Dit is gewoon een of andere creatieve vorm van doubledaten denk ik.quote:
Joey doet een dansje... Tralalalalalaaaquote:Op woensdag 14 december 2005 15:57 schreef Pheno het volgende:
Singles are taking over!
Nope, doe mij maar vriendinnen!quote:
Je bent getrouwdquote:Op woensdag 14 december 2005 15:57 schreef Pheno het volgende:
Singles are taking over!
ben d'r wel hoorquote:
Shit, wie moet ik dan zelfmoordneigingen geven...quote:
shit...quote:
Ze ligt nu met oud en nieuw naast een sinaasappelquote:Op woensdag 14 december 2005 16:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Shit, wie moet ik dan zelfmoordneigingen geven...
Is ze met dr sinaasappel bezig (singles humor, goeie ouwe tijd)
Dan kunnen singles de boel nog wel overnemen.quote:
Hij is wat oranje uitgeslagenquote:Op woensdag 14 december 2005 16:07 schreef petitlapin het volgende:
gaat ynske nieuwjaar met haar vriend vieren of zo en stelt dat een probleem
Plato is niet uitgenodigd omdat haar (al dan niet verzonnen) vriendje dat niet op prijs steltquote:Op woensdag 14 december 2005 16:07 schreef petitlapin het volgende:
ik ga nietsquote:Op woensdag 14 december 2005 16:07 schreef petitlapin het volgende:
Dan nodig jij plato toch uit?quote:Op woensdag 14 december 2005 16:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Plato is niet uitgenodigd omdat haar (al dan niet verzonnen) vriendje dat niet op prijs stelt
quote:Op woensdag 14 december 2005 16:12 schreef Mokster het volgende:
Hmm... TT duidt op orgie.
quote:
Vrienden worden?quote:Op woensdag 14 december 2005 16:12 schreef Mokster het volgende:
Hmm... TT duidt op orgie.
geen plannen om nieuwjaar te vieren ?quote:Op woensdag 14 december 2005 16:09 schreef Ynske het volgende:
ik ga niets
waarschijnlijk ben ik dan bij hem
maar t verbaast me niets als ik ziek in bed lig net als de afgelopen 3 jaar
verzonnen
Zoals mokster al indirect suggereert, dat wordt een orgie met stelletjes... Plato heeft t niet op stelletjesquote:
plannen, nog nietquote:Op woensdag 14 december 2005 16:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
geen plannen om nieuwjaar te vieren ?
ik sinds lang ook niet...normaal altijd in groep gevierd, maar dit jaar wordt het rustig thuis met z'n tweetjes ...
Voor, tijdens en / of na?quote:Op woensdag 14 december 2005 16:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dan kunnen we gezellig samen drinken!![]()
Zeur nou eens niet zo gozer...quote:
Wat een instellingquote:Op woensdag 14 december 2005 16:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
plannen, nog niet
ligt aan werk etc
meestal ben ik ziek rond die tijd, dus moeite om t in bed door te brengen heb ik niet
Iig niet over vrienden en sex...quote:Op woensdag 14 december 2005 16:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Vertel... Waar had jij het liever over willen hebben?
Alles behalve sex?quote:Op woensdag 14 december 2005 16:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Vertel... Waar had jij het liever over willen hebben?
Goed excuus om maar niet sociaal te hoeven doenquote:Op woensdag 14 december 2005 16:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat een instelling![]()
Jezelf ziek praten ofzo![]()
Zo ben je zeker ziek dan
Jaja, eerst ermee neuken, daarna werden het pas vrienden en met vrienden drink je alleen maar...quote:
Lijkt er wel op jaquote:Op woensdag 14 december 2005 16:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Goed excuus om maar niet sociaal te hoeven doen![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jaja, eerst ermee neuken, daarna werden het pas vrienden en met vrienden drink je alleen maar...![]()
Ik doe net of ik dat niet heb gelezen...![]()
Als ik een vriendin had, dan zou ik oud en nieuw ook alleen met haar vuurwerk afsteken. Ook een sociaal gebeurenquote:
stelt het een probleem om niet sociaal te doen ?quote:Op woensdag 14 december 2005 16:22 schreef JoeyT het volgende:
Goed excuus om maar niet sociaal te hoeven doen![]()
Bij deze beeïndig ik dan onze vriendschap!quote:
ach moks geef maar toe, je vind t allang leukquote:
Wat zeur je nou... Ik steeks zelfs mn duimen voor je opquote:Op woensdag 14 december 2005 16:27 schreef Ynske het volgende:
joey ga jezelf irriteren en hou op met steeds over alles wat ik zeg of doe te zeiken
Daar ging het niet omquote:Op woensdag 14 december 2005 16:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
Als ik een vriendin had, dan zou ik oud en nieuw ook alleen met haar vuurwerk afsteken. Ook een sociaal gebeuren
Nee anders zou ik mn duimen naar beneden doen... Duimen omhoog is positiefquote:Op woensdag 14 december 2005 16:27 schreef petitlapin het volgende:
[..]
stelt het een probleem om niet sociaal te doen ?
Oh ja? Laat mij dan de originele verpakkingen van die lampjes maar es zien!quote:Op woensdag 14 december 2005 16:41 schreef Mokster het volgende:
Jawel ! Het is een feit: Moks en Miesj hebben officieel de hoerigste kamer van de afdeling!
En alle lampjes voldoen geheel aan de "Richtlijnen kerstversiering Hoofdkantoor".
De CE-veiligheidsbladiebla-labels zitten er nog aan. Nu alleen hopen dat onze collega's er "geen last van hebben, anders is het lokatiemanagement genoodzaakt ons te verzoeken de kerstversiering te verwijderen."quote:Op woensdag 14 december 2005 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh ja? Laat mij dan de originele verpakkingen van die lampjes maar es zien!
En terecht!quote:Op woensdag 14 december 2005 16:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
Uiteraard alleen op kantoor. In mn huis hoef ik die shit niet.![]()
Allemaal moks dr schuldquote:Op woensdag 14 december 2005 17:14 schreef Mokster het volgende:
Dag Pheno!
De spanning stijgt...
http://www.nu.nl/news/642(...)_verkeerd_in%27.html
Alleen met vriendenquote:Op woensdag 14 december 2005 17:50 schreef QyRoZ het volgende:
Bah, neuken. Dat doe je toch niet?
Geniet er maar van. Volgend jaar ben je met z'n drietjes en zit je tussen de strontluiers . . .quote:Op woensdag 14 december 2005 16:16 schreef petitlapin het volgende:
ik sinds lang ook niet...normaal altijd in groep gevierd, maar dit jaar wordt het rustig thuis met z'n tweetjes ...
Ook goeiesavondsquote:
Leuk voor je. Komend weekend verhuizen ??quote:
De 21e.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:24 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ook goeiesavonds
[..]
Leuk voor je. Komend weekend verhuizen ??
Woordquote:Op woensdag 14 december 2005 19:08 schreef QyRoZ het volgende:
Dat, en dat Amersfoort zo kut is.
Of zodra ik het weer ga verkopen.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
Goede redenen ja, en het verven etc dus als je er al woont, moet prima kunnen
Dan ziet het er dus niet al te rot uit blijkbaarquote:
Okay. Doei.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:21 schreef Pappie_Culo het volgende:
neuken... wel trek in maar zit er vanavond effe niet in. Met een beetje mazzel volgende week weer. Zonder rubbertje natuurlijk.
Het is goed onderhouden. Goed genoeg. Likje verf hier, daar. Toch geen geld voor verbouwing.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ziet het er dus niet al te rot uit blijkbaar![]()
Das helemaal goed dan toch. Weinig aan te doen, dus minder kostenquote:Op woensdag 14 december 2005 19:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het is goed onderhouden. Goed genoeg. Likje verf hier, daar. Toch geen geld voor verbouwing.
Zijn we nou geen vrienden voor het leven?quote:
Herkenbaar?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:02 schreef _Cara_ het volgende:
Goedenavond... wat een pakkende TT weer..![]()
Tot 1 uur uitgeslapenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:10 schreef _Cara_ het volgende:
Wat heb je met je vrije dag gedaan vandaag marc?
Nee.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot 1 uur uitgeslapenen verder weinig eigenlijk.
oh ja, mijn naar de fietsenmaker geweest om te horen dat het nu echt over ismijn fiets is zo goed als overleden
Geen tijd in stoppen... Het is zinloos...quote:
Zinnige vraag zinnige vraag... Ik stel voor om er 1 van een junk te kopen op A'dam centraalquote:Op woensdag 14 december 2005 20:16 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Arme fiets..god hebbe zijn ziel..![]()
Jij doet toch veel per fiets.. en nu? nieuwe kopen dan maar?
Ik heb niemand zijn zielquote:Op woensdag 14 december 2005 20:16 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
En ze proberen elkaar geen eens te versierenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Geen tijd in stoppen... Het is zinloos...
Prettig als die 2 laat op de avond aant woord zijn... Makkelijk in slaap vallen![]()
Heb uitgerekend dat ik met deze in 3,5 jaar ruim 13.000 km moet hebben gefietst.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:16 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Werkschuw tuig.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot 1 uur uitgeslapenen verder weinig eigenlijk.
oh ja, mijn naar de fietsenmaker geweest om te horen dat het nu echt over ismijn fiets is zo goed als overleden
Dan zou t nog leuk zijn om te lezen...quote:Op woensdag 14 december 2005 20:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En ze proberen elkaar geen eens te versieren![]()
Das een hele hoop op de fietsquote:Op woensdag 14 december 2005 20:25 schreef Godlike02 het volgende:
13000?
Dat heb ik in 6 maanden gedaan
Nogmaals: Junk 25 eu!quote:Op woensdag 14 december 2005 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus ja, ik zal een nieuwe moeten hebben, alleen zijn die dingen zo duur![]()
wat een idee om dat uit te rekenen.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
Heb uitgerekend dat ik met deze in 3,5 jaar ruim 13.000 km moet hebben gefietst.
Dus ja, ik zal een nieuwe moeten hebben, alleen zijn die dingen zo duur![]()
Wow t is maar waar je onder de indruk van kan zijnquote:Op woensdag 14 december 2005 20:28 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
wat een idee om dat uit te rekenen.. ik krijg op het moment nog geen 1 en 1 bij elkaar.geteld... heb een knallende hoofdpijn..
gemiddeld zo'n 10 km per dag.. dat doe ik zo ongeveer met de auto...quote:
* marc geeft paracetamolletjequote:Op woensdag 14 december 2005 20:28 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
wat een idee om dat uit te rekenen.. ik krijg op het moment nog geen 1 en 1 bij elkaar.geteld... heb een knallende hoofdpijn..
Vast weer een loze belofte van een nep figuurquote:Op woensdag 14 december 2005 20:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Voor deze opmerking zal je je leven lang vrijgezel blijven!![]()
Dit wordt steeds beter... Mn hoofdje begint te knikkebollen...quote:Op woensdag 14 december 2005 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
* marc geeft paracetamolletje
Rekenen is wel makkelijk hoor, heb er zo'n kmtellertje op zitten dus weet wat ik per maand/jaar ongeveer fiets.
Ga jij eens voor de spiegel staan en kijk wat er op je voorhoofd staat geschreven....(verveel-oor!!)quote:Op woensdag 14 december 2005 20:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wow t is maar waar je onder de indruk van kan zijn![]()
Eerste gedeelte:quote:Op woensdag 14 december 2005 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
* marc geeft paracetamolletje
Rekenen is wel makkelijk hoor, heb er zo'n kmtellertje op zitten dus weet wat ik per maand/jaar ongeveer fiets.
Zegt de man met de kilometerteller...quote:Op woensdag 14 december 2005 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vast weer een loze belofte van een nep figuur![]()
Truste dan maarquote:Op woensdag 14 december 2005 20:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dit wordt steeds beter... Mn hoofdje begint te knikkebollen...
Nou we zijn al weer flink onderwegquote:Op woensdag 14 december 2005 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vast weer een loze belofte van een nep figuur![]()
Bij een pakje boter, gratis erbij gekregen..quote:Op woensdag 14 december 2005 20:30 schreef Godlike02 het volgende:
Ze geven ook iedereen een rijbewijs![]()
jullie passen echt bij mekaarquote:Op woensdag 14 december 2005 20:31 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ga jij eens voor de spiegel staan en kijk wat er op je voorhoofd staat geschreven....(verveel-oor!!)
Oh ja, zo'n autoding heb ik ook nog, kopen?quote:
Ik heb er al genoegquote:Op woensdag 14 december 2005 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh ja, zo'n autoding heb ik ook nog, kopen?
Ik vroeg het me ook al afquote:Op woensdag 14 december 2005 20:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
jullie passen echt bij mekaar
WTF is een verveel-oorZeker boers dialect?
Das wel weer jaquote:Op woensdag 14 december 2005 20:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nou we zijn al weer flink onderweg![]()
Ga voor de spiegel staan en kijk !! wat zie je?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:33 schreef JoeyT het volgende:
WTF is een verveel-oorZeker boers dialect?
tjezus.. nog nooit van gehoord? een vervelend iemand.. bedoel ik dan..quote:
Een verveel-oorquote:Op woensdag 14 december 2005 20:36 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ga voor de spiegel staan en kijk !! wat zie je?![]()
Ow laat maar, ik wil geeneens je antwoord weten..
Nee dat kennen we niet in de randstadquote:Op woensdag 14 december 2005 20:37 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
tjezus.. nog nooit van gehoord? een vervelend iemand.. bedoel ik dan..
Van een vervelend iemand hebben we allemaal vast wel eens gehoord, alleen de term die jij ervoor gebruikte, sorry maar nee (en dan ben ik ook nog soort van ex-brabo ook)quote:Op woensdag 14 december 2005 20:37 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ah .. ok en hoe noemen jullie een vervelend iemand dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:37 schreef Godlike02 het volgende:
Nee dat kennen we niet in de randstad
Aah ok... Nee zo praten ze niet in het westen... Hier zeggen we gewoon tering lijerquote:Op woensdag 14 december 2005 20:37 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
dan zal het wel eigen fabrikaat van mij zijn...quote:Op woensdag 14 december 2005 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van een vervelend iemand hebben we allemaal vast wel eens gehoord, alleen de term die jij ervoor gebruikte, sorry maar nee (en dan ben ik ook nog soort van ex-brabo ook)
Daar zijn een hoop termen voor, meestal niet echt netjesquote:Op woensdag 14 december 2005 20:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ah .. ok en hoe noemen jullie een vervelend iemand dan?
Nee ze houdt tquote:Op woensdag 14 december 2005 20:41 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al abortus af?
Yep!quote:Op woensdag 14 december 2005 20:41 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al abortus af?
Jij stouterd!quote:Op woensdag 14 december 2005 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zijn een hoop termen voor, meestal niet echt netjes![]()
Ik ga niet om met vervelende mensenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ah .. ok en hoe noemen jullie een vervelend iemand dan?
My point exactly..!! vandaar een net "verveel-oor"quote:Op woensdag 14 december 2005 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zijn een hoop termen voor, meestal niet echt netjes![]()
Ze wil je op je billen slaan met de zweepquote:Op woensdag 14 december 2005 20:42 schreef Pheno het volgende:
Wat foei?
Wat is grof?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:43 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
My point exactly..!! vandaar een net "verveel-oor"
Ik hou niet zo van grove taal..
Natuurlijk niet "godt"quote:Op woensdag 14 december 2005 20:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ga niet om met vervelende mensen![]()
klopt.. maar ik zou never nooit "tering -lijer" zeggen das niet mijn stijl.. (is maar een klein simpel voorbeeldje)quote:Op woensdag 14 december 2005 20:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat is grof?
Dat is verschillend per persoon
Echt wel, je bent hier tochquote:Op woensdag 14 december 2005 20:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ga niet om met vervelende mensen![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:44 schreef QyRoZ het volgende:
Wordt er hier nog geneukt?
Ik ben niet zo van de zweepquote:Op woensdag 14 december 2005 20:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze wil je op je billen slaan met de zweep
Wat denk je?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:44 schreef QyRoZ het volgende:
Ze doen een pogingquote:Op woensdag 14 december 2005 20:44 schreef QyRoZ het volgende:
Hier op fok niet, maar daarbuiten.....! je wilt het niet wetenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:44 schreef QyRoZ het volgende:
En domme doos?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:45 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
klopt.. maar ik zou never nooit "tering -lijer" zeggen das niet mijn stijl.. (is maar een klein simpel voorbeeldje)
Iddquote:Op woensdag 14 december 2005 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier op fok niet, maar daarbuiten.....! je wilt het niet weten
Nee !! wel EIKEL!!quote:
psssst Marc... Fok! is niet echt, ik herhaal... Niet echt...quote:
En dan naar de haaien gaanquote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef QyRoZ het volgende:
Moe. Slapen. Toedeloe.
Die is pittig...quote:
Mijn wereldbeeld, wat doe jequote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
psssst Marc... Fok! is niet echt, ik herhaal... Niet echt...
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
psssst Marc... Fok! is niet echt, ik herhaal... Niet echt...
Ohwquote:Op woensdag 14 december 2005 20:46 schreef Pheno het volgende:
maar daarbuiten.....! je wilt het niet weten
Doe nou niet zo naief... Ik ben hier de enige... Jij jullie zijn allemaal MIJJJquote:Op woensdag 14 december 2005 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet, dus wij tweeen, zijn eigenlijk 1? OMG!
Heb je t over dr clit of vriendje?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:50 schreef Godlike02 het volgende:
Ligt Y weer tegen dr sinaasappel aan?
Misschien dit keer een banaanquote:Op woensdag 14 december 2005 20:50 schreef Godlike02 het volgende:
Ligt Y weer tegen dr sinaasappel aan?
Ja, tot nu toe welquote:Op woensdag 14 december 2005 20:50 schreef _Cara_ het volgende:
Hoe is de stand van zaken met jullie huis Pheno? loopt alles op schema?
Haal niet steeds het niveau naar beneden..quote:
vertaling voor Cara...quote:Op woensdag 14 december 2005 20:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb je t over dr clit of vriendje?
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Doe nou niet zo naief... Ik ben hier de enige... Jij jullie zijn allemaal MIJJJ![]()
Is dat niet hetzelfde bij y?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb je t over dr clit of vriendje?
Naja ik vind alles overheersend niet echt doorsnee... Maar whatever, ik vind t allang bestquote:Op woensdag 14 december 2005 20:54 schreef Frezer het volgende:
[..]
, dat is dan wel het ultime bewijs dat je saai, burgelijk en doorsnee bent.
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je was bang he, geef maar toe.![]()
Tjee ik dacht dat je al onder de wol lag...quote:
Tijd om te sexxen!quote:
Ja ik ga ook dromen! Trusten!quote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja ik vind alles overheersend niet echt doorsnee... Maar whatever, ik vind t allang best
Bef zequote:
Misschien wel samen puzzelen,quote:
Dat kost je nog wel evenquote:Op woensdag 14 december 2005 21:08 schreef _Cara_ het volgende:
ik ben er nog ff..
moet nog ff het vorige topic nalezen..
Heavy kost hoor...quote:Op woensdag 14 december 2005 21:08 schreef _Cara_ het volgende:
ik ben er nog ff..
moet nog ff het vorige topic nalezen..
Een typisch gevalletje van te veel info,quote:Op woensdag 14 december 2005 21:12 schreef _Cara_ het volgende:
Tjonge.. lees ik net de sluitpost van Joey...
Dat doet de deur dicht.!!
Ik kruip de bank op..met mn buikkrampen en zo.. trusten jongens..![]()
Buikkramp, koppijn, .....quote:Op woensdag 14 december 2005 21:12 schreef _Cara_ het volgende:
Truste alvast Caraquote:Op woensdag 14 december 2005 21:12 schreef _Cara_ het volgende:
rugpijn.. eigenlijk overal pijn... (sorry Frezer!!quote:Op woensdag 14 december 2005 21:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Buikkramp, koppijn, .....
Nog meer?
Massage nodig ??quote:Op woensdag 14 december 2005 21:15 schreef _Cara_ het volgende:
rugpijn.. eigenlijk overal pijn... (sorry Frezer!!)
![]()
quote:
Damn, ik heb net onze vriendschap beeïndigd vanmiddag...quote:Op woensdag 14 december 2005 21:20 schreef Mokster het volgende:
Zijn er hier nog vrienden die ik kan neuken?![]()
Zo diepgezonken dat je vrienden en sex moet zoeken op fok?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:20 schreef Mokster het volgende:
Moksquote:Op woensdag 14 december 2005 21:20 schreef Mokster het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:20 schreef Mokster het volgende:
Ja... erg he?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zo diepgezonken dat je vrienden en sex moet zoeken op fok?
Hij was ook voornamelijk bedoeld om de ingekakte discussie een beetje op te krikken!quote:Op woensdag 14 december 2005 21:23 schreef Frezer het volgende:
wat een reacties weer op één post, 4 op een rij voor Moks.
Het was wel hét moment om weer even in te loggenquote:Op woensdag 14 december 2005 21:23 schreef Frezer het volgende:
wat een reacties weer op één post, 4 op een rij voor Moks.
Ingekakt?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hij was ook voornamelijk bedoeld om de ingekakte discussie een beetje op te krikken!
Is dat zo... ik scande even snel en zag dat het over fietsen ging. Vandaar dus...quote:Op woensdag 14 december 2005 21:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ingekakt?
we hadden het net over cara de rooie doosje
quote:
Zou ik een smeuïg onderwerp als de fiets van Marc anders laten liggen?quote:
Absoluut! (en terecht)quote:Op woensdag 14 december 2005 21:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zou ik een smeuïg onderwerp als de fiets van Marc anders laten liggen?
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:20 schreef Godlike02 het volgende:
Ze heeft kerstslingers om
Zo opgelost voor je Cara!
Als niemand wil, dan biedt ik me wel aan als vrijwilliger . . .quote:Op woensdag 14 december 2005 21:20 schreef Mokster het volgende:
Bekijk de reacties... Trek maar een nummertje en sluit achteraan aan...quote:Op woensdag 14 december 2005 21:31 schreef ThunderChild het volgende:
Als niemand wil, dan biedt ik me wel aan als vrijwilliger . . .![]()
Dan lees je ook nog is traagquote:Op woensdag 14 december 2005 21:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Is dat zo... ik scande even snel en zag dat het over fietsen ging. Vandaar dus...
Bummerquote:Op woensdag 14 december 2005 21:33 schreef AirwiN het volgende:
Bekijk de reacties... Trek maar een nummertje en sluit achteraan aan...![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan lees je ook nog is traag
Maar dat bleek al uit je studieresultaten![]()
Het spijt me enorm.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je hebt zelfs lipje weg gejaagd![]()
Haal hem is terugquote:Op woensdag 14 december 2005 21:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het spijt me enorm.
Ik zal het nooit meer doen.![]()
Ah, gebeurt er hier al weer iets dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:58 schreef Mokster het volgende:
Mopje!!! Kom eens terug!!!
Godt voelt zich eenzaam...quote:Op woensdag 14 december 2005 21:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, gebeurt er hier al weer iets dan?
As je beetje door tikt welquote:Op woensdag 14 december 2005 21:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, gebeurt er hier al weer iets dan?
Dat wordt gesuggereerd, ja. Alhoewel dat momenteel een plaag schijnt te zijn onder de dames in de SC.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
As je beetje door tikt wel
Wist je al dat cara een rood doosje heeft?
Hou vast die gedachte!quote:Op woensdag 14 december 2005 22:06 schreef Breetai het volgende:
Die rooie dozen merk je idd wel aan de algehele stemming hiero.
Dat nog boven m'n winterdip. Het gaat weer geeeeweldig.
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat wordt gesuggereerd, ja. Alhoewel dat momenteel een plaag schijnt te zijn onder de dames in de SC.
Dat kan ook komen door de aanwezigheid van ene joey"quote:Op woensdag 14 december 2005 22:06 schreef Breetai het volgende:
Die rooie dozen merk je idd wel aan de algehele stemming hiero.
Dat nog boven m'n winterdip. Het gaat weer geeeeweldig.
Joey zorgt er tenminste voor dat we niet het hall, doei, ik heb koppijn gezeik elke dag hebben.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat kan ook komen door de aanwezigheid van ene joey""T
Haal hem terug danquote:Op woensdag 14 december 2005 22:15 schreef Mokster het volgende:
Ik mis Joey...
die komt zoquote:Op woensdag 14 december 2005 22:15 schreef Mokster het volgende:
Ik mis Joey...
Daar heb je er al 1 van in je bed?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:14 schreef Pheno het volgende:
Precies, dat gezeik over menstruatie hier op fok loopt de (spui) gaten uit
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:15 schreef Mokster het volgende:
Ik mis Joey...
quote:
Dat krijg je met dames onder één SC dak . . .quote:Op woensdag 14 december 2005 22:03 schreef Litpho het volgende:
Dat wordt gesuggereerd, ja. Alhoewel dat momenteel een plaag schijnt te zijn onder de dames in de SC.
zullen we gaan tossen?quote:
Helaas is mijn invloed op Joey non-existent...quote:Op woensdag 14 december 2005 22:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Haal hem terug dan
Deed je ook zo goed bij lipje
Joey komt op elke vrouw afquote:Op woensdag 14 december 2005 22:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Helaas is mijn invloed op Joey non-existent...
ja.. en jij was toch ook ongesteld... daar houdt ie wel vanquote:
Sinds wanneer kan ik dat zijn?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja.. en jij was toch ook ongesteld... daar houdt ie wel van
versieren->rimmen->neuken->oops baby->abortus. JoeyT in a nutshellquote:
De wetenschap is verder dan ik dachtquote:Op woensdag 14 december 2005 22:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan ik dat zijn?![]()
Ik begon ook al te zwetenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
De wetenschap is verder dan ik dacht![]()
Onmogelijkquote:Op woensdag 14 december 2005 22:28 schreef Mokster het volgende:
Ik ben bang dat ik niet vrouwelijk genoeg ben voor Joey
Meer dan 1?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
Voorzien van alle benodigde gaten...![]()
De abortus was doorgezet ??quote:Op woensdag 14 december 2005 22:24 schreef Pheno het volgende:
versieren->rimmen->neuken->oops baby->abortus. JoeyT in a nutshell
Eentje welquote:Op woensdag 14 december 2005 22:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
De abortus was doorgezet ??
Truste Bttdquote:Op woensdag 14 december 2005 22:36 schreef BreaktotheDance het volgende:
Dag allemaal
Ben er nog even, ik ga zo slapen
Jij ook?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:42 schreef Pheno het volgende:
Bis morgen!
Dat ik dit topic binne 4 minuten kon doorlopen zonder ook maar iets zinnigs op te merken eigenlijk.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:07 schreef Godlike02 het volgende:
Oi Bree
Heb je lopen lurken?
Wat viel je het meeste op?
Ik ben even naar beneden, sociaal doen enzoquote:
Vorige topic was inderdaad sterkerquote:Op woensdag 14 december 2005 22:43 schreef Breetai het volgende:
[..]
Dat ik dit topic binne 4 minuten kon doorlopen zonder ook maar iets zinnigs op te merken eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |