Gaat het er bij jou in als iemand een verhaal verteld dat er pas over ruim een jaar door een dokter naar gekeken kan worden??quote:Op donderdag 15 december 2005 13:43 schreef mallemeid het volgende:
[..]
Ja, dan snap ik je opmerking niet over een ziekte ofzo?Of ik lees gewoon heel erg verkeerd, dat kan ook
Wel een vreemde opdracht van BB als er gespot mag worden met ziektes.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:48 schreef mallemeid het volgende:
Duh, ik snap het. Nu al. Ziektes zijn idd niet leuk om mee te spotten, als ze al bestaan ofzo
Daar gaan mails over komenquote:Op donderdag 15 december 2005 13:48 schreef mallemeid het volgende:
Duh, ik snap het. Nu al. Ziektes zijn idd niet leuk om mee te spotten, als ze al bestaan ofzo
Ik moet toch wat doen in de tijd dat ik mag zittenquote:Op donderdag 15 december 2005 13:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat kan ik me best voorstellen ja... leuk dat je ons gezelschap wil houden hier
Moet zeggen dat ik zelf zo naief en goedgelovig wel ben.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:47 schreef M-en-A het volgende:
Gaat het er bij jou in als iemand een verhaal verteld dat er pas over ruim een jaar door een dokter naar gekeken kan worden??![]()
Misschien kun je voor je studie na BB eens met Roel afspreken om over zijn ervaringen te pratenquote:Op donderdag 15 december 2005 13:57 schreef Essiepessie het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik zelf zo naief en goedgelovig wel ben.En dat moet zelf dokter worden.
Ik had het al te doen met Ingrid en haalde me van alles in mijn hoofd wat er met haar aan de hand kon zijn en vond het dus wel ongepast dat daar geen vaart achter gezet werd, maar ondertussen wel het verhaal blijven geloven.
En gelukkig weet ze ook nog dat haar hondje Koen heet.quote:
Nee, wat was er dan zoquote:
Die pedo's van stichting Martijn waren daarin waarin zo'n pedo gewoon droog zegt dat hij het normaal vind om als 28 jarige een kind van 12 te beffenquote:
Misschien een goede patiënt voor Roelquote:Op donderdag 15 december 2005 14:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die pedo's van stichting Martijn waren daarin waarin zo'n pedo gewoon droog zegt dat hij het normaal vind om als 28 jarige een kind van 12 te beffen![]()
![]()
![]()
Ik vind dat niet normaal neequote:Op donderdag 15 december 2005 14:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die pedo's van stichting Martijn waren daarin waarin zo'n pedo gewoon droog zegt dat hij het normaal vind om als 28 jarige een kind van 12 te beffen![]()
![]()
![]()
Niet helemaal als er DNA sporen van de dader worden gevonden zijn ze er ook bij.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik vind dat niet normaal nee
Maar helaas zijn die pedo's pas strafbaar nadat ze betrapt zijn op het daadwerkelijk uitvoeren van zulke dingen.
Zo af en toe is het saai ja, maar om nou hele nachten naar een piekerende Roel te zitten kijkenquote:Op donderdag 15 december 2005 14:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kijken er nog mensen naar die drie opa's.
Ik niet vind er geen reet aan,
Dan zou ik gaan slapen.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zo af en toe is het saai ja, maar om nou hele nachten naar een piekerende Roel te zitten kijken![]()
quote:
Wat ik meer bedoelde is... ze moeten het kunnen bewijzen dat ze het ook daadwerkelijk uitvoeren. Aan plannen of fantasieën erover (hoe walgelijk ook) hebben ze niks. Kijk maar naar Samir A.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Niet helemaal als er DNA sporen van de dader worden gevonden zijn ze er ook bij.
Ik vind het de grootst onzinnige opdracht. Wat kan ze hier in godsnaam mee winnen. Ik vind al die geheime opdrachten maar idioot. Geef ze gewoon nu een sloot alcohol en laat degene die vanavond weg moet gewoon klotezat bij Ruud gaan zitten...quote:Op donderdag 15 december 2005 14:10 schreef mallemeid het volgende:
[..]het was niet gemeen bedoeld ofzo
Dat wat Ingrid 'heeft' is dan toch allemaal nep?
Nouja, beter hou ik er maar over op voor ik weer iets stoms zeg
Was niet op jou gericht hoor... maar er kwamen toen mails binnen bij bb over de zaak Menno.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:10 schreef mallemeid het volgende:
[..]het was niet gemeen bedoeld ofzo
Dat wat Ingrid 'heeft' is dan toch allemaal nep?
Nouja, beter hou ik er maar over op voor ik weer iets stoms zeg
Daar heb je wel gelijk in aan fantasieen is geen genoeg bewijs.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wat ik meer bedoelde is... ze moeten het kunnen bewijzen dat ze het ook daadwerkelijk uitvoeren. Aan plannen of fantasieën erover (hoe walgelijk ook) hebben ze niks. Kijk maar naar Samir A.
Of die kerel van de Schiedammer parkmoord die in eerste instantie veroordeeld was (erik B. ???). Was ook een pedo, waardoor hij mede veroordeelt is.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wat ik meer bedoelde is... ze moeten het kunnen bewijzen dat ze het ook daadwerkelijk uitvoeren. Aan plannen of fantasieën erover (hoe walgelijk ook) hebben ze niks. Kijk maar naar Samir A.
Jep... zijn verleden en/of reputatie werkte letterlijk tegen hem toen ja.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Of die kerel van de Schiedammer parkmoord die in eerste instantie veroordeeld was (erik B. ???). Was ook een pedo, waardoor hij mede veroordeelt is.
Ha pareltje in de nachtquote:
Ah okeequote:Op donderdag 15 december 2005 14:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Was niet op jou gericht hoor... maar er kwamen toen mails binnen bij bb over de zaak Menno.
Ik moet toch maar eens beter mijn posts gaan toelichten![]()
Het lijkt er wel op hoor ze doet namelijk wel een beetje vaag, ze vroeg eerder vanmiddag in het washok of ze dit de hele dag moest doenquote:Op donderdag 15 december 2005 14:30 schreef riri het volgende:
kan me niet voorstellen dat dit iets met een opdracht heeft te maken
Ik vond het een waardeloze column, waarom kijkt ie dan nog, als het alleen maar allemaal niet goed isquote:Op donderdag 15 december 2005 14:21 schreef Manu82 het volgende:
Moet wel zeggen dat Maerycke een goede column heeft neergezet op de blog!
Hulde!
De meeste mensen vinden er de laatste week(en) al geen fuck meer aan, maar aangezien het verslavend werkt blijf je kijken...quote:Op donderdag 15 december 2005 14:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond het een waardeloze column, waarom kijkt ie dan nog, als het alleen maar allemaal niet goed is
En alsof BB1 zoveel beter was, het was toen nieuw en een hype.
WTF is een TIA?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:40 schreef riri het volgende:
misschien heeft ze wel een tia gehad
Nee, maar ik heb alleen het geluid van stream 4, beeld doet het niet!quote:Op donderdag 15 december 2005 14:41 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn geluid is erg zacht, op alle streams, hebben meer mensen daar last van???
check de streamverslagen, is echwel een geintjequote:Op donderdag 15 december 2005 14:41 schreef riri het volgende:
denk maar niet dat bb hiermee gaat geinen
Toen ik vanmorgen de eerste beelden zag dacht ik het zelfde als jij riri, maar denk dan toch niet dat bb het risico neemt om haar zo te laten lopen.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:40 schreef riri het volgende:
danku, weer wat geleerdquote:Op donderdag 15 december 2005 14:44 schreef riri het volgende:
TIA, voorbijgaande beroerte
TIA staat voor Transcient Ischemic Attack, ofwel een voorbijgaande beroerte. Iemand spreekt plotseling wartaal, heeft last van dubbelzien of blindheid aan één oog of krachtsverlies/verlamming van één arm of been, dan wel last van hevige draaiduizelingen, De verschijnselen duren meestal niet langer dan twintig minuten. De maximale duur is 24 uur. Daarna is alles weer volledig normaal. Een TIA in het hoofd is vergelijkbaar met angina pectoris, benauwdheid op de borst. Een TIA is een ernstig voorteken voor een beroerte met blijvende verschijnselen. De Hartstichting adviseert dan ook om direct contact op te nemen met de huisarts en zeker niet af te wachten of de verschijnselen vanzelf over gaan.
Roel probeert dit nu uit te leggen aan Ingridquote:Op donderdag 15 december 2005 14:44 schreef riri het volgende:
TIA, voorbijgaande beroerte
TIA staat voor Transcient Ischemic Attack, ofwel een voorbijgaande beroerte. Iemand spreekt plotseling wartaal, heeft last van dubbelzien of blindheid aan één oog of krachtsverlies/verlamming van één arm of been, dan wel last van hevige draaiduizelingen, De verschijnselen duren meestal niet langer dan twintig minuten. De maximale duur is 24 uur. Daarna is alles weer volledig normaal. Een TIA in het hoofd is vergelijkbaar met angina pectoris, benauwdheid op de borst. Een TIA is een ernstig voorteken voor een beroerte met blijvende verschijnselen. De Hartstichting adviseert dan ook om direct contact op te nemen met de huisarts en zeker niet af te wachten of de verschijnselen vanzelf over gaan.
...uit de streamverslagenquote:Op donderdag 15 december 2005 13:36 schreef Sjurk het volgende:
Ze zei 2x:
"hoef ik dit alsjeblieft niet de hele dag te doen big brother dan heb ik ook nog een beetje leuke dag"
en toen nog:
"mag ik anders de dagboekkamer nog even in"
Dat lijkt mij niet, want dan moet je meteen voor een CT-scan en als het dan zo is meteen aan de bloedverdunners. Ik heb paar maand geleden zelf een TIA gehad. En zit nu voor altijd aan de bloedverdunners.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:40 schreef riri het volgende:
Nee, en met mensen hun gevoelens gein je wel.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:47 schreef riri het volgende:
maar zou het gek vinden als bb hier een opdracht van zou maken
met zulke dingen gein je niet
Dat zegt wel genoeg dan lijkt me.quote:
Vind ik ook.. maar als het geen opdracht was geweest dan hadden ze er allang actiever op gereageerd hoor.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:47 schreef riri het volgende:
maar zou het gek vinden als bb hier een opdracht van zou maken
met zulke dingen gein je niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |