abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33072496
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:41 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat is toch meer de Washington Times.
vroeger zeker, maar de Post heeft de laatste jaren een duidelijke stap gezet door steeds meer conservatieve commentatoren aan te stellen en sterker een libertarisch beeld te promoten....
het is zeker niet meer de links-liberale krant die in de 70'er was
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_33072615
Het gaat niet de goede kant op met Iran. Ach ja, dat kan ik van de rest van de wereld ook wel zeggen. De wereld gaat naar de klote! Net nu ik er woon. Hiep hoi!

pi_33072918
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:50 schreef -Wolf- het volgende:

Ach ja, dat kan ik van de rest van de wereld ook wel zeggen.
enkel Khadaffi valt van de arabische leiders nog een beetje positief en betrouwbaar op, geen lakei van de Vs, maar evenmin een doorgeslagen religieuze fanaat of martel-overheid (die dan weer deels in opdracht vand e VS martelen, zoals Syrie in de Far-Filastin-gevangenis) ....

Dat zouden ze in de 80'er ook nooit hebben kunnen bedenken, dat men ooit nog eens naar Khadaffi zou gaan kijken als enige beetje zinnige en redelijk overkomende arabische leider
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_33073848
Dit hoort allemaal bij de smerige politieke spel die door veel landen wordt gespeeld.

De ene land doet het openlijk en windt er geen doekjes om (Iran) en de ander doet het sneaky en met veel leugens (Amerika) bijvoorbeeld. Alleen nemen we het een westers land minder kwalijk dan van een land uit het midden-oosten, zelfs als het duidelijk is dat er opzet in het spel is. Uiteindelijk is onze keuze belangrijk. Pikken we het of niet? We leven dacht ik toch in een democratie? Kan het volk van Amerika daar niets aan doen? Zij hadden toch een andere president kunnen kiezen? Maar die Iraanse President die roept maar wat, dat is zijn mening, maar hij houdt wel zijn handen thuis.

Saddam bijvoorbeeld was een beest, een dictator, maar ondertussen zijn er al meer dan 30.000 Irakezen omgekomen onder het mom van een preventieve oorlog (ach dat hoort erbij) . Democratie is onzin. De meerderheid (het domme volk) regeert.

Laat die Iraanse President zeggen wat ie wil, anders is Van Gogh ook te ver gegaan, denk ik dan.
pi_33074140
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:02 schreef RM-rf het volgende:

[..]

enkel Khadaffi valt van de arabische leiders nog een beetje positief en betrouwbaar op, geen lakei van de Vs, maar evenmin een doorgeslagen religieuze fanaat of martel-overheid (die dan weer deels in opdracht vand e VS martelen, zoals Syrie in de Far-Filastin-gevangenis) ....

Dat zouden ze in de 80'er ook nooit hebben kunnen bedenken, dat men ooit nog eens naar Khadaffi zou gaan kijken als enige beetje zinnige en redelijk overkomende arabische leider
Toen zag ik hem reeds als een zinnig leider hoor. Heb zelfs zijn groene boekje gelezen.

Hij hield de religieuze fanaten in bedwang en bouwde geen paleizen voor zichzelf. Beperkte zich tot één vrouw en had geadopteerde kinderen.
Z'n keuze voor vrouwelijke lijfwachten contrasteerde mooi met bvb Saudi-Arabië, waar vrouwen niet eens met de auto mogen rijden.
  woensdag 14 december 2005 @ 16:02:18 #76
130081 manou
me love me boyfriend
pi_33074360
het wordt echt tijd voor een bom op iran!!
pi_33074396
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:40 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Gelukkig zijn dit soort uitspraken strafbaar.
Het is gewoon walgelijk om de overlevenden ook nog eens in de grond te trappen met dit soort populistisch geblaat op nota bene een staatstelevisie.
Eh? Welk recht wil je toepassen op de Iraanse president? Onder het Iraanse recht zal dit wel geen strafbare gedraging opleveren.
pi_33076535
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:41 schreef Ylias het volgende:
Dit hoort allemaal bij de smerige politieke spel die door veel landen wordt gespeeld.

De ene land doet het openlijk en windt er geen doekjes om (Iran) en de ander doet het sneaky en met veel leugens (Amerika) bijvoorbeeld. Alleen nemen we het een westers land minder kwalijk dan van een land uit het midden-oosten, zelfs als het duidelijk is dat er opzet in het spel is. Uiteindelijk is onze keuze belangrijk. Pikken we het of niet? We leven dacht ik toch in een democratie? Kan het volk van Amerika daar niets aan doen? Zij hadden toch een andere president kunnen kiezen? Maar die Iraanse President die roept maar wat, dat is zijn mening, maar hij houdt wel zijn handen thuis.

Saddam bijvoorbeeld was een beest, een dictator, maar ondertussen zijn er al meer dan 30.000 Irakezen omgekomen onder het mom van een preventieve oorlog (ach dat hoort erbij) . Democratie is onzin. De meerderheid (het domme volk) regeert.

Laat die Iraanse President zeggen wat ie wil, anders is Van Gogh ook te ver gegaan, denk ik dan.
Dus ook geen enkel probleem als Bush in zijn volgende State of the Union aangeeft Iran te willen nuken? Iedereen mag immers alles zeggen?
pi_33078306
quote:
Op woensdag 14 december 2005 16:03 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Eh? Welk recht wil je toepassen op de Iraanse president? Onder het Iraanse recht zal dit wel geen strafbare gedraging opleveren.
ik heb 5 regels onder mijn oorspronkelijke post al gezegd dat ik het woordje "hier" even vergeten was
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_33078681
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat doet iedereen weer apatisch zeg. In het kader van "de vrijheid van meningsuiting" mag hij dit toch wel zeggen. De holocaust heeft wel degelijk plaatsgevonden, geen discussie over mogelijk, hoogstens kan men het aantal slachoffers in twijfel trekken, maar dat is in principe irrelevant. Toch kan men niet ontkennen dat een grote groep dat hele holocaust gebeuren tot op de bodem hebben uitgemelkt. Er zijn "joden" die hier nog steeds (financieel) voordeel van trekken door telkens weer in de slachtoffer rol te duiken, en eigenlijk is dat best wel ziek als je ziet hoe die mensen tussen 40-45 een gruwelijke gasbare dood zijn gestorven, mensonterend als je het mij vraagt.

²
Die Mahmoud Ahmadinejad staat gewoon een eind te liegen:
quote:
De holocaust (jodenvernietiging in de Tweede Wereldoorlog) is een "mythe"
Of is liegen ook een vorm van vrijheid van meningsuiting?

[ Bericht 3% gewijzigd door kLowJow op 14-12-2005 20:37:17 ]
pi_33079984
Over leugens gesproken:
9-11
7-7 London
Aanslagen Madrid
Aanslagen Amman
Aanslag Hariri (Syrië)
Al-Qai’da en de hele ‘War on Terror’

Allemaal net zulke grote leugens
pi_33080022
Moet kunnen.
pi_33080161
Paar quotes van nu.nl
quote:
De Duitse regering heeft woensdag opgeroepen Iran internationaal te berispen wegens de uitlatingen van Ahmadinejad. Bondskanselier Angela Merkel noemde de uitlatingen "onbegrijpelijk".
Vraag ik me dus af hoe die Ahmadinejad dan tegen Duitsland aankijkt. Medelijden omdat zij de holocaust wel 'erkennen', als daders in het hele verhaal? Ik wil dan eigenlijk wel meer weten... kunnen we misschien nog lachen.
quote:
Eerder deze maand zei hij dat er maar een joodse staat op het grondgebied van Oostenrijk of Duitsland moet komen als deze landen zich verantwoordelijk voelen voor genocide op de joden tijdens de Tweede Wereldoorlog.
Afgezien van de boodschapper... Toch best iets voor te zeggen. In ieder geval niet Palestina. Echt bijster handig is het allemaal niet geregeld 60 jaar geleden. Maar nu een beetje laat.
quote:
Woensdag opteerde hij voor het nog veel verder weg gelegen Canada of Alaska
Radicalisering... Mahmoud A.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_33080345
Ik sluit trouwens niet uit dat zijn woorden weer heel erg zijn opgeblazen.
pi_33080383
Ja een hoop dingen worden opgeblazen tegenwoordig
pi_33080471
lijkt ayaan wel elke week moet hij om zich heen trappen om populair te blijven
  woensdag 14 december 2005 @ 20:32:41 #87
125291 1603
Op z'n Wiegels
pi_33084936
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:32 schreef dVTB het volgende:
Inhoudelijk hoef je natuurlijk niet over de holocaust te discussiëren. Ik wil maar één ding kwijt: ik heb zelden zo'n openlijke sollicatie gezien om door de VS te worden binnengevallen dan die van Ahmadinejad. Je zou haast gaan denken dat -ie bewust loopt te stoken omdat -ie daar op uit is.
Dat is hij ook. Hij is namelijk gekozen omdat hij wel even een eind zou maken aan d corruptie van de oude garde en omdat hij de positie van de armen zou verbeteren. Aangezien hij dat helemaal niet waar kan maken heeft hij een internationale crisis nodig. In tijd van oorlog ga je tenslotte achter de president staan. Da's logisch. Steun van de middenklasse en de elite heeft hij amper, maar zodra hij zichzelf in de underdog positie manoevreert en het tegen eender welke vijand gaat profileren als redder des vaderlands kan dat wel eens veranderen. Doet hij dat niet, dan moet hij gaan uitleggen waarom de armen nog steeds arm zijn en de elite nog steeds corrupt. En dan is hij zijn macht kwijt.

Ik denk dat hij ook hoopt op een incident met wat triggerhappy amerikanen. Men kan hem geen groter plezier doen.
pi_33085086
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:00 schreef pijplijnistan het volgende:
Over leugens gesproken:
9-11
7-7 London
Aanslagen Madrid
Aanslagen Amman
Aanslag Hariri (Syrië)

en de andere aanslagen dan ? Aanslagen Bali Casa etc.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_33085099
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:01 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat is hij ook. Hij is namelijk gekozen omdat hij wel even een eind zou maken aan d corruptie van de oude garde en omdat hij de positie van de armen zou verbeteren. Aangezien hij dat helemaal niet waar kan maken heeft hij een internationale crisis nodig. In tijd van oorlog ga je tenslotte achter de president staan. Da's logisch. Steun van de middenklasse en de elite heeft hij amper, maar zodra hij zichzelf in de underdog positie manoevreert en het tegen eender welke vijand gaat profileren als redder des vaderlands kan dat wel eens veranderen. Doet hij dat niet, dan moet hij gaan uitleggen waarom de armen nog steeds arm zijn en de elite nog steeds corrupt. En dan is hij zijn macht kwijt.
Ik denk dat hij ook hoopt op een incident met wat triggerhappy amerikanen. Men kan hem geen groter plezier doen.
Het vetgedrukte stukje kan natuurlijk ook slaan op Bush
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_33085462
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:06 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Het vetgedrukte stukje kan natuurlijk ook slaan op Bush
Dat klopt. Of op Margaret Thatcher tijdens de Falkland oorlog.
pi_33086520
Het wordt weer eens hoog tijd dat Israel gaat laten zien wat ze in haar mars heeft. Een dikke vette atoombom op[ die Iraanse geitenneukers.
pi_33086585
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:38 schreef Frances het volgende:
Het wordt weer eens hoog tijd dat Israel gaat laten zien wat ze in haar mars heeft. Een dikke vette atoombom op[ die Iraanse geitenneukers.
met miljoenen doden als gevolg he

totaal geen respect voor mensenlevens dat dacht hitler ook
pi_33086894
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:11 schreef Chriz2k het volgende:
Ik sluit trouwens niet uit dat zijn woorden weer heel erg zijn opgeblazen.
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:12 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ja een hoop dingen worden opgeblazen tegenwoordig
Inderdaad Iran en Syrie zijn de motor achter veel terroristen
pi_33086945
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:40 schreef Meki het volgende:

[..]

met miljoenen doden als gevolg he

totaal geen respect voor mensenlevens dat dacht hitler ook
Ach, gewoon doen en daarna keihard ontkennen. 'Atoombom, wij? Nee hoor, echt niet. Een mythe, ik zeg je, een mythe'.
Big dick.
  woensdag 14 december 2005 @ 22:49:10 #96
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_33086991
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:00 schreef pijplijnistan het volgende:
Over leugens gesproken:
9-11
7-7 London
Aanslagen Madrid
Aanslagen Amman
Aanslag Hariri (Syrië)

Dus als ik het goed begrijp staan de Twin Towers er nog..

We kunnen natuurlijk alles wel in twijfel gaan trekken, van de holocaust tot de terreuraanslagen aan toe. Maar wat is dan wél echt gebeurd?
The End Times are wild
pi_33087004
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:47 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Ach, gewoon doen en daarna keihard ontkennen. 'Atoombom, wij? Nee hoor, echt niet. Een mythe, ik zeg je, een mythe'.
jij lijkt net als Iran he
  woensdag 14 december 2005 @ 22:50:57 #98
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33087073
Goh, een achterlijke president, dat wisten we nog niet dat hij dat was .

Nu moeten we het hele land nuken en overnemen .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 14 december 2005 @ 22:54:55 #99
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_33087211
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:39 schreef RM-rf het volgende:
Feitelijk is de democratie in Iran niet op een slechter, mogelijk zelfs beter peil dan bv amerikaanse bondgenoot-staten als Egypte (waar gelijktijdig als met de laatste verkiezingen in Iran, de huidige egyptische regering met 80% de verkiezing won), Saoedie Arabie of Marokko.
lees bv dt artikel in de Washington post (toch een bolwerk van neo-conservatieve amerikanen):
http://www.washingtonpost(...)59941-2004Oct24.html
En als Iran nu, op volstrekt democratische wijze, besluit om kernwapens te ontwikkelen en deze in te zetten tegen Israël? Heeft Israël dan geen recht meer om zich te verdedigen? Het zijn immers democratische kernwapens! Het wel of geen democratie zijn van Iran is helemaal niet van belang in casu een mogelijke tegenactie.
The End Times are wild
pi_33093554
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:22 schreef more het volgende:

[..]

BRON

Ziek! Ik vraag mij af hoe lang het nog duurt voordat Iran aangevallen wordt.
Liever gisteren dan vandaag nog. Ik vind het dan ook heel jammer dat Irak aangevallen werd en Iran niet, de laatste is veel gevaarlijker. Als Bush morgen Irak zou aanvallen zonder schijnheilige reden zoals bij Irak, gewoon recht-voor-z'n-raap "we're gonna get those fundamentalistic pigs and make that sandbox OURS!" dan meldde ik me meteen aan als ik daar het VS staatsburgerschap mee kon verdienen.

Die lui daar zijn gewoon geschift. Maar ik hoop dat deze meneer Mujahablahlaghalalala veel van dit soort uitspraken doet, des te eerder gebeurt er iets. Israel acht ik ook wel in staat om die primitievelingen van de aardbodem te vegen als het nodig is. Don't fuck with the Jewish state
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_33093627
quote:
Op donderdag 15 december 2005 03:08 schreef StefanP het volgende:

[..]

Liever gisteren dan vandaag nog. Ik vind het dan ook heel jammer dat Irak aangevallen werd en Iran niet, de laatste is veel gevaarlijker. Als Bush morgen Irak zou aanvallen zonder schijnheilige reden zoals bij Irak, gewoon recht-voor-z'n-raap "we're gonna get those fundamentalistic pigs and make that sandbox OURS!" dan meldde ik me meteen aan als ik daar het VS staatsburgerschap mee kon verdienen.

Die lui daar zijn gewoon geschift. Maar ik hoop dat deze meneer Mujahablahlaghalalala veel van dit soort uitspraken doet, des te eerder gebeurt er iets. Israel acht ik ook wel in staat om die primitievelingen van de aardbodem te vegen als het nodig is. Don't fuck with the Jewish state
Misschien waren al die uitspraken over "axis of evil" de reden voor 9/11
pi_33093676
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:54 schreef LXIV het volgende:

[..]

En als Iran nu, op volstrekt democratische wijze, besluit om kernwapens te ontwikkelen en deze in te zetten tegen Israël? Heeft Israël dan geen recht meer om zich te verdedigen? Het zijn immers democratische kernwapens! Het wel of geen democratie zijn van Iran is helemaal niet van belang in casu een mogelijke tegenactie.
Drogreden. De bevolking van een democratische staat draagt meer verantwoordelijkheid voor de acties van zijn leiders dan de bevolking van een dictatuur.
Het doden van Israëlische burgers kan je dus gemakkelijker verdedigen dan het doden van bijvoorbeeld Irakezen.
pi_33098480
Iran was ooit een democratie... tot wij ons er mee gingen bemoeien, was het niet?
  donderdag 15 december 2005 @ 12:05:49 #104
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33098541
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:03 schreef Pappie_Culo het volgende:
Iran was ooit een democratie... tot wij ons er mee gingen bemoeien, was het niet?
is dat zo
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_33099224
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:05 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

is dat zo
Neen.
pi_33099707
Blijft een apart land dat Land van Ariërs !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_33099749
quote:
Op donderdag 15 december 2005 03:17 schreef Doderok het volgende:

[..]

Helaas die uitspraken over de axis of evil waren na 9/11
pi_33099924
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:39 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Neen.
Niet? Hoe zat het dan?

Heb het ook niet allemaal meer zo perfect in m'n hoofd zitten sinds ik ben opgehouden me er druk om te maken.
pi_33100053
quote:
Nee, de Iranezen kozen zelf voor een strenge Islamitische wetgeving.
pi_33100146
Iran gaat nu wel ver om de Holocaust te ontkennen. Iran moet daar afstand van nemen anders keren de Moslimlanden ook tegen Iran
pi_33100363
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:15 schreef Roi het volgende:

[..]

Nee, de Iranezen kozen zelf voor een strenge Islamitische wetgeving.
Eigenlijk was het een gecombineerde beweging van linkse groeperingen en islamisten. Alleen werd na de revolutie de linkse inslag subiet weggemoffeld en verboden.
pi_33100426
quote:
Het had ooit parlementsverkiezingen, in de jaren vijftig, toen werden de oliebedrijven genationaliseerd en probeerde de CIA met succes een meer pro-Westerse leider aan de macht te krijgen. Zo had Syrië ook verkiezingen, in de jaren vijftig. Tot wij ons er mee gingen bemoeien? Daarvoor waren Westerse landen ook al actief in het Midden-Oosen.
pi_33100435
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:26 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Eigenlijk was het een gecombineerde beweging van linkse groeperingen en islamisten. Alleen werd na de revolutie de linkse inslag subiet weggemoffeld en verboden.
Gezuiverd zelfs, vermoed ik.
pi_33100437
Ik denk dat de iraanse president eens een bezoekje aan Auschwitz moet brengen voordat hij zijn leuzen de wereld instuurd.
  donderdag 15 december 2005 @ 15:03:20 #115
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33102797
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:29 schreef habsudovafan het volgende:
Ik denk dat de iraanse president eens een bezoekje aan Auschwitz moet brengen voordat hij zijn leuzen de wereld instuurd.
dat doe je bij probleemjongeren, voor deze man is alles al te laat.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_33103072
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:03 schreef FreedonNadd het volgende:

[..]

Helaas die uitspraken over de axis of evil waren na 9/11
Ik pleit ontoerekeningsvatbaar. Was dronken.
pi_33103443
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:13 schreef Doderok het volgende:

[..]

Ik pleit ontoerekeningsvatbaar. Was dronken.
O., dat dhr Doderok kon weten dat hij door het innemen van grote hoeveelheden sterke drank snel onverstandige uitspraken zou gaan doen,
O., dat dhr Doderok zich op een openbaar forum schuldig heeft gemaakt aan dergelijke uitspraken,

Veroordeelt de Rb u tot 6 maanden taakstraf.
pi_33104284
Hij moet wél 's gaan beslissen of de Holocaust nou wel of niet is gebeurd, volgens hem. Zo niet, voor welke misdaden moet Europa dan boeten?
pi_33104689
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:52 schreef Roi het volgende:
Hij moet wél 's gaan beslissen of de Holocaust nou wel of niet is gebeurd, volgens hem. Zo niet, voor welke misdaden moet Europa dan boeten?
Ik ben bang dat islamieten zich net zolang zullen blijven roeren totdat IEDEREEN bekeerd is tot HUN ware religie. Het drammen, het opdringerige, jankerige en het doordrukkende zit bij die lui in de genen. Kijk maar in je direkte omgeving om je heen wat er gebeurt.
pi_33104814
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:52 schreef Roi het volgende:
Misschien betreft het enkel een foutje in de vertaling. Bedoelde hij mythe, of mythische proporties?
pi_33105077
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:04 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik ben bang dat islamieten zich net zolang zullen blijven roeren totdat IEDEREEN bekeerd is tot HUN ware religie. Het drammen, het opdringerige, jankerige en het doordrukkende zit bij die lui in de genen. Kijk maar in je direkte omgeving om je heen wat er gebeurt.
Inderdaad, die gasten houden maar niet op mij lastig te vallen op straat met hun koran en hun indoctrinerende praatjes teneinde mij te bekeren tot de islam. Nog irritanter dan die verdomde studenten die je een lidmaatschap van een of andere boekclub aan willen smeren.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
  donderdag 15 december 2005 @ 16:18:37 #122
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33105114
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:16 schreef Aurelianus het volgende:

[..]

Inderdaad, die gasten houden maar niet op mij lastig te vallen op straat met hun koran en hun indoctrinerende praatjes teneinde mij te bekeren tot de islam. .
moslims die mensen op straat lastigvallen om hen te bekeren?

Nooit van gehoord. .
  donderdag 15 december 2005 @ 16:19:24 #123
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33105145
quote:

[..]

* Posdnous kijkt om zich heen.

Wat bedoel je .
pi_33105251
quote:

[..]

Je bedoelt Geert Wilders?
  donderdag 15 december 2005 @ 16:39:40 #125
95691 pegakemi
Te eigenwijs om dood te gaan
pi_33105792
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:16 schreef Aurelianus het volgende:

[..]

Inderdaad, die gasten houden maar niet op mij lastig te vallen op straat met hun koran en hun indoctrinerende praatjes teneinde mij te bekeren tot de islam. Nog irritanter dan die verdomde studenten die je een lidmaatschap van een of andere boekclub aan willen smeren.
Euhh persoonlijk word ik vaker lastig gevallen door jehova's getuigen met hun geloof dan door Moslim's, ben je soms een beetje in de war?
pi_33105938
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:39 schreef pegakemi het volgende:

[..]

Euhh persoonlijk word ik vaker lastig gevallen door jehova's getuigen met hun geloof dan door Moslim's, ben je soms een beetje in de war?
Nee, ik probeerde iemand zijn post onderuit te halen door middel van sarcasme. Opletten jij.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
  donderdag 15 december 2005 @ 17:00:22 #127
95691 pegakemi
Te eigenwijs om dood te gaan
pi_33106481
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:43 schreef Aurelianus het volgende:

[..]

Nee, ik probeerde iemand zijn post onderuit te halen door middel van sarcasme. Opletten jij.
Jij hebt voledig gelijk verkeerde user gequote

Schaam schaam

[ Bericht 10% gewijzigd door pegakemi op 15-12-2005 17:08:37 ]
pi_33106912
Ahmadinejad heeft gelijk!
quote:
Although myths are often considered to be accounts of events that have not happened, many historians consider that myths can also be accounts of actual events that have become highly imbued with symbolic meaning, or that have been transformed, shifted in time or place, or even reversed. One way of conceptualizing this process is to view 'myths' as lying at the far end of a continuum ranging from a 'dispassionate account' to 'legendary occurrence' to 'mythical status'. As an event progresses towards the mythical end of this continuum, what people think, feel and say about the event takes on progressively greater historical significance while the facts become less important. By the time one reaches the mythical end of the spectrum the story has taken on a life of its own and the facts of the original event have become almost irrelevant.
  donderdag 15 december 2005 @ 17:23:21 #129
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_33107106
Jullie snappen er allemaal niets van. It's all part of the game. Eerst de wereld ervan overtuigen dat de Iraanse president een boeman is en dan aanvalluuuuh. De mensen zijn ook zooo makkelijk te manipuleren, eng gewoon.

"What good fortune for those in power that the people do not think."
--Adolf Hitler

"It also gives us a very special, secret pleasure to see how unaware the people around us are of what is really happening to them. "
Adolf Hitler"

"If you tell a lie big enough and keep repeating it, people will eventually come to believe it. The lie can be maintained only for such time as the State can shield the people from the political, economic and/or military consequences of the lie. It thus becomes vitally important for the State to use all of its powers to repress dissent, for the truth is the mortal enemy of the lie, and thus by extension, the truth is the greatest enemy of the State."
-- Joseph Goebbels, German Minister of Propaganda, 1933-1945
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_33107286
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:23 schreef Aurora025 het volgende:
Jullie snappen er allemaal niets van. It's all part of the game. Eerst de wereld ervan overtuigen dat de Iraanse president een boeman is en dan aanvalluuuuh. De mensen zijn ook zooo makkelijk te manipuleren, eng gewoon.

"What good fortune for those in power that the people do not think."
--Adolf Hitler

"It also gives us a very special, secret pleasure to see how unaware the people around us are of what is really happening to them. "
Adolf Hitler"

"If you tell a lie big enough and keep repeating it, people will eventually come to believe it. The lie can be maintained only for such time as the State can shield the people from the political, economic and/or military consequences of the lie. It thus becomes vitally important for the State to use all of its powers to repress dissent, for the truth is the mortal enemy of the lie, and thus by extension, the truth is the greatest enemy of the State."
-- Joseph Goebbels, German Minister of Propaganda, 1933-1945
Wat een geluk dat er altijd Engelstalige citaten van dode Duitsers voorhanden zijn om een bepaalde theorie te ondersteunen.
  donderdag 15 december 2005 @ 17:35:05 #131
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_33107382
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_33107529
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:29 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het had ooit parlementsverkiezingen, in de jaren vijftig, toen werden de oliebedrijven genationaliseerd en probeerde de CIA met succes een meer pro-Westerse leider aan de macht te krijgen. Zo had Syrië ook verkiezingen, in de jaren vijftig. Tot wij ons er mee gingen bemoeien? Daarvoor waren Westerse landen ook al actief in het Midden-Oosen.
achteraf had de VS wel spijt van deze putsch, Albright in 2000, toen Minister van Buitenlandse Zaken:
quote:
The Eisenhower administration believed its actions were justified for strategic reasons. But the coup was clearly a setback for Iran's political development and it is easy to see now why many Iranians continue to resent this intervention by America
  donderdag 15 december 2005 @ 17:42:14 #133
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_33107561
Dekomende oorlog tegen Iran.
(en N Korea, Rusland en China)
http://www.daanspeak.com/IranAttack06.html
  donderdag 15 december 2005 @ 17:48:42 #134
17062 Labtech
I have a Cunning Plan !
pi_33107723
quote:
.
Opmerkelijk..Dat zelfs de president van het land dat aangevallen gaat worden in het complot zit..

Als je nou zou beweren dat de Iraanse president het iraanse volk aan het opladen is voor een pre-emptive strike tegen Israel (omdat Israel anders een pre-emptive strike tegen Iran's nucleaire programma gaat uitvoeren), dan had ik je nog gelijk kunnen geven.

Het zijn niet alleen de amerikanen die slechte dingen doen hoor...
Echte diehards gebruiken postduiven
  donderdag 15 december 2005 @ 18:00:03 #135
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33107986
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:23 schreef Aurora025 het volgende:
Inderdaad, ik denk dat er veel waarheid achter je theorie schuilt.

maar dat soort dingen kun je niet in een discussie betrekken, want er valt toch niets te bewijzen.
  donderdag 15 december 2005 @ 18:00:51 #136
111528 Viajero
Who dares wins
pi_33108001
quote:
Op donderdag 15 december 2005 03:08 schreef StefanP het volgende:

[..]

Liever gisteren dan vandaag nog. Ik vind het dan ook heel jammer dat Irak aangevallen werd en Iran niet, de laatste is veel gevaarlijker. Als Bush morgen Irak zou aanvallen zonder schijnheilige reden zoals bij Irak, gewoon recht-voor-z'n-raap "we're gonna get those fundamentalistic pigs and make that sandbox OURS!" dan meldde ik me meteen aan [sub]als ik daar het VS staatsburgerschap mee kon verdienen[/sub].
Helaas, je mag eerst je Nederlanderschap opgeven, dan drie jaar als statenloze zandhaas in de frontlinie kogels en bommen ontwijken, en als je dat overleeft ben je Amerikaan.

*anders was Viajero 10 jar geleden al US Marine geworden
quote:
Ik heb idd vertrouwen in Israel
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  donderdag 15 december 2005 @ 18:04:29 #137
111528 Viajero
Who dares wins
pi_33108065
quote:
Op donderdag 15 december 2005 03:17 schreef Doderok het volgende:

[..]

Misschien was 9/11 de reden voor al die uitspraken over "axis of evil"..

Check je data even
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_33108267
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:43 schreef Aurelianus het volgende:

[..]

Slecht geprobeerd knul.
pi_33108295
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:04 schreef Viajero het volgende:

[..]

Misschien was 9/11 de reden voor al die uitspraken over "axis of evil"..

Check je data even
Jij loopt achter
  donderdag 15 december 2005 @ 18:17:48 #140
111528 Viajero
Who dares wins
pi_33108365
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:14 schreef Doderok het volgende:

[..]

Jij loopt achter
Klopt, te snel gereageerd

Kon het niet laten direct te reageren..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')