abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33066068
quote:
Holocaust is een 'mythe'

De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad heeft verbaal opnieuw de aanval geopend op Israël en de joden. De holocaust (jodenvernietiging in de Tweede Wereldoorlog) is een "mythe" en de joodse staat moet maar worden verplaatst naar Europa of Noord-Amerika, aldus de ultraconservatief.
"Ze hebben hebben een verhaal verzonnen onder de naam 'Slachting van de Joden' en ze hebben dit boven God, religie en de profeten zelf geplaatst", zei Ahmadinejad woensdag ten overstaan van een grote mensenmenigte in de zuidoostelijke stad Zahedan. De toespraak werd rechtsstreeks op de Iraanse staatstelevisie uitgezonden.

Sinds zijn aantreden in augustus heeft Ahmadinejad al een paar keer een internationale rel veroorzaakt door omstreden uitlatingen. Zo noemde hij Israël een "tumor" dat "van de kaart geveegd moet worden". Ook trok hij de holocaust eerder al openlijk in twijfel.

Israël heeft de uitspraken direct verworpen.
BRON

Ziek! Ik vraag mij af hoe lang het nog duurt voordat Iran aangevallen wordt.

pi_33066365
ik hoop gauw genoeg.
idioten.
<b>This world is one of sadness. Battle brings death. Death brings sorrow. The living may not hear them. Their voices may fall upon deaf ears. But make no mistake - the dead... are not silent.
</b>
pi_33066394
Wow, Iran ligt wel op ramkoers met Israel en de VS zeg. Niet tof.
[GEZ] Messias, die liefde en vrede komt brengen in verwarde wereld. Betere behandeling beloofd ivm vorige malen. Spoed.
pi_33066477
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:22 schreef more het volgende:

[..]

BRON

Gelukkig zijn dit soort uitspraken strafbaar.
Het is gewoon walgelijk om de overlevenden ook nog eens in de grond te trappen met dit soort populistisch geblaat op nota bene een staatstelevisie.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_33066554
Clean Sweep over Iran, goed idee! [14.gif]
pi_33066566
Dit soort uitspraken worden wel vaker gedaan door anti-Israel mensen. Niet iets om wakker van te liggen.

Op oorlog draait het ook niet uit.

Israel zal geen zware aanval op Iran uitvoeren. Iran is net ff wat groter dan de landen waar Israel echt oorlog mee heeft gehad. Israel zou hoogstens iets kunenn bombarderen daar, meer niet.
Iran zou Israel niet aanvallen, daar ze geen zin in oorlog zullen hebben.
  woensdag 14 december 2005 @ 10:44:51 #7
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_33066584
Schopje POL -> NWS
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_33066585
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:40 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

ehm, daar niet ljkt me.
pi_33066605
De waarheid zal niet gewaardeerd worden door de VS, vermoed ik.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_33066610
quote:

[..]

Ja gelukkig wel he, anders zou die gast zomaar vrijuit gaan nu. O wacht dat gaat hij ook
quote:
Het is gewoon walgelijk om de overlevenden ook nog eens in de grond te trappen met dit soort populistisch geblaat op nota bene een staatstelevisie.
Walgelijk of niet, er zijn genoeg mensen het met hem eens. Het is maar net wat je op school leert natuurlijk. Islamitisch onderwijs kan je nou eenmaal moeilijk betichten van objectiviteit.
Big dick.
  woensdag 14 december 2005 @ 10:49:30 #11
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_33066684
Vent is gewoon compleet gestoord, hoe hebben ze hem óóit kunnen kiezen, het land ging heel langzaam maar zeker de goede kant op
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_33066764
Wat een mietje die president. Geen woorden, maar daden zeg ik!
(dan zullen wel zien hoe snel ze van de kaart geveegd worden)
...wat een klein burgerlijk gezeik van al die muffe normen & waarden polder mensjes...
pi_33066776
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:49 schreef Dagonet het volgende:
Vent is gewoon compleet gestoord, hoe hebben ze hem óóit kunnen kiezen, het land ging heel langzaam maar zeker de goede kant op
Vanwege het uitsluiten van alle kandidaten die maar enigszins progressief waren?

Dat Khatami het niet is geworden is mij ook een raadsel, maar goed, dat soort dingen zijn goed te regelen in 3e wereld landen.
Big dick.
pi_33066980
quote:
Islamitisch onderwijs kan je nou eenmaal moeilijk betichten van objectiviteit
zolang alles maar in hun straatje past.
<b>This world is one of sadness. Battle brings death. Death brings sorrow. The living may not hear them. Their voices may fall upon deaf ears. But make no mistake - the dead... are not silent.
</b>
pi_33067185
Lijkt wel of iedereen weer op de kruistochten zit te wachten.
'The Less you know, The more you believe'
  woensdag 14 december 2005 @ 11:11:57 #16
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_33067187
Wat doet iedereen weer apatisch zeg. In het kader van "de vrijheid van meningsuiting" mag hij dit toch wel zeggen. De holocaust heeft wel degelijk plaatsgevonden, geen discussie over mogelijk, hoogstens kan men het aantal slachoffers in twijfel trekken, maar dat is in principe irrelevant. Toch kan men niet ontkennen dat een grote groep dat hele holocaust gebeuren tot op de bodem hebben uitgemelkt. Er zijn "joden" die hier nog steeds (financieel) voordeel van trekken door telkens weer in de slachtoffer rol te duiken, en eigenlijk is dat best wel ziek als je ziet hoe die mensen tussen 40-45 een gruwelijke gasbare dood zijn gestorven, mensonterend als je het mij vraagt.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_33067237
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat doet iedereen weer apatisch zeg. In het kader van "de vrijheid van meningsuiting" mag hij dit toch wel zeggen. De holocaust heeft wel degelijk plaatsgevonden, geen discussie over mogelijk, hoogstens kan men het aantal slachoffers in twijfel trekken, maar dat is in principe irrelevant. Toch kan men niet ontkennen dat een grote groep dat hele holocaust gebeuren tot op de bodem hebben uitgemelkt. Er zijn "joden" die hier nog steeds (financieel) voordeel van trekken door telkens weer in de slachtoffer rol te duiken, en eigenlijk is dat best wel ziek als je ziet hoe die mensen tussen 40-45 een gruwelijke gasbare dood zijn gestorven, mensonterend als je het mij vraagt.
Je zou een punt hebben als dit is wat hij zegt. Echter:
quote:
"Ze hebben hebben een verhaal verzonnen"
Niks nuancering, noppes. Gewoon keihard holocaustontkenning, niks meer of minder.
[GEZ] Messias, die liefde en vrede komt brengen in verwarde wereld. Betere behandeling beloofd ivm vorige malen. Spoed.
pi_33067267

een plaatje van de beste man. Ben ik de enige die hem er echt als een schooier uit vindt zien?

