Volgens mij moet ze dan gewoon zo doen om de gevaren te laten zien van de combinatie van medicijnen en alcohol. Zal wel zijn omdat de antizuipstichting geklaagd heeft dat ze daar teveel zuipen...quote:Op donderdag 15 december 2005 13:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Mocht het een geheimen opdracht zijn dan zie ik de lol er helemaal niet in.
Het is gewoon triest om met een ziekte te spotten.
Ingrid heeft gisteren veel te veel gedronken en daarom is ze de weg kwijtquote:Op donderdag 15 december 2005 13:20 schreef mallemeid het volgende:
Nouja, het kan toch zijn dat ze gewoon (veel) teveel gezopen heeft? Ik ben ook wel es heel veel kwijt na een avond flink drinken...
Heb je dan ook dat je ineens niet meer weet wie die mensen zijn die bij je in huis lopen?quote:Op donderdag 15 december 2005 13:20 schreef mallemeid het volgende:
Nouja, het kan toch zijn dat ze gewoon (veel) teveel gezopen heeft? Ik ben ook wel es heel veel kwijt na een avond flink drinken...
quote:M-en-A - donderdag 15 december 2005 @ 13:13
streamer in opleiding
Ingrid pakt de koffers uit het washok, en ik hoor haar zeggen in haar microfoon.....
Hoef ik dit niet de hele dag te doen ajb. ( verder kon ik het niet verstaan)
Inderdaad. Alles is welkomquote:Op donderdag 15 december 2005 13:36 schreef ART het volgende:
Ah, ik had page 4 niet gezien.![]()
Nah ja, weer twee posts op weg naar de 1000ste SC zullen we maar zeggen.
Dan zwaai ik wel nutteloos meequote:Op donderdag 15 december 2005 13:37 schreef Anitra het volgende:
goeie middag
Nog maar 57 tot de 1000
misschien dat ik soms weer even mee kan helpen met mijn nutteloze zwaai posts
quote:Op donderdag 15 december 2005 13:01 schreef regenworm het volgende:
Ingrid heeft gewoon teveel gedronken en dat is niet goed in combinatie met drank
*knip*
quote:Op donderdag 15 december 2005 13:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan zwaai ik wel nutteloos mee
BEW weer ff
Met wie zit Joost z'n sjago vriendinnetje nu weer jaloers te maken?quote:
Ja, dan snap ik je opmerking niet over een ziekte ofzo?quote:Op donderdag 15 december 2005 13:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ingrid heeft gisteren veel te veel gedronken en daarom is ze de weg kwijt
Naat natuurlijk...quote:Op donderdag 15 december 2005 13:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Met wie zit Joost z'n sjago vriendinnetje nu weer jaloers te maken?
als ik het zo lees heeft Ingrid een geheime opdracht en dat ze dat dus er verzonnen heeft of zo.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:43 schreef mallemeid het volgende:
[..]
Ja, dan snap ik je opmerking niet over een ziekte ofzo?Of ik lees gewoon heel erg verkeerd, dat kan ook
Dat is wel extreem jaquote:Op donderdag 15 december 2005 13:33 schreef Essiepessie het volgende:
[..]
Heb je dan ook dat je ineens niet meer weet wie die mensen zijn die bij je in huis lopen?Ze zei niet eens meer te weten wie hij (Roel) uberhaupt was.
Nou ja gezien de stukjes op Talpa site ben ik er inmiddels wel van overtuigd dat het een opdracht is.
Dat kan ik me best voorstellen ja... leuk dat je ons gezelschap wil houden hierquote:Op donderdag 15 december 2005 13:41 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik mis jullie wel hoor. als ik ff achter de pc kan gaan zitten dan lees ik stiekem veels te lang hier.
Ik kan jullie vast verklappen het is verdomd saai zonder BB de hele dag.
Mja maar ik meende iets te lezen over spotten met een ziekte, dat snap ik dan weer niet want wat is er ziekterig en spotterig aan?quote:Op donderdag 15 december 2005 13:44 schreef Anitra het volgende:
[..]
als ik het zo lees heeft Ingrid een geheime opdracht en dat ze dat dus er verzonnen heeft of zo.
Gaat het er bij jou in als iemand een verhaal verteld dat er pas over ruim een jaar door een dokter naar gekeken kan worden??quote:Op donderdag 15 december 2005 13:43 schreef mallemeid het volgende:
[..]
Ja, dan snap ik je opmerking niet over een ziekte ofzo?Of ik lees gewoon heel erg verkeerd, dat kan ook
Wel een vreemde opdracht van BB als er gespot mag worden met ziektes.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:48 schreef mallemeid het volgende:
Duh, ik snap het. Nu al. Ziektes zijn idd niet leuk om mee te spotten, als ze al bestaan ofzo
Daar gaan mails over komenquote:Op donderdag 15 december 2005 13:48 schreef mallemeid het volgende:
Duh, ik snap het. Nu al. Ziektes zijn idd niet leuk om mee te spotten, als ze al bestaan ofzo
Ik moet toch wat doen in de tijd dat ik mag zittenquote:Op donderdag 15 december 2005 13:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat kan ik me best voorstellen ja... leuk dat je ons gezelschap wil houden hier
Moet zeggen dat ik zelf zo naief en goedgelovig wel ben.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:47 schreef M-en-A het volgende:
Gaat het er bij jou in als iemand een verhaal verteld dat er pas over ruim een jaar door een dokter naar gekeken kan worden??![]()
Misschien kun je voor je studie na BB eens met Roel afspreken om over zijn ervaringen te pratenquote:Op donderdag 15 december 2005 13:57 schreef Essiepessie het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik zelf zo naief en goedgelovig wel ben.En dat moet zelf dokter worden.
Ik had het al te doen met Ingrid en haalde me van alles in mijn hoofd wat er met haar aan de hand kon zijn en vond het dus wel ongepast dat daar geen vaart achter gezet werd, maar ondertussen wel het verhaal blijven geloven.
En gelukkig weet ze ook nog dat haar hondje Koen heet.quote:
Nee, wat was er dan zoquote:
Die pedo's van stichting Martijn waren daarin waarin zo'n pedo gewoon droog zegt dat hij het normaal vind om als 28 jarige een kind van 12 te beffenquote:
Misschien een goede patiënt voor Roelquote:Op donderdag 15 december 2005 14:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die pedo's van stichting Martijn waren daarin waarin zo'n pedo gewoon droog zegt dat hij het normaal vind om als 28 jarige een kind van 12 te beffen![]()
![]()
![]()
Ik vind dat niet normaal neequote:Op donderdag 15 december 2005 14:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die pedo's van stichting Martijn waren daarin waarin zo'n pedo gewoon droog zegt dat hij het normaal vind om als 28 jarige een kind van 12 te beffen![]()
![]()
![]()
Niet helemaal als er DNA sporen van de dader worden gevonden zijn ze er ook bij.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik vind dat niet normaal nee
Maar helaas zijn die pedo's pas strafbaar nadat ze betrapt zijn op het daadwerkelijk uitvoeren van zulke dingen.
Zo af en toe is het saai ja, maar om nou hele nachten naar een piekerende Roel te zitten kijkenquote:Op donderdag 15 december 2005 14:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kijken er nog mensen naar die drie opa's.
Ik niet vind er geen reet aan,
Dan zou ik gaan slapen.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zo af en toe is het saai ja, maar om nou hele nachten naar een piekerende Roel te zitten kijken![]()
quote:
Wat ik meer bedoelde is... ze moeten het kunnen bewijzen dat ze het ook daadwerkelijk uitvoeren. Aan plannen of fantasieën erover (hoe walgelijk ook) hebben ze niks. Kijk maar naar Samir A.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Niet helemaal als er DNA sporen van de dader worden gevonden zijn ze er ook bij.
Ik vind het de grootst onzinnige opdracht. Wat kan ze hier in godsnaam mee winnen. Ik vind al die geheime opdrachten maar idioot. Geef ze gewoon nu een sloot alcohol en laat degene die vanavond weg moet gewoon klotezat bij Ruud gaan zitten...quote:Op donderdag 15 december 2005 14:10 schreef mallemeid het volgende:
[..]het was niet gemeen bedoeld ofzo
Dat wat Ingrid 'heeft' is dan toch allemaal nep?
Nouja, beter hou ik er maar over op voor ik weer iets stoms zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |