Dit is gewoon een of andere creatieve vorm van doubledaten denk ik.quote:
Joey doet een dansje... Tralalalalalaaaquote:Op woensdag 14 december 2005 15:57 schreef Pheno het volgende:
Singles are taking over!
Nope, doe mij maar vriendinnen!quote:
Je bent getrouwdquote:Op woensdag 14 december 2005 15:57 schreef Pheno het volgende:
Singles are taking over!
ben d'r wel hoorquote:
Shit, wie moet ik dan zelfmoordneigingen geven...quote:
shit...quote:
Ze ligt nu met oud en nieuw naast een sinaasappelquote:Op woensdag 14 december 2005 16:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Shit, wie moet ik dan zelfmoordneigingen geven...
Is ze met dr sinaasappel bezig (singles humor, goeie ouwe tijd)
Dan kunnen singles de boel nog wel overnemen.quote:
Hij is wat oranje uitgeslagenquote:Op woensdag 14 december 2005 16:07 schreef petitlapin het volgende:
gaat ynske nieuwjaar met haar vriend vieren of zo en stelt dat een probleem
Plato is niet uitgenodigd omdat haar (al dan niet verzonnen) vriendje dat niet op prijs steltquote:Op woensdag 14 december 2005 16:07 schreef petitlapin het volgende:
ik ga nietsquote:Op woensdag 14 december 2005 16:07 schreef petitlapin het volgende:
Dan nodig jij plato toch uit?quote:Op woensdag 14 december 2005 16:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Plato is niet uitgenodigd omdat haar (al dan niet verzonnen) vriendje dat niet op prijs stelt
quote:Op woensdag 14 december 2005 16:12 schreef Mokster het volgende:
Hmm... TT duidt op orgie.
quote:
Vrienden worden?quote:Op woensdag 14 december 2005 16:12 schreef Mokster het volgende:
Hmm... TT duidt op orgie.
geen plannen om nieuwjaar te vieren ?quote:Op woensdag 14 december 2005 16:09 schreef Ynske het volgende:
ik ga niets
waarschijnlijk ben ik dan bij hem
maar t verbaast me niets als ik ziek in bed lig net als de afgelopen 3 jaar
verzonnen
Zoals mokster al indirect suggereert, dat wordt een orgie met stelletjes... Plato heeft t niet op stelletjesquote:
plannen, nog nietquote:Op woensdag 14 december 2005 16:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
geen plannen om nieuwjaar te vieren ?
ik sinds lang ook niet...normaal altijd in groep gevierd, maar dit jaar wordt het rustig thuis met z'n tweetjes ...
Voor, tijdens en / of na?quote:Op woensdag 14 december 2005 16:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dan kunnen we gezellig samen drinken!![]()
Zeur nou eens niet zo gozer...quote:
Wat een instellingquote:Op woensdag 14 december 2005 16:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
plannen, nog niet
ligt aan werk etc
meestal ben ik ziek rond die tijd, dus moeite om t in bed door te brengen heb ik niet
Iig niet over vrienden en sex...quote:Op woensdag 14 december 2005 16:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Vertel... Waar had jij het liever over willen hebben?
Alles behalve sex?quote:Op woensdag 14 december 2005 16:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Vertel... Waar had jij het liever over willen hebben?
Goed excuus om maar niet sociaal te hoeven doenquote:Op woensdag 14 december 2005 16:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat een instelling![]()
Jezelf ziek praten ofzo![]()
Zo ben je zeker ziek dan
Jaja, eerst ermee neuken, daarna werden het pas vrienden en met vrienden drink je alleen maar...quote:
Lijkt er wel op jaquote:Op woensdag 14 december 2005 16:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Goed excuus om maar niet sociaal te hoeven doen![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jaja, eerst ermee neuken, daarna werden het pas vrienden en met vrienden drink je alleen maar...![]()
Ik doe net of ik dat niet heb gelezen...![]()
Als ik een vriendin had, dan zou ik oud en nieuw ook alleen met haar vuurwerk afsteken. Ook een sociaal gebeurenquote:
stelt het een probleem om niet sociaal te doen ?quote:Op woensdag 14 december 2005 16:22 schreef JoeyT het volgende:
Goed excuus om maar niet sociaal te hoeven doen![]()
Bij deze beeïndig ik dan onze vriendschap!quote:
ach moks geef maar toe, je vind t allang leukquote:
Wat zeur je nou... Ik steeks zelfs mn duimen voor je opquote:Op woensdag 14 december 2005 16:27 schreef Ynske het volgende:
joey ga jezelf irriteren en hou op met steeds over alles wat ik zeg of doe te zeiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |