Kom tot jou, allen tesamen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:16 schreef Waxxer het volgende:
Nounounounounou!!!
Kom tot mij....
Laten we bidden.
Oh joa, weej kunt gewoon plat proat'n met mekare...quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:12 schreef Just-Dennis het volgende:
Herman Finkers!!@!!
Kroam Schudd'n in Mariaparochie ofzo![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:16 schreef Waxxer het volgende:
Nounounounounou!!!
Kom tot mij....
Laten we bidden.
Noouuuuu doe is niet zooooo eng hoor!quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh joa, weej kunt gewoon plat proat'n met mekare...
ik kan't ook verstoane heurquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:18 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Noouuuuu doe is niet zooooo eng hoor!![]()
Nou geen idee wat Jezus met zijn discipelen deed, buiten hagepreken en lange wandeltochten maken, maareh...quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Moet het trouwens niet "kom in mij" zijn?.
Ik kom eigenlijk niet vant plįte lįndquote:
Hoest met de wost'n?! He'j d'r nog ene 'emoakt offeehhh...? Loap eej allennig langs 't woater met oow hundjen?quote:
maar hij kan niet zingenquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:20 schreef Great_Expectations het volgende:. Gabriėl.
.
Vind ik vind een schattige naam..
Wanadoo Helpdesk, met Gabriėl van Engelen, waarmee kan ik u van dienst zijn?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:20 schreef Great_Expectations het volgende:. Gabriėl.
.
Vind ik vind een schattige naam..
Het zaad van Christus verspreiden of zoiets.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou geen idee wat Jezus met zijn discipelen deed, buiten hagepreken en lange wandeltochten maken, maareh...
gister in constantine welquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Is dat een hondsdolle, schuimbekkende Gabriėl die ik daar zie?
biede nie meer. ich wone noe in E he..quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoest met de wost'n?! He'j d'r nog ene 'emoakt offeehhh...? Loap eej allennig langs 't woater met oow hundjen?
Mijn adsl-verbinding met hierboven doet het niet meer.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wanadoo Helpdesk, met Gabriėl van Engelen, waarmee kan ik u van dienst zijn?
Walter Kamp: Jezus was homo deel 2quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou geen idee wat Jezus met zijn discipelen deed, buiten hagepreken en lange wandeltochten maken, maareh...
Nou ja, je zal maar een erectie krijgen in zo'n jurk, dan willen die Petrus en Paulus en weet ik 't wie allemaal nog meer, maar die eeehhh zijn ook niet van steen. Pardon, rots (in die tijd). En geen vrouwen he? Het zou wel zijn geprédikt, maar het is een publiek geheim dat Jezus maar niet aan de vrouw wou he? Dat is een publiek geheim. En vluchtgedrag joh! Hóp, van Bethlehem naar Jeruzalem en van Diabolus naar Egypte, mannen onder elkaar... Ik kan twee baby's noemen: Jezus en Mozes. Misschien vergeet ik er één, maar ja.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het zaad van Christus verspreiden of zoiets.
Hef ze doar ginne wost'n dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:23 schreef petre86 het volgende:
[..]
biede nie meer. ich wone noe in E he..
Welk modem gebruikt u?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn adsl-verbinding met hierboven doet het niet meer..
nie so včllequote:
heey! that's my line!quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:30 schreef wizarddragon het volgende:
Lulkoek.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:30 schreef wizarddragon het volgende:
Lulkoek.
Uhn... Was het nou KPN of PKN?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:30 schreef petre86 het volgende:
welke provider heeft u en heeft de verbinding gewerkt?
direct adsl dus? ( he shitquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Uhn... Was het nou KPN of PKN?
Nah, vroeger deed hij het nog wel, tenminste..
Wij ondersteunen géén gereformeerde modems, die hebben alleen maar kutstreken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Uhn... Was het nou KPN of PKN?
Nah, vroeger deed hij het nog wel, tenminste..
Ja... en hoe...quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:40 schreef zoalshetis het volgende:
wat leuk! een naamtopic!
we ondersteunen alleen maar modems die door ons geleverd zijnquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wij ondersteunen géén gereformeerde modems, die hebben alleen maar kutstreken.
hey gozerquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja... en hoe...Er gaan spontaan mensen afhaken...
Hey man!Hoe gaat'ie?!
![]()
Ja, dat heb ik ook eens ondervonden...quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
we ondersteunen alleen maar modems die door ons geleverd zijn
de lokatie's zijn wat anders, maar je hebt met max. 5 werkdagen antwoord en anders moet je terugbellen dan gaan we er achteraanquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook eens ondervonden...Ik heel droog het merk van de router noemen, meteen werd alles afgekapt want dat modem werd niet ondersteund en ik moest het zelf maar uitzoeken.
Nou, ik dat rooie ding erin geplugd, wéér gebeld en toen werd ik weer op die zo typerende wijze geholpen (Plug eens uit? Plug eens in? Plug eens uit? Plug eens in? Nou mijnheer Waxxer ik kan u zeggen dat de ticket nog op de ticketverdeelafdeling ligt mijnheer Waxxer en daar wordt dan bekeken op welke manier het kan worden opgelost en, mijnheer Waxxer, dan wordt bekeken of deze oplossing ook op u van toepassing is en dan als dat zo is wordt de ticket weer naar de roosterworkdeskmanager van de dessiebetreffende afdeling gestuurd mijnheer Waxxer en dan wordt daar bekeken of er al dan geen medewerker, fulltime of parttime, in staat is om de door u ingediende vraag te kunnen beantwoorden middels een gevonden oplossing, mijnheer Waxxer, als die er mocht zijn. Maar dat moeten we dan even verifieren met ons kantoor in Den Haag, dat gaat dan weer via de manager in Eindhoven. Maar ik zit zelf in Utrecht en de tickets worden eerst in Enschede verwerkt.)
zoiets, moet wel zo slapen, want ik ben moe. wens jou ook een goede nacht toe.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]Oké dan!
Wat dacht je, het is al half één geweest - tijd voor Fok?
![]()
Jajajaja, in het contactvenster wordt alleen maar geschreven "Weer wanhopig. Gaan er achteraan. Pas op, klant belt vaak en doet alsof zijn neus bloedt. Heeft echter betalingsachterstand, dus over my dead body dat ik hier druk achter zet op de afdeling in... eh... Nou ja, op de afdeling dus. Bel maar niet, klant belt zelf wel."quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
de lokatie's zijn wat anders, maar je hebt met max. 5 werkdagen antwoord en anders moet je terugbellen dan gaan we er achteraan
Ja, ik maak het ook niet te laat vandaag...quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zoiets, moet wel zo slapen, want ik ben moe. wens jou ook een goede nacht toe.
neuquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajajaja, in het contactvenster wordt alleen maar geschreven "Weer wanhopig. Gaan er achteraan. Pas op, klant belt vaak en doet alsof zijn neus bloedt. Heeft echter betalingsachterstand, dus over my dead body dat ik hier druk achter zet op de afdeling in... eh... Nou ja, op de afdeling dus. Bel maar niet, klant belt zelf wel."
"Ach, ik weet waar hij woont, daar met dat hoerige neonboompje voor z'n raam. Ik haal wel ff een strijkertje bij de afdeling Kutklanten om tegen z'n raam te drukken."quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajajaja, in het contactvenster wordt alleen maar geschreven "Weer wanhopig. Gaan er achteraan. Pas op, klant belt vaak en doet alsof zijn neus bloedt. Heeft echter betalingsachterstand, dus over my dead body dat ik hier druk achter zet op de afdeling in... eh... Nou ja, op de afdeling dus. Bel maar niet, klant belt zelf wel."
Zeg jij eigenlijk Des, Desmond of Dessie?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:56 schreef petre86 het volgende:
ik ga ook plat
morgen college
čn werken .. Goededagdeel
ik wens u verder nog veel succes, ik hoop dat het snel opgelost wordt en ik wens u nog een fijne nacht verder
Des. en soms desmondquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg jij eigenlijk Des, Desmond of Dessie?Denk dįįr maar eens over na, als je Ludlum aan het lezen bent zometeen!
Slaap lekker, Petre86!
Ik heb niet emotioneel gereageerd hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
neu
navraag ticket, is nog in behandeling, meneer geinformeerd, toelichting gemaakt met mobiel nummer.
meneer reageerd nogal emotioneel
Foutcode 2043, FS CM ziet geen afsluiting nav betalingsachterstand meneer
Dat neem ik mij ook iedere avond voor, al 15 jaar lang. Misschien moet ik me er maar bij neer leggen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, ik maak het ook niet te laat vandaag...Slaap lekker iig!
jah en?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb niet emotioneel gereageerd hoor
Hey maar Klaart Problemen Niet he?
Hij was wél groenquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
"Ach, ik weet waar hij woont, daar met dat hoerige neonboompje voor z'n raam. Ik haal wel ff een strijkertje bij de afdeling Kutklanten om tegen z'n raam te drukken."
Rood is toch voor vrouwelijke hetero hoeren, groen voor mannelijke homohoeren? Of vergis ik me nou?quote:
Nee, niemand.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah en?
als er een ticket openstaat kan ik toch niks doen verder
Welterusten!quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
truste ofzo.. morgen weer met dat ellendige kutwijf uit mn klas aan een opdracht werkenloopt altijd maar te zeiken en te zaniken terwijl haar productiviteit ver beneden dat van de rest ligt.. maar goed ik ga me er maar even mentaal op voorbereiden
Al sla je me dood!quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Rood is toch voor vrouwelijke hetero hoeren, groen voor mannelijke homohoeren? Of vergis ik me nou?Want niet dat ik er verstand van heb ofzo.
.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Al sla je me dood!Ik heb geen idee! Wat zijn dat voor enge details?
Ganz Tollquote:
The pleasure was all mine..tot over 6.5 uurquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:29 schreef davidov het volgende:
[..]
Ganz Toll![]()
![]()
Ik wou graag DM en CDP bedanken voor een hele vreemde maar zeer gezellige dag!![]()
Als je maar lacht..ik zal wel een poging doen naar mn ochtend-koffie.quote:
Wat lievquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:36 schreef Ang3l het volgende:Ik heb net gewoon 1u:08m:45s met Miguel gebeld zonder enge stiltes
En ik HAAAAAAAAAAAAAAAT bellen!![]()
Lekker fris.quote:Op dinsdag 13 december 2005 07:23 schreef davidov het volgende:
*vraagt zich af waarom hij op dit onmenselijke tijdstip wakker is*
owja dat was hetquote:Op dinsdag 13 december 2005 07:24 schreef TehRockstar het volgende:
Omdat je met je cdp-vriendje naar Katja vs Bridget gaat.
Brrrr super frisquote:
Ik moet de mijne nog optuigen ............ echt geen zin in.quote:
Heb jij daar niet een speciaal mannetje voor? Kok-, poets- en kerstboomhomo?quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet de mijne nog optuigen ............ echt geen zin in.
Kan iemand dat niet ff komen doen?
Mogguh trouwens.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Heb jij daar niet een speciaal mannetje voor? Kok-, poets- en kerstboomhomo?.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:00 schreef davidov het volgende:
twas idd heel apart (en leuk), maar ben wel nu goed moe
Daglicht is vermoeiend
lekker als altijd.quote:
Maf zequote:Op dinsdag 13 december 2005 15:26 schreef davidov het volgende:
*gaat een power napje doen ook al boycot hij die dingen* :$
ben terug om 4 uur
Dat is de essentie van een power nap...dat ze kort zijn. Dat _schijnt_ dan erg goed te werken, overdag even 20 minuten liggen en daarna weer verder.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:33 schreef wonderer het volgende:
Is dat half uurtje dan de moeite waard?
We zagen elkaar gister van 23.48 tot 1.15 , op MSN tot 2.00 en vanochtend van 8.05 tot 13.00..quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:33 schreef Semisane het volgende:
Wat hebben jullie dan gedaan dat jullie nu zo moe zijn? Of is dit een te intieme vraag....of beter gezegd is het antwoord mogelijk te intiem?
Waarom moet je een kerstboom hebben en dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet de mijne nog optuigen ............ echt geen zin in.
Kan iemand dat niet ff komen doen?
Mogguh trouwens.
Klink allemaal of het errug gezellie wasquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
We zagen elkaar gister van 23.48 tot 1.15 , op MSN tot 2.00 en vanochtend van 8.05 tot 13.00..
Brakheid heerst dus bij deze 2 die normaal om 06.00 erin gaan en er omstreeks 14.00 pas uitkomen
Aan de pad misschien wel, maar aan de koffie lijkt mij nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:17 schreef creno het volgende:
kun je dood gaan van een senseo-pad die houdbaar was tot 2003 ?
Zegt de nutteloze school gaande puber.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:17 schreef TehRockstar het volgende:
Mensen die niks hoeven te doen..
de koffie smaakte wel, maar ik heb toch de rest maar weggegooid...quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:19 schreef davidov het volgende:
[..]
Aan de pad misschien wel, maar aan de koffie lijkt mij niet![]()
Beiden lijken me niet erg lekker
*proest* Niet school.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:28 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zegt de nutteloze school gaande puber.![]()
![]()
Bestaat Senseo alweer zo lang dan??quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:17 schreef creno het volgende:
kun je dood gaan van een senseo-pad die houdbaar was tot 2003 ?
verstandigquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:30 schreef creno het volgende:
[..]
de koffie smaakte wel, maar ik heb toch de rest maar weggegooid...
Ach is goed voor je, heb je tenminste iets anders aan je hoofd, dan die ene gozer.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:33 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
*proest* Niet school..
Ik moet nog van alles opruimen, kleren kopen voor Kerst en een werkstuk maken.En dingen leren enzo.
.
Ach CDP biedt je toch wel een plekje aan? ;o)quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:05 schreef Weemz het volgende:
Goedendag.
Kijk, nu heb ik de foto's van Starsyle ingescand he... Maar ik kan ze nergens kwijt op internet...![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:26 schreef xman het volgende:
http://www.gay.nl/hachkoning
Leuk koppie, maar moet je die tekst lezen.
Die is lekker in de olie gezet!quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:29 schreef wonderer het volgende:
http://www.gay.nl/robrom apart lichaam...
Mooie foto's, Weemz!
Dank jequote:Op dinsdag 13 december 2005 17:29 schreef wonderer het volgende:
http://www.gay.nl/robrom apart lichaam...
Mooie foto's, Weemz!
Lieve vriend? Wie wat waar?quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Koen is iig homo en getrouwd..lieve vriend heeft ie
Gemaakt met behump van een trampoline (net als die van Tom Mickers)quote:
Me scheien ga ik er een voor me zelf koppen voor onder mijn kerst boom ( pakketje)quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:32 schreef TehRockstar het volgende:
Wat is er mis met die tekst, afgezien de spelfoutjes..
Mn kapperquote:
Blond he,quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:35 schreef xman het volgende:
[..]
Me scheien ga ik er een voor me zelf koppen voor onder mijn kerst boom ( pakketje)
Er isch hele maal nicks mis meet zien tekstst!![]()
Mmm... naakte vent op de trampoline. Dat moet een... interessant... uitzicht zijnquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:34 schreef Weemz het volgende:
Gemaakt met behump van een trampoline (net als die van Tom Mickers)
Je mag mooie mensen niet pesten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:38 schreef xman het volgende:
[..]
Ach ik heb hem gevraagd of hij aan dyslectie lijdt.
Denk..je nou echt dat t zijn foto's zijn?quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je mag mooie mensen niet pesten..
quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Denk..je nou echt dat t zijn foto's zijn?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:42 schreef TehRockstar het volgende:
[..]. Dan zou hij dus dom én lelijk zijn.
Tja, het is wachten op de DVD: Making of...quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mmm... naakte vent op de trampoline. Dat moet een... interessant... uitzicht zijn
Nouhou, ik ben wel écht blond, ik kan het me perimi permitiquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dit zegt meer over jou eig ...
quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nouhou, ik ben wel écht blond, ik kan het me perimi permiti
Nouja, ik kan mag het.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Denk..je nou echt dat t zijn foto's zijn?
Jesus wat zijn jullie een stelletje gay.nl n00bsquote:
hij wil graag een beige (gebroken wit) fotomodelquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:27 schreef wonderer het volgende:
Ik zij dus dat ik studeerde ik wil graag een beige foto model brouw dus daar voor heb ik mensen nodig die het graag willen doen ( en voor mij willen poseren) maar dat komt alle maal wel.
Kan iemand dat even voor me vertalen?
Nou zeg.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jesus wat zijn jullie een stelletje gay.nl n00bs
maw je mag geen blanke zijn, maar ook geen negerquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:54 schreef creno het volgende:
[..]
hij wil graag een beige (gebroken wit) fotomodel
quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nou zeg.. Dat betekent dat er op gay.nl voornamelijk lelijke opa's en wankers zitten.
Nee dat wil/kan ik nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:27 schreef wonderer het volgende:
Ik zij dus dat ik studeerde ik wil graag een beige foto model brouw dus daar voor heb ik mensen nodig die het graag willen doen ( en voor mij willen poseren) maar dat komt alle maal wel.
Maar hij heeft nog niet gereageerd op mijn vraag!quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:55 schreef creno het volgende:
[..]
maw je mag geen blanke zijn, maar ook geen neger
Ik heb geen stijl dus bij mij past allesquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Waarom moet je een kerstboom hebben en dan?
Ik heb geen kerstboom, past niet bij mijn stijl
Heb je de starstyle zitten scannen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:26 schreef Weemz het volgende:
Sorry voor de soms wat crappy kwaliteit, maar de scanner deed een beetje raar... En sorry, maar mijn-album.nl staat deeplinken van de grote versies niet toe helaas... Maar dan alsnog: enjoy
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarom heb je dan zo'n hekel aan die kerstboom versierenquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen stijl dus bij mij past alles
Hm, de twee ondersten vallen wel bij mij in de smaakquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:26 schreef Weemz het volgende:
Sorry voor de soms wat crappy kwaliteit, maar de scanner deed een beetje raar... En sorry, maar mijn-album.nl staat deeplinken van de grote versies niet toe helaas... Maar dan alsnog: enjoy
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel als ze fake zijnquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je mag mooie mensen niet pesten..
Tja, had het al voor mezelf gedaan, dus ik dacht: ik deel de vreugde.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:18 schreef Ang3l het volgende:
Heb je de starstyle zitten scannen?
Die heb ik van m'n collega gekregen
Omdat dat betekent dat ik mijn grote enge donkere tochtige vast wel met ratten bezaaide zolder op moet om die boom d'raf te sleurenquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Waarom heb je dan zo'n hekel aan die kerstboom versieren
Mietjequote:Op dinsdag 13 december 2005 18:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat dat betekent dat ik mijn grote enge donkere tochtige vast wel met ratten bezaaide zolder op moet om die boom d'raf te sleuren
Ik haat gewoon donkere tochtige vast met ratten besmeurde rare spookachtige zolders in huizen die meer dan een eeuw oud zijn!!!!! Zeker omdat ze ook nog een godallejezus stijl trapje hebbenquote:
Die gozer komt volgens mij,als ik zo zijn taal gebruik zie, uit Zuid-Afrika.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:27 schreef wonderer het volgende:
Ik vind spoken en ratten lievquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haat gewoon donkere tochtige vast met ratten besmeurde rare spookachtige zolders in huizen die meer dan een eeuw oud zijn!!!!! Zeker omdat ze ook nog een godallejezus stijl trapje hebben
Oefquote:
Ratjes!quote:
Ik ook! Tot ze gingen vechten waren ze erg lief. Twee nestjes gehadquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:44 schreef xman het volgende:
[..]
Ratjes!![]()
![]()
Ik heb woestijnratjes gehad vroeger.. zo lief die beestjes. (Bijna net zo lief al Waxxer)
quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:38 schreef xman het volgende:
[..]
Ach ik heb hem gevraagd of hij aan dyslectie lijdt.
Niet doen. Kun je zaterdag niet mee hupsenquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik sta op t punt van breken hier.
Ik betwijfel serieus of ik uberhaupt energie en middelen heb om te hupsen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet doen. Kun je zaterdag niet mee hupsen
Je hebt een kaartje. Je woont al in Amsterdam. En energie dat kijg je van ons wel een beetje. Zal je goed doenquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik betwijfel serieus of ik uberhaupt energie en middelen heb om te hupsen.
Ik mag hopen dat t gaat lukken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt een kaartje. Je woont al in Amsterdam. En energie dat kijg je van ons wel een beetje. Zal je goed doen
Gekregen van mij?quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:56 schreef TehRockstar het volgende:
Hoe komt HIJ nou weer aan een kaartje?
quote:Het duurt nog zeker 20 jaar voor ik jou niet meer als de schuldige zie
quote:Je broertje doet helemaal niets, jij bent 2 koppen groter..jij veroorzaakt dit
Bijna vd trap gegooid te worden, schoenen in je gezicht krijgen, je spullen vertrapt worden, blauwe plekken, je pc dreigt afgekoppeld te worden..quote:op 31 januari ben je 18. Dan zijn de sloten veranderd, je spullen staan op de stoep en dan ben je mn zoon niet meer
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat t gaat lukken.
Ik ben waarschijnlijk rond 12.30 op Amsterdam RAIquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Mark en ik gaan in ieder geval met het openbara vervoer, vanaf centraal denk ik. Des en Pettefletje ook meen ik
Wat lief.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gekregen van mij?Als suikeroom-kadootje
Dan pas?!quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk rond 12.30 op Amsterdam RAI
Gratis? Tsssquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat lief..
Gratis dingen/geld.
We zien wel.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan pas?!
O ja, eerst idols
Dan moet je ff sms-en als je bij de RAI bent dan spreken we daar ergens af dat we naar de ingang lopen of zo.
Jezus..quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bijna vd trap gegooid te worden, schoenen in je gezicht krijgen, je spullen vertrapt worden, blauwe plekken, je pc dreigt afgekoppeld te worden..
Probeer dan maar eens nog fijn door te gaan
Als ik die mogelijkheid had..had ik m graag genomen. Geloof me.liever vandaag dan morgen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jezus..
Kun je niet tijdelijk bij een vriend/kennis ofzo gaan wonen?
Dat was niet de afspraak dat t gratis zou zijnquote:
Jouw broertje is echt een evil kind.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bijna vd trap gegooid te worden, schoenen in je gezicht krijgen, je spullen vertrapt worden, blauwe plekken, je pc dreigt afgekoppeld te worden..
Probeer dan maar eens nog fijn door te gaan
maar heeft PDD-NOS en is 14 dus heeft volgens mijn moeder een "excuus" en een voorbeeld gehadquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:06 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jouw broertje is echt een evil kind.
New age semi-ziektes als excuus gebruiken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
maar heeft PDD-NOS en is 14 dus heeft volgens mijn moeder een "excuus" en een voorbeeld gehad
quote:jep goed ge lezen kan niet alles hebben haha
Aanverwant ofzoquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
New age semi-ziektes als excuus gebruiken..
Ja hij heeft ADHD zoiets?
Nee nee, kusjequote:Op dinsdag 13 december 2005 20:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat was niet de afspraak dat t gratis zou zijn![]()
Ik snap het ja ...quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als ik die mogelijkheid had..had ik m graag genomen. Geloof me.liever vandaag dan morgen.
quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Stom..
Zal wel los lopen, toch?
Wie?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:08 schreef xman het volgende:
Hey!
Heb een antwoord gekregen van de foto model op de vraag of hij dyslectisch is!
[..]
op de WANG he!quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wou dat ik nog zo naief kon zijn hierover
Ik zou dat eerder analfabeet willen noemen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:08 schreef xman het volgende:
Hey!
Heb een antwoord gekregen van de foto model op de vraag of hij dyslectisch is!
quote:
jep goed ge lezen kan niet alles hebben haha
quote:
Iemand die t wel zietquote:
Kan geregeld wordenquote:
De deur van het dak..that's it.of als je een logeeradres bedoeld:quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:21 schreef Andyvie het volgende:
Jeetje CDP, ook leuk als je zoiets te horen krijgt. Maar als je moeder echt dat geintje uit gaat halen met die sloten, heb je dan al iets van een backup?
Als je fotpmodel bent dan zet je niet alleen geposeerde foto's op je profiel.. daarbij, ik kan die tekst totaal niet rijmen met de persoon op de foto. Gast op de foto ziet er intelligent en ontwikkeld uit.. die tekst getuigd van vrijwel geen intelligentie en past zeker niet bij de leeftijd van die figuur..quote:
Have fun en hopelijk tot vannacht danquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heren.
Ik ben naar de sneak...Hopelijk tot vannacht online...
Zoniet ben ik er zaterdag en probeer ik via sms contact te onderhouden mmkay>?
Ik heb hem nu gevraagd waarom ik hem nooit in Amsterdam ben tegengekomen? Hij zou dus echt wel opvallen!quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je fotpmodel bent dan zet je niet alleen geposeerde foto's op je profiel.. daarbij, ik kan die tekst totaal niet rijmen met de persoon op de foto. Gast op de foto ziet er intelligent en ontwikkeld uit.. die tekst getuigd van vrijwel geen intelligentie en past zeker niet bij de leeftijd van die figuur..
O ja.. en dyslectisch.. prima, maar ik denk dat je daar best goed mee om kunt gaan als je zo "oud" bent als hem..
Omdat het een faker is... duhquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:28 schreef xman het volgende:
[..]
Ik heb hem nu gevraagd waarom ik hem nooit in Amsterdam ben tegengekomen? Hij zou dus echt wel opvallen!
Awww... kut zeg.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De deur gaat op slot, de stroom eraf en de ramen dicht.
Ik kan morgen niet eens naar het congres....
Mn moeder dreigt Jeugdzorg weer in te schakelen en buurtregisseur (politie)..
Ik ben gewoon op.
Schijnbaar is vanavond alles mijn schuld en word alles wat ik in al die 18 jaar heb fout gedaan opgestapeld en opgerakeld.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:36 schreef TehRockstar het volgende:
Wat?! Je hebt toch niks gedaan?
Ik krijg gewoon echt moordneigingen nu...(richting haar even voor de duidelijkheid)quote:Je bent psychisch niet goed en dat heb je niet van je vader of van mij. Jij verziekt dit hele huishouden
Godsamme...quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De deur gaat op slot, de stroom eraf en de ramen dicht.
Ik kan morgen niet eens naar het congres....
Mn moeder dreigt Jeugdzorg weer in te schakelen en buurtregisseur (politie)..
Ik ben gewoon op.
Gelukkig weet je dat het bullshit is.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik krijg gewoon echt moordneigingen nu...(richting haar even voor de duidelijkheid)
Van welk geld?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Gelukkig weet je dat het bullshit is.
Nog effe volhouden totdat je op jezelf kan.
Niet doen...quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon echt moordneigingen nu...(richting haar even voor de duidelijkheid)
En dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Niet doen...
Kun je niet proberen vannacht ergens anders te slapen? Je moet nu even aan jezelf denken hoor!
Nee, nu niet. Maar op zich kan het wel qua leeftijd, of in ieder geval binnen enkele jaren.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Van welk geld?
Hoe?
Ik ken mezelf goed genoeg om zwaar te weten dat ik dat niet kan...gewoon niet kan.
Binnen enkele jaren.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, nu niet. Maar op zich kan het wel qua leeftijd, of in ieder geval binnen enkele jaren.
Kwestie van baantje/opleiding/stufi en mazzel om een goedkoop studentenhok te kunnen vinden.
Je zal iig niet onder een brug hoeven slapen ofzo.
Hoezo 46 dagen? En waarvan denkt ze dat jij dat kan betalen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Binnen enkele jaren.
Mijn moeder denkt letterlijk in 46 dagen.
Ik hoop dat het goed afloopt!quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En dan?
Ik kom dit huis dan niet meer in. Punt. Geen discussie.
Over 46 dagen is hij achttien?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoezo 46 dagen? En waarvan denkt ze dat jij dat kan betalen?
Dat boeit haar niet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoezo 46 dagen? En waarvan denkt ze dat jij dat kan betalen?
'k Weet niet of dat wettelijk zo werkt eigenlijk... is dat zo? Kan ze dat doen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat boeit haar niet.
Over 46 dagen ben ik niet langer haar verantwoordelijkheid en wil ze me niet meer in dit huis hebben.
Nee. Ik heb geen idee....quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Weet niet of dat wettelijk zo werkt eigenlijk... is dat zo? Kan ze dat doen?
Enig idee wat je dan zou doen?
Volgens mij is ze tot je 28 voor je verantwoordelijk. Maar dat moet je even in WGR vragen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat boeit haar niet.
Over 46 dagen ben ik niet langer haar verantwoordelijkheid en wil ze me niet meer in dit huis hebben.
Ik loop gelukkig bij een instantie waar ik hierbij gelukkig flink in gecoacht kan worden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:52 schreef xman het volgende:
[..]
Volgens mij is ze tot je 28 voor je verantwoordelijk. Maar dat moet je even in WGR vragen.
Er zijn trouwens instanties die je kunnen helpen. Zo heeft een vriend van mij een kamer gekregen in Amsterdam, omdat hij problemen had met z'n moeder. Wonen onder begeleiding was het. Daar zal wel informatie over te vinden zijn denk ik.
Mja, zoiets ook... Financieel verantwoordelijk tot veel latere leeftijd dan 18.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:52 schreef xman het volgende:
Volgens mij is ze tot je 28 voor je verantwoordelijk. Maar dat moet je even in WGR vragen.
Er zijn trouwens instanties die je kunnen helpen. Zo heeft een vriend van mij een kamer gekregen in Amsterdam, omdat hij problemen had met z'n moeder. Wonen onder begeleiding was het. Daar zal wel informatie over te vinden zijn denk ik.
Ooit.quote:
Bek dicht, 't is de heusche waarheid.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie zit te wachten op dit soort simpele reacties TRS
T is lief dat er nog iemand is die zo naief kan zijn in zo'n situatie..dan is 14 zijn wel tof.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie zit te wachten op dit soort simpele reacties TRS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |