En dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Niet doen...
Kun je niet proberen vannacht ergens anders te slapen? Je moet nu even aan jezelf denken hoor!
Nee, nu niet. Maar op zich kan het wel qua leeftijd, of in ieder geval binnen enkele jaren.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Van welk geld?
Hoe?
Ik ken mezelf goed genoeg om zwaar te weten dat ik dat niet kan...gewoon niet kan.
Binnen enkele jaren.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, nu niet. Maar op zich kan het wel qua leeftijd, of in ieder geval binnen enkele jaren.
Kwestie van baantje/opleiding/stufi en mazzel om een goedkoop studentenhok te kunnen vinden.
Je zal iig niet onder een brug hoeven slapen ofzo.
Hoezo 46 dagen? En waarvan denkt ze dat jij dat kan betalen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Binnen enkele jaren.
Mijn moeder denkt letterlijk in 46 dagen.
Ik hoop dat het goed afloopt!quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En dan?
Ik kom dit huis dan niet meer in. Punt. Geen discussie.
Over 46 dagen is hij achttien?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoezo 46 dagen? En waarvan denkt ze dat jij dat kan betalen?
Dat boeit haar niet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoezo 46 dagen? En waarvan denkt ze dat jij dat kan betalen?
'k Weet niet of dat wettelijk zo werkt eigenlijk... is dat zo? Kan ze dat doen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat boeit haar niet.
Over 46 dagen ben ik niet langer haar verantwoordelijkheid en wil ze me niet meer in dit huis hebben.
Nee. Ik heb geen idee....quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Weet niet of dat wettelijk zo werkt eigenlijk... is dat zo? Kan ze dat doen?
Enig idee wat je dan zou doen?
Volgens mij is ze tot je 28 voor je verantwoordelijk. Maar dat moet je even in WGR vragen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat boeit haar niet.
Over 46 dagen ben ik niet langer haar verantwoordelijkheid en wil ze me niet meer in dit huis hebben.
Ik loop gelukkig bij een instantie waar ik hierbij gelukkig flink in gecoacht kan worden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:52 schreef xman het volgende:
[..]
Volgens mij is ze tot je 28 voor je verantwoordelijk. Maar dat moet je even in WGR vragen.
Er zijn trouwens instanties die je kunnen helpen. Zo heeft een vriend van mij een kamer gekregen in Amsterdam, omdat hij problemen had met z'n moeder. Wonen onder begeleiding was het. Daar zal wel informatie over te vinden zijn denk ik.
Mja, zoiets ook... Financieel verantwoordelijk tot veel latere leeftijd dan 18.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:52 schreef xman het volgende:
Volgens mij is ze tot je 28 voor je verantwoordelijk. Maar dat moet je even in WGR vragen.
Er zijn trouwens instanties die je kunnen helpen. Zo heeft een vriend van mij een kamer gekregen in Amsterdam, omdat hij problemen had met z'n moeder. Wonen onder begeleiding was het. Daar zal wel informatie over te vinden zijn denk ik.
Ooit.quote:
Bek dicht, 't is de heusche waarheid.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie zit te wachten op dit soort simpele reacties TRS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |