abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33093627
quote:
Op donderdag 15 december 2005 03:08 schreef StefanP het volgende:

[..]

Liever gisteren dan vandaag nog. Ik vind het dan ook heel jammer dat Irak aangevallen werd en Iran niet, de laatste is veel gevaarlijker. Als Bush morgen Irak zou aanvallen zonder schijnheilige reden zoals bij Irak, gewoon recht-voor-z'n-raap "we're gonna get those fundamentalistic pigs and make that sandbox OURS!" dan meldde ik me meteen aan als ik daar het VS staatsburgerschap mee kon verdienen.

Die lui daar zijn gewoon geschift. Maar ik hoop dat deze meneer Mujahablahlaghalalala veel van dit soort uitspraken doet, des te eerder gebeurt er iets. Israel acht ik ook wel in staat om die primitievelingen van de aardbodem te vegen als het nodig is. Don't fuck with the Jewish state
Misschien waren al die uitspraken over "axis of evil" de reden voor 9/11
pi_33093676
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:54 schreef LXIV het volgende:

[..]

En als Iran nu, op volstrekt democratische wijze, besluit om kernwapens te ontwikkelen en deze in te zetten tegen Israël? Heeft Israël dan geen recht meer om zich te verdedigen? Het zijn immers democratische kernwapens! Het wel of geen democratie zijn van Iran is helemaal niet van belang in casu een mogelijke tegenactie.
Drogreden. De bevolking van een democratische staat draagt meer verantwoordelijkheid voor de acties van zijn leiders dan de bevolking van een dictatuur.
Het doden van Israëlische burgers kan je dus gemakkelijker verdedigen dan het doden van bijvoorbeeld Irakezen.
pi_33098480
Iran was ooit een democratie... tot wij ons er mee gingen bemoeien, was het niet?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  donderdag 15 december 2005 @ 12:05:49 #104
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33098541
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:03 schreef Pappie_Culo het volgende:
Iran was ooit een democratie... tot wij ons er mee gingen bemoeien, was het niet?
is dat zo
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_33099224
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:05 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

is dat zo
Neen.
pi_33099707
Blijft een apart land dat Land van Ariërs !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_33099749
quote:
Op donderdag 15 december 2005 03:17 schreef Doderok het volgende:

[..]

Misschien waren al die uitspraken over "axis of evil" de reden voor 9/11
Helaas die uitspraken over de axis of evil waren na 9/11
pi_33099924
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:39 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Neen.
Niet? Hoe zat het dan?

Heb het ook niet allemaal meer zo perfect in m'n hoofd zitten sinds ik ben opgehouden me er druk om te maken.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_33100053
quote:
Nee, de Iranezen kozen zelf voor een strenge Islamitische wetgeving.
pi_33100146
Iran gaat nu wel ver om de Holocaust te ontkennen. Iran moet daar afstand van nemen anders keren de Moslimlanden ook tegen Iran
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_33100363
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:15 schreef Roi het volgende:

[..]

Nee, de Iranezen kozen zelf voor een strenge Islamitische wetgeving.
Eigenlijk was het een gecombineerde beweging van linkse groeperingen en islamisten. Alleen werd na de revolutie de linkse inslag subiet weggemoffeld en verboden.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_33100426
quote:
Het had ooit parlementsverkiezingen, in de jaren vijftig, toen werden de oliebedrijven genationaliseerd en probeerde de CIA met succes een meer pro-Westerse leider aan de macht te krijgen. Zo had Syrië ook verkiezingen, in de jaren vijftig. Tot wij ons er mee gingen bemoeien? Daarvoor waren Westerse landen ook al actief in het Midden-Oosen.
pi_33100435
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:26 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Eigenlijk was het een gecombineerde beweging van linkse groeperingen en islamisten. Alleen werd na de revolutie de linkse inslag subiet weggemoffeld en verboden.
Gezuiverd zelfs, vermoed ik.
pi_33100437
Ik denk dat de iraanse president eens een bezoekje aan Auschwitz moet brengen voordat hij zijn leuzen de wereld instuurd.
  donderdag 15 december 2005 @ 15:03:20 #115
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33102797
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:29 schreef habsudovafan het volgende:
Ik denk dat de iraanse president eens een bezoekje aan Auschwitz moet brengen voordat hij zijn leuzen de wereld instuurd.
dat doe je bij probleemjongeren, voor deze man is alles al te laat.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_33103072
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:03 schreef FreedonNadd het volgende:

[..]

Helaas die uitspraken over de axis of evil waren na 9/11
Ik pleit ontoerekeningsvatbaar. Was dronken.
pi_33103443
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:13 schreef Doderok het volgende:

[..]

Ik pleit ontoerekeningsvatbaar. Was dronken.
O., dat dhr Doderok kon weten dat hij door het innemen van grote hoeveelheden sterke drank snel onverstandige uitspraken zou gaan doen,
O., dat dhr Doderok zich op een openbaar forum schuldig heeft gemaakt aan dergelijke uitspraken,

Veroordeelt de Rb u tot 6 maanden taakstraf.
pi_33104284
Hij moet wél 's gaan beslissen of de Holocaust nou wel of niet is gebeurd, volgens hem. Zo niet, voor welke misdaden moet Europa dan boeten?
pi_33104689
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:52 schreef Roi het volgende:
Hij moet wél 's gaan beslissen of de Holocaust nou wel of niet is gebeurd, volgens hem. Zo niet, voor welke misdaden moet Europa dan boeten?
Ik ben bang dat islamieten zich net zolang zullen blijven roeren totdat IEDEREEN bekeerd is tot HUN ware religie. Het drammen, het opdringerige, jankerige en het doordrukkende zit bij die lui in de genen. Kijk maar in je direkte omgeving om je heen wat er gebeurt.
pi_33104814
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:52 schreef Roi het volgende:
Misschien betreft het enkel een foutje in de vertaling. Bedoelde hij mythe, of mythische proporties?
pi_33105077
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:04 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik ben bang dat islamieten zich net zolang zullen blijven roeren totdat IEDEREEN bekeerd is tot HUN ware religie. Het drammen, het opdringerige, jankerige en het doordrukkende zit bij die lui in de genen. Kijk maar in je direkte omgeving om je heen wat er gebeurt.
Inderdaad, die gasten houden maar niet op mij lastig te vallen op straat met hun koran en hun indoctrinerende praatjes teneinde mij te bekeren tot de islam. Nog irritanter dan die verdomde studenten die je een lidmaatschap van een of andere boekclub aan willen smeren.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
  donderdag 15 december 2005 @ 16:18:37 #122
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33105114
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:16 schreef Aurelianus het volgende:

[..]

Inderdaad, die gasten houden maar niet op mij lastig te vallen op straat met hun koran en hun indoctrinerende praatjes teneinde mij te bekeren tot de islam. .
moslims die mensen op straat lastigvallen om hen te bekeren?

Nooit van gehoord. .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  donderdag 15 december 2005 @ 16:19:24 #123
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33105145
quote:

[..]

* Posdnous kijkt om zich heen.

Wat bedoel je .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_33105251
quote:

[..]

Je bedoelt Geert Wilders?
  donderdag 15 december 2005 @ 16:39:40 #125
95691 pegakemi
Te eigenwijs om dood te gaan
pi_33105792
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:16 schreef Aurelianus het volgende:

[..]

Inderdaad, die gasten houden maar niet op mij lastig te vallen op straat met hun koran en hun indoctrinerende praatjes teneinde mij te bekeren tot de islam. Nog irritanter dan die verdomde studenten die je een lidmaatschap van een of andere boekclub aan willen smeren.
Euhh persoonlijk word ik vaker lastig gevallen door jehova's getuigen met hun geloof dan door Moslim's, ben je soms een beetje in de war?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')