatste week(en) al geen fuck meer aan, maar aangezien het verslavend werkt blijf je kijken...quote:Op donderdag 15 december 2005 14:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond het een waardeloze column, waarom kijkt ie dan nog, als het alleen maar allemaal niet goed is
En alsof BB1 zoveel beter was, het was toen nieuw en een hype.
WTF is een TIA?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:40 schreef riri het volgende:
misschien heeft ze wel een tia gehad
Nee, maar ik heb alleen het geluid van stream 4, beeld doet het niet!quote:Op donderdag 15 december 2005 14:41 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn geluid is erg zacht, op alle streams, hebben meer mensen daar last van???
check de streamverslagen, is echwel een geintjequote:Op donderdag 15 december 2005 14:41 schreef riri het volgende:
denk maar niet dat bb hiermee gaat geinen
Toen ik vanmorgen de eerste beelden zag dacht ik het zelfde als jij riri, maar denk dan toch niet dat bb het risico neemt om haar zo te laten lopen.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:40 schreef riri het volgende:
danku, weer wat geleerdquote:Op donderdag 15 december 2005 14:44 schreef riri het volgende:
TIA, voorbijgaande beroerte
TIA staat voor Transcient Ischemic Attack, ofwel een voorbijgaande beroerte. Iemand spreekt plotseling wartaal, heeft last van dubbelzien of blindheid aan één oog of krachtsverlies/verlamming van één arm of been, dan wel last van hevige draaiduizelingen, De verschijnselen duren meestal niet langer dan twintig minuten. De maximale duur is 24 uur. Daarna is alles weer volledig normaal. Een TIA in het hoofd is vergelijkbaar met angina pectoris, benauwdheid op de borst. Een TIA is een ernstig voorteken voor een beroerte met blijvende verschijnselen. De Hartstichting adviseert dan ook om direct contact op te nemen met de huisarts en zeker niet af te wachten of de verschijnselen vanzelf over gaan.
Roel probeert dit nu uit te leggen aan Ingridquote:Op donderdag 15 december 2005 14:44 schreef riri het volgende:
TIA, voorbijgaande beroerte
TIA staat voor Transcient Ischemic Attack, ofwel een voorbijgaande beroerte. Iemand spreekt plotseling wartaal, heeft last van dubbelzien of blindheid aan één oog of krachtsverlies/verlamming van één arm of been, dan wel last van hevige draaiduizelingen, De verschijnselen duren meestal niet langer dan twintig minuten. De maximale duur is 24 uur. Daarna is alles weer volledig normaal. Een TIA in het hoofd is vergelijkbaar met angina pectoris, benauwdheid op de borst. Een TIA is een ernstig voorteken voor een beroerte met blijvende verschijnselen. De Hartstichting adviseert dan ook om direct contact op te nemen met de huisarts en zeker niet af te wachten of de verschijnselen vanzelf over gaan.
...uit de streamverslagenquote:Op donderdag 15 december 2005 13:36 schreef Sjurk het volgende:
Ze zei 2x:
"hoef ik dit alsjeblieft niet de hele dag te doen big brother dan heb ik ook nog een beetje leuke dag"
en toen nog:
"mag ik anders de dagboekkamer nog even in"
Dat lijkt mij niet, want dan moet je meteen voor een CT-scan en als het dan zo is meteen aan de bloedverdunners. Ik heb paar maand geleden zelf een TIA gehad. En zit nu voor altijd aan de bloedverdunners.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:40 schreef riri het volgende:
Nee, en met mensen hun gevoelens gein je wel.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:47 schreef riri het volgende:
maar zou het gek vinden als bb hier een opdracht van zou maken
met zulke dingen gein je niet
Dat zegt wel genoeg dan lijkt me.quote:
Vind ik ook.. maar als het geen opdracht was geweest dan hadden ze er allang actiever op gereageerd hoor.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:47 schreef riri het volgende:
maar zou het gek vinden als bb hier een opdracht van zou maken
met zulke dingen gein je niet
Naar voor je,quote:Op donderdag 15 december 2005 14:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet, want dan moet je meteen voor een CT-scan en als het dan zo is meteen aan de bloedverdunners. Ik heb paar maand geleden zelf een TIA gehad. En zit nu voor altijd aan de bloedverdunners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |