Nee anders zou ik mn duimen naar beneden doen... Duimen omhoog is positiefquote:Op woensdag 14 december 2005 16:27 schreef petitlapin het volgende:
[..]
stelt het een probleem om niet sociaal te doen ?
Oh ja? Laat mij dan de originele verpakkingen van die lampjes maar es zien!quote:Op woensdag 14 december 2005 16:41 schreef Mokster het volgende:
Jawel ! Het is een feit: Moks en Miesj hebben officieel de hoerigste kamer van de afdeling!
En alle lampjes voldoen geheel aan de "Richtlijnen kerstversiering Hoofdkantoor".
De CE-veiligheidsbladiebla-labels zitten er nog aan. Nu alleen hopen dat onze collega's er "geen last van hebben, anders is het lokatiemanagement genoodzaakt ons te verzoeken de kerstversiering te verwijderen."quote:Op woensdag 14 december 2005 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh ja? Laat mij dan de originele verpakkingen van die lampjes maar es zien!
En terecht!quote:Op woensdag 14 december 2005 16:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
Uiteraard alleen op kantoor. In mn huis hoef ik die shit niet.![]()
Allemaal moks dr schuldquote:Op woensdag 14 december 2005 17:14 schreef Mokster het volgende:
Dag Pheno!
De spanning stijgt...
http://www.nu.nl/news/642(...)_verkeerd_in%27.html
Alleen met vriendenquote:Op woensdag 14 december 2005 17:50 schreef QyRoZ het volgende:
Bah, neuken. Dat doe je toch niet?
Geniet er maar van. Volgend jaar ben je met z'n drietjes en zit je tussen de strontluiers . . .quote:Op woensdag 14 december 2005 16:16 schreef petitlapin het volgende:
ik sinds lang ook niet...normaal altijd in groep gevierd, maar dit jaar wordt het rustig thuis met z'n tweetjes ...
Ook goeiesavondsquote:
Leuk voor je. Komend weekend verhuizen ??quote:
De 21e.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:24 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ook goeiesavonds
[..]
Leuk voor je. Komend weekend verhuizen ??
Woordquote:Op woensdag 14 december 2005 19:08 schreef QyRoZ het volgende:
Dat, en dat Amersfoort zo kut is.
Of zodra ik het weer ga verkopen.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
Goede redenen ja, en het verven etc dus als je er al woont, moet prima kunnen
Dan ziet het er dus niet al te rot uit blijkbaarquote:
Okay. Doei.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:21 schreef Pappie_Culo het volgende:
neuken... wel trek in maar zit er vanavond effe niet in. Met een beetje mazzel volgende week weer. Zonder rubbertje natuurlijk.
Het is goed onderhouden. Goed genoeg. Likje verf hier, daar. Toch geen geld voor verbouwing.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ziet het er dus niet al te rot uit blijkbaar![]()
Das helemaal goed dan toch. Weinig aan te doen, dus minder kostenquote:Op woensdag 14 december 2005 19:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het is goed onderhouden. Goed genoeg. Likje verf hier, daar. Toch geen geld voor verbouwing.
Zijn we nou geen vrienden voor het leven?quote:
Herkenbaar?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:02 schreef _Cara_ het volgende:
Goedenavond... wat een pakkende TT weer..![]()
Tot 1 uur uitgeslapenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:10 schreef _Cara_ het volgende:
Wat heb je met je vrije dag gedaan vandaag marc?
Nee.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot 1 uur uitgeslapenen verder weinig eigenlijk.
oh ja, mijn naar de fietsenmaker geweest om te horen dat het nu echt over ismijn fiets is zo goed als overleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |