Misschien wel samen puzzelen,quote:
Dat kost je nog wel evenquote:Op woensdag 14 december 2005 21:08 schreef _Cara_ het volgende:
ik ben er nog ff..
moet nog ff het vorige topic nalezen..
Heavy kost hoor...quote:Op woensdag 14 december 2005 21:08 schreef _Cara_ het volgende:
ik ben er nog ff..
moet nog ff het vorige topic nalezen..
Een typisch gevalletje van te veel info,quote:Op woensdag 14 december 2005 21:12 schreef _Cara_ het volgende:
Tjonge.. lees ik net de sluitpost van Joey...
Dat doet de deur dicht.!!
Ik kruip de bank op..met mn buikkrampen en zo.. trusten jongens..![]()
Buikkramp, koppijn, .....quote:Op woensdag 14 december 2005 21:12 schreef _Cara_ het volgende:
Truste alvast Caraquote:Op woensdag 14 december 2005 21:12 schreef _Cara_ het volgende:
rugpijn.. eigenlijk overal pijn... (sorry Frezer!!quote:Op woensdag 14 december 2005 21:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Buikkramp, koppijn, .....
Nog meer?
Massage nodig ??quote:Op woensdag 14 december 2005 21:15 schreef _Cara_ het volgende:
rugpijn.. eigenlijk overal pijn... (sorry Frezer!!)
![]()
quote:
Damn, ik heb net onze vriendschap beeïndigd vanmiddag...quote:Op woensdag 14 december 2005 21:20 schreef Mokster het volgende:
Zijn er hier nog vrienden die ik kan neuken?![]()
Zo diepgezonken dat je vrienden en sex moet zoeken op fok?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:20 schreef Mokster het volgende:
Moksquote:Op woensdag 14 december 2005 21:20 schreef Mokster het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:20 schreef Mokster het volgende:
Ja... erg he?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zo diepgezonken dat je vrienden en sex moet zoeken op fok?
Hij was ook voornamelijk bedoeld om de ingekakte discussie een beetje op te krikken!quote:Op woensdag 14 december 2005 21:23 schreef Frezer het volgende:
wat een reacties weer op één post, 4 op een rij voor Moks.
Het was wel hét moment om weer even in te loggenquote:Op woensdag 14 december 2005 21:23 schreef Frezer het volgende:
wat een reacties weer op één post, 4 op een rij voor Moks.
Ingekakt?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hij was ook voornamelijk bedoeld om de ingekakte discussie een beetje op te krikken!
Is dat zo... ik scande even snel en zag dat het over fietsen ging. Vandaar dus...quote:Op woensdag 14 december 2005 21:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ingekakt?
we hadden het net over cara de rooie doosje
quote:
Zou ik een smeuïg onderwerp als de fiets van Marc anders laten liggen?quote:
Absoluut! (en terecht)quote:Op woensdag 14 december 2005 21:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zou ik een smeuïg onderwerp als de fiets van Marc anders laten liggen?
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:20 schreef Godlike02 het volgende:
Ze heeft kerstslingers om
Zo opgelost voor je Cara!
Als niemand wil, dan biedt ik me wel aan als vrijwilliger . . .quote:Op woensdag 14 december 2005 21:20 schreef Mokster het volgende:
Bekijk de reacties... Trek maar een nummertje en sluit achteraan aan...quote:Op woensdag 14 december 2005 21:31 schreef ThunderChild het volgende:
Als niemand wil, dan biedt ik me wel aan als vrijwilliger . . .![]()
Dan lees je ook nog is traagquote:Op woensdag 14 december 2005 21:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Is dat zo... ik scande even snel en zag dat het over fietsen ging. Vandaar dus...
Bummerquote:Op woensdag 14 december 2005 21:33 schreef AirwiN het volgende:
Bekijk de reacties... Trek maar een nummertje en sluit achteraan aan...![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan lees je ook nog is traag
Maar dat bleek al uit je studieresultaten![]()
Het spijt me enorm.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je hebt zelfs lipje weg gejaagd![]()
Haal hem is terugquote:Op woensdag 14 december 2005 21:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het spijt me enorm.
Ik zal het nooit meer doen.![]()
Ah, gebeurt er hier al weer iets dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:58 schreef Mokster het volgende:
Mopje!!! Kom eens terug!!!
Godt voelt zich eenzaam...quote:Op woensdag 14 december 2005 21:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, gebeurt er hier al weer iets dan?
As je beetje door tikt welquote:Op woensdag 14 december 2005 21:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, gebeurt er hier al weer iets dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |