Zowel CW als ik hebben diezelfde uitleg al meerdere malen gegeven... Waarom is het dan nú pas duidelijk?quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:09 schreef Tarak het volgende:
[..]
Dat wist ik niet CW, dank voor de uitleg!

Ik had niet begrepen dat jullie zelf tegen deze nieuwe policy waren. Of althans dit element daarvan.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zowel CW als ik hebben diezelfde uitleg al meerdere malen gegeven... Waarom is het dan nú pas duidelijk?![]()

Oh ik wil nog wel effe doorzeiken, hoor, want mij is het nog niet duidelijk.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zowel CW als ik hebben diezelfde uitleg al meerdere malen gegeven... Waarom is het dan nú pas duidelijk?![]()

Graagquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh ik wil nog wel effe doorzeiken, hoor, want mij is het nog niet duidelijk.
maar ik neem aan dat jij er ook wel "klaar mee" bent en je zaterdagavond nuttiger kan besteden dan discussieren over een nauwelijks zichtbare doos of string van een zekere Nathalie of niet?

Precies.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:05 schreef PH52 het volgende:
[..]
Het toverwoord is geslachtsdeel. En aangezien zowel een blote doos als een blote lul daar onder valt en tieten ( een of meerder ) niet. Wat is er nou zo moeilijk aan ?![]()

Dat je het maar laat....quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:38 schreef PC eend het volgende:
Ik krijg nu toch weer zin om wat te zeggen![]()
Was ik maar niet zo consequent![]()

Ja maar, ja maar....quote:

quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar....
CW zei dat ze er ook klaar mee was en ging ook nog even door?
Wat zegt de policy daarover?![]()

wat er zo moeilijk aan is, is dat er 1 week voor het einde, vanwege 1 niet echt duidelijke foto als een bezetene geëdit wordt ineens (hoewel, ik heb den doosch nét nog gezien in het SC topic, letten de consencieuze moderators wel op?).quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:05 schreef PH52 het volgende:
[..]
Het toverwoord is geslachtsdeel. En aangezien zowel een blote doos als een blote lul daar onder valt en tieten ( een of meerder ) niet. Wat is er nou zo moeilijk aan ?![]()

ze vragen erom, PC Eend, ze vragen eromquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:38 schreef PC eend het volgende:
Ik krijg nu toch weer zin om wat te zeggen![]()
Was ik maar niet zo consequent![]()

Je kan wel als een boze calimero je vinger opsteken, maar wij mogen niet meer zien waar die in moetquote:

Ik moest hardop lachen....quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je kan wel als een boze calimero je vinger opsteken, maar wij mogen niet meer zien waar die in moet

Gelukkig hebben we jou nogquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:49 schreef milagro het volgende:
[..]
ze vragen erom, PC Eend, ze vragen erom![]()

Je denkt toch niet dat ik ze vanaf dag éen heb zitten editen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:48 schreef milagro het volgende:
oh en Cartwoman, je hoeft niet te reageren nu ,hoor, het boeit me feitelijk geen reet over die doosch nog te zien is of niet, dito den leuter van willekeurig wie, alleen de aangedragen argumenten tot verwijdering van al die sinds dag 1 geplaatste caps, waren en zijn zo tenenkrommend tekortschietend op alle fronten dat niet reageren even geen optie was

nee, ik denk niet dat je ze hebt zitten editten vanaf dag 1.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik ze vanaf dag éen heb zitten editen?![]()
Meis ik wist niet dat de policy was aangescherpt, ik heb altijd in m'n achterhoofd gehad: geen erecte piemels en opengesperde vagina's...
Daarmee zat ik dus fout, en ja, het vervolgens consequent zijn mag je me aanrekenen maar ik kan daar verder niks mee.

Neequote:Op zaterdag 17 december 2005 20:13 schreef PH52 het volgende:
After servival schimpen spel #5
Hier verder ?![]()

Pffff, een foto van de kaalgeschoren poes van een mod met knijpers erop mag wel en een tijgerslipje mag niet ?quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:07 schreef CartWOman het volgende:
Voor de allerlaatste keer: ik heb vanuit de FA's te horen gekregen: 'geen zichtbare geslachtsdelen', de eerdere policy was anders en is dus aangescherpt.

ik wil gelijk hebben! ik wil gelijk hebben!ik wil gelijk hebben!ik wil gelijk hebben!ik wil gelijk hebben!ik wil gelijk hebben!ik wil gelijk hebben!ik wil gelijk hebben!ik wil gelijk hebben!ik wil gelijk hebben!ik wil gelijk hebben!ik wil gelijk hebben!ik wil gelijk hebben!ik wil gelijk hebben!ik wil gelijk hebben!ik wil gelijk hebben!ik wil.....etc....quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:05 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, ik denk niet dat je ze hebt zitten editten vanaf dag 1.
ik schreef dan ook dat die caps er vanaf dag 1 stáán, even bij de les blijven, hoor.
de uitleg over het waarom van deze beslissing, dat na een enkele klacht over een niet duidelijk te onderscheiden doosch, opeens de leuters ook niet meer mochten, ws in het kader van 'laten we dan maar consequent zijn, anders krijgen we dat weer', gisteren was gewoon te treurig voor woorden, vandaar dat ik ze maar niet nog eens ga herhalen, zitten we allemaal te janken hier en het is zaterdag.

ik heb gelijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:25 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ik wil gelijk hebben! ik wil gelijk hebben!ik wil gelijk hebben!ik wil gelijk hebben!ik wil gelijk hebben!ik wil gelijk hebben!ik wil gelijk hebben!ik wil gelijk hebben!ik wil gelijk hebben!ik wil gelijk hebben!ik wil gelijk hebben!ik wil gelijk hebben!ik wil gelijk hebben!ik wil gelijk hebben!ik wil gelijk hebben!ik wil gelijk hebben!ik wil.....etc....
zucht

mmm....serieus oké, althans waar het om DE cap gaat, maar zuur?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:29 schreef milagro het volgende:
[..]
ik heb gelijk![]()
dag verzuurde en veel te serieuze man![]()

quote:

Je gelijk heb je ook nog niet gekregenquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:57 schreef milagro het volgende:
[..]
![]()
ik heb mijn fokprijsvraagprijs nog steeds niet, Dago

quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je gelijk heb je ook nog niet gekregen

Was het toen niet dat vibratording?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:03 schreef milagro het volgende:
[..]
ja daar zit ik nog het meeste mee.
flikker op, man ik wil mijn prijs van fucking week 38 (ja u leest het goed!, nota bene, meneer, nota bene!!!!!!!!!!!!!) hebben , stervende hoeren k*nkerkutzooi

quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:03 schreef milagro het volgende:
[..]
ja daar zit ik nog het meeste mee.
flikker op, man ik wil mijn prijs van fucking week 38 (ja u leest het goed!, nota bene, meneer, nota bene!!!!!!!!!!!!!) hebben , stervende hoeren k*nkerkutzooi

En je hebt de PR gemailed toch?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:57 schreef milagro het volgende:
[..]
![]()
ik heb mijn fokprijsvraagprijs nog steeds niet, Dago

Let je even op je taal, jonge dame, dit is een FB topic, geen SEX parenclub praatje poepquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Was het toen niet dat vibratording?![]()

Nu begrijp ik haar boosheidquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Was het toen niet dat vibratording?![]()

Ja, en die zouden er achter aan gaanquote:

Aangezien niemand het doet zal ik het maar vragen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:06 schreef Dagonet het volgende:
Maar goed, daarvoor kom ik niet in BB5 natuurlijk.

De rest had het topic in FB gevonden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Aangezien niemand het doet zal ik het maar vragen.
Wat kom je dan in hemelsnaam wèl doen?

Jij hebt ook van die figuren, die denken dat dit FB isquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De rest had het topic in FB gevonden.

Ah, maar jij niet, dus ben je hier. Duidelijk verhaal.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:35 schreef Dagonet het volgende:
De rest had het topic in FB gevonden.

Nee hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ah, maar jij niet, dus ben je hier. Duidelijk verhaal.

Je komt ons toch geen duidelijkheid verschaffen hequote:

Ok, geen duidelijk verhaal dan. Ook goed.quote:

Het gaat nog verder, eigenlijk zou er voor BB gewoon een aparte policy komen als dat voor B&H ook kan.quote:Op zondag 18 december 2005 00:03 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ok, geen duidelijk verhaal dan. Ook goed.
Dus je kwam eigenlijk alleen maar 'hallo' zeggen?
Of heeft PC eend een nieuwe koelkast verdiend met zijn antwoord, en kom jij uitleggen waarom er in B&H wèl kutten gepost mogen worden, maar in BB5 geen foto van wat billen met een string?

zouden wij niet een keer kunnen gaan kwartettenquote:Op zondag 18 december 2005 01:26 schreef Loedertje het volgende:
Ik heb een hele aan de trem *verboden boeken* en tevens aan *verboden plaatjes*
Het is bijna 2006 hoor Dagonet.

quote:Op zondag 18 december 2005 20:30 schreef PH52 het volgende:
Er verschijnt nu toch met zekere regelmaat een mannelijk geslachtsdeel in de sc, zo te horen is dit Joost z'n flip. Wordt dei nog weggehaald. Walgelijk ding !![]()

Ik heb er een bloedhekel aan maar, bij deze, want ze vroeg het zo lievquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vraag maar een ban voor me aan, PC Eendje![]()

quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:57 schreef doka het volgende:
Wat gebeurt er vrijdag met dit subforum? Dicht? In de archieven? Poosje open om te minderen?

Het eerste topic ging al over Gert-Jan... Inmiddels een nieuw Gert-Jan topic omdat er daadwerkelijk aangifte is gedaan.... Het eerste topic door laten lopen tot het vol was. Nu dus...quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:57 schreef luciano het volgende:
Jammer dat Flügeltje nu deel 2 van het sms fraude topic sluit . SMS fraude Endemol Big Brother , deel 2
Aan de ene kant heb ik er wel begrip voor hoor , maar aan de andere kant is dit een topic wat al een paar maandjes loopt nu , dus de mensen zijn gewend om daar af en toe eens een kijkje te gaan nemen ofzo . Het NU geopende topic over Gert-Jan had dan ook m.i gesloten moeten worden , en DAAR juist verwezen moeten worden naar het SMS fraude topic ....
Graag een mening van jullie , waarom op deze manier , en niet omgekeerd ....

donequote:Op woensdag 21 december 2005 13:22 schreef PH52 het volgende:
[BB SC 986] Langzaam slepen we de middag door
Wat de TS zegt.![]()

Goedemorgen, PH.quote:Op donderdag 22 december 2005 08:31 schreef PH52 het volgende:
Hé Mods, goedemorgen.![]()
Vandaag zal ongetwijfeld een veelvoud aan topics opleveren die allemaal over de laaste dag gaan, proberen jullie dat nog een beetje te coördineren af laten jullie iedereen z'n gang gaan. ?

Gewijzigd, thanks.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:21 schreef I_doubt het volgende:
De 1e regel van [BB SC 1000] Yes 1000!!!..en we lullen nog ff door
duidenste => duizendste (moet veranderd worden denk ik)
cuall slaapt al![]()

Geeft niet, deze komt toch niet vol.quote:

quote:Op donderdag 22 december 2005 13:32 schreef CartWOman het volgende:
Gert!! Ik zie je wel!
Doet eens hierkomen en kusje geven.![]()

Iemand heeft z'n prioriteiten niet op orde... Ex-bewoner Gert-Jan doet aangifte tegen BB (deel 2)quote:Op donderdag 22 december 2005 13:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is Gert er???
waar waar.....????
*ook kus wil*

Jullie hebben een top prestatie geleverdquote:Op donderdag 22 december 2005 14:03 schreef Sanne het volgende:
Modjes bedankt voor alle goede zorg in dit forum.![]()
![]()

Jij ook lieverd, je hebt dit forum goed op poten weten te krijgen.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:03 schreef Sanne het volgende:
![]()

Bedankt, buzz!quote:Op donderdag 22 december 2005 14:22 schreef buzzer het volgende:
[..]
Jullie hebben een top prestatie geleverd

Maar jij hebt de basis mee gelegd.. Dus jíj bedankt.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:03 schreef Sanne het volgende:
![]()

quote:Op donderdag 22 december 2005 14:22 schreef buzzer het volgende:
[..]
Jullie hebben een top prestatie geleverd

Wat CW en flugel zeggenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar jij hebt de basis mee gelegd.. Dus jíj bedankt.

Oke ik ben klaar.quote:

Ow, was je weer bezig?quote:

quote:

Rip!quote:

Zie ff FCquote:

Dat is de Flugel Cartwoman chatquote:

Oh oke. Komen jullie dan ook even naar de FAC?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is de Flugel Cartwoman chat

Ik wil het niet weten.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:43 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Oh oke. Komen jullie dan ook even naar de FAC?

Ze is zomaar spoorloos.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
Misschien heb ik wat gemist, maar kan iemand mij vertellen waar Isabeau is?

De immer verleidelijke Taraquote:Op donderdag 22 december 2005 15:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze is zomaar spoorloos.![]()
Druk waarschijnlijk, haar huisgenoot zou verhuizen. Verder geen idee.

Neuh, nogal pruttelig en zo, maar moest vandaag toch even naar werk voor kerstborrel en een belangrijke vergaderingquote:

Beterschap dan maar..quote:Op donderdag 22 december 2005 15:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Neuh, nogal pruttelig en zo, maar moest vandaag toch even naar werk voor kerstborrel en een belangrijke vergadering

Ten eerste lijkt het meer op SC dan een constructief topic en ten tweede loopt er al een finale-dag topic....quote:Op donderdag 22 december 2005 17:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Zijn jullie ook zo zenuwachtig voor vanavond !!!!
Waarom moetie dicht, flauwerik

Nóg meer complimentenquote:Op donderdag 22 december 2005 18:18 schreef Kleintje het volgende:
Modjes.... ook jullie wil ik bedanken voor dit jaar!!!!
Sanne, succes met je blessure, CartWoman, Ripley en Flugel...

Blijft dicht, er werd alleen geklaagd over de exit van Roel, en dat hoort in het Uitzending-topic.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:37 schreef Arcee het volgende:
JOOST wint Big Brother 2005!!!!!!
Er mag niet eens 1 topic over de winnaar?
Opruimslotje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |