Misschien waren al die uitspraken over "axis of evil" de reden voor 9/11quote:Op donderdag 15 december 2005 03:08 schreef StefanP het volgende:
[..]
Liever gisteren dan vandaag nog. Ik vind het dan ook heel jammer dat Irak aangevallen werd en Iran niet, de laatste is veel gevaarlijker. Als Bush morgen Irak zou aanvallen zonder schijnheilige reden zoals bij Irak, gewoon recht-voor-z'n-raap "we're gonna get those fundamentalistic pigs and make that sandbox OURS!" dan meldde ik me meteen aan als ik daar het VS staatsburgerschap mee kon verdienen.
Die lui daar zijn gewoon geschift. Maar ik hoop dat deze meneer Mujahablahlaghalalala veel van dit soort uitspraken doet, des te eerder gebeurt er iets. Israel acht ik ook wel in staat om die primitievelingen van de aardbodem te vegen als het nodig is. Don't fuck with the Jewish state
Drogreden. De bevolking van een democratische staat draagt meer verantwoordelijkheid voor de acties van zijn leiders dan de bevolking van een dictatuur.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
En als Iran nu, op volstrekt democratische wijze, besluit om kernwapens te ontwikkelen en deze in te zetten tegen Israël? Heeft Israël dan geen recht meer om zich te verdedigen? Het zijn immers democratische kernwapens! Het wel of geen democratie zijn van Iran is helemaal niet van belang in casu een mogelijke tegenactie.
is dat zoquote:Op donderdag 15 december 2005 12:03 schreef Pappie_Culo het volgende:
Iran was ooit een democratie... tot wij ons er mee gingen bemoeien, was het niet?
Helaas die uitspraken over de axis of evil waren na 9/11quote:Op donderdag 15 december 2005 03:17 schreef Doderok het volgende:
[..]
Misschien waren al die uitspraken over "axis of evil" de reden voor 9/11![]()
Niet? Hoe zat het dan?quote:
Nee, de Iranezen kozen zelf voor een strenge Islamitische wetgeving.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:03 schreef Pappie_Culo het volgende:
Iran was ooit een democratie... tot wij ons er mee gingen bemoeien, was het niet?
Eigenlijk was het een gecombineerde beweging van linkse groeperingen en islamisten. Alleen werd na de revolutie de linkse inslag subiet weggemoffeld en verboden.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:15 schreef Roi het volgende:
[..]
Nee, de Iranezen kozen zelf voor een strenge Islamitische wetgeving.
Het had ooit parlementsverkiezingen, in de jaren vijftig, toen werden de oliebedrijven genationaliseerd en probeerde de CIA met succes een meer pro-Westerse leider aan de macht te krijgen. Zo had Syrië ook verkiezingen, in de jaren vijftig. Tot wij ons er mee gingen bemoeien? Daarvoor waren Westerse landen ook al actief in het Midden-Oosen.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:03 schreef Pappie_Culo het volgende:
Gezuiverd zelfs, vermoed ik.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Eigenlijk was het een gecombineerde beweging van linkse groeperingen en islamisten. Alleen werd na de revolutie de linkse inslag subiet weggemoffeld en verboden.
dat doe je bij probleemjongeren, voor deze man is alles al te laat.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:29 schreef habsudovafan het volgende:
Ik denk dat de iraanse president eens een bezoekje aan Auschwitz moet brengen voordat hij zijn leuzen de wereld instuurd.
Ik pleit ontoerekeningsvatbaar. Was dronken.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:03 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
Helaas die uitspraken over de axis of evil waren na 9/11
O., dat dhr Doderok kon weten dat hij door het innemen van grote hoeveelheden sterke drank snel onverstandige uitspraken zou gaan doen,quote:Op donderdag 15 december 2005 15:13 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ik pleit ontoerekeningsvatbaar. Was dronken.
Ik ben bang dat islamieten zich net zolang zullen blijven roeren totdat IEDEREEN bekeerd is tot HUN ware religie. Het drammen, het opdringerige, jankerige en het doordrukkende zit bij die lui in de genen. Kijk maar in je direkte omgeving om je heen wat er gebeurt.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:52 schreef Roi het volgende:
Hij moet wél 's gaan beslissen of de Holocaust nou wel of niet is gebeurd, volgens hem. Zo niet, voor welke misdaden moet Europa dan boeten?
Misschien betreft het enkel een foutje in de vertaling. Bedoelde hij mythe, of mythische proporties?quote:Op donderdag 15 december 2005 15:52 schreef Roi het volgende:
Hij moet wél 's gaan beslissen of de Holocaust nou wel of niet is gebeurd, volgens hem. Zo niet, voor welke misdaden moet Europa dan boeten?
Inderdaad, die gasten houden maar niet op mij lastig te vallen op straat met hun koran en hun indoctrinerende praatjes teneinde mij te bekeren tot de islam. Nog irritanter dan die verdomde studenten die je een lidmaatschap van een of andere boekclub aan willen smeren.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik ben bang dat islamieten zich net zolang zullen blijven roeren totdat IEDEREEN bekeerd is tot HUN ware religie. Het drammen, het opdringerige, jankerige en het doordrukkende zit bij die lui in de genen. Kijk maar in je direkte omgeving om je heen wat er gebeurt.
quote:Op donderdag 15 december 2005 16:16 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Inderdaad, die gasten houden maar niet op mij lastig te vallen op straat met hun koran en hun indoctrinerende praatjes teneinde mij te bekeren tot de islam. .
* Posdnous kijkt om zich heen.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik ben bang dat islamieten zich net zolang zullen blijven roeren totdat IEDEREEN bekeerd is tot HUN ware religie. Het drammen, het opdringerige, jankerige en het doordrukkende zit bij die lui in de genen. Kijk maar in je direkte omgeving om je heen wat er gebeurt.
Je bedoelt Geert Wilders?quote:Op donderdag 15 december 2005 16:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Euhh persoonlijk word ik vaker lastig gevallen door jehova's getuigen met hun geloof dan door Moslim's, ben je soms een beetje in de war?quote:Op donderdag 15 december 2005 16:16 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Inderdaad, die gasten houden maar niet op mij lastig te vallen op straat met hun koran en hun indoctrinerende praatjes teneinde mij te bekeren tot de islam. Nog irritanter dan die verdomde studenten die je een lidmaatschap van een of andere boekclub aan willen smeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |