Geen tijd in stoppen... Het is zinloos...quote:
Zinnige vraag zinnige vraag... Ik stel voor om er 1 van een junk te kopen op A'dam centraalquote:Op woensdag 14 december 2005 20:16 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Arme fiets..god hebbe zijn ziel..![]()
Jij doet toch veel per fiets.. en nu? nieuwe kopen dan maar?
Ik heb niemand zijn zielquote:Op woensdag 14 december 2005 20:16 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
En ze proberen elkaar geen eens te versierenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Geen tijd in stoppen... Het is zinloos...
Prettig als die 2 laat op de avond aant woord zijn... Makkelijk in slaap vallen![]()
Heb uitgerekend dat ik met deze in 3,5 jaar ruim 13.000 km moet hebben gefietst.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:16 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Werkschuw tuig.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot 1 uur uitgeslapenen verder weinig eigenlijk.
oh ja, mijn naar de fietsenmaker geweest om te horen dat het nu echt over ismijn fiets is zo goed als overleden
Dan zou t nog leuk zijn om te lezen...quote:Op woensdag 14 december 2005 20:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En ze proberen elkaar geen eens te versieren![]()
Das een hele hoop op de fietsquote:Op woensdag 14 december 2005 20:25 schreef Godlike02 het volgende:
13000?
Dat heb ik in 6 maanden gedaan
Nogmaals: Junk 25 eu!quote:Op woensdag 14 december 2005 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus ja, ik zal een nieuwe moeten hebben, alleen zijn die dingen zo duur![]()
wat een idee om dat uit te rekenen.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
Heb uitgerekend dat ik met deze in 3,5 jaar ruim 13.000 km moet hebben gefietst.
Dus ja, ik zal een nieuwe moeten hebben, alleen zijn die dingen zo duur![]()
Wow t is maar waar je onder de indruk van kan zijnquote:Op woensdag 14 december 2005 20:28 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
wat een idee om dat uit te rekenen.. ik krijg op het moment nog geen 1 en 1 bij elkaar.geteld... heb een knallende hoofdpijn..
gemiddeld zo'n 10 km per dag.. dat doe ik zo ongeveer met de auto...quote:
* marc geeft paracetamolletjequote:Op woensdag 14 december 2005 20:28 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
wat een idee om dat uit te rekenen.. ik krijg op het moment nog geen 1 en 1 bij elkaar.geteld... heb een knallende hoofdpijn..
Vast weer een loze belofte van een nep figuurquote:Op woensdag 14 december 2005 20:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Voor deze opmerking zal je je leven lang vrijgezel blijven!![]()
Dit wordt steeds beter... Mn hoofdje begint te knikkebollen...quote:Op woensdag 14 december 2005 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
* marc geeft paracetamolletje
Rekenen is wel makkelijk hoor, heb er zo'n kmtellertje op zitten dus weet wat ik per maand/jaar ongeveer fiets.
Ga jij eens voor de spiegel staan en kijk wat er op je voorhoofd staat geschreven....(verveel-oor!!)quote:Op woensdag 14 december 2005 20:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wow t is maar waar je onder de indruk van kan zijn![]()
Eerste gedeelte:quote:Op woensdag 14 december 2005 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
* marc geeft paracetamolletje
Rekenen is wel makkelijk hoor, heb er zo'n kmtellertje op zitten dus weet wat ik per maand/jaar ongeveer fiets.
Zegt de man met de kilometerteller...quote:Op woensdag 14 december 2005 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vast weer een loze belofte van een nep figuur![]()
Truste dan maarquote:Op woensdag 14 december 2005 20:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dit wordt steeds beter... Mn hoofdje begint te knikkebollen...
Nou we zijn al weer flink onderwegquote:Op woensdag 14 december 2005 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vast weer een loze belofte van een nep figuur![]()
Bij een pakje boter, gratis erbij gekregen..quote:Op woensdag 14 december 2005 20:30 schreef Godlike02 het volgende:
Ze geven ook iedereen een rijbewijs![]()
jullie passen echt bij mekaarquote:Op woensdag 14 december 2005 20:31 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ga jij eens voor de spiegel staan en kijk wat er op je voorhoofd staat geschreven....(verveel-oor!!)
Oh ja, zo'n autoding heb ik ook nog, kopen?quote:
Ik heb er al genoegquote:Op woensdag 14 december 2005 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh ja, zo'n autoding heb ik ook nog, kopen?
Ik vroeg het me ook al afquote:Op woensdag 14 december 2005 20:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
jullie passen echt bij mekaar
WTF is een verveel-oorZeker boers dialect?
Das wel weer jaquote:Op woensdag 14 december 2005 20:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nou we zijn al weer flink onderweg![]()
Ga voor de spiegel staan en kijk !! wat zie je?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:33 schreef JoeyT het volgende:
WTF is een verveel-oorZeker boers dialect?
tjezus.. nog nooit van gehoord? een vervelend iemand.. bedoel ik dan..quote:
Een verveel-oorquote:Op woensdag 14 december 2005 20:36 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ga voor de spiegel staan en kijk !! wat zie je?![]()
Ow laat maar, ik wil geeneens je antwoord weten..
Nee dat kennen we niet in de randstadquote:Op woensdag 14 december 2005 20:37 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
tjezus.. nog nooit van gehoord? een vervelend iemand.. bedoel ik dan..
Van een vervelend iemand hebben we allemaal vast wel eens gehoord, alleen de term die jij ervoor gebruikte, sorry maar nee (en dan ben ik ook nog soort van ex-brabo ook)quote:Op woensdag 14 december 2005 20:37 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ah .. ok en hoe noemen jullie een vervelend iemand dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:37 schreef Godlike02 het volgende:
Nee dat kennen we niet in de randstad
Aah ok... Nee zo praten ze niet in het westen... Hier zeggen we gewoon tering lijerquote:Op woensdag 14 december 2005 20:37 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
dan zal het wel eigen fabrikaat van mij zijn...quote:Op woensdag 14 december 2005 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van een vervelend iemand hebben we allemaal vast wel eens gehoord, alleen de term die jij ervoor gebruikte, sorry maar nee (en dan ben ik ook nog soort van ex-brabo ook)
Daar zijn een hoop termen voor, meestal niet echt netjesquote:Op woensdag 14 december 2005 20:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ah .. ok en hoe noemen jullie een vervelend iemand dan?
Nee ze houdt tquote:Op woensdag 14 december 2005 20:41 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al abortus af?
Yep!quote:Op woensdag 14 december 2005 20:41 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al abortus af?
Jij stouterd!quote:Op woensdag 14 december 2005 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zijn een hoop termen voor, meestal niet echt netjes![]()
Ik ga niet om met vervelende mensenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ah .. ok en hoe noemen jullie een vervelend iemand dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |