abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33085394
quote:
Op woensdag 14 december 2005 21:54 schreef Pracissor het volgende:
Waar is Floripas eigenlijk? Anders had je samen met haar op dat soort gebouwen kunnen kwijlen.
Wellicht weer in de VS? Tot mijn verassing ontdekte ik dat zij ook een zwak heeft voor neostijlen, terwijl dat meestal als 'not done' wordt beschouwd.
pi_33085496
quote:
Op woensdag 14 december 2005 21:44 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

[..]

Ik zal het in de gaten houden, toevallig is Assen, waar ik woon een schoolvoorbeeld van een stad die haar groeiperiode begon in de 19e eeuw en dus helemaal volstaat met neostijlen. Vroeger noemde het ook wel de stad der paleizen of het Drentse haagje.

Maarre Gouda...
Dan mag je toch echt niet klagen hoor:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gouda Zelfs uit Japan komen ze er nog speciaal voor op bezoek, het kan minder hoor Sizzler.
In de binnenstad staan -gelukkig- best wat mooie gebouwen. Het stadhuis, de st. Jan en de Waag zijn mooie stukjes historie. Maar ik woon in een nieuwbouwwijk.... echt, ik zal er morgen een topic over openen met wat voorbeelden van architectonische verloedering.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  woensdag 14 december 2005 @ 22:17:36 #103
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_33085546
Motie van afkeuring is ingediend tegen Verdonk. Ondertekend door PvdA/GL/SP/CU/Lazrak.
pi_33085847
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Motie van afkeuring is ingediend tegen Verdonk. Ondertekend door PvdA/GL/SP/CU/Lazrak.
Motie van afkeuring
Ga naar: navigatie, zoek

Een motie van afkeuring van een bestuurlid is een motie die wordt ingediend wanneer over het betreffende bestuurslid ernstige vermoedens zijn van dat hij/zij in gebreke is gebleven, niet voldoende alert heeft gereageerd op belangrijke gebeurtenissen of wanneer er vermoedens zijn dat het bestuurslid niet in het belang van het bedrijf, vereniging of land heeft gehandeld. Er zijn dus geen harde (= onbetwistbare) bewijzen tegen deze persoon.

Het door het besluitvormend lichaam aannemen van een motie van afkeuring wordt meestal opgevat als een ernstige waarschuwing aan degene wiens functioneren de motie betreft en kan in sommige gevallen voor betrokken bestuurders reden zijn om af te treden. Een formele verplichting is dit echter niet.

Een krachtiger bijzondere motie is de motie van wantrouwen. Als een motie van wantrouwen wordt aangenomen, dient de bewindspersoon / de bewindslieden op te stappen.De mildste vorm is een motie van treurnis, waarin geen aantoonbare sprake is van opzet.
--

Als dit een middenmotie is, wat zouden de gevolgen dan zijn?
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  woensdag 14 december 2005 @ 22:26:38 #105
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_33085958
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:24 schreef Tafkahs het volgende:
Als dit een middenmotie is, wat zouden de gevolgen dan zijn?
Middenmotie? Navigatie, zoek, niks gevonden.

Anyway, bij een vraag over hoe het politiek geduid moest worden antwoordde De Vries dat de minister moest aftreden.

Ik verwacht echter niet dat het gaat gebeuren, maar dit terzijde.
pi_33085981
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:10 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

[..]

Sommige stukken van de pentateuch zijn wat minder toegankelijk, vooral de 'lijstjes' en de wetten uit Leviticus begrijp ik ook nog steeds niet, ik beschouw het voorlopig mar als een soort van oorlogsrecht. Prediker en Psalmen vind ik prachtig! Het hooglied is zelfs erotisch te noemen, de evangeliën inspirerend en de apocalyps intrigerend. De Bijbel is zo divers van samenstelling dat er altijd wel wat in zit wat aansluit bij eenieders belevingswereld, wat betreft het taalgebruik; de NBV vind ik goed leesbaar hoor.
Mensen wíllen de bijbel een goed boek vinden, ook literair. Ik kan me nog wel herinneren toen ik zo'n tien jaar geleden voor het eerst de bijbel begon te lezen, althans, stukken ervan. Beroerd, abominabel. Mischien had ik ook niet met de apocalyps moeten beginnen, maar dat werd me aangeraden.

De gebruikte taal in de bijbel deed me ook erg denken aan een vage kennis van m'n ouders. Een zeer intelligente man, maar wel manisch depressief (of hoe ze dat tegenwoordig ook noemen). Die man had ook een filosofisch boekej geschreven, en zelfs zijn naam verlatiniseert. Bizar, en eigenlijk hilarisch, ware het niet dat het eigenlijk heel tragisch is dat die man zo ziek is.
pi_33085993
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Middenmotie? Navigatie, zoek, niks gevonden.

Anyway, bij een vraag over hoe het politiek geduid moest worden antwoordde De Vries dat de minister moest aftreden.

Ik verwacht echter niet dat het gaat gebeuren, maar dit terzijde.
Nou, als je de volgorde, motie van treurnis, afkeuring en wantrouwen hebt, dan is afkeuring de middelste, capiche?
  woensdag 14 december 2005 @ 22:30:02 #108
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_33086106
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:27 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Nou, als je de volgorde, motie van treurnis, afkeuring en wantrouwen hebt, dan is afkeuring de middelste, capiche?
Ik snap.
pi_33086137
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ben benieuwd waar dat op gaat uitkomen (als het uberhaupt in meerderheid wordt aangenomen):
quote:
Motie van afkeuring of wantrouwen

Er zijn twee soorten moties waarmee de Tweede Kamer ernstige kritiek op een bewindspersoon kan verwoorden: de motie van afkeuring en de motie van wantrouwen. Het onderscheid tussen beide soorten is in de praktijk overigens niet altijd even duidelijk.

Een motie van afkeuring veroordeelt beleid van een bewindspersoon (of van het kabinet). De ernst van de verwoorde kritiek kan reden zijn voor ontslagaanvrage.

[...]

Overigens kan alleen al het feit dat een regeringsfractie met een motie van afkeuring of wantrouwen komt voor het kabinet reden zijn om op te stappen. In 1989 diende Voorhoeve (voorzitter van regeringsfractie VVD) een motie in tegen de verhoging van het reiskostenforfait. Deze motie kwam zelfs niet in stemming, maar het kabinet zag er toch reden in om zijn ontslag in te dienen.
http://www.parlement.com/9291000/modulesf/g5efr8gm

Ik denk dat het wel meevalt als alleen oppositiepartijen de motie steunen. Als een regeringsparij hem ook steunt dan heeft Verdonk er een probleem bij.
  woensdag 14 december 2005 @ 22:30:53 #110
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  woensdag 14 december 2005 @ 22:31:44 #111
89730 Drugshond
pi_33086236
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:30 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ben benieuwd waar dat op gaat uitkomen (als het uberhaupt in meerderheid wordt aangenomen):
[..]

Ik denk dat het wel meevalt als alleen oppositiepartijen de motie steunen. Als een regeringsparij hem ook steunt dan heeft Verdonk er een probleem bij.
D66 geeft al aan nauwelijks kritiek te hebben als Verdonk ruiterlijk toegeeft dat ze fouten heeft gemaakt.
  woensdag 14 december 2005 @ 22:32:49 #113
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_33086252
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:30 schreef sizzler het volgende:

[..]

[..]

D66 heeft bij monde van Eugenie Desiré Cornelia Maria Lambrechts net aangegeven dat het antwoord van Verdonk afdoende was.
pi_33086354
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:31 schreef Drugshond het volgende:
Wat een plaatjes allemaal , en ik zie nog geen tieten
Tieten na 11 uur
  woensdag 14 december 2005 @ 22:37:53 #115
89730 Drugshond
pi_33086480
Was weer leuk bij de bezinepomp.
  • Goedemiddag N. ik wil graag 1 liter glijmiddel voor mijn auto afrekenen (Mobil 40W/15)
    [-] Dubbel van het lachen.
  • pi_33086506
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 22:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

D66 heeft bij monde van Eugenie Desiré Cornelia Maria Lambrechts net aangegeven dat het antwoord van Verdonk afdoende was.
    Motie verworpen dus.

Achja, kritiek geven is makkelijk. Toch vraag ik me af hoe een SP-minister zou functioneren. Wat voor soort persoon zou er dan staan? De meeste mensen met bestuurservaring zijn volgens mij eerder "rechts" of als het overheid betreft PvdA-links.
      woensdag 14 december 2005 @ 22:41:23 #117
    44703 ExtraWaskracht
    Laat maar lekker draaien
    pi_33086650
    CDA steunt ook Verdonk, dus afgedane zaak. Een minister is verantwoordelijk voor haar ambtenaren, wat mij betreft mag ze dus vertrekken na ernstige gebreken. Ben dus wat minder optimistisch dan jij sizzler.
      woensdag 14 december 2005 @ 22:41:24 #118
    105919 Pracissor
    Semi-intellectueel
    pi_33086651
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 22:37 schreef Drugshond het volgende:
  • Goedemiddag N. ik wil graag 1 liter glijmiddel voor mijn auto afrekenen (Mobil 40W/15)
  • Haha...
    A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
    Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
    pi_33086665
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 22:37 schreef Drugshond het volgende:
  • Sjee, tank je tegenwoordig per eenheden, of was het toeval?
    pi_33086707
    quote:

Zoiets?
    pi_33086838
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 22:27 schreef Godslasteraar het volgende:
    Mensen wíllen de bijbel een goed boek vinden, ook literair.
    Zou het ook andersom kunnen?
    quote:
    Ik kan me nog wel herinneren toen ik zo'n tien jaar geleden voor het eerst de bijbel begon te lezen, althans, stukken ervan. Beroerd, abominabel. Mischien had ik ook niet met de apocalyps moeten beginnen, maar dat werd me aangeraden.
    Ik weet niet hoe bevooroordeeld ik ben, dat kan ik moeilijk van mijzelf zeggen, wel weet ik dat ik jarenlang afgegeven heb op de Bijbel, in mijn 'agnostische' (lees: atheistische) periode, maar toen ik ém eindelijk eens gelezen had viel het me heel erg mee, van de evangeliën was en ben ik zelfs helemaal weg. Ik ben zelf ook niet voorin begonnen, ik heb eerst het nieuwe testament gelezen en toen het oude, de apocalyps is ook niet heel toegankelijk, het is echt een ingewijden stuk. Overigens was Arnon Grunberg, die toch wel een gelovigenvreter is, helemaal lyrisch over Jesaja.
    quote:
    De gebruikte taal in de bijbel deed me ook erg denken aan een vage kennis van m'n ouders. Een zeer intelligente man, maar wel manisch depressief (of hoe ze dat tegenwoordig ook noemen). Die man had ook een filosofisch boekej geschreven, en zelfs zijn naam verlatiniseert. Bizar, en eigenlijk hilarisch, ware het niet dat het eigenlijk heel tragisch is dat die man zo ziek is.
    Manische depressie is verschrikkelijk idd, ik ken het van heel dichtbij.
      woensdag 14 december 2005 @ 22:47:15 #123
    89730 Drugshond
    pi_33086924
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 22:41 schreef Tafkahs het volgende:
    Sjee, tank je tegenwoordig per eenheden, of was het toeval?
    Er moet ook olie in het carterblok, anders loopt je auto niet lang meer.
    pi_33086980
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 22:47 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Er moet ook olie in het carterblok, anders loopt je auto niet lang meer.
    Ja, ik las over je mobile heen... alles wat goed voor je auto is he
    pi_33086989
    quote:
    Goedenavond!
    Wel eens van particulier initiatief gehoord?
      woensdag 14 december 2005 @ 22:53:29 #126
    89730 Drugshond
    pi_33087247
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 22:45 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

[..]

Zou het ook andersom kunnen?
    Zal zeker een rol spelen. Maar tien jaar geleden kon het me allemaal niet zo boeien.
    quote:
    Ik weet niet hoe bevooroordeeld ik ben, dat kan ik moeilijk van mijzelf zeggen, wel weet ik dat ik jarenlang afgegeven heb op de Bijbel, in mijn 'agnostische' (lees: atheistische) periode, maar toen ik ém eindelijk eens gelezen had viel het me heel erg mee, van de evangeliën was en ben ik zelfs helemaal weg. Ik ben zelf ook niet voorin begonnen, ik heb eerst het nieuwe testament gelezen en toen het oude, de apocalyps is ook niet heel toegankelijk, het is echt een ingewijden stuk. Overigens was Arnon Grunberg, die toch wel een gelovigenvreter is, helemaal lyrisch over Jesaja.
    Mja, Grunberg, ben ik geen fan van, heb liever Herman Brusselmans

De apocalyps is een opsomming in de trand van; en toen .... en toen .... en toen.... Dat heeft niets meer te maken met vooroordelen of smaak, das gewoon bijzonder knullig. En leg nu naast de bijbel eens Cicero

"A nation can survive its fools, and even the ambitious. But it cannot survive treason from within. An enemy at the gates is less formidable, for he is known and carries his banner openly. But the traitor moves amongst those within the gate freely, his sly whispers rustling through all the alleys, heard in the very halls of government itself."
    quote:
    Manische depressie is verschrikkelijk idd, ik ken het van heel dichtbij.
    Ja, een oom van mij had het ook, en een zoon van m'n buren. Hopenlijk krijgen ze het beter in de hand, er wordt de laatste jaren grote vooruitgang geboekt in de medische wetenschap.
    pi_33087391
    Ik wens u allen alvast een goedenacht, want de Sopranos komen zo, speciaal voor Drugshond wat Manet-naakt, hij was de eerste die aan realistisch naakt deed.

Welterusten voor straks!
    pi_33087536
    Tip: gebruik trouwens sinds kort dit programmaatje als image-viewer, zeeer plezierig. Heb die ACDsee bloatware gedumpt.
    http://www.faststone.org
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 22:59 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
    Ik wens u allen alvast een goedenacht, want de Sopranos komen zo, speciaal voor Drugshond wat .........
    Maf ze!
      woensdag 14 december 2005 @ 23:06:17 #130
    89730 Drugshond
      woensdag 14 december 2005 @ 23:47:29 #131
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_33089140
    Als ik nu alvast een bezwaarbrief opstuur naar het europees parlement, waarin ik stel dat ik het niet eens ben met hun beslissing en dat ik graag die beslissing (die mij geld gaat kosten) onderbouwd zou willen zien met onderzoeken, anders dan argumenten 'wie bewaard die heeft wat', hoeveel kans maak ik dan?

Bewaarplicht is een feit #2
    Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
      woensdag 14 december 2005 @ 23:49:39 #132
    44703 ExtraWaskracht
    Laat maar lekker draaien
    pi_33089228
    Bij benadering nul? Dat is echter cynische speculatie van me.
      woensdag 14 december 2005 @ 23:49:45 #133
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_33089233
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 21:16 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Welke sport doe je?
    Volleybal.
      woensdag 14 december 2005 @ 23:51:52 #134
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_33089323
    Yildiz ik moet ff zeggen dat je op vlakken waar ik enorm in geinteresseerd ben, zoals de bewaarplicht, goed geinformeerd bent. Jij weet wel die bronnen op te hoesten die ik steeds kwijt raak. Geweldig
    □ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
    ■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
    □ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
      woensdag 14 december 2005 @ 23:53:30 #135
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_33089376
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 23:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
    Bij benadering nul? Naja, elke brief zal wel helpen.
    Want wat ik wel weet, als je later dan 4-6 weken bezwaar maakt tegen een bestuur, heb je justitieel gezien al geen poot meer om op te staan. Zo zal het bij het Europees Parlement ook wel werken denk ik.

Bij mij gaat het er trouwens nog steeds niet in dat de 'Algemene Infiltranten Voor Desinformatie' zoveel fouten maakt, ze krijgen echt jaarlijks miljoenen!
    Beargumentatie
      woensdag 14 december 2005 @ 23:54:44 #136
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_33089422
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 23:51 schreef DionysuZ het volgende:
    Yildiz ik moet ff zeggen dat je op vlakken waar ik enorm in geinteresseerd ben, zoals de bewaarplicht, goed geinformeerd bent. Jij weet wel die bronnen op te hoesten die ik steeds kwijt raak. Geweldig
    Dank, dank. Ik heb het Verdrag tot Bescherming van de Rechten van de Mens en de Fundamentele Vrijheden al tijden hoog in het vaandel staan. Het is dus geen vlaag, of 'aktsie van de maand' van mij.
      woensdag 14 december 2005 @ 23:55:34 #137
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_33089450
    jammer dat er daar in het EP alleen maar kneuzen zitten.
    ■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
      woensdag 14 december 2005 @ 23:58:29 #138
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_33089551
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 23:55 schreef DionysuZ het volgende:
    jammer dat er daar in het EP alleen maar kneuzen zitten.
    Nou, dat niet helemaal denk ik, mij lijkt het eerder een stel corporate flunky's

Niet allemaal, wel die meerderheid die ervoor gezorgd heeft dat dit erdoorheen gedrukt werd.

Waar zou ik trouwens een bewijs voor ontvangst kunnen krijgen, ergo, waar moet ik die brief naar sturen? Zit er in Den Haag iets?
      donderdag 15 december 2005 @ 00:00:58 #139
    44703 ExtraWaskracht
    Laat maar lekker draaien
    pi_33089643
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 23:53 schreef Yildiz het volgende:
    Want wat ik wel weet, als je later dan 4-6 weken bezwaar maakt tegen een bestuur, heb je justitieel gezien al geen poot meer om op te staan. Zo zal het bij het Europees Parlement ook wel werken denk ik.

(...)
    Ik heb geen idee hoe dat zit, het zou best wel eens kunnen. Misschien heb je er meer aan als je aankllopt bij bv. Bits of Freedom? Met meer sta je immers sterker.
    Mijn reactie had ik trouwens geupdate.
      donderdag 15 december 2005 @ 00:04:19 #140
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_33089773
    quote:
    Op donderdag 15 december 2005 00:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe dat zit, het zou best wel eens kunnen. Misschien heb je er meer aan als je aankllopt bij bv. Bits of Freedom? Met meer sta je immers sterker.
    Mijn reactie had ik trouwens geupdate.
    Aan de ene kant sta je met meer wel sterker, maar daarmee maak je je ook afhankelijk.
    En daar had ik nou nét geen trek in. Ik kan me niet voorstellen dat men een bezwaar afwijst simpelweg omdat het maar 1 burger betreft.
    De 52.000 handtekeningen tegen hielpen ook al niet, dus om dat 'meer is beter' aan te nemen, zou ik dus meer dan 52.000 mensen achter me moeten krijgen. Dat gaat wie dan ook sowieso meer dan 6 weken kosten.

Als ik nu alvast bezwaar aanteken, en dan later (eventueel) massa ga vormen, ben ik in ieder geval op tijd geweest met het bezwaar.
    pi_33089806
    nu op 3:

The corporation

3-delige serie reportages die een beeld tracht te geven van de ontwikkelingen van grote corporaties door de jaren heen. Aan bod komen onder andere de corporatie als acterend systeem, als institutioneel kapitalisme en het femomeen van winst boven persoon. Afl.2 : Planet Inc. Tegenwoordig lijkt elke molecuul van deze planeet te koop te zijn. Corporaties bezitten hele steden, hebben patenten op planten, dieren, ons DNA en zelfs het lied Happy birthday is niet rechtenvrij. Wanneer corporaties alles bezitten, wie komt er dan op voor het algemene belang?

--

volgens mij heeft G-B dit eerder dit jaar al aangeprezen
      donderdag 15 december 2005 @ 00:06:19 #142
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_33089842
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 23:58 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Nou, dat niet helemaal denk ik, mij lijkt het eerder een stel corporate flunky's
    [afbeelding]
    Niet allemaal, wel die meerderheid die ervoor gezorgd heeft dat dit erdoorheen gedrukt werd.

Waar zou ik trouwens een bewijs voor ontvangst kunnen krijgen, ergo, waar moet ik die brief naar sturen? Zit er in Den Haag iets?
    Een brief gekant tegen dit besluit wil ik gaarne mede ondertekenen
    pi_33089868
    "Mijn vrouw en ik waren laatst op bezoek bij de deurwaarde. We vonden dat het niet steeds van één kant moest komen."

Herman Finkers
      donderdag 15 december 2005 @ 00:09:35 #144
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_33089962
    quote:
    Op donderdag 15 december 2005 00:05 schreef Tafkahs het volgende:
    nu op 3:

The corporation

3-delige serie reportages die een beeld tracht te geven van de ontwikkelingen van grote corporaties door de jaren heen. Aan bod komen onder andere de corporatie als acterend systeem, als institutioneel kapitalisme en het femomeen van winst boven persoon. Afl.2 : Planet Inc. Tegenwoordig lijkt elke molecuul van deze planeet te koop te zijn. Corporaties bezitten hele steden, hebben patenten op planten, dieren, ons DNA en zelfs het lied Happy birthday is niet rechtenvrij. Wanneer corporaties alles bezitten, wie komt er dan op voor het algemene belang?

--

volgens mij heeft G-B dit eerder dit jaar al aangeprezen
    Grappig, daar had ik het dus 2 posts voor je nog over. Even kijken.
    Ja, inderdaad, men eigent mijn privacy, voor onbewezen en ononderbouwde veiligheid.

'Gimme your e-mail password and I will protect you!'
    pi_33090024
    quote:
    Op donderdag 15 december 2005 00:09 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Grappig, daar had ik het dus 2 posts voor je nog over. Even kijken.
    Ja, inderdaad, men eigent mijn privacy, voor onbewezen en ononderbouwde veiligheid.

'Gimme your e-mail password and I will protect you!'
    Ja, sorry, de aflevering is nu belangrijk Nu, Nu nu nu nu .. Nu!

Laat je niet verleiden om gelijk de paniekerige Amerikaanse denkwijze over te nemen trouwens
    pi_33090026
    Hoi. Ik vind sommige stukken uit de Bijbel ook leuk.
      donderdag 15 december 2005 @ 00:12:46 #147
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_33090079
    quote:
    Op donderdag 15 december 2005 00:11 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Ja, sorry, de aflevering is nu belangrijk Nu, Nu nu nu nu .. Nu!

Laat je niet verleiden om gelijk de paniekerige Amerikaanse denkwijze over te nemen trouwens
    Uhuh, ik kijk het. Zo vooralsnog interessant.
      donderdag 15 december 2005 @ 00:14:29 #148
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_33090127
    AOL heeft het copyright over 'happy birthday to you' -liedje
      donderdag 15 december 2005 @ 00:14:36 #149
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_33090133
    quote:
    Op donderdag 15 december 2005 00:11 schreef Monidique het volgende:
    Hoi. Ik vind sommige stukken uit de Bijbel ook leuk.
    ik ook
    pi_33090151
    quote:
    Op donderdag 15 december 2005 00:12 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Uhuh, ik kijk het. Zo vooralsnog interessant.
    Amerikanen geloven alleen nog maar in maakbaarheidswaarden, je hoort het die kerel al zeggen, a creek only exists because someone finds it important for the creek to exist..

Wel grappig, denken dat je alles kan maken, terwijl er vernietigen of opmaken eigenlijk aan de hand is
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')