Het eerste topic ging al over Gert-Jan... Inmiddels een nieuw Gert-Jan topic omdat er daadwerkelijk aangifte is gedaan.... Het eerste topic door laten lopen tot het vol was. Nu dus...quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:57 schreef luciano het volgende:
Jammer dat Flügeltje nu deel 2 van het sms fraude topic sluit . SMS fraude Endemol Big Brother , deel 2
Aan de ene kant heb ik er wel begrip voor hoor , maar aan de andere kant is dit een topic wat al een paar maandjes loopt nu , dus de mensen zijn gewend om daar af en toe eens een kijkje te gaan nemen ofzo . Het NU geopende topic over Gert-Jan had dan ook m.i gesloten moeten worden , en DAAR juist verwezen moeten worden naar het SMS fraude topic ....
Graag een mening van jullie , waarom op deze manier , en niet omgekeerd ....
donequote:Op woensdag 21 december 2005 13:22 schreef PH52 het volgende:
[BB SC 986] Langzaam slepen we de middag door
Wat de TS zegt.![]()
Goedemorgen, PH.quote:Op donderdag 22 december 2005 08:31 schreef PH52 het volgende:
Hé Mods, goedemorgen.![]()
Vandaag zal ongetwijfeld een veelvoud aan topics opleveren die allemaal over de laaste dag gaan, proberen jullie dat nog een beetje te coördineren af laten jullie iedereen z'n gang gaan. ?
Gewijzigd, thanks.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:21 schreef I_doubt het volgende:
De 1e regel van [BB SC 1000] Yes 1000!!!..en we lullen nog ff door
duidenste => duizendste (moet veranderd worden denk ik)
cuall slaapt al![]()
Geeft niet, deze komt toch niet vol.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:32 schreef CartWOman het volgende:
Gert!! Ik zie je wel!
Doet eens hierkomen en kusje geven.![]()
Iemand heeft z'n prioriteiten niet op orde... Ex-bewoner Gert-Jan doet aangifte tegen BB (deel 2)quote:Op donderdag 22 december 2005 13:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is Gert er???
waar waar.....????
*ook kus wil*
Jullie hebben een top prestatie geleverdquote:Op donderdag 22 december 2005 14:03 schreef Sanne het volgende:
Modjes bedankt voor alle goede zorg in dit forum.![]()
![]()
Jij ook lieverd, je hebt dit forum goed op poten weten te krijgen.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:03 schreef Sanne het volgende:
![]()
Bedankt, buzz!quote:Op donderdag 22 december 2005 14:22 schreef buzzer het volgende:
[..]
Jullie hebben een top prestatie geleverd
Maar jij hebt de basis mee gelegd.. Dus jíj bedankt.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:03 schreef Sanne het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:22 schreef buzzer het volgende:
[..]
Jullie hebben een top prestatie geleverd
Wat CW en flugel zeggenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar jij hebt de basis mee gelegd.. Dus jíj bedankt.
Oke ik ben klaar.quote:
Ow, was je weer bezig?quote:
quote:
Rip!quote:
Zie ff FCquote:
Dat is de Flugel Cartwoman chatquote:
Oh oke. Komen jullie dan ook even naar de FAC?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is de Flugel Cartwoman chat
Ik wil het niet weten.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:43 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Oh oke. Komen jullie dan ook even naar de FAC?
Ze is zomaar spoorloos.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
Misschien heb ik wat gemist, maar kan iemand mij vertellen waar Isabeau is?
De immer verleidelijke Taraquote:Op donderdag 22 december 2005 15:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze is zomaar spoorloos.![]()
Druk waarschijnlijk, haar huisgenoot zou verhuizen. Verder geen idee.
Neuh, nogal pruttelig en zo, maar moest vandaag toch even naar werk voor kerstborrel en een belangrijke vergaderingquote:
Beterschap dan maar..quote:Op donderdag 22 december 2005 15:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Neuh, nogal pruttelig en zo, maar moest vandaag toch even naar werk voor kerstborrel en een belangrijke vergadering
Ten eerste lijkt het meer op SC dan een constructief topic en ten tweede loopt er al een finale-dag topic....quote:Op donderdag 22 december 2005 17:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Zijn jullie ook zo zenuwachtig voor vanavond !!!!
Waarom moetie dicht, flauwerik
Nóg meer complimentenquote:Op donderdag 22 december 2005 18:18 schreef Kleintje het volgende:
Modjes.... ook jullie wil ik bedanken voor dit jaar!!!!
Sanne, succes met je blessure, CartWoman, Ripley en Flugel...
Blijft dicht, er werd alleen geklaagd over de exit van Roel, en dat hoort in het Uitzending-topic.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:37 schreef Arcee het volgende:
JOOST wint Big Brother 2005!!!!!!
Er mag niet eens 1 topic over de winnaar?
Opruimslotje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |