WAT????quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:12 schreef Jappie het volgende:
Teeeeering!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niets...maar ik had dat tot nu toe nog nooit zo op zichzelf staand gepost....klinkt wel lekker eigenlijk vind je niet ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
WAT????om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het geeft wel een bepaalde edge aan een beginnend topic iddquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niets...maar ik had dat tot nu toe nog nooit zo op zichzelf staand gepost....klinkt wel lekker eigenlijk vind je niet ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dream on!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:08 schreef versabommie het volgende:
Het is overduidelijk dat je me wil!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
1 van mijn favo films aller tijden !quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:32 schreef Jappie het volgende:
Groundhog day!!
neuh gewoon gewacht tot ze zich kapot verveelden met dat kutspelquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:29 schreef Jappie het volgende:
Had je de rest eigenlijk al weggepest versabully ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
BLAquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh gewoon gewacht tot ze zich kapot verveelden met dat kutspelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De mijne ook en ik houd niet eens van comedy's!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
1 van mijn favo films aller tijden !om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je bent welkom in dit pre-kersttopic!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De mijne ook en ik houd niet eens van comedy's!
Als het mag kom ik hier effe buurten want ik verveel me te pletter.
Dank!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
je bent welkom in dit pre-kersttopic!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij ook al....quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De mijne ook en ik houd niet eens van comedy's!
Als het mag kom ik hier effe buurten want ik verveel me te pletter.
Die gek met dat stofje in z'n hersenenquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij ook al....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zit ondertussen te luisteren en kijken naar BVD btw...zijn wel leuke gasten ....Paul de Leeuw...Peter R.....en die gebande PVDAer Oudkerkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Al met al zijn we eigenlijk bij geen van die spellen aan de slagroom toegekomen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh gewoon gewacht tot ze zich kapot verveelden met dat kutspelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb je het nu over Jan ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die gek met dat stofje in z'n hersenenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dank!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nog negen dagen en ik moet al mijn cadeautjes nog kopenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
BUMMER!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Al met al zijn we eigenlijk bij geen van die spellen aan de slagroom toegekomen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Had ook gekundquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb je het nu over Jan ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb t meeste al gekochtquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dank!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nog negen dagen en ik moet al mijn cadeautjes nog kopenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sesamstraat puzzels met 16 stukjes...quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:53 schreef versabommie het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.nog 8 dagen en ik ga kado's openenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.nog 8 dagen en ik ga kado's openenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop