WAT????quote:
Niets...maar ik had dat tot nu toe nog nooit zo op zichzelf staand gepost....klinkt wel lekker eigenlijk vind je niet ?quote:
het geeft wel een bepaalde edge aan een beginnend topic iddquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niets...maar ik had dat tot nu toe nog nooit zo op zichzelf staand gepost....klinkt wel lekker eigenlijk vind je niet ?![]()
Dream on!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:08 schreef versabommie het volgende:
Het is overduidelijk dat je me wil!![]()
1 van mijn favo films aller tijden !quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:32 schreef Jappie het volgende:
Groundhog day!!
neuh gewoon gewacht tot ze zich kapot verveelden met dat kutspelquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:29 schreef Jappie het volgende:
Had je de rest eigenlijk al weggepest versabully ?![]()
BLAquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh gewoon gewacht tot ze zich kapot verveelden met dat kutspel![]()
De mijne ook en ik houd niet eens van comedy's!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
1 van mijn favo films aller tijden !![]()
je bent welkom in dit pre-kersttopic!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De mijne ook en ik houd niet eens van comedy's!
Als het mag kom ik hier effe buurten want ik verveel me te pletter.
Dank!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
je bent welkom in dit pre-kersttopic!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij ook al....quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De mijne ook en ik houd niet eens van comedy's!
Als het mag kom ik hier effe buurten want ik verveel me te pletter.
Die gek met dat stofje in z'n hersenenquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij ook al....
Zit ondertussen te luisteren en kijken naar BVD btw...zijn wel leuke gasten ....Paul de Leeuw...Peter R.....en die gebande PVDAer Oudkerk![]()
Al met al zijn we eigenlijk bij geen van die spellen aan de slagroom toegekomen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh gewoon gewacht tot ze zich kapot verveelden met dat kutspel![]()
Heb je het nu over Jan ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die gek met dat stofje in z'n hersenen![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dank!![]()
Nog negen dagen en ik moet al mijn cadeautjes nog kopen![]()
BUMMER!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Al met al zijn we eigenlijk bij geen van die spellen aan de slagroom toegekomen.![]()
Had ook gekundquote:
Heb t meeste al gekochtquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dank!![]()
Nog negen dagen en ik moet al mijn cadeautjes nog kopen![]()
Sesamstraat puzzels met 16 stukjes...quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:53 schreef versabommie het volgende:
nog 8 dagen en ik ga kado's openen
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
nog 8 dagen en ik ga kado's openen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |