abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33093627
quote:
Op donderdag 15 december 2005 03:08 schreef StefanP het volgende:

[..]

Liever gisteren dan vandaag nog. Ik vind het dan ook heel jammer dat Irak aangevallen werd en Iran niet, de laatste is veel gevaarlijker. Als Bush morgen Irak zou aanvallen zonder schijnheilige reden zoals bij Irak, gewoon recht-voor-z'n-raap "we're gonna get those fundamentalistic pigs and make that sandbox OURS!" dan meldde ik me meteen aan als ik daar het VS staatsburgerschap mee kon verdienen.

Die lui daar zijn gewoon geschift. Maar ik hoop dat deze meneer Mujahablahlaghalalala veel van dit soort uitspraken doet, des te eerder gebeurt er iets. Israel acht ik ook wel in staat om die primitievelingen van de aardbodem te vegen als het nodig is. Don't fuck with the Jewish state
Misschien waren al die uitspraken over "axis of evil" de reden voor 9/11
pi_33093676
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:54 schreef LXIV het volgende:

[..]

En als Iran nu, op volstrekt democratische wijze, besluit om kernwapens te ontwikkelen en deze in te zetten tegen Israël? Heeft Israël dan geen recht meer om zich te verdedigen? Het zijn immers democratische kernwapens! Het wel of geen democratie zijn van Iran is helemaal niet van belang in casu een mogelijke tegenactie.
Drogreden. De bevolking van een democratische staat draagt meer verantwoordelijkheid voor de acties van zijn leiders dan de bevolking van een dictatuur.
Het doden van Israëlische burgers kan je dus gemakkelijker verdedigen dan het doden van bijvoorbeeld Irakezen.
pi_33098480
Iran was ooit een democratie... tot wij ons er mee gingen bemoeien, was het niet?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  donderdag 15 december 2005 @ 12:05:49 #104
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33098541
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:03 schreef Pappie_Culo het volgende:
Iran was ooit een democratie... tot wij ons er mee gingen bemoeien, was het niet?
is dat zo
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_33099224
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:05 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

is dat zo
Neen.
pi_33099707
Blijft een apart land dat Land van Ariërs !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_33099749
quote:
Op donderdag 15 december 2005 03:17 schreef Doderok het volgende:

[..]

Helaas die uitspraken over de axis of evil waren na 9/11
pi_33099924
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:39 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Neen.
Niet? Hoe zat het dan?

Heb het ook niet allemaal meer zo perfect in m'n hoofd zitten sinds ik ben opgehouden me er druk om te maken.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_33100053
quote:
Nee, de Iranezen kozen zelf voor een strenge Islamitische wetgeving.
pi_33100146
Iran gaat nu wel ver om de Holocaust te ontkennen. Iran moet daar afstand van nemen anders keren de Moslimlanden ook tegen Iran
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_33100363
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:15 schreef Roi het volgende:

[..]

Nee, de Iranezen kozen zelf voor een strenge Islamitische wetgeving.
Eigenlijk was het een gecombineerde beweging van linkse groeperingen en islamisten. Alleen werd na de revolutie de linkse inslag subiet weggemoffeld en verboden.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_33100426
quote:
Het had ooit parlementsverkiezingen, in de jaren vijftig, toen werden de oliebedrijven genationaliseerd en probeerde de CIA met succes een meer pro-Westerse leider aan de macht te krijgen. Zo had Syrië ook verkiezingen, in de jaren vijftig. Tot wij ons er mee gingen bemoeien? Daarvoor waren Westerse landen ook al actief in het Midden-Oosen.
pi_33100435
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:26 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Eigenlijk was het een gecombineerde beweging van linkse groeperingen en islamisten. Alleen werd na de revolutie de linkse inslag subiet weggemoffeld en verboden.
Gezuiverd zelfs, vermoed ik.
pi_33100437
Ik denk dat de iraanse president eens een bezoekje aan Auschwitz moet brengen voordat hij zijn leuzen de wereld instuurd.
  donderdag 15 december 2005 @ 15:03:20 #115
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33102797
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:29 schreef habsudovafan het volgende:
Ik denk dat de iraanse president eens een bezoekje aan Auschwitz moet brengen voordat hij zijn leuzen de wereld instuurd.
dat doe je bij probleemjongeren, voor deze man is alles al te laat.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_33103072
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:03 schreef FreedonNadd het volgende:

[..]

Helaas die uitspraken over de axis of evil waren na 9/11
Ik pleit ontoerekeningsvatbaar. Was dronken.
pi_33103443
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:13 schreef Doderok het volgende:

[..]

Ik pleit ontoerekeningsvatbaar. Was dronken.
O., dat dhr Doderok kon weten dat hij door het innemen van grote hoeveelheden sterke drank snel onverstandige uitspraken zou gaan doen,
O., dat dhr Doderok zich op een openbaar forum schuldig heeft gemaakt aan dergelijke uitspraken,

Veroordeelt de Rb u tot 6 maanden taakstraf.
pi_33104284
Hij moet wél 's gaan beslissen of de Holocaust nou wel of niet is gebeurd, volgens hem. Zo niet, voor welke misdaden moet Europa dan boeten?
pi_33104689
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:52 schreef Roi het volgende:
Hij moet wél 's gaan beslissen of de Holocaust nou wel of niet is gebeurd, volgens hem. Zo niet, voor welke misdaden moet Europa dan boeten?
Ik ben bang dat islamieten zich net zolang zullen blijven roeren totdat IEDEREEN bekeerd is tot HUN ware religie. Het drammen, het opdringerige, jankerige en het doordrukkende zit bij die lui in de genen. Kijk maar in je direkte omgeving om je heen wat er gebeurt.
pi_33104814
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:52 schreef Roi het volgende:
Misschien betreft het enkel een foutje in de vertaling. Bedoelde hij mythe, of mythische proporties?
pi_33105077
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:04 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik ben bang dat islamieten zich net zolang zullen blijven roeren totdat IEDEREEN bekeerd is tot HUN ware religie. Het drammen, het opdringerige, jankerige en het doordrukkende zit bij die lui in de genen. Kijk maar in je direkte omgeving om je heen wat er gebeurt.
Inderdaad, die gasten houden maar niet op mij lastig te vallen op straat met hun koran en hun indoctrinerende praatjes teneinde mij te bekeren tot de islam. Nog irritanter dan die verdomde studenten die je een lidmaatschap van een of andere boekclub aan willen smeren.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
  donderdag 15 december 2005 @ 16:18:37 #122
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33105114
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:16 schreef Aurelianus het volgende:

[..]

Inderdaad, die gasten houden maar niet op mij lastig te vallen op straat met hun koran en hun indoctrinerende praatjes teneinde mij te bekeren tot de islam. .
moslims die mensen op straat lastigvallen om hen te bekeren?

Nooit van gehoord. .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  donderdag 15 december 2005 @ 16:19:24 #123
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33105145
quote:

[..]

* Posdnous kijkt om zich heen.

Wat bedoel je .
pi_33105251
quote:

[..]

Je bedoelt Geert Wilders?
  donderdag 15 december 2005 @ 16:39:40 #125
95691 pegakemi
Te eigenwijs om dood te gaan
pi_33105792
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:16 schreef Aurelianus het volgende:

[..]

Inderdaad, die gasten houden maar niet op mij lastig te vallen op straat met hun koran en hun indoctrinerende praatjes teneinde mij te bekeren tot de islam. Nog irritanter dan die verdomde studenten die je een lidmaatschap van een of andere boekclub aan willen smeren.
Euhh persoonlijk word ik vaker lastig gevallen door jehova's getuigen met hun geloof dan door Moslim's, ben je soms een beetje in de war?
pi_33105938
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:39 schreef pegakemi het volgende:

[..]

Euhh persoonlijk word ik vaker lastig gevallen door jehova's getuigen met hun geloof dan door Moslim's, ben je soms een beetje in de war?
Nee, ik probeerde iemand zijn post onderuit te halen door middel van sarcasme. Opletten jij.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
  donderdag 15 december 2005 @ 17:00:22 #127
95691 pegakemi
Te eigenwijs om dood te gaan
pi_33106481
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:43 schreef Aurelianus het volgende:

[..]

Nee, ik probeerde iemand zijn post onderuit te halen door middel van sarcasme. Opletten jij.
Jij hebt voledig gelijk verkeerde user gequote

Schaam schaam

[ Bericht 10% gewijzigd door pegakemi op 15-12-2005 17:08:37 ]
pi_33106912
Ahmadinejad heeft gelijk!
quote:
Although myths are often considered to be accounts of events that have not happened, many historians consider that myths can also be accounts of actual events that have become highly imbued with symbolic meaning, or that have been transformed, shifted in time or place, or even reversed. One way of conceptualizing this process is to view 'myths' as lying at the far end of a continuum ranging from a 'dispassionate account' to 'legendary occurrence' to 'mythical status'. As an event progresses towards the mythical end of this continuum, what people think, feel and say about the event takes on progressively greater historical significance while the facts become less important. By the time one reaches the mythical end of the spectrum the story has taken on a life of its own and the facts of the original event have become almost irrelevant.
  donderdag 15 december 2005 @ 17:23:21 #129
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_33107106
Jullie snappen er allemaal niets van. It's all part of the game. Eerst de wereld ervan overtuigen dat de Iraanse president een boeman is en dan aanvalluuuuh. De mensen zijn ook zooo makkelijk te manipuleren, eng gewoon.

"What good fortune for those in power that the people do not think."
--Adolf Hitler

"It also gives us a very special, secret pleasure to see how unaware the people around us are of what is really happening to them. "
Adolf Hitler"

"If you tell a lie big enough and keep repeating it, people will eventually come to believe it. The lie can be maintained only for such time as the State can shield the people from the political, economic and/or military consequences of the lie. It thus becomes vitally important for the State to use all of its powers to repress dissent, for the truth is the mortal enemy of the lie, and thus by extension, the truth is the greatest enemy of the State."
-- Joseph Goebbels, German Minister of Propaganda, 1933-1945
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_33107286
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:23 schreef Aurora025 het volgende:
Jullie snappen er allemaal niets van. It's all part of the game. Eerst de wereld ervan overtuigen dat de Iraanse president een boeman is en dan aanvalluuuuh. De mensen zijn ook zooo makkelijk te manipuleren, eng gewoon.

"What good fortune for those in power that the people do not think."
--Adolf Hitler

"It also gives us a very special, secret pleasure to see how unaware the people around us are of what is really happening to them. "
Adolf Hitler"

"If you tell a lie big enough and keep repeating it, people will eventually come to believe it. The lie can be maintained only for such time as the State can shield the people from the political, economic and/or military consequences of the lie. It thus becomes vitally important for the State to use all of its powers to repress dissent, for the truth is the mortal enemy of the lie, and thus by extension, the truth is the greatest enemy of the State."
-- Joseph Goebbels, German Minister of Propaganda, 1933-1945
Wat een geluk dat er altijd Engelstalige citaten van dode Duitsers voorhanden zijn om een bepaalde theorie te ondersteunen.
  donderdag 15 december 2005 @ 17:35:05 #131
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_33107382
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_33107529
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:29 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het had ooit parlementsverkiezingen, in de jaren vijftig, toen werden de oliebedrijven genationaliseerd en probeerde de CIA met succes een meer pro-Westerse leider aan de macht te krijgen. Zo had Syrië ook verkiezingen, in de jaren vijftig. Tot wij ons er mee gingen bemoeien? Daarvoor waren Westerse landen ook al actief in het Midden-Oosen.
achteraf had de VS wel spijt van deze putsch, Albright in 2000, toen Minister van Buitenlandse Zaken:
quote:
The Eisenhower administration believed its actions were justified for strategic reasons. But the coup was clearly a setback for Iran's political development and it is easy to see now why many Iranians continue to resent this intervention by America
  donderdag 15 december 2005 @ 17:42:14 #133
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_33107561
Dekomende oorlog tegen Iran.
(en N Korea, Rusland en China)
http://www.daanspeak.com/IranAttack06.html
  donderdag 15 december 2005 @ 17:48:42 #134
17062 Labtech
I have a Cunning Plan !
pi_33107723
quote:
.
Opmerkelijk..Dat zelfs de president van het land dat aangevallen gaat worden in het complot zit..

Als je nou zou beweren dat de Iraanse president het iraanse volk aan het opladen is voor een pre-emptive strike tegen Israel (omdat Israel anders een pre-emptive strike tegen Iran's nucleaire programma gaat uitvoeren), dan had ik je nog gelijk kunnen geven.

Het zijn niet alleen de amerikanen die slechte dingen doen hoor...
Echte diehards gebruiken postduiven
  donderdag 15 december 2005 @ 18:00:03 #135
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33107986
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:23 schreef Aurora025 het volgende:
Inderdaad, ik denk dat er veel waarheid achter je theorie schuilt.

maar dat soort dingen kun je niet in een discussie betrekken, want er valt toch niets te bewijzen.
  donderdag 15 december 2005 @ 18:00:51 #136
111528 Viajero
Who dares wins
pi_33108001
quote:
Op donderdag 15 december 2005 03:08 schreef StefanP het volgende:

[..]

Liever gisteren dan vandaag nog. Ik vind het dan ook heel jammer dat Irak aangevallen werd en Iran niet, de laatste is veel gevaarlijker. Als Bush morgen Irak zou aanvallen zonder schijnheilige reden zoals bij Irak, gewoon recht-voor-z'n-raap "we're gonna get those fundamentalistic pigs and make that sandbox OURS!" dan meldde ik me meteen aan [sub]als ik daar het VS staatsburgerschap mee kon verdienen[/sub].
Helaas, je mag eerst je Nederlanderschap opgeven, dan drie jaar als statenloze zandhaas in de frontlinie kogels en bommen ontwijken, en als je dat overleeft ben je Amerikaan.

*anders was Viajero 10 jar geleden al US Marine geworden
quote:
Die lui daar zijn gewoon geschift. Maar ik hoop dat deze meneer Mujahablahlaghalalala veel van dit soort uitspraken doet, des te eerder gebeurt er iets. Israel acht ik ook wel in staat om die primitievelingen van de aardbodem te vegen als het nodig is. Don't fuck with the Jewish state
Ik heb idd vertrouwen in Israel
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  donderdag 15 december 2005 @ 18:04:29 #137
111528 Viajero
Who dares wins
pi_33108065
quote:
Op donderdag 15 december 2005 03:17 schreef Doderok het volgende:

[..]

Misschien was 9/11 de reden voor al die uitspraken over "axis of evil"..

Check je data even
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_33108267
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:43 schreef Aurelianus het volgende:

[..]

Slecht geprobeerd knul.
pi_33108295
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:04 schreef Viajero het volgende:

[..]

Misschien was 9/11 de reden voor al die uitspraken over "axis of evil"..

Check je data even
Jij loopt achter
  donderdag 15 december 2005 @ 18:17:48 #140
111528 Viajero
Who dares wins
pi_33108365
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:14 schreef Doderok het volgende:

[..]

Jij loopt achter
Klopt, te snel gereageerd

Kon het niet laten direct te reageren..
pi_33108532
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:19 schreef Posdnous het volgende:

[..]

* Posdnous kijkt om zich heen.

Wat bedoel je .
Precies wat ik zeg met open vizier en zonder enig nuance of feestverpakking recht voor zn raap.

Discussies over Sinterklaas, Hemelvaart, ramadan, suikerfeest, moskeeen, ja zelfs bordjes die richting mekka wijzen laaien regelmatig op. Het proberen films te verbieden, wereldwijd proberen je wil op te leggen met doodsbedreigingen is ook reeds meermalen gebeurd.
pi_33108570
voutje
  donderdag 15 december 2005 @ 20:36:38 #143
135637 JeffLebowski
The Dude is not in
pi_33112537
Volgens mij roept een Europese partij met een zogenaamde christelijke achtergrond als het Front National van Le Penn bijna hetzelfde.
Wat die Iraniër roept is natuurlijk onzin, opruiend bedoeld en puur binnenlandse propaganda, maar ga nou niet doen alsof het antisemitisme een islamitische uitvinding is. De eersten die de joden in ghettos stopten waren wij Europeanen. Ga voor de gein eens naar Oost-Europa, daar stikt het nog steeds van de jodenhaters.

Van de mensen die hier roepen dat Iran binnen gevallen moet worden: meldt je lekker aan bij het leger zodat je mee kan doen aan je eigen kruistocht.
"This act will not stand... man!"
pi_33115014
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:29 schreef Monidique het volgende:

[..]

Fout. Engeland wilde dat en overtuigde de VS ervan dat Mossadeq een communist was die nog net geen aansluiting zocht bij het warschaupaktmaar wel close met de russen wilde worden. Daarop organiseerde de VS de coup. Maar het was niet een oorspronkelijk amerikaans plan. Ze gingen gewoon af op foute informatie. Gelukkig hebben ze daarvan geleerd en rommelen ze nu niet meer in het midden oosten op basis van verkeerde inlichtingen.
pi_33116104
quote:
Op donderdag 15 december 2005 03:08 schreef StefanP het volgende:Die lui daar zijn gewoon geschift. Maar ik hoop dat deze meneer Mujahablahlaghalalala veel van dit soort uitspraken doet, des te eerder gebeurt er iets. Israel acht ik ook wel in staat om die primitievelingen van de aardbodem te vegen als het nodig is. Don't fuck with the Jewish state
En zo is het maar net.
pi_33116270
quote:
Op donderdag 15 december 2005 21:40 schreef Ulx het volgende:

[..]

Fout. Engeland wilde dat en overtuigde de VS ervan dat Mossadeq een communist was die nog net geen aansluiting zocht bij het warschaupaktmaar wel close met de russen wilde worden. Daarop organiseerde de VS de coup. Maar het was niet een oorspronkelijk amerikaans plan. Ze gingen gewoon af op foute informatie. Gelukkig hebben ze daarvan geleerd en rommelen ze nu niet meer in het midden oosten op basis van verkeerde inlichtingen.
Waar zijn ze gebleven, die CIA titanen van vroeger die met twee vingers in de neus populaire heersers omver wierpen ? Dat clubje knoeiers van nu mag die ouwe knarren wel eens gaan opzoeken in het bejaardenhuis om te horen hoe het moet.
pi_33121157
quote:
Op donderdag 15 december 2005 22:10 schreef CeeJee het volgende:

[..]

Waar zijn ze gebleven, die CIA titanen van vroeger die met twee vingers in de neus populaire heersers omver wierpen ?
Gelukkig is die tijd over.

Pinochet, Nicaragua etc.
pi_33124643
quote:
Op donderdag 15 december 2005 21:40 schreef Ulx het volgende:

[..]

Mooi gezegd!
pi_33124690
quote:
Op donderdag 15 december 2005 22:10 schreef CeeJee het volgende:

[..]

Waar zijn ze gebleven, die CIA titanen van vroeger die met twee vingers in de neus populaire heersers omver wierpen ? Dat clubje knoeiers van nu mag die ouwe knarren wel eens gaan opzoeken in het bejaardenhuis om te horen hoe het moet.
Ach ja, die goeie ouwe tijd...je zaaide dictators en overtuigde iedereen dat het noodzakelijk was om het domino-effect te voorkomen.
Tegenwoordig moet je eerst een drogreden verzinnen en dan beginnen de mensen nog te zeiken. "Zelfbeschikkingsrecht", "burgerslachtoffers" "waar zijn die wapens dan?".
Vroegâh censureerde je pers een beetje en bijna niemand kwam erachter. En anders noemden we het een "conspiracy theory hah-hah". En maar zwaaien met die vlaggen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_33124727
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:00 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Inderdaad, ik denk dat er veel waarheid achter je theorie schuilt.

maar dat soort dingen kun je niet in een discussie betrekken, want er valt toch niets te bewijzen.
Misschien toch wel.

Ik lees elders dat er op de vertaling van de opmerking van 'verzonnen slachting' en 'mythe' wel wat af dingen valt, in Amerikaanse kranten stond het als volgt:
quote:
"They have created a myth in the name of the Holocaust and consider it above God, religion and the prophets," he said in an address carried live on state television. The speech echoed his remarks at a conference of Islamic nations in Saudi Arabia last week, when he suggested that if Europeans established Israel out of guilt over the Nazi campaign, the country should be carved out of Europe.
Een mythe : Het recht op een joodse staat in de naam van de Holocaust, niet: "de Holocaust is een mythe".

Dat zou nogal een andere boodschap zijn, nietwaar? Spreekt iemand voldoen Parsi om die uitspraak van Ahmadinejad op z'n merites te beoordelen?

Voorlopig hou het op ophitserij, de publiciteit en de verontwaardiging.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')