OT: Blaffende honden bijten niet
  woensdag 14 december 2005 @ 11:20:34 #19
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_33067386
Die gast schreeuwt om aandacht, meer niet.
* I intend to live forever, so far so good! *
  woensdag 14 december 2005 @ 11:21:35 #20
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_33067421

Dit zegt genoeg
Where law ends, tyrrany begins.
pi_33067441
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:49 schreef Dagonet het volgende:
Tja, alle hervormingen die waren doorgevoerd de laatste jaren waarbij de mensen een tikkie meer vrijheid kregen zijn inmiddels weer teruggedraaid. En inderdaad zoals iemand zei: als de andere kandidaten minder vrijheid wordt gegeven of wie weet zijn de stembriefjes wel vervalst of weet ik ut...

Hij moet vooral zo doorgaan, krijgen de VS en Israel toch nog hun zin.... laat staan dat iemand dan een probleem heeft met mogelijk akties.
pi_33067607
quote:
Wat doet iedereen weer apatisch zeg. In het kader van "de vrijheid van meningsuiting" mag hij dit toch wel zeggen. De holocaust heeft wel degelijk plaatsgevonden, geen discussie over mogelijk, hoogstens kan men het aantal slachoffers in twijfel trekken, maar dat is in principe irrelevant.
²
In een land waar alle media onder controle staat van de staat zijn dit soort uitlatingen levensgevaarlijk. Propaganda om steun te krijgen voor een inval in Israel.
quote:
Toch kan men niet ontkennen dat een grote groep dat hele holocaust gebeuren tot op de bodem hebben uitgemelkt. Er zijn "joden" die hier nog steeds (financieel) voordeel van trekken door telkens weer in de slachtoffer rol te duiken, en eigenlijk is dat best wel ziek als je ziet hoe die mensen tussen 40-45 een gruwelijke gasbare dood zijn gestorven, mensonterend als je het mij vraagt.
Ik vind niet dat jij als moslim zijnde anderen mag betichten van het vervullen van een slachtofferrol, maar goed, wie ben ik.
Big dick.
  woensdag 14 december 2005 @ 11:29:47 #23
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33067640
hij moet vooral zo doorgaan. zal hem veel vrienden opleveren.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_33067707
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:46 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Ja gelukkig wel he, anders zou die gast zomaar vrijuit gaan nu. O wacht dat gaat hij ook
[..]
Ja ja ja, ik was het woordje "hier" vergeten...
quote:
Walgelijk of niet, er zijn genoeg mensen het met hem eens.
Daarom is het ook een populistische uitspraak. Als hij daar ging staan verkondigen dat ze toch allemaal wel meevallen, die joden, dan zou hij niet geloofwaardig overkomen en zichzelf ook niet echt geliefder maken.
quote:
Het is maar net wat je op school leert natuurlijk. Islamitisch onderwijs kan je nou eenmaal moeilijk betichten van objectiviteit.
Wat heeft islamitisch onderwijs in Nederland hiermee te maken?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_33067884
quote:

²
Uh, hallo. Dat zijn herstelbetalingen voor bijvoorbeeld hun geconfisqueerde bezittingen. Mensenlevens en leed is niet te vergoeden.
Het is te gek voor woorden dat er hele concerns zijn in Duitsland die nog altijd weigeren smartegeld te betalen oor het feit dat ze toen joodse dwangarbeiders zich hebben laten doodwerken. Natúúrlijk moet dat -al was het maar symbolisch- vergoed worden.

Dat heet geen "voordeel trekken", misselijk figuur...

Wist je trouwens dat ons koningshuis nog altijd een kunstcollectie in bezit heeft uit die jaren van een overleden (omgebrachte) joodse kunstenaar die ze tot de dag van vandaag botweg weigeren terug te geven?
Wat voor boodschap geeft dat aan de nabestaanden?
  woensdag 14 december 2005 @ 11:40:17 #26
13462 BansheeBoy
pi_33067898
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:28 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

In een land waar alle media onder controle staat van de staat zijn dit soort uitlatingen levensgevaarlijk. Propaganda om steun te krijgen voor een inval in Israel.
[..]
Sorry, maar dit is echt nonsens hoor.
quote:
Ik vind niet dat jij als moslim zijnde anderen mag betichten van het vervullen van een slachtofferrol, maar goed, wie ben ik.
Hoezo niet? Heb je mij weleens zien huilen en mij als slachtoffer zien gedragen, neen, hoewel ik wel vaak die rol ingedrukt wordt.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_33067929
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:32 schreef Mwanatabu het volgende:

Daarom is het ook een populistische uitspraak. Als hij daar ging staan verkondigen dat ze toch allemaal wel meevallen, die joden, dan zou hij niet geloofwaardig overkomen en zichzelf ook niet echt geliefder maken.
Dus als je zegt wat iedereen vind ben je populistisch en dat is negatief?
quote:
Wat heeft islamitisch onderwijs in Nederland hiermee te maken?
Wie heeft het over Nederland?

Ik heb het over het onderwijs in Iran. Je zou het niet zeggen, maar ook daar hebben ze scholen. Wat ze daar niét hebben, is vrijheid van onderwijs. Wat ze daar ook niet hebben, is objectief onderwijs. Hadden ze dat wél, dan zou iets als een Moslimstaat ook daar nooit kunnen bestaan.
Big dick.
pi_33067997
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Sorry, maar dit is echt nonsens hoor.
Kijk, onderbouwde kritiek. Daar kan ik wat mee
quote:
Hoezo niet? Heb je mij weleens zien huilen en mij als slachtoffer zien gedragen, neen, hoewel ik wel vaak die rol ingedrukt wordt.

²
Sorry, ik keek naar je avatar en trok te snel conclusies. Waarom heb jij het gevoel dat je in een slachtofferrol wordt geduwd en hoe uit dat zich? Ik ken het hele gevoel niet namelijk.
Big dick.
pi_33068188
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:41 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Dus als je zegt wat iedereen vind ben je populistisch en dat is negatief?
[..]
Als het zuiver om politiek gewin te verkrijgen gegild wordt, dan is het in mijn ogen laakbaar, ja.
quote:
Wie heeft het over Nederland?

Ik heb het over het onderwijs in Iran. Je zou het niet zeggen, maar ook daar hebben ze scholen. Wat ze daar niét hebben, is vrijheid van onderwijs. Wat ze daar ook niet hebben, is objectief onderwijs. Hadden ze dat wél, dan zou iets als een Moslimstaat ook daar nooit kunnen bestaan.
Ah, okay.
Is een bekend verschijnsel van dictaturen idd, het stelselmatig onderdrukken van diversiteit in mening en het opdringen van de eigen ideologie.
  woensdag 14 december 2005 @ 12:01:30 #30
13462 BansheeBoy
pi_33068426
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:39 schreef Mwanatabu het volgende:

Dat heet geen "voordeel trekken", misselijk figuur...
Dat heet voordeel trekken als men tot in de treure de holocaust aanhaalt voor financieel gewin. Hoe vaak komt het niet voor dat een Joods gezin wel 3 keer geld ziet voor het zelfde gebeuren? Ontelbaar. Als het geld op is komt er weer een claim. Ik gun iedereen zijn verdriet, maar er is een grens. Overigens is dit soort leed niet in geld uit te drukken, waarom ze dan telkens weer een beroep doen op een schatkist van deze en genen is me een waar raadsel.

²
pi_33068471
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:51 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Als het zuiver om politiek gewin te verkrijgen gegild wordt, dan is het in mijn ogen laakbaar, ja.
Dus een politicus moet hetgene zeggen wat niemand anders vindt, zodat hij niet gekozen wordt?
quote:
Ah, okay.
Is een bekend verschijnsel van dictaturen idd, het stelselmatig onderdrukken van diversiteit in mening en het opdringen van de eigen ideologie.
Het opdringen van de eigen ideologie gebeurd in Nederland natuurlijk ook. Jij noemde de Moslimscholen; dat lijkt mij inderdaad een mooi voorbeeld. Christelijke scholen doen dit natuurlijk ook.
Big dick.
  woensdag 14 december 2005 @ 12:04:00 #32
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33068478
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat heet voordeel trekken als men tot in de treure de holocaust aanhaalt voor financieel gewin. Hoe vaak komt het niet voor dat een Joods gezin wel 3 keer geld ziet voor het zelfde gebeuren? Ontelbaar. Als het geld op is komt er weer een claim. Ik gun iedereen zijn verdriet, maar er is een grens. Overigens is dit soort leed niet in geld uit te drukken, waarom ze dan telkens weer een beroep doen op een schatkist van deze en genen is me een waar raadsel.

²
heb je ook bronnen die deze beschuldigingen waar zouden maken?
pi_33068484
quote:

[..]

BRON

Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
pi_33068521
quote:

[..]

²
Heb je dit op school geleerd? Dan weet ik welk soort onderwijs je hebt gevolgd.
Big dick.
pi_33068580
quote:

[..]

²
Waar haal je dit soort onzin nou weer vandaan?
pi_33068605
quote:

[..]

Dat heet voordeel trekken als men tot in de treure de holocaust aanhaalt voor financieel gewin. Hoe vaak komt het niet voor dat een Joods gezin wel 3 keer geld ziet voor het zelfde gebeuren?
Nou, zeg het eens. Inclusief bronvermelding gaarne.
quote:
Ontelbaar. Als het geld op is komt er weer een claim. Ik gun iedereen zijn verdriet, maar er is een grens. Overigens is dit soort leed niet in geld uit te drukken, waarom ze dan telkens weer een beroep doen op een schatkist van deze en genen is me een waar raadsel.

²
Het is mij sowieso een raadsel waar jij deze indruk vandaan haalt.
Ken je überhaupt joodse gezinnen?
  woensdag 14 december 2005 @ 12:09:47 #37
118438 no-way
I need a hug !
pi_33068610
Iraanse president: Holocaust is een 'mythe'

I was told many years ago if you have nothing intelligent to say then don`t say anything.
I can only hope that the people of Iran laugh just as much at what their leader said as I did.
He should be on Leno, what a comedian.
this is gonna hurt!!!
  woensdag 14 december 2005 @ 12:11:33 #38
13462 BansheeBoy
pi_33068640
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:05 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Heb je dit op school geleerd? Dan weet ik welk soort onderwijs je hebt gevolgd.
Openbare basisschool John F. Kennedy aan de Boslaan 1 in Dordrecht.

²
pi_33068664
quote:

[..]

²
en de aarde is plat
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
pi_33068677
quote:

Anti-semitisme is zo ongeveer het laatste succesnummer van de Iraanse overheid ....

niemand kijkt in Iran naar de staatstelevisie, maar bijna iedereen heeft een sattelietschotel (zelfs al zijn die officieel door de mullahs verboden) en kijkt naar westers-arabische populaire zenders....

De Iraanse overheid doet een verwoedde poging om de mensen in het land toch te bereiken en hen te laten radicaliseren en met populaire antisemitische uitspraken lukt dat goed, maar dat is ook zo'n beetje het laatste middel ...

Als er wat gedaan zou moeten worden aan die houding van de machthebbers in Iran, is er nog nooit zulk een grote kans, omdat de oppositie ertegen steeds breder wordt....
De Amerikanen moeten het dan echter slim doen en juist niet inzetten op geweld, maar zelf een arabisch vredesproces opzetten dat op vrede en rust gericht is ...
als de amerikanen zich namelijk laten meeslepen in een polarisatie-oorlog, heeft dat juist een omgekeerd effect en zal de Iraanse bevolking eerder anti-amerikaanse radikaliseren en alsnog de kant van de machthebbers kiezen ....

Hetzelfde zag je al in Irak en ook daar hebben de amerikanen vooral hun vijanden een grote dienst gemaakt en eigenlijk de positie van terroristen versterkt ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 14 december 2005 @ 12:13:19 #41
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33068678
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
ik zou nog maar snel een paar lesjes volgen dan. heb je trouwens al een bron gevonden waar je beschuldigingen feiten worden?
  woensdag 14 december 2005 @ 12:15:30 #42
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_33068719
quote:
Ik vraag mij af hoe lang het nog duurt voordat Iran aangevallen wordt.
Zolang het bij woorden blijft en Iran geen directe dreiging vormt, zal het niet worden aangevallen.

Laten we dat tenminste hopen. Want een oorlog beginnen om wat losse uitspraken van een president - hoe walgelijk ook - is met een kanon schieten op een mug.

(Dit is even los van wat voor handelingen meneer uitvoert in eigen land. Het is mogelijk dat hij een 'Saddams' binnenlands beleid voert, wat al meer aanleiding is om hem uit zijn macht te zetten. Maar zelfs dan is aanvallen een uiterst middel.)
pi_33068726
quote:

[..]

²
Hier heet het voordeel trekken uit de Nederlandse maatschappij, tot in de treure de slachtofferrol blijven spelen. Hoe vaak komt het immers wel niet voor dat een Moslim gezin wel 3x geld ziet voor uitkeringen voor het niet 'willen' werken, voor het kinderen hebben in het buitenland, voor het dubbele paspoort of weet ik ut. Ik gun iedereen zijn uitkering en zijn geld, maar er is een grens...

Net zo'n ONZIN als jij uitkraamt zeg...

[ Bericht 1% gewijzigd door Frutsel op 14-12-2005 14:27:45 ]
pi_33068754
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:13 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Anti-semitisme is zo ongeveer het laatste succesnummer van de Iraanse overheid ....

niemand kijkt in Iran naar de staatstelevisie, maar bijna iedereen heeft een sattelietschotel (zelfs al zijn die officieel door de mullahs verboden) en kijkt naar westers-arabische populaire zenders....

De Iraanse overheid doet een verwoedde poging om de mensen in het land toch te bereiken en hen te laten radicaliseren en met populaire antisemitische uitspraken lukt dat goed, maar dat is ook zo'n beetje het laatste middel ...

Als er wat gedaan zou moeten worden aan die houding van de machthebbers in Iran, is er nog nooit zulk een grote kans, omdat de oppositie ertegen steeds breder wordt....
De Amerikanen moeten het dan echter slim doen en juist niet inzetten op geweld, maar zelf een arabisch vredesproces opzetten dat op vrede en rust gericht is ...
als de amerikanen zich namelijk laten meeslepen in een polarisatie-oorlog, heeft dat juist een omgekeerd effect en zal de Iraanse bevolking eerder anti-amerikaanse radikaliseren en alsnog de kant van de machthebbers kiezen ....

Hetzelfde zag je al in Irak en ook daar hebben de amerikanen vooral hun vijanden een grote dienst gemaakt en eigenlijk de positie van terroristen versterkt ...
Wijze woorden en een correcte analyse van de huidige situatie.
pi_33068875
quote:

[..]

Helder
  woensdag 14 december 2005 @ 12:23:38 #46
13462 BansheeBoy
pi_33068889
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:09 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nou, zeg het eens. Inclusief bronvermelding gaarne.
[..]
Een bron heb ik hiervoor helaas niet. Het is dan ook meer een aanname gebaseerd op nieuwsuitzendingen van bv. RTL5 waarin je tot vervelens toe elke keer weer dezelfde gezichten ziet om "hun" geld op te eisen.

²
  woensdag 14 december 2005 @ 12:24:10 #47
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33068899
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Een bron heb ik hiervoor helaas niet. Het is dan ook meer een aanname gebaseerd op nieuwsuitzendingen van bv. RTL5 waarin je tot vervelens toe elke keer weer dezelfde gezichten ziet om "hun" geld op te eisen.

²
pi_33068909
quote:

[..]

²
helaas. try again.
pi_33068949
quote:

[..]

²
Het is een aanname...goh...wat een verrassing...
pi_33068957
Ik ben het met Ahmadinejad eens dat er een tumor is. Alleen verschillen we van mening wát die tumor dan is. Hij zegt dat het Israël is. Ik zeg dat het geloof als kankercellen al eeuwen de sfeer verpest op deze planeet.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_33068991
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:26 schreef Mikrosoft het volgende:
Ik ben het met Ahmadinejad eens dat er een tumor is. Alleen verschillen we van mening wát die tumor dan is. Hij zegt dat het Israël is. Ik zeg dat het geloof als kankercellen al eeuwen de sfeer verpest op deze planeet.
feit.
pi_33069085
Inhoudelijk hoef je natuurlijk niet over de holocaust te discussiëren. Ik wil maar één ding kwijt: ik heb zelden zo'n openlijke sollicatie gezien om door de VS te worden binnengevallen dan die van Ahmadinejad. Je zou haast gaan denken dat -ie bewust loopt te stoken omdat -ie daar op uit is.
pi_33069172
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Alleen basisonderwijs. Nuff said.
Big dick.
pi_33069195
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:32 schreef dVTB het volgende:
Inhoudelijk hoef je natuurlijk niet over de holocaust te discussiëren. Ik wil maar één ding kwijt: ik heb zelden zo'n openlijke sollicatie gezien om door de VS te worden binnengevallen dan die van Ahmadinejad. Je zou haast gaan denken dat -ie bewust loopt te stoken omdat -ie daar op uit is.
Volgens mij weet hij precies waarmee hij bezig is en wil hij oorlog en chaos om Amerika verder de problemen in te helpen. Zijn hoofddoel is natuurlijk Israël. Ben benieuwd of Amerika en Israël in de val lopen.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_33069240
@ Banshee. Mijn familie (joods) heeft helemaal geen geld gekregen. Mijn grootouders hebben zich destijds al bijna al hun bezittingen en geld op moeten geven om uit Duitsland weg te kunnen. Er is wel geprobeerd of daar nog iets van terug te krjigen was, maar dat kon niet.
Het is dus niet echt dat joodse gezinnen makkelijk geld krijgen. Voor je iets aanneemt probeer dan eerst uit te zoeken of het ook echt waar is.
pi_33070296
Zal er is voor zorgen dat Mahmoud Ahmadinejad een mythe wordt!
pi_33070330
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:40 schreef Geesoes het volgende:
@ Banshee. Mijn familie (joods) heeft helemaal geen geld gekregen. Mijn grootouders hebben zich destijds al bijna al hun bezittingen en geld op moeten geven om uit Duitsland weg te kunnen. Er is wel geprobeerd of daar nog iets van terug te krjigen was, maar dat kon niet.
Het is dus niet echt dat joodse gezinnen makkelijk geld krijgen. Voor je iets aanneemt probeer dan eerst uit te zoeken of het ook echt waar is.
Bansheegirl moet je ook niet al te serieus nemen...
pi_33070417
quote:
Nou ja, een antisemitische uitspraak is nog geen openlijke sollicitatie, maar de manier waarop deze nieuwe president zich gedraagt, is toch wel erg agressief en polariserend. Hij probeert in ieder geval geen oorlog te voorkomen, zoveel is duidelijk. Behalve zijn uitdagende uitspraken over Israël, Europa met betrekking tot het nucleaire programma, en Amerika, heeft hij ook nog een grondige politieke zuivering uitgevoerd, de grootste sinds de revolutie. Hij is klaarblijkelijk op ramkoers.
  woensdag 14 december 2005 @ 13:29:47 #59
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33070431
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:28 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nou ja, een antisemitische uitspraak is nog geen openlijke sollicitatie, maar de manier waarop deze nieuwe president zich gedraagt, is toch wel erg agressief en polariserend. Hij probeert in ieder geval geen oorlog te voorkomen, zoveel is duidelijk. Behalve zijn uitdagende uitspraken jegens Israël, Europa met betrekking tot het nucleaire programma, en Amerika, heeft hij ook nog een grondige politieke zuivering uitgevoerd, de grootste sinds de revolutie. Hij is in ieder geval op ramkoers.
typisch geval van 'bring it on'.
pi_33070525
quote:

[..]Als er wat gedaan zou moeten worden aan die houding van de machthebbers in Iran, is er nog nooit zulk een grote kans, omdat de oppositie ertegen steeds breder wordt....

Net zoals dat in Irak zeker ook mogelijk was? Elk mogelijke vorm van oppositie werd daar keihard afgestraft... dat zal in Iran niet anders zijn hoor. Alhoewel Iran stilletjes aan aan het moderniseren is zullen de machthebbers hun positie niet zomaar opgeven, zeker niet die megalomane gek die nu aan het bewind is...

Ik mag toch hopen dat er snel bommen vallen op het moment dat ze dichtbij een kernwapen komen... Het zal waarschijnlijk Israel wel weer zijn die het voortouw zal nemen.
pi_33070646
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:28 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nou ja, een antisemitische uitspraak is nog geen openlijke sollicitatie, maar de manier waarop deze nieuwe president zich gedraagt, is toch wel erg agressief en polariserend. Hij probeert in ieder geval geen oorlog te voorkomen, zoveel is duidelijk. Behalve zijn uitdagende uitspraken over Israël, Europa met betrekking tot het nucleaire programma, en Amerika, heeft hij ook nog een grondige politieke zuivering uitgevoerd, de grootste sinds de revolutie. Hij is klaarblijkelijk op ramkoers.
Ik zie het eerder als een vrij zielige poging om zijn ballen te laten zien van een staatshoofd van een land dat geen fuck meer voorstelt.
pi_33070666
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:38 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik zie het eerder als een vrij zielige poging om zijn ballen te laten zien van een staatshoofd van een land dat geen fuck meer voorstelt.
Ja... maar ondertussen wel met kernproeven spelen...

Wat mij betreft worden die centrales vandaag al gebombardeerd.
pi_33070686
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:33 schreef nikk het volgende:

[..]

Net zoals dat in Irak zeker ook mogelijk was? Elk mogelijke vorm van oppositie werd daar keihard afgestraft... dat zal in Iran niet anders zijn hoor. Alhoewel Iran stilletjes aan aan het moderniseren is zullen de machthebbers hun positie niet zomaar opgeven, zeker niet die megalomane gek die nu aan het bewind is...

Ik mag toch hopen dat er snel bommen vallen op het moment dat ze dichtbij een kernwapen komen... Het zal waarschijnlijk Israel wel weer zijn die het voortouw zal nemen.
Ik zie daar weinig blijk van, eigenlijk.
pi_33070944
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:39 schreef nikk het volgende:

[..]

Ja... maar ondertussen wel met kernproeven spelen...

Wat mij betreft worden die centrales vandaag al gebombardeerd.
Ik denk ook dat het daar een causaal gevolg mee heeft. "Hee, bombardeer me dan!"
Hij kan niet een beetje op tv gaan piepen dat hij de regering van Israël vriendelijk verzoekt alsjeblieieieft niet met bommen te gaan gooien omdat hij zal ophouden met de proeven.
  woensdag 14 december 2005 @ 14:22:50 #65
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_33071853
Mijn (niet-Joodse) opa is ook overleden tijdens Duitse dwangarbeid.
We hebben daar nooit geld voor gehad.
Ook nooit een lapje grond in het Midden-Oosten gekregen.

Dat de holocaust heeft plaatsgevonden, lijkt me onomstotelijk waar.
Dat de holocaust is aangewend om de positie van het Joodse volk te verbeteren, lijkt me net zo moeilijk te ontkennen.

En de positie van Arabieren in deze is natuurlijk best te begrijpen: zij betalen met land (en bloed) om het schuldgevoel van het Westen te verzachten. Dat zij dan op een gegeven moment genoeg hebben van het holocaust-verhaal, kan ik me goed voorstellen.
Dat verandert alles
pi_33071902
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:22 schreef Kiegie het volgende:
Mijn (niet-Joodse) opa is ook overleden tijdens Duitse dwangarbeid.
We hebben daar nooit geld voor gehad.
Ook nooit een lapje grond in het Midden-Oosten gekregen.

Dat de holocaust heeft plaatsgevonden, lijkt me onomstotelijk waar.
Dat de holocaust is aangewend om de positie van het Joodse volk te verbeteren, lijkt me net zo moeilijk te ontkennen.
Te verbeteren als in "het optrekken naar aanvaardbare standaard voor een volk" bedoel je toch he?
quote:
En de positie van Arabieren in deze is natuurlijk best te begrijpen: zij betalen met land (en bloed) om het schuldgevoel van het Westen te verzachten. Dat zij dan op een gegeven moment genoeg hebben van het holocaust-verhaal, kan ik me goed voorstellen.
Iraniërs zijn geen Arabieren.
  woensdag 14 december 2005 @ 14:30:37 #67
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_33072041
Zieke uitspraken van een ziek regime

[ Bericht 70% gewijzigd door kLowJow op 14-12-2005 20:38:30 ]
Godfather Bodybuilding topic reeks
  woensdag 14 december 2005 @ 14:35:09 #68
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_33072177
-edit: verkapte holocaustontkenning, zoveelste waarschuwing hè?-

[ Bericht 91% gewijzigd door kLowJow op 14-12-2005 14:36:47 ]
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_33072285
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:33 schreef nikk het volgende:

[..]

de oppositie in Iran is een stuk sterker dan in Irak .... dat heeft vooral veel te maken met een gebrek aan inmenging van de amerikanen ...
De vernietiging van de oppositie in Irak, daar hebben de amerikanen zelf direkt veel krediet voor te krijgen, eerst toen Saddam nog een grote bondgenoot was, dankzij amerikaanse leveranties, later, toen Saddam een groot vijand werd, hielpen ze hem verder de oppositie en opstandelingen te localiseren en dood te maken....

Natuurlijk de mullahs doen alles eraan om hun macht te behouden, maar het democratiseringsproces in Iran is wél aanwezig en een stuk verder dan vaak gesuggereerd wordt, domweg door een natuurlijk proces, doordat de media steeds sterker wordt en onafhankelijke media, anders dan de staatsmedia een groter bereik krijgen ...

Natuurlijk, het westen kijkt alleen naar radicalen en schokbarende feiten, zo kan Iran op aandacht rekenen als ze dreigen een Atoombom te bouwen, anders niet (en daarom dreigen ze er ook mee)

Feitelijk is de democratie in Iran niet op een slechter, mogelijk zelfs beter peil dan bv amerikaanse bondgenoot-staten als Egypte (waar gelijktijdig als met de laatste verkiezingen in Iran, de huidige egyptische regering met 80% de verkiezing won), Saoedie Arabie of Marokko.
lees bv dt artikel in de Washington post (toch een bolwerk van neo-conservatieve amerikanen):
http://www.washingtonpost(...)59941-2004Oct24.html
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_33072353
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:39 schreef RM-rf het volgende:

[..]

lees bv dt artikel in de Washington post (toch een bolwerk van neo-conservatieve amerikanen):
Dat is toch meer de Washington Times.
pi_33072496
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:41 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat is toch meer de Washington Times.
vroeger zeker, maar de Post heeft de laatste jaren een duidelijke stap gezet door steeds meer conservatieve commentatoren aan te stellen en sterker een libertarisch beeld te promoten....
het is zeker niet meer de links-liberale krant die in de 70'er was
pi_33072615
Het gaat niet de goede kant op met Iran. Ach ja, dat kan ik van de rest van de wereld ook wel zeggen. De wereld gaat naar de klote! Net nu ik er woon. Hiep hoi!

pi_33072918
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:50 schreef -Wolf- het volgende:

Ach ja, dat kan ik van de rest van de wereld ook wel zeggen.
enkel Khadaffi valt van de arabische leiders nog een beetje positief en betrouwbaar op, geen lakei van de Vs, maar evenmin een doorgeslagen religieuze fanaat of martel-overheid (die dan weer deels in opdracht vand e VS martelen, zoals Syrie in de Far-Filastin-gevangenis) ....

Dat zouden ze in de 80'er ook nooit hebben kunnen bedenken, dat men ooit nog eens naar Khadaffi zou gaan kijken als enige beetje zinnige en redelijk overkomende arabische leider
pi_33073848
Dit hoort allemaal bij de smerige politieke spel die door veel landen wordt gespeeld.

De ene land doet het openlijk en windt er geen doekjes om (Iran) en de ander doet het sneaky en met veel leugens (Amerika) bijvoorbeeld. Alleen nemen we het een westers land minder kwalijk dan van een land uit het midden-oosten, zelfs als het duidelijk is dat er opzet in het spel is. Uiteindelijk is onze keuze belangrijk. Pikken we het of niet? We leven dacht ik toch in een democratie? Kan het volk van Amerika daar niets aan doen? Zij hadden toch een andere president kunnen kiezen? Maar die Iraanse President die roept maar wat, dat is zijn mening, maar hij houdt wel zijn handen thuis.

Saddam bijvoorbeeld was een beest, een dictator, maar ondertussen zijn er al meer dan 30.000 Irakezen omgekomen onder het mom van een preventieve oorlog (ach dat hoort erbij) . Democratie is onzin. De meerderheid (het domme volk) regeert.

Laat die Iraanse President zeggen wat ie wil, anders is Van Gogh ook te ver gegaan, denk ik dan.
pi_33074140
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:02 schreef RM-rf het volgende:

[..]

enkel Khadaffi valt van de arabische leiders nog een beetje positief en betrouwbaar op, geen lakei van de Vs, maar evenmin een doorgeslagen religieuze fanaat of martel-overheid (die dan weer deels in opdracht vand e VS martelen, zoals Syrie in de Far-Filastin-gevangenis) ....

Dat zouden ze in de 80'er ook nooit hebben kunnen bedenken, dat men ooit nog eens naar Khadaffi zou gaan kijken als enige beetje zinnige en redelijk overkomende arabische leider
Toen zag ik hem reeds als een zinnig leider hoor. Heb zelfs zijn groene boekje gelezen.

Hij hield de religieuze fanaten in bedwang en bouwde geen paleizen voor zichzelf. Beperkte zich tot één vrouw en had geadopteerde kinderen.
Z'n keuze voor vrouwelijke lijfwachten contrasteerde mooi met bvb Saudi-Arabië, waar vrouwen niet eens met de auto mogen rijden.
  woensdag 14 december 2005 @ 16:02:18 #76
130081 manou
me love me boyfriend
pi_33074360
het wordt echt tijd voor een bom op iran!!
pi_33074396
quote:

[..]

Eh? Welk recht wil je toepassen op de Iraanse president? Onder het Iraanse recht zal dit wel geen strafbare gedraging opleveren.
pi_33076535
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:41 schreef Ylias het volgende:
Dit hoort allemaal bij de smerige politieke spel die door veel landen wordt gespeeld.

De ene land doet het openlijk en windt er geen doekjes om (Iran) en de ander doet het sneaky en met veel leugens (Amerika) bijvoorbeeld. Alleen nemen we het een westers land minder kwalijk dan van een land uit het midden-oosten, zelfs als het duidelijk is dat er opzet in het spel is. Uiteindelijk is onze keuze belangrijk. Pikken we het of niet? We leven dacht ik toch in een democratie? Kan het volk van Amerika daar niets aan doen? Zij hadden toch een andere president kunnen kiezen? Maar die Iraanse President die roept maar wat, dat is zijn mening, maar hij houdt wel zijn handen thuis.

Saddam bijvoorbeeld was een beest, een dictator, maar ondertussen zijn er al meer dan 30.000 Irakezen omgekomen onder het mom van een preventieve oorlog (ach dat hoort erbij) . Democratie is onzin. De meerderheid (het domme volk) regeert.

Laat die Iraanse President zeggen wat ie wil, anders is Van Gogh ook te ver gegaan, denk ik dan.
Dus ook geen enkel probleem als Bush in zijn volgende State of the Union aangeeft Iran te willen nuken? Iedereen mag immers alles zeggen?
pi_33078306
quote:
Op woensdag 14 december 2005 16:03 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Eh? Welk recht wil je toepassen op de Iraanse president? Onder het Iraanse recht zal dit wel geen strafbare gedraging opleveren.
ik heb 5 regels onder mijn oorspronkelijke post al gezegd dat ik het woordje "hier" even vergeten was
pi_33078681
quote:

²
Die Mahmoud Ahmadinejad staat gewoon een eind te liegen:
quote:
De holocaust (jodenvernietiging in de Tweede Wereldoorlog) is een "mythe"
Of is liegen ook een vorm van vrijheid van meningsuiting?

[ Bericht 3% gewijzigd door kLowJow op 14-12-2005 20:37:17 ]
pi_33079984
Over leugens gesproken:
9-11
7-7 London
Aanslagen Madrid
Aanslagen Amman
Aanslag Hariri (Syrië)
Al-Qai’da en de hele ‘War on Terror’

Allemaal net zulke grote leugens
pi_33080022
Moet kunnen.
pi_33080161
Paar quotes van nu.nl
quote:
De Duitse regering heeft woensdag opgeroepen Iran internationaal te berispen wegens de uitlatingen van Ahmadinejad. Bondskanselier Angela Merkel noemde de uitlatingen "onbegrijpelijk".
Vraag ik me dus af hoe die Ahmadinejad dan tegen Duitsland aankijkt. Medelijden omdat zij de holocaust wel 'erkennen', als daders in het hele verhaal? Ik wil dan eigenlijk wel meer weten... kunnen we misschien nog lachen.
quote:
Eerder deze maand zei hij dat er maar een joodse staat op het grondgebied van Oostenrijk of Duitsland moet komen als deze landen zich verantwoordelijk voelen voor genocide op de joden tijdens de Tweede Wereldoorlog.
Afgezien van de boodschapper... Toch best iets voor te zeggen. In ieder geval niet Palestina. Echt bijster handig is het allemaal niet geregeld 60 jaar geleden. Maar nu een beetje laat.
quote:
Woensdag opteerde hij voor het nog veel verder weg gelegen Canada of Alaska
Radicalisering... Mahmoud A.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_33080345
Ik sluit trouwens niet uit dat zijn woorden weer heel erg zijn opgeblazen.
pi_33080383
Ja een hoop dingen worden opgeblazen tegenwoordig
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_33080471
lijkt ayaan wel elke week moet hij om zich heen trappen om populair te blijven
  woensdag 14 december 2005 @ 20:32:41 #87
125291 1603
Op z'n Wiegels
  Overall beste user 2022 woensdag 14 december 2005 @ 22:01:57 #88
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_33084936
quote:
Dat is hij ook. Hij is namelijk gekozen omdat hij wel even een eind zou maken aan d corruptie van de oude garde en omdat hij de positie van de armen zou verbeteren. Aangezien hij dat helemaal niet waar kan maken heeft hij een internationale crisis nodig. In tijd van oorlog ga je tenslotte achter de president staan. Da's logisch. Steun van de middenklasse en de elite heeft hij amper, maar zodra hij zichzelf in de underdog positie manoevreert en het tegen eender welke vijand gaat profileren als redder des vaderlands kan dat wel eens veranderen. Doet hij dat niet, dan moet hij gaan uitleggen waarom de armen nog steeds arm zijn en de elite nog steeds corrupt. En dan is hij zijn macht kwijt.

Ik denk dat hij ook hoopt op een incident met wat triggerhappy amerikanen. Men kan hem geen groter plezier doen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_33085086
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:00 schreef pijplijnistan het volgende:
Over leugens gesproken:
9-11
7-7 London
Aanslagen Madrid
Aanslagen Amman
Aanslag Hariri (Syrië)

en de andere aanslagen dan ? Aanslagen Bali Casa etc.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_33085099
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:01 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat is hij ook. Hij is namelijk gekozen omdat hij wel even een eind zou maken aan d corruptie van de oude garde en omdat hij de positie van de armen zou verbeteren. Aangezien hij dat helemaal niet waar kan maken heeft hij een internationale crisis nodig. In tijd van oorlog ga je tenslotte achter de president staan. Da's logisch. Steun van de middenklasse en de elite heeft hij amper, maar zodra hij zichzelf in de underdog positie manoevreert en het tegen eender welke vijand gaat profileren als redder des vaderlands kan dat wel eens veranderen. Doet hij dat niet, dan moet hij gaan uitleggen waarom de armen nog steeds arm zijn en de elite nog steeds corrupt. En dan is hij zijn macht kwijt.
Ik denk dat hij ook hoopt op een incident met wat triggerhappy amerikanen. Men kan hem geen groter plezier doen.
Het vetgedrukte stukje kan natuurlijk ook slaan op Bush
  Overall beste user 2022 woensdag 14 december 2005 @ 22:15:33 #91
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_33085462
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:06 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Het vetgedrukte stukje kan natuurlijk ook slaan op Bush
Dat klopt. Of op Margaret Thatcher tijdens de Falkland oorlog.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_33086520
Het wordt weer eens hoog tijd dat Israel gaat laten zien wat ze in haar mars heeft. Een dikke vette atoombom op[ die Iraanse geitenneukers.
pi_33086585
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:38 schreef Frances het volgende:
Het wordt weer eens hoog tijd dat Israel gaat laten zien wat ze in haar mars heeft. Een dikke vette atoombom op[ die Iraanse geitenneukers.
met miljoenen doden als gevolg he

totaal geen respect voor mensenlevens dat dacht hitler ook
pi_33086894
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:11 schreef Chriz2k het volgende:
Ik sluit trouwens niet uit dat zijn woorden weer heel erg zijn opgeblazen.
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:12 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ja een hoop dingen worden opgeblazen tegenwoordig
Inderdaad Iran en Syrie zijn de motor achter veel terroristen
pi_33086945
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:40 schreef Meki het volgende:

[..]

met miljoenen doden als gevolg he

totaal geen respect voor mensenlevens dat dacht hitler ook
Ach, gewoon doen en daarna keihard ontkennen. 'Atoombom, wij? Nee hoor, echt niet. Een mythe, ik zeg je, een mythe'.
Big dick.
  woensdag 14 december 2005 @ 22:49:10 #96
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_33086991
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:00 schreef pijplijnistan het volgende:
Over leugens gesproken:
9-11
7-7 London
Aanslagen Madrid
Aanslagen Amman
Aanslag Hariri (Syrië)

Dus als ik het goed begrijp staan de Twin Towers er nog..

We kunnen natuurlijk alles wel in twijfel gaan trekken, van de holocaust tot de terreuraanslagen aan toe. Maar wat is dan wél echt gebeurd?
The End Times are wild
pi_33087004
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:47 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Ach, gewoon doen en daarna keihard ontkennen. 'Atoombom, wij? Nee hoor, echt niet. Een mythe, ik zeg je, een mythe'.
jij lijkt net als Iran he
  woensdag 14 december 2005 @ 22:50:57 #98
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33087073
Goh, een achterlijke president, dat wisten we nog niet dat hij dat was .

Nu moeten we het hele land nuken en overnemen .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 14 december 2005 @ 22:54:55 #99
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_33087211
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:39 schreef RM-rf het volgende:
Feitelijk is de democratie in Iran niet op een slechter, mogelijk zelfs beter peil dan bv amerikaanse bondgenoot-staten als Egypte (waar gelijktijdig als met de laatste verkiezingen in Iran, de huidige egyptische regering met 80% de verkiezing won), Saoedie Arabie of Marokko.
En als Iran nu, op volstrekt democratische wijze, besluit om kernwapens te ontwikkelen en deze in te zetten tegen Israël? Heeft Israël dan geen recht meer om zich te verdedigen? Het zijn immers democratische kernwapens! Het wel of geen democratie zijn van Iran is helemaal niet van belang in casu een mogelijke tegenactie.
The End Times are wild
pi_33093554
quote:

[..]

BRON

Liever gisteren dan vandaag nog. Ik vind het dan ook heel jammer dat Irak aangevallen werd en Iran niet, de laatste is veel gevaarlijker. Als Bush morgen Irak zou aanvallen zonder schijnheilige reden zoals bij Irak, gewoon recht-voor-z'n-raap "we're gonna get those fundamentalistic pigs and make that sandbox OURS!" dan meldde ik me meteen aan als ik daar het VS staatsburgerschap mee kon verdienen.

Die lui daar zijn gewoon geschift. Maar ik hoop dat deze meneer Mujahablahlaghalalala veel van dit soort uitspraken doet, des te eerder gebeurt er iets. Israel acht ik ook wel in staat om die primitievelingen van de aardbodem te vegen als het nodig is. Don't fuck with the Jewish state
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')