WAT????quote:
Niets...maar ik had dat tot nu toe nog nooit zo op zichzelf staand gepost....klinkt wel lekker eigenlijk vind je niet ?quote:
het geeft wel een bepaalde edge aan een beginnend topic iddquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niets...maar ik had dat tot nu toe nog nooit zo op zichzelf staand gepost....klinkt wel lekker eigenlijk vind je niet ?![]()
Dream on!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:08 schreef versabommie het volgende:
Het is overduidelijk dat je me wil!![]()
1 van mijn favo films aller tijden !quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:32 schreef Jappie het volgende:
Groundhog day!!
neuh gewoon gewacht tot ze zich kapot verveelden met dat kutspelquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:29 schreef Jappie het volgende:
Had je de rest eigenlijk al weggepest versabully ?![]()
BLAquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh gewoon gewacht tot ze zich kapot verveelden met dat kutspel![]()
De mijne ook en ik houd niet eens van comedy's!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
1 van mijn favo films aller tijden !![]()
je bent welkom in dit pre-kersttopic!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De mijne ook en ik houd niet eens van comedy's!
Als het mag kom ik hier effe buurten want ik verveel me te pletter.
Dank!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
je bent welkom in dit pre-kersttopic!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij ook al....quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De mijne ook en ik houd niet eens van comedy's!
Als het mag kom ik hier effe buurten want ik verveel me te pletter.
Die gek met dat stofje in z'n hersenenquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij ook al....
Zit ondertussen te luisteren en kijken naar BVD btw...zijn wel leuke gasten ....Paul de Leeuw...Peter R.....en die gebande PVDAer Oudkerk![]()
Al met al zijn we eigenlijk bij geen van die spellen aan de slagroom toegekomen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh gewoon gewacht tot ze zich kapot verveelden met dat kutspel![]()
Heb je het nu over Jan ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die gek met dat stofje in z'n hersenen![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dank!![]()
Nog negen dagen en ik moet al mijn cadeautjes nog kopen![]()
BUMMER!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Al met al zijn we eigenlijk bij geen van die spellen aan de slagroom toegekomen.![]()
Had ook gekundquote:
Heb t meeste al gekochtquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dank!![]()
Nog negen dagen en ik moet al mijn cadeautjes nog kopen![]()
Sesamstraat puzzels met 16 stukjes...quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:53 schreef versabommie het volgende:
nog 8 dagen en ik ga kado's openen
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
nog 8 dagen en ik ga kado's openen
![]()
Heerlijk!quote:
16 al dacht 8quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:56 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Sesamstraat puzzels met 16 stukjes...![]()
Teletubbies tochquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:56 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik niet bijna hele week werkenquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heerlijk!![]()
Nou ja, ik heb de hele week vrij, gaat goedkomen.
Nog 2 daagjes werken... En een kerstbrunch op het werk... en dan lekker vrij...quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:58 schreef lovebear het volgende:
Ik niet bijna hele week werken![]()
Maar dan lekker kerst vieren![]()
Ik heb niet zo veel met kerst maar als het zover is, is het altijd wel gezellig. Maar dan oud en nieuwquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:58 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik niet bijna hele week werken![]()
Maar dan lekker kerst vieren![]()
bent jij ook jarig de 24e?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ik ook
![]()
Maar nu eerst nog even kado's inpakken, ben weer eens de laatste die de kado's onder de boom erbij gooit![]()
Mazzelaar Heb nog avond diensten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:59 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nog 2 daagjes werken... En een kerstbrunch op het werk... en dan lekker vrij...![]()
Versajezus...quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:00 schreef versabommie het volgende:
bent jij ook jarig de 24e?
Oud en nieuw heb ik nie zoveel mee.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel met kerst maar als het zover is, is het altijd wel gezellig. Maar dan oud en nieuwHeerlijk als het weer januari is.
Ik word er ook niet blij van.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
Oud en nieuw heb ik nie zoveel mee.
Het is een btje gewoon weekend maar dan met vuurwerk
En ik heb zn hekel aan vuurwerk, die harde knallen dan![]()
Nee, pakjes op kerstavondquote:
Blijf daarom ook altijd lekker binnen mij zie je echt niet buiten die avond/nachtquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik word er ook niet blij van.
Echt wel gezellig juist. Op diverse plekken in de straat lekker glas champagne meepakkenquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Blijf daarom ook altijd lekker binnen mij zie je echt niet buiten die avond/nacht![]()
Maar ja de dagen ervoor heb je toch pech zijn ze al bezig.
Lekker aan t knallen![]()
Siervuurwerk vind ik wel mooi om te zien.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Echt wel gezellig juist. Op diverse plekken in de straat lekker glas champagne meepakken![]()
Alleen dat vuurwerk, blijf er zover mogelijk bij uit de buurt en zelfs dan ben je nog niet veilig![]()
Op de doos staat 3 tot 5 jaar. Dus daar is ie lekker lang mee bezig!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:56 schreef ChantalC het volgende:
[..]
och komt die mytyl ook weer aan. Flikker op als je niet normaal aan het draadje kan meedoen!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:11 schreef demins het volgende:
[..]
Op de doos staat 3 tot 5 jaar. Dus daar is ie lekker lang mee bezig!![]()
Ik ken daar een blondjesmop over, maar ik ben 'm weer vergetenquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:11 schreef demins het volgende:
[..]
dat geld alleen voor de cornflakes met die kip eropquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:11 schreef demins het volgende:
[..]
Dat laatste ik ook. Loop dan ook echt langs muurtje, tussen de auto's, constant om me heen loerend waar ergens een veilig plekkie is. En dan krijg je van die eikels die langs komen fietsen en al rijdende een vuurpijl zomaar wegschieten.Kan je nog net op tijd een kind helpen met paar man door brandende jas uit te trekken. Doot die eikels wordt je wel bang.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Siervuurwerk vind ik wel mooi om te zien.
Maar ben als de dood voor vuurwerk
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:15 schreef versabommie het volgende:
Ik vind jullie allemaal vele malen liever nu zo tegen de kerst!
Zelfs chantalc vinnik een engeltje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |