Dat wordt gesuggereerd, ja. Alhoewel dat momenteel een plaag schijnt te zijn onder de dames in de SC.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
As je beetje door tikt wel
Wist je al dat cara een rood doosje heeft?
Hou vast die gedachte!quote:Op woensdag 14 december 2005 22:06 schreef Breetai het volgende:
Die rooie dozen merk je idd wel aan de algehele stemming hiero.
Dat nog boven m'n winterdip. Het gaat weer geeeeweldig.
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat wordt gesuggereerd, ja. Alhoewel dat momenteel een plaag schijnt te zijn onder de dames in de SC.
Dat kan ook komen door de aanwezigheid van ene joey"quote:Op woensdag 14 december 2005 22:06 schreef Breetai het volgende:
Die rooie dozen merk je idd wel aan de algehele stemming hiero.
Dat nog boven m'n winterdip. Het gaat weer geeeeweldig.
Joey zorgt er tenminste voor dat we niet het hall, doei, ik heb koppijn gezeik elke dag hebben.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat kan ook komen door de aanwezigheid van ene joey""T
Haal hem terug danquote:Op woensdag 14 december 2005 22:15 schreef Mokster het volgende:
Ik mis Joey...
die komt zoquote:Op woensdag 14 december 2005 22:15 schreef Mokster het volgende:
Ik mis Joey...
Daar heb je er al 1 van in je bed?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:14 schreef Pheno het volgende:
Precies, dat gezeik over menstruatie hier op fok loopt de (spui) gaten uit
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:15 schreef Mokster het volgende:
Ik mis Joey...
quote:
Dat krijg je met dames onder één SC dak . . .quote:Op woensdag 14 december 2005 22:03 schreef Litpho het volgende:
Dat wordt gesuggereerd, ja. Alhoewel dat momenteel een plaag schijnt te zijn onder de dames in de SC.
zullen we gaan tossen?quote:
Helaas is mijn invloed op Joey non-existent...quote:Op woensdag 14 december 2005 22:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Haal hem terug dan
Deed je ook zo goed bij lipje
Joey komt op elke vrouw afquote:Op woensdag 14 december 2005 22:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Helaas is mijn invloed op Joey non-existent...
ja.. en jij was toch ook ongesteld... daar houdt ie wel vanquote:
Sinds wanneer kan ik dat zijn?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja.. en jij was toch ook ongesteld... daar houdt ie wel van
versieren->rimmen->neuken->oops baby->abortus. JoeyT in a nutshellquote:
De wetenschap is verder dan ik dachtquote:Op woensdag 14 december 2005 22:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan ik dat zijn?![]()
Ik begon ook al te zwetenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
De wetenschap is verder dan ik dacht![]()
Onmogelijkquote:Op woensdag 14 december 2005 22:28 schreef Mokster het volgende:
Ik ben bang dat ik niet vrouwelijk genoeg ben voor Joey
Meer dan 1?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
Voorzien van alle benodigde gaten...![]()
De abortus was doorgezet ??quote:Op woensdag 14 december 2005 22:24 schreef Pheno het volgende:
versieren->rimmen->neuken->oops baby->abortus. JoeyT in a nutshell
Eentje welquote:Op woensdag 14 december 2005 22:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
De abortus was doorgezet ??
Truste Bttdquote:Op woensdag 14 december 2005 22:36 schreef BreaktotheDance het volgende:
Dag allemaal
Ben er nog even, ik ga zo slapen
Jij ook?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:42 schreef Pheno het volgende:
Bis morgen!
Dat ik dit topic binne 4 minuten kon doorlopen zonder ook maar iets zinnigs op te merken eigenlijk.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:07 schreef Godlike02 het volgende:
Oi Bree
Heb je lopen lurken?
Wat viel je het meeste op?
Ik ben even naar beneden, sociaal doen enzoquote:
Vorige topic was inderdaad sterkerquote:Op woensdag 14 december 2005 22:43 schreef Breetai het volgende:
[..]
Dat ik dit topic binne 4 minuten kon doorlopen zonder ook maar iets zinnigs op te merken eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |