Als die gast die bank mooi vind moet hij het toch zelf weten. Oke, ik zou er mijn hond nog niet op laten slapen. Maar dat is een questie van smaak. Misschien gaat hij wel achter de BB bank aan. De spullen gaan allemaal naar een of andere loods. Er is dus nog hoopquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:49 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Die bank gaat ook echt te ver, zelfs in de 80'er jaren werd je daarom geëxecuteerd...
Hulde, Wupquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:55 schreef Wup het volgende:
da's dan wel weer een toffe TT:)
Begin nog eens over Lindsay Lohan, danquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is dat niet meer aarde en regen?
Mijn God, waar heb ik het over..
Zo kan ie wel weer, genoeg over die baggerbankquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:54 schreef melke het volgende:
[..]
Als die gast die bank mooi vind moet hij het toch zelf weten. Oke, ik zou er mijn hond nog niet op laten slapen. Maar dat is een questie van smaak.
Endemol loodsen met opgeslagen spullen vliegen nog wel eens in de fik dus mag hij wel snel zijn voor die volgespeekselde bank waar Roel zijn hele wakkere verblijf in het huis zo'n beetje op heeft doorgebrachtquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:54 schreef melke het volgende:
[..]
Als die gast die bank mooi vind moet hij het toch zelf weten. Oke, ik zou er mijn hond nog niet op laten slapen. Maar dat is een questie van smaak. Misschien gaat hij wel achter de BB bank aan. De spullen gaan allemaal naar een of andere loods. Er is dus nog hoop
Met PcEend is dat een heel normaal onderwerp.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is dat niet meer aarde en regen?
Mijn God, waar heb ik het over..
Dat laatste, volgens Cartwoman.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:57 schreef doka het volgende:
Wat gebeurt er vrijdag met dit subforum? Dicht? In de archieven? Poosje open om te minderen?
Dag schatquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:57 schreef I_doubt het volgende:
Lieve mensen het was mij afgelopen avond weer een aangenaam genoegen![]()
Ik wens jullie nog een prettige woorden - uit - wisseling en alvast een fijne nachtrust,![]()
![]()
was getekend,
* I_doubt
Dat komt mooi uit!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:57 schreef Bartelehiem het volgende:
*Baggerexpert meld zich for duty*![]()
slaap z8 I-doubtquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:57 schreef I_doubt het volgende:
Ik wens jullie nog een prettige woorden - uit - wisseling en alvast een fijne nachtrust,![]()
![]()
was getekend,
* I_doubt
quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat laatste, volgens Cartwoman.
Dat is nou juist het leuke, het maakt geen klote uit zolang het maar bagger isquote:
Top cd!quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:56 schreef Wickedangel het volgende:
Begin nog eens over Lindsay Lohan, dan![]()
en als het per ongeluk wel ergens over gaat dan waarschuwen we welquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is nou juist het leuke, het maakt geen klote uit zolang het maar bagger is![]()
Daarom moet ik het hier kwijtquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit!!![]()
PcEend zijn schijthuis zit verstopt.![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:57 schreef I_doubt het volgende:
![]()
was getekend,
* I_doubt
He, gaafquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:01 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga![]()
Morgen (vandaag) naar de film! King Kong!!![]()
![]()
![]()
Kong ze dame, hef fun maar eerst .... slaap z8quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:01 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga![]()
![]()
![]()
Ja jeetje.... dat had ik ff gemistquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:01 schreef doka het volgende:
Streamverslagen van dinsdag 20 december Geniaal![]()
![]()
Dat siert jequote:Op dinsdag 20 december 2005 02:02 schreef Coos het volgende:
Ik ga nu echt.
Ik heb het nog een uurtje volgehouden met jullie maar..............![]()
![]()
Dan gaat hij dus winnenquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:02 schreef Manu82 het volgende:
Volgens de talpa poll is Mini-Me toch wel zo goed als uitgeschakeld!!!
Ja, kan ik eindelijk weer eens de streams volgen na het weekend gaan die mongolen vroeg slapenquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:01 schreef doka het volgende:
Streamverslagen van dinsdag 20 december Geniaal![]()
![]()
Dus gaat ze winnen! God spaar mequote:Op dinsdag 20 december 2005 02:02 schreef Manu82 het volgende:
Volgens de talpa poll is Mini-Me toch wel zo goed als uitgeschakeld!!!
quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit!!![]()
PcEend zijn schijthuis zit verstopt.![]()
Ow, ik dacht dat Roel mini-me wasquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is ze omgebouwd????? Weer een nieuwtje!!!!
Zak dan maar lekker in de baggerquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:02 schreef Coos het volgende:
Ik ga nu echt.
Ik heb het nog een uurtje volgehouden met jullie maar..............![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:54 schreef melke het volgende:
[..]
Als die gast die bank mooi vind moet hij het toch zelf weten. Oke, ik zou er mijn hond nog niet op laten slapen. Maar dat is een questie van smaak. Misschien gaat hij wel achter de BB bank aan. De spullen gaan allemaal naar een of andere loods. Er is dus nog hoop
Jij noemt je zelf expertquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:04 schreef Bartelehiem het volgende:
[..]
!
Anders pas ik daar even lekker voor
quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:01 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga![]()
![]()
![]()
We leven hier ten zeerste met u mee, maar al uw herinneringen aan vrienden voor het leven zijn onlangs in rook opgegaan toen een endemol loods uitbrande, zelfs de uitspraken van Ma Eddepet waren niet meer te redden, onze oprechte condoleancesquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:06 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, ok, Excuus. Sommige mensen zetten zich in voor de gevolgen van de tsunami, sommigen voor de aardbeving in Pakistan, weer anderen voor Congo en ik heb nou eenmaal medeleven voor mensen die in een Vrienden-voor-het-Leven decor leven... Ik ben te goed voor de mensheid, dat blijkt wel weer....
P.S.: Strijk over uw hart voor Vrienden-voor-het-leven-Decor-levers, stort op giro 8400,,,
(Sorry, dat moest ff...).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